* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Jojon: heel veel succes morgen, ik hoop voor jou dat ze gewoon direct je vliezen kunnen breken.

Jane: balen van je stuitje. Ik herken het niet. Herken wel je gevoel dat ik NU wil bevallen.

En 30 graden, kan er normaal wel redelijk tegen als het maar niet zo benauwd is, maar hoop toch voor die tijd echt al wel bevallen te zijn.

Sanloes: kan me voorstellen dat je een beetje uit je doen bent, klinkt inderdaad alsof ze je checken op zwangerschapsvergiftiging, maar wel vervelend dat het allemaal zo onduidelijk is.
Ik heb deel twee op Hyves geplaatst. Deel drie komt nog. Lig namelijk op de bank met Miep op mij, die heerlijk ligt te slapen.

Dertig graden! Ik heb medelijden met jullie! Voor mezelf vind ik het minder erg, misschien kan ik mijn eerste rose drinken...

Pada, dikke knuffel. wat kaa uu tee dat het nu al zo lang duurt.

Jojon, veel succes morgen.

Die pijn in mijn stuitje herken ik trouwens wel. Dat had ik ook, net als pijn in mijn schaambeen. Nu is het er nog steeds, maar het wordt wel steeds minder. Het gaat over dus!!!

Nog maar een dikke knuffel voor iedereen. Sterkte met de allerlaatste loodjes, er komt echt een einde aan hoor!
quote:Ring1981 schreef op 26 juni 2009 @ 21:36:

Ik heb deel twee op Hyves geplaatst. Deel drie komt nog. Lig namelijk op de bank met Miep op mij, die heerlijk ligt te slapen.

Heb het gelezen en wacht met spanning op deel 3.

Oooo, en ik wil ook met een 'Miep' op de bank liggen. Lijkt me heerlijk! Laat 'Miep' maar komen!
Hoop voor je dat het snel gebeurt meid, voor de dertig graden beginnen!!!
Jojon, Pada en andere rommelende dames: veel succes de komende dagen.

Wij zijn vanavond bij ons favoriete Italiaanse restaurantje gaan eten. Nu kan het nog he? Dit weekend best veel op de planning, maar dat vind ik wel lekker. Gaat de tijd wat sneller. Ik vind het heerlijk om te lezen, wat boodschapjes te doen en te koken, maar zo langzamerhand duren de dagen toch wel langer. Ik heb immers alles voor de baby al klaar...

Ik hoop dat het bij mij ook gaat rommelen, maar dat zal nog wel niet!
Even een zwaai en liefs voor allemaal... sterkte voor Pada en andere ladies die het erg zwaar hebben nu. Jojon: heeeeeel veel sterkte en succes meid!
Ring: gaaf verhaal op Hyves! Dat heb je toch maar even gefikst! Heerlijk zeg, even op de bank met een slapende dochter...ik heb daar ook erg van genoten destijds.

Jojon: zet 'm op morgen! You go girl! Ik zal aan je denken!

Iedereen welterusten, hopelijk lukt het wat om te slapen in deze broeierigheid.
Goeiemorgen allemaal!

*meld*

lekker geslapen allemaal? ik heb een prima nacht gehad, maar heb me vanmorgen alweer te druk gemaakt. twee wassen weggvouwen en opgeruimd. nog even een wasje in de machine en ik kan nu even helemaal niets meer. zit dus met pijn in schaambot en liezen op de bank. zucht!

straks gezellig naar vriendinnen voor Sex and the City marathon (en vooral lekker eten en bijkletsen), wle zin in. nestel me daar gewoon op de bank en laat me bedienen. komt allemaal goed. eerst nog even zwemles met middelste zoon zo (vorige week ging ie ineens huilen, dus ben benieuwd hoe het nu gaat)

Jojon.. ben erg benieuwd hoe het je vergaat vandaag.. spannend!

RIng: ik ga nu je verhaal lezen, en geniet van die momenten met een slapend kindje op je buik. heerlijk is dat!dat zijn van die geluksmomentjes, dat is waar je het allemaal voor doet!
Ik meld me ook even, nogal druk weekend, dus weet niet of ik hier veel te vinden ben... Alles nog rustig hier.
Meld, ik heb het nu ook gehad, ik wil mijn meisje! Word jaloers van al die inleidingen.. Jojon, Pada heel veel sterkte!

Ik ga verder bank hangen vandaag.

Vanaovnd nog wel eters, gezellig!
*meld*

Zelfde verhaal als bij jullie.

Nog niets dus....

Ik heb zooooooo'n last van m'n stuitje. Ik kan echt niets anders dan lopen of op bed liggen.

Verder ook maar afwachten hè?

Ik ga Ring's verhaal even lezen.

Nog geen nieuws van Jojon en Padababa?

Oei, oei, oei.
What matters most is how you see yourself
Meld

Oh nee, ik mag nog steeds niet meedoen dus on-meld. Verder niks te melden.

(ik ben nog altijd erg melig en vind mezelf nog altijd erg grappig)
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Meld! Ook ik heb het nu wel echt gehad (mede door de hitte). Zucht! Ben vandaag echt saggie! Heb nergens zin in (alleen in Blogman uitschelden en irriteren, maar da's ook niet zo'n goed plan).
Blog: we kunnen elkaar de hand schudden! Hier ook een bloedchagrijnig wicht! Vriendlief is de deur uit: klussen bij iemand die net een huis gekocht heeft dus die is veilig

Jane: wat ontzettend vervelend, zo'n last van je stuitje! Heb je een lekker ligbed in de tuin zodat je toch naar buiten kunt?

Chica: melig...ik heb last van de slappe lach! Ik kan weer net als toen ik 14 was om de domste dingen in de lach schieten en dan tot huilens toe doorlachen. Verschrikkelijk. Het zullen de zenuwen voor de bevalling wel zijn.

MissBR: jij gaat er ook plat voor zodra je een beetje energie hebt en daarna ben je helemaal uitgeblust...ik kan het ook steeds niet laten!

Ik heb trouwens alweer slecht geslapen. Er zit plastic om m'n matras voor het geval de vliezen 's nachts breken, maar daardoor is mijn helft van het bed nogal broeierig en het is al zo warm En het dakraam kan ook niet open want dan zijn we voor dag en dauw wakker van het vroege ochtendlicht. Bleh!!! Het plastic gaat er straks weer af, ik moet maar even wat anders verzinnen. Iemand tips?

Ben benieuwd hoe het met Jojon is! Fijn om te weten wanneer je kindje ongeveer komt. Ik vind het maar spannend dat het in principe elk moment kan gaan beginnen. Heb ook helemaal geen voorgevoel meer sinds dat gerommel vorige week.
Heb helemaal in het begin met jullie meegeschreven. Daarna afgemeld maar ben altijd wel mee blijven lezen, kon het toch niet laten haha.

Ik wil iedereen dan ook erg veel succes wensen met de allerlaatst loodjes!!

Jane, jij had toch ook een dochter van de 14e in Januari ( net als ik ) ?? Of zit ik er nu helemaal naast?

Ik ben nu zelf nl 1 July uitgerekend en net zoals jij afgelopen week gestript en ook bij mij heeft het niet geholpen, helaas.

Beiden meiden waren ruim 2 weken tevroeg geboren dus ik ben ook flink aan het wachten.........

Maar goed ik dwaal af..................

Nogmaals succes met de laatste loodjes en laten we hopen dat het ietsje minder warm gaat worden voor onze lijven!!
quote:Wyfke schreef op 27 juni 2009 @ 14:27:

Ik heb trouwens alweer slecht geslapen. Er zit plastic om m'n matras voor het geval de vliezen 's nachts breken, maar daardoor is mijn helft van het bed nogal broeierig en het is al zo warm Ja, irritant hè? Dat heb ik nou ook! Heb er verder ook geen oplossing voor. Alleen maar: snel bevallen! Hebben jullie trouwens ook plastic in de auto, om de stoelhoes? Heb er nu maar een plastic zak in gelegd, maar dat helpt waarschijnlijk helemaal niet.
Erwaseens: jij ook heel veel succes met de laatste loodjes! Laat je ons straks weten wat het geworden is?
Meld...

Pfoe, wat een hitte! Ik vind er normaal al niks aan als het boven de 25 graden komt, maar nu kan ik de zon wel schieten. Ik voel me een opgeblazen nijlpaard, lomp en log en veel te warm. Gelukkig hoef ik niks.

Net boodschappen gedaan met manlief (hij sjouwen en ik kiezen), lekkere sapjes en fruit enzo gekocht. Warm eten zit er voor mij ook niet echt in met dit weer, dus we eten veel salades met brood. Prima voor mij.

Plastic in de auto heb ik niet. Misschien wel een goed idee, ik leg er wel zo'n kraammatje in. Op de bank zit ik wel op zo'n matje (met een handdoek erover, anders zweet het echt teveel), want ik zou het zonde vinden als ik de bank verpest met m'n water... Op bed heb ik zo'n waterdichte molton van de hema. Daar zit een dikke laag stof over zeg maar, dus dat valt wel mee met de warmte. Wij slapen ook aan de koele kant van het huis, dus dat is fijn.

Maandag weer naar de vk, hopelijk is ie dan wel ingedaald. Zou mooi zijn.

Jane, sterkte met je stuitje. Dat lijkt me heel erg naar!

Jojon, hopelijk gaat alles okee? (ookal lees je dit niet, toch even een hart onder de riem.)

Pada, wat duurt het lang zeg!!! Sterkte ook voor jou.

Ring, kom je ons nou even de loef afsteken? Mag hoor, fijn dat je zo lekker kan genieten van je meisje!!! Ik wil ook!!!!

Iedereen rustig aan doen!! En laat die baby's maar komen!
Blog: heb je het plastic nu al om de autohoes dan? Dat mag niet ivm heel hard remmen en dat je er dan vanaf vliegt. Of heb je het gewoon liggen om erop te doen als het zover is?

Wyfke: Ik ga de waterdichte molton ook van mijn bed afhalen. veel te plakkerig vind ik. Het lucht niet lekker door, dan maar even het risico lopen hoor. maar echt plastic erop? Sjee dat moet inderdaad broeien. Ik zou dan toch even naar de Hema lopen voor zon molton. Haha de slappe lach, nou ik lach lekker met je mee. Misschien ook omdat de situatie zo absurd is? Ik bedoel het is allemaal wat, dat hete weer en dan die dikke buik en dat onhandige lichaam. Gewoon een grap van de natuur hahaha

Jane: oei je stuitje dat moet pijnlijk zijn. Balen dat er nog niks bij je gebeurd. Ik duim wat voor je af hoor.

En ik duim natuurlijk ook voor Jojon en Pada want die liggen misschien in een heerlijk airconditioned ziekenhuis te puffen. Ik hoop het maar voor ze (dat puffen én die airco haha)

MissBR: Die Satc marathon klinkt wel goed en dan lekker op de bank je laten bedienen, heeerlijk, geniet ervan.
Ik vind die molton van de Hema wel goed te doen eigenlijk. Ik weet niet of het voldoende helpt, hopelijk wel. Er staat wel op dat het geschikt is voor zwangere vrouwen. Verder niet nagedacht over auto en bank. Auto heeft leren bekleding, dus is denk ik niet zo'n ramp? Misschien maar even een handdoekje erin leggen voor achter de hand... Evenals een handdoek in de woonkamer voor als het daar begint te vloeien.

Vanmiddag is vriendinnetje geweest, gezellig gelunched en in de tuin gezeten. Vanwege het dreigende onweer is ze net de auto in gestapt. Vanavond bij vrienden eten, ook gezellig.
O ja, vriendin had namens drie andere vriendinnen een kraammand bij zich. Ben nu natuurlijk erg nieuwsgierig... Wat een verwennerij, ik had ook al 3 negenmaandenpakketten van vriendin en (schoon)zussen gehad. Die vriendin vond ook al dat ik enorm veel heb, ook veel tweedehands gekregen van vrienden en familie.
Geen nieuws van Jojon en Padaba? Lijkt me goed nieuws!!

Ben benieuwd!
Heeft iemand bijgehouden of iedereen zich gemeld heeft? Ik ben nl altijd de tel kwijt.
Ja, ik heb dat plastic nu al om de stoel. Maar... je hebt toch gewoon een gordel om? Dus hoe kan je nou van je stoel vliegen?

Maria: wat word jij verwend zeg! Erg leuk!
quote:Chica34 schreef op 27 juni 2009 @ 19:21:

Heeft iemand bijgehouden of iedereen zich gemeld heeft? Ik ben nl altijd de tel kwijt.Ben het ook allemaal ff kwijt. Maar we horen het snel genoeg als er weer een beebje bij komt. Toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven