* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Ik vind al die babyfoto's op hyves zó leuk en lief!!! Krijg er helemaal zin in als ik die kleintjes zo zie. Maar goed, nog heel eventjes geduld!

Wyfke: aan de ene kant had ik dochterlief nog even thuisgehouden vandaag, maar nu kon ze opgehaald worden (scheelt ons twee keer een uur in de auto!) en anders voelt ze wrsch toch wel aan dat er iets gaat gebeuren en dat zou ik ook sneu vinden. Morgenvroeg moeten we zo vroeg weg, dat is ook niet praktisch en niet haarlbaar dus ze moest sowieso vandaag al gaan logeren. Nu hebben we rustig samen haar koffertje ingepakt en afscheid kunnen nemen. (manlief kwam in z'n koffiepauze nog snel even naar huis om haar een kusje te geven :-) ) Alleen ik ben jammergenoeg vergeten om nog foto's te maken van dat ze mijn buik kusjes geeft. Afgelopen week dus al wel die andere foto's gemaakt, maar dat kusjes geven is er dus bij in geschoten. Nou ja, er zullen nog genoeg foto's volgen de komende tijd waarop ze de baby 'in real life' een kusje geeft.

Moet er nog wel aan denken om straks manlief nog even foto's van mijn buik te laten maken. Op z'n allerdikst! (valt wel mee hoor, vergeleken bij dochter, toen was die buik nog véél dikker!) Help me er even aan herinneren vanavond!!! Trouwens vanmorgen op de weegschaal gestaan: eindgewicht is toch bijna 1 kg hoger dan startgewicht uiteindelijk. En ik pas m'n trouwring sinds deze week weer, hij glijdt eindelijk niet meer zomaar van m'n vinger af. Dus wrsch toch een ietsiepietsie vocht her en der in m'n lijf!
o en vergeet ik helemaal te vertellen: geboortekaartje wordt zo gaaf! ben er al helemaal verliefd op hahaha!
quote:jojon schreef op 26 juni 2009 @ 12:29:

Idd nog geen nieuws van Jane. Zou ze lekker in de tuin zitten te kletsen met haar zus of......Something like that .

We zijn de hele ochtend de stad in geweest. Ik in een gehuurde rolstoel en m'n zus duwen. Lachen !

Laura ligt nu op bed en ik ga zelf ook naar bed om te rusten.

Ik voel nog helemaal niets v/h strippen, alleen wat bloedverlies gisteravond, maar dat is normaal. Nu hoeft dit nog niets te betekenen. Er is nog geen 24 uur voorbij en er staat 48 uur voor effecten van het strippen. En dan nog.... het kan best nog een week (of langer) blijven zitten, helaas.

De BBQ was gezellig.

Wel zijn we gisteravond laat nog naar het zh gegaan, omdat ik dacht dat ik vruchtwater verloren was. En hupsakee de molen weer in. Water onder de microscoop, CTG, echo en de hele rambam. Maar het was géén vruchtwater, maar blijkbaar ander lichaamsvocht, whatever.... Dus om 00.30 uur weer thuis.

Ik heb er wel onrustig van geslapen door alles. Hoopte toch stiekum op weeën vannacht, maar ja.

Verder nog geen babynieuws hier?

Jammer !

|k ga nu naar bed. Meld me later weer.

Ciao !
Meld.

Tjonge, het is al even rustig met baby's hier, wordt het niet eens tijd voor de volgende? Jojon, waarschijnlijk is dat jouw kleintje. Heel erg veel sterkte en succes voor morgen!!

Jane: hopelijk gaat er bij jou toch ook nog iets gebeuren binnenkort. Je weet nooit he?

Wat vervelend die rusteloze nachten. Ik had juist een hele goede nacht, ben niet eens wakker geworden om te plassen....

Wyfke, wat fijn dat baby verder ingedaald is! Ik zit er echt enorm op te wachten. Gisteren had ik zo'n dag met de hele tijd maagzuur. Dat is nietzo tof. Gelukkig is het vandaag beter. Zou het dan toch?

Sanloes, houd het zelf ook goed in de gaten he? Bij twijfel bellen!

Vanavond afsluitend etentje met collega's, bij en van hen thuis. Ik wordt opgehaald en manlief haalt me daar op als ik het zat ben. Prima regeling lijkt me zo .Hopelijk is het later wat minder heet, ik vind er niks aan!

Wij hebben net de proefdruk van ons kaartje bekeken. Als het dan ineens zwart op wit staat, pfoe... Al ga ik natuurlijk nu wel weer twijfelen, over de naam vooral, en over het kaartje op zich. Bah, al die hormonen. Gelukkig is manlief dan sterk en recht door zee.
*Meld!*

Hier alles prima, lekker rustig aan. Vanochtend met een vriendinnetje in de tuin thee gedronken, daarna lekker een dutje gedaan en zometeen weer met een boek de tuin in. Schoonpapa en m'n lieffie zijn samen de vloer in de babykamer aan het leggen. Dit weekend kunnen de meubeltjes er in en is het dan toch eindelijk klaar. Nog 9 dagen tot de uitgerekende datum, het aftellen is begonnen.

Fijne dag allemaal!
Pff.... moeheid heerst hier! Ik wil nog stofzuigen, dweilen, koken... Maar eerst maar eens bankhangen!
Hier ook algehele moeheid. De badkamer lonkt nog steeds, maar het wordt morgen. Wel al een heerlijke pastasalade gemaakt. Als we Thijs uit de creche halen lopen we gelijk door naar het park om te picknicken. Hopelijk koel ik dan ook een beetje af.....

Erg he, Nerwen. Die besluiteloosheid en twijfels. Ook ik word er helemaal gek van. Terwijl ik altijd zo goed weet wat ik wil. Fijn dat je partner dan de knopen doorhakt!
Engelbengel; hopelijk hoef je niet nog verder door te telllen.... Maar mooi dat het kamertje bijna klaar is.

Blog; gewoon aan toegeven die moeheid. Ook niet zo gek met dit drukkende weer. Weinig zon, maar wel benauwd.

Vanmiddag bij verloskundige geweest. Alles in orde. Kindje zit zowel laag bij vagina als hoog bij ribben flink te duwen, gaf ook vk toe. Soms wel beetje pijnlijk.
engelbengel: toch wel lekker idee he? dat het kamertje bijna af is. hier ook al een tijdje bijna af, maar zo langzamerhand wil ik er wel eens mee aan de slag (het gaat dan niet om babykamer, maar om kamer voor de jongste, maar goed.. moet toch af voor ik iets met babyspullen kan.

verder is jongste vandaag beetje vermoeiend, enorm boos als iets niet naar zijn zin gaat. wel weer lief: oudste zit nu buiten in de tuin zijn ijsje te delen met zijn kleine broertje. wat een geweldige grote broer is ie toch!
trouwens... iemand al iets van missyMB gehoord?
MissBR, ik ben er hoor! Had al eerder vanmiddag gepost!

Mijn mannetje ook beetje vermoeiend, ook erg snel drifitg als iets niet gaat zoals hij wil: misschien het warme weer?
Volgens mij het weer hoor, want hier ook een driftig meisje. Ach ik heb er zelf ook last van. Van het weer dan

En moe, ja dat ook al. Ook het weer, denk ik. We geven gewoon vandaag alle schuld aan het weer haha.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
pada
Hier ook even een vette dikke voor Pada. Hou je taai meid.
Volgens mij zijn we binnenkort toe aan een nieuw topic toch?

Gaat tot 5000 dacht ik?

Pada, hopelijk gaat het goed met je/jullie en heb je het niet te warm!
Hai, hier nog geen actie helaas. Morgenvroeg weer verder kijken, wordt het wachten wel aardig beu nu maar het is niet anders.
Die 5000 was toch om het systeem te schonen of geldt dat nu altijd? Wel goed dat we al bijna 200 pag bij elkaar geluld gepraat hebben
Pada: Ik hoop dat er morgen meer gaat gebeuren.

Jojon, héél veel succes morgenvroeg hè?

Ik ben héél erg benieuwd !!!

Ik begin ook vreselijk te balen dat er hier nog niets te merken is van het strippen, op wat 'gewone' harde buiken na. Ik heb GIGANTISCH last van m'n stuitje. Ik kan gewoon helemaal niet meer zitten. Alleen nog staan, lopen of liggen. Zééééééééér !!! Herkent iemand dit?

Ik wil NU bevallen .

Jane: dikke knuffel.

Herken het, maar heb het wat minder erg. Kan wel zitten, maar niet te lang en moet daarbij akelig rechtop zitten met allemaal kussentjes in de rug.

Lopen is ook al pijnlijk, het maakt niet uit hoe, want de ene keer is het mijn stuitje en de andere keer mijn schaambeen wat pijn doen. (misschien ook herkenbaar bij anderen?)

Ik merk trouwens dat ik toch wel wat uit balans ben door dat gedoe bij de vk vanochtend. Kijk nu zeer kritisch naar urine, alsof ik er iets mee kan....

is het overal zo lekker benauwd....er staat geen zuchtje wind meer en het is warm......ach volgende week wordt het nog warmer las ik net....30 graden voor de tropische liefhebbers!
Jojon: zet 'm op morgen! Hoop dat je heel snel een lief ieniemienie mensje in je armen zult hebben!

Ook de rest van de dames die aan het rommelen zijn: Ik wil baby's zien!

Hier alles (best) ok, ga even verhaaltje op hyves zetten...
Neeeeee nee nee nee niet 30 graden. Dat trek ik niet, echt niet hoor. Gatverdegatver. Ik ga het gewoon ontkennen, het gebeurd niet.
Jane: dat pijnlijke stuitje hoor je wel vaak van vrouwen ná de bevalling, ervoor heb ik nog nooit gehoord. Kan het te maken hebben met de druk van het hoofdje? Misschien is die kleine dan toch ingedaald? Echt balen voor je joh. Hoop voor je dat er vannacht misschien toch nog wat gebeuren gaat, wanneer heb je evt anders een nieuwe afspraak bij de gyn?

Padababa: bleh ik moet er niet aan dénken dat het bij mij ook zo lang gaat duren!!!

Ohoh bijna de 5000 berichten gehaald. Lekkere timing trouwens, precies als iedereen net gaat bevallen! Misschien dat Jane nog wel voor haar bevalling een nieuw topic wil openen, maakt toch niet uit als we net de 5000 niet halen en nu al opnieuw beginnen?

Nou, wij en ons huis zijn er helemaal klaar voor. Vanmiddag hebben manlief en ik nog lekker samen boodschapjes gedaan, vanavond lekker de bbq aangehad (restjes van gisteren) en net nog even samen een poetsrondje door het huis gedaan. Wiegje staat al op onze kamer, ziet er weer zo gezellig uit!
Padababa: dikke Ik hoop dat er morgen meer gaat gebeuren.

Pfff.... 30 graden! Arme wij!
Pada, jane en jojon (en iedereen die verder nog bevalplannen in de zeer nabije toekomst heeft): heel veel succes!!!
Jojon: heel veel succes morgen, ik hoop voor jou dat ze gewoon direct je vliezen kunnen breken.

Jane: balen van je stuitje. Ik herken het niet. Herken wel je gevoel dat ik NU wil bevallen.

En 30 graden, kan er normaal wel redelijk tegen als het maar niet zo benauwd is, maar hoop toch voor die tijd echt al wel bevallen te zijn.

Sanloes: kan me voorstellen dat je een beetje uit je doen bent, klinkt inderdaad alsof ze je checken op zwangerschapsvergiftiging, maar wel vervelend dat het allemaal zo onduidelijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven