= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
oeh wat een luxe, zoonlief heeft vanacht van half 4 tot half 9 vanmorgen doorgeslapen!!! Het zou mooi zijn als ie dat nog een beetje naar voren zou halen maar ben hier ook al erg blij mee. Het lijkt bijna of ie zijn regeldagje al op de zesde dag had ofzo!

Na die half 9 voeding is ie wel wakker geweest tot half 12 ongeveer, tot na zijn bad en de volgende voeding maar dat vond ik ook wel een keer gezellig, tot nu toe sliep hij hele dagen!

Chica, wat fijn dat de oren van Anniek weer oke zijn, dat mocht ook wel een keer zeg! Beterschap voor jezelf! En voor jou ook Randy!

Jojon, hoe is het met je man? Hoop dat het beter gaat...

Volgens mij is er nieuws bij watever, kijk maar op haar hyve...
Hè!!!!!!!!! Ik ben geen vriendjes met Watever en kan nu niks zien.
Oh, ik ga zo meteen even op de hyves kijken voor Watever!

Chica, fijn dat het met oortjes van Anniek goed gaat. Hopelijk knap je zelf ook snel op. Succes met de eerste mamadag.

Zoon heeft weer zeven uur geslapen na gisteravond dus zo'n drie uur gehuild te hebben. Dat is dan wel weer een fijne beloning voor ons!

Ook benieuwd hoe het met man van Jojon gaat?!

Grappig trouwens dat de ene keer het hier alleen over BV lijkt te gaan en dat het dan weer omslaat naar FV!
quote:blogbabe schreef op 11 augustus 2009 @ 12:42:

Hè!!!!!!!!! Ik ben geen vriendjes met Watever en kan nu niks zien. Oh, dan hoef ik ook niet te gaan kijken, jammer!
Watever: net op je hyves geweest en ik durf het wel aan om je te feliciteren hoor! gefeliciteerd met je zoontje! Ik lees dat hij gisteravond rond 19u is geboren. Ben erg benieuwd hoe het met jou en de kleine gaat. Veel geluk!!!

Nog weinig nieuws n.a.v. zh bezoek van gisteren van manlief. Hij is letterlijk en figuurlijk doorgelicht en longarts neemt het erg serieus. Longscan, foto's, longfuctietest, bloedprikken, zelfs het slijm wat hij ophoest wordt onderzocht. De komende weken dus een aantal onderzoeken en over drie weken de uitslag. Longarts verwacht dat daar wel wat uit komt (weet niet wat) maar anders onderzoek onder narcose met camera'tje in z'n longen etc. Klinkt niet lekker maar goed als we straks maar weten wat het is en wat we er aan kunnen doen. Heeft nu trouwens ook maagzuurremmende medicijnen, schijnbaar kan een teveel aan maagzuur ook een hoestprikkel veroorzaken. Nog even afwachten dus wat er uit komt maar ik ben al lang blij dat we niet met een kluitje in het riet weg worden gestuurd.

Morgenochtend met dochter naar de huisarts voor haar hoest, want die blijft er af en toe ook bijna in. Duurt me echt veel te lang, ga overleggen of ik een verwijzing naar de kinderarts kan krijgen.

Het slapen in het grote bed is in een woord perfect gegaan! Zonder protest gaan slapen en gewoon ruim het klokje rond geslapen zoals we van haar gewend zijn (ik ben verwend, dochter slaapt gerust van 19u tot 8.30 de laatste tijd! Nu zoonlief nog....) Niet een keer uit bed geklommen en vanmorgen lag ze zelfs nog onder het dekbed, dat is al maanden niet meer voorgekomen dat ze nog onder de dekens lag in de ochtend! Helemaal blij dus en zelf is ze ook helemaal trots volgens mij.

Ga even verder met de was, bleh.
Hier is het trouwens ook al weer twee avonden raak met Toby. Net als jullie: klaarwakker en alleen stil als hij bij mij op schoot ligt en zo vaak mag drinken als hij wil.

Ik gebruik nu 's avonds dan wel tepelhoedjes, merkte dat m'n tepels erg veel te lijden hebben van zijn cluster-drinkgedrag. Dit gaat beter met tepelhoedjes en hij accepteert het gelukkig.
Joepie voor Watever!!!!

Wij zijn net naar consultatie bureau geweest en kleine meissie is een kleine reus. Nu al 5050 gr (met 4 weken) en 57 cm lang (bijna alles +2).

Grappig dat bij zoveel van jullie de avonden het drukst zijn met de kleine. Dat is bij ons ook, al gaat het de laatste tijd wel wat beter. Ook slaapt ze nu bijna meteen in 's avonds en na de nachtvoeding, erg prettig.
*sms van Watever*

Jasper is geboren maar ze liggen nog wel samen in het ziekenhuis. Hebben het zwaar gehad, met de tang gehaald en het gaat nog niet helemaal lekker. Misschien infectie. Zelf ook niet helemaal top.

*einde sms*

Dus: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Heel veel beterschap en hopelijk tot gauw hier!
yeahhh De laatste Juli baby is geboren tralalalla

We zijn compleeeeeeet. Krijg er bijna tranen van in mijn ogen. Raar zeg, maar vind het mooi dat ons hele cluppie nu lekker zijn dochter of zoon in hun handen heeft. Iedereen is gezond (voor zover we weten) ter wereld gekomen, alle moeders hebben er geen blijvende gevolgen aan over gehouden en dat alles bij elkaar is al een wonder op zich. Zoveel nieuwe wereld burgertjes erbij. De mooiste kindjes van allemaal (natuurlijk)

Van harte lieve Watever met Jasper. Mooie naam zeg. Gehaald met de tand klinkt niet leuk en ik hoop dat jij en je mama en papa snel naar huis mogen met jou om te gaan genieten.

Watever ik hoop dat je snel opknapt en ons zelf het verhaal komt doen. Tot snel.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Hier ook de avonden altijd raak. Lekker de huiluurtjes inderdaad. Vooral als je net aan het koken bent en moet eten en dochter in bad en naar bed aan het brengen bent haha. Heerlijk tijdens spitsuur

Ik merk wel weer dat ze erg gevoelig is voor prikkels. Hier beneden valt ze dan wel op schoot (of in de doek) in slaap maar ze wordt ook snel weer wakker. Als ik haar daarentegen boven in de wandelwagenbak leg op haar eigen kamertje, dan kijkt ze nog wat rond en valt dan in slaap.

Overdag komt ze nog om de 2,5 uur voor een voeding, snachts dus veel langer. Nou ja, om de 2,5 uur is ook goed hoor als ritme.
Watever: Hier ook even gefeliciteerd! Had al op hyves gespiekt, maar hier dus ook wat meer info. Jammer dat de bevalling zo zwaar was en hopelijk valt de infectie mee en kunnen jullie snel thuis met zijn 3-en gaan genieten.

MissyMB: goed gegroeid dus jullie kleine meid. Fijn!

Jojon: fijn dat ze jullie zo serieus namen. Hopelijk komt er iets relatiefs ondschuldigs uit wat goed te behandelen is.

Vind inderdaad dat dochter haar hoest dan wel lang duurt, dat gaat nu al een aantal weken toch? Lijkt me niet helemaal normaal. Hopelijk kan de huisarts jullie helpen.

Fijn dat dochter zo goed slaapt in haar nieuwe bed. Zoon slaapt sinds vrijdag ook in een groot bed en is er nog niet 1 keer uitgekomen. Hij slaapt er in net alsof hij nooit anders gedaan heeft.

Meis: jou slaapt al goed zeg, ik ben blij als dochter een nacht maakt met 5 uur achter elkaar.

Gisteravond was ze dus ineens in slaap gevallen in de box. Gebeurd haar eigenlijk nooit, want het is wel een meiske die rustig moet liggen om te kunnen slapen. Om 22.30 uur heb ik haar maar opgepakt en in haar wiegje boven gelegd omdat het er niet naar uit keek dat ze snel wakker zou worden. Ik had verwacht dat ze wel wakker zou worden, omdat ze meestal rond die tijd haar laatste voeding krijgt, maar ze sliep gewoon door en werd om 1.00 uur wakker. Daarna weer geslapen tot 5 uur en toen tot zoon wakker was om 7.30 uur.

Carpe Diem: zo probeer ik het wel te doen met kraamvisite, je kan nu eenmaal niet alles plannen en overal rekening mee houden.
Oh Watever wat ben ik blij voor jou zeg! Ik vind Jasper echt een hele leuke naam!!! Hopelijk kom je zelf een beetje bij van je bevalling nu en gaat het met jullie beiden snel de goede kant op en mag je snel naar huis!
Hoeraaaa voor Watever en man! Gefeliciteerd met jullie kleine ventje. Hopelijk gaat alles snel goed met jullie en mogen jullie lekker naar huis.

Wow. We zijn compleet... bijzonder hoor!
Watever: gefeliciteerd. Jasper stond ook hoog op ons lijstje, maar het werd een meisje!!!

Super mooie naam en ongetwijfeld een moi manneke.

hopelijk herstellen jullie goed en kunnen jullie zo naar huis!
Watever: van harte gefeliciteerd met je zoon!!!!!!!

Leuke naam! Je bevalling klinkt behoorlijk heftig. Ik wens je heel veel sterkte met herstellen en hoop dat het met de kleine Jasper goed gaat.

Idd, we zijn compleet! Chica, wat verwoord jij dat mooi. Daar krijg ik dan weer tranen van in m'n ogen. Ja, wat een geluksvogels zijn we toch allemaal.
Geweldig! Onze troetelzwangere is een trotse mama! Van harte gefeliciteerd met jullie Jasper! Geweldige naam.

Ik hoop dat jullie snel bijkomen van deze zware bevalling. Vind het heel jammer dat het allemaal zo anders is gelopen dan je had gehoopt.
Totaal off-topic: de oplader van mijn laptop heeft het waarschijnlijk begeven, dus als ie straks leeg is dan is ie ook echt leeg. Kan je die opladers ergens los kopen? En bestaan er ook universele opladers ofzo?

*En Blog gaat snel het internet afspeuren voor een oplader. Geen tijd meer te verliezen!!!!!!! Nu maar hopen dat dat dus ook het probleem is*
En inderdaad Chica, ook ik heb me (vooral in het begin) afgevraagd hoe het allemaal zou lopen. Of iedereen ongeschonden uit de strijd zou komen en alle kindjes gezond zouden zijn. Toch heel bijzonder...
Sorry Blog, geen idee! Snel zoeken, want je kan natuurlijk niet zonder ons
snel snel snel snel sneeeeeel Blog

Hahaha was je nog op tijd? Volgens mij moet je gewoon even langs de mediamarkt. Daar zullen ze toch wel opladers hebben?
Gefeliciteerd Watever, topnaam hoor Jasper! Ik hoop dat jullie snel herstellen en dat het een beetje met je gaat. Inderdaad erg jammer dat het allemaal zo moeizaam is gegaan, veel sterkte in elk geval!!

Chica, helemaal mee eens!! Je hoort toch altijd weer een boel horrorverhalen en ook hier heel wel wat spannende dingen met kleintjes van Sas en Engel bijvoorbeeld. Maar prachtig dat het met iedereen goed lijkt te gaan... wat een geluk :-)

Jojon, ik had eerder gecrosspost met jouw bericht... pfff wat een naar gedoe allemaal met man. Ik hoop zo dat het snel duidelijk wordt wat hij heeft en dat er makkelijk iets aan gedaan kan worden. Ps. je hoeft je hier dus niet groot te houden, je kan volgens mij wel wat s gebruiken.
Watever, gefeliciteerd met de geboorte van Jasper!

Ik vind het ook een leuke naam, maar zwager heet zo en dat vond ik iets te veel eer

Hopelijk gaat het gauw beter.

Jojon, fijn dat je man goed is doorgelicht. Hopelijk komt er een duidelijke en niet te ernstige diagnose.

Missy MB: 2 erbij? Bedoel je 2 kilo in 4 weken, of ik neem aan 2 pond?!? Sowieso een flinke meid voor haar leeftijd.
Nou heb de Friso lijn even gebeld. We hadden het inderdaad goed. Ze is meer dan 4 kilo dus zou 5 voedingen met 5 schepjes mogen = 25 schepjes. Indien je nog 7 voedingen hebt dan 25:7 = 3,5 ofzo.

Je mag nooit meer dan een liter aangemaakte melk geven. Dat is niet goed voor de nieren.

Tevens is 120 ml water ook helemaal goed. Ze zou evt 150ml mogen maar dan zit je na 4 weken al op het één na hoogste en dan heb je nog weinig speling voor 6 mnd. Je kunt naar de 150 ml water als ze straks op 5 voedingen zit.

Nou, ben toch weer even gerustgesteld.
Hoeraaaaaaa Watever, van harte gefeliciteerd met Jasper !!!!!!!

Prachtige naam, stond ook op ons lijstje

En een zware bevalling dus, bah ! Ik hoop dat jullie niet óók 7 dagen moeten blijven, zoals wij, ivm die infectie.
What matters most is how you see yourself
ja, joepie! hopo dat je snel weer terug bent watever en dat je kunt gaan genieten!

rustig is het hier vanmorgen, iedereen nog lekker in zijn bed ivm dat rare weer? hier nu egr donker, niet gezellig.

tis trouwens hier ook heel rustig, jongste zoon ligt alweer bijna een uur in bed, hummel ligt te slapen in de box, middelste zoon zit voor de tv en oudste is logeren. wat een rust!

morgen naar CB, ben wel ven benieuwd naar wat ze gegroeid is. sinds gisteren drinkt ze iets beter haar flesjes. nog steeds niet leeg, maar wel bijna. zou niet weten wat ik ernaan moet doen hoor, als ze niet genoeg gegroeid zou zijn (ze wil gewoon niet meer), maar ben wel even benieuwd naar de 'score'.

ok, ga even broodje eten. heb wel honger, maar geen zin in de dingen die we in huis hebben (verwend kreng ben ik).. eens kijken of ik niet toch iets kan vinden... fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven