juli 2010 deel 2
dinsdag 5 januari 2010 om 16:45
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!
Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.
Op naar dikke buiken:
En schattige baby's:
Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.
Link naar het oude topic
Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.
Op naar dikke buiken:
En schattige baby's:
Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.
Link naar het oude topic
donderdag 15 juli 2010 om 12:11
Man en ik hebben heel veel lol hoor! En hij is ook super lief voor me. Hij neemt de hele nesteldrang over! Ben ook heel blij met hem. Hij wordt alleen wat zenuwachtig voor de baby en heeft het wat druk op zijn werk. Moet alles afsluiten en klaar maken voor de vakantie.
Fijn dat deze lief van jou een stuk liever is!
Ik kan me ook niet voorstellen dat er straks een baby bij komt en dat hij uit mijn buik komt. Geloof er niks van!
Felice: Dat chagrijnige gevoel is een goed teken, dat zie je maar weer aan Allis!
Fijn dat deze lief van jou een stuk liever is!
Ik kan me ook niet voorstellen dat er straks een baby bij komt en dat hij uit mijn buik komt. Geloof er niks van!
Felice: Dat chagrijnige gevoel is een goed teken, dat zie je maar weer aan Allis!
donderdag 15 juli 2010 om 12:13
Alle meiden die zijn bevallen, van harte gefeliciteerd!!!
Super wat gaat het hier ineens hard zeg!
Andere meiden kom op, het weer slaat weer wat om en dat betekend babies op komst!!!
Hier is het volop genieten, al zijn de nachten wel pittig. Onze dame is erg onrustig zodra het stil/ donker is... dus de nachten zijn nog wel gebroken. Maar ja is ook niet meer dan logisch.
Verder doet ze het super, is ze erg tevreden en is ze alweer oer haar gewichtsdip heen en aan het groeien.
Ze is erg bewegelijk en allert! Zo super leuk, we zijn echt aan het genieten!
We wachten nu op de verpleegkundige voor de hielprik, ben benieuwd! En daarna duikt moeder nog even het kraambed in, wat is dat fijn zeg!
Voor de tabel: Lieke woog 3650 gram bij de geboorte en is 51 cm!
Super wat gaat het hier ineens hard zeg!
Andere meiden kom op, het weer slaat weer wat om en dat betekend babies op komst!!!
Hier is het volop genieten, al zijn de nachten wel pittig. Onze dame is erg onrustig zodra het stil/ donker is... dus de nachten zijn nog wel gebroken. Maar ja is ook niet meer dan logisch.
Verder doet ze het super, is ze erg tevreden en is ze alweer oer haar gewichtsdip heen en aan het groeien.
Ze is erg bewegelijk en allert! Zo super leuk, we zijn echt aan het genieten!
We wachten nu op de verpleegkundige voor de hielprik, ben benieuwd! En daarna duikt moeder nog even het kraambed in, wat is dat fijn zeg!
Voor de tabel: Lieke woog 3650 gram bij de geboorte en is 51 cm!
donderdag 15 juli 2010 om 12:26
Daduja: Hoe is het bij jou? En 19 juni? Bij jou rommelde het gister toch ook?
Kena: Sterkte met de hielprik! Wat fijn dat jullie zo aan eht genieten zijn. Gebroken nachten is natuurlij kook niet raar. Een paar dagen geleden zat Lieke nog lekker veilig en warm in je buik. En nu opeens niet meer! Dat is even wennen!
Kena: Sterkte met de hielprik! Wat fijn dat jullie zo aan eht genieten zijn. Gebroken nachten is natuurlij kook niet raar. Een paar dagen geleden zat Lieke nog lekker veilig en warm in je buik. En nu opeens niet meer! Dat is even wennen!
donderdag 15 juli 2010 om 12:37
quote:mango82 schreef op 15 juli 2010 @ 11:26:
Zusje: Flikker op met z'n ontbijt. Gaat ie zelf maar z'n broodjes aan eht aanrecht staan smeren!
De Zenn stand is hier af en toe ook ver te zoeken. Man vloekt en zucht bij ieder stom dingetje. Als de buurman even boort, als ik tegen de deur aan loop, vannacht toen ik tegen de ventilator aan liep (terwijl ik nog zo gezegd had dat hij dat ding NIET in mijn pad moest zetten) en vannochtend was ik er he-le-maal klaar mee. Hij stond met dochter onder de douche en ik wilde mijn handen wassen in de badkamer. De druk van de douche valt dan wat weg en hij slaakt een diepe, diepe zucht..... Toen ben ik ontploft. Gezegd dat hij gvd op moest houden met dat gevloek en gezucht om niks.
En wat deed ie: Mij uitlachen!! Mispunt!
Felice: Hoop voor je dat het tochstripje gaat werken!
Hetzer: Rustig aan, vooral even genieten van je laatste dagje alleen. STraks moet je al weer lang genoeg van alles doen.
Nut: Idd, wij nemen het er nog maar even van! Wat een super goed excuus!!
Oei, snel in de auto om dochter op te halen!
bij ons is het omgedraaid, ik loop de hele tijd te zuchten. Kan me er vreselijk aan irriteren dat ie zich iedere avond stoot aan de ventilator, hoe goed ie ook probeert om er niet tegenaan te komen.
Maar zolang we nog niet zo erg zijn als de dames van de kraamdingens 60 baby's, dat programma van gisteren, is er niets aan de hand toch Misschien de volgende keer samen met vriend kijken, even laten zien dat het toch echt veel erger kan hoor!
Zusje: Flikker op met z'n ontbijt. Gaat ie zelf maar z'n broodjes aan eht aanrecht staan smeren!
De Zenn stand is hier af en toe ook ver te zoeken. Man vloekt en zucht bij ieder stom dingetje. Als de buurman even boort, als ik tegen de deur aan loop, vannacht toen ik tegen de ventilator aan liep (terwijl ik nog zo gezegd had dat hij dat ding NIET in mijn pad moest zetten) en vannochtend was ik er he-le-maal klaar mee. Hij stond met dochter onder de douche en ik wilde mijn handen wassen in de badkamer. De druk van de douche valt dan wat weg en hij slaakt een diepe, diepe zucht..... Toen ben ik ontploft. Gezegd dat hij gvd op moest houden met dat gevloek en gezucht om niks.
En wat deed ie: Mij uitlachen!! Mispunt!
Felice: Hoop voor je dat het tochstripje gaat werken!
Hetzer: Rustig aan, vooral even genieten van je laatste dagje alleen. STraks moet je al weer lang genoeg van alles doen.
Nut: Idd, wij nemen het er nog maar even van! Wat een super goed excuus!!
Oei, snel in de auto om dochter op te halen!
bij ons is het omgedraaid, ik loop de hele tijd te zuchten. Kan me er vreselijk aan irriteren dat ie zich iedere avond stoot aan de ventilator, hoe goed ie ook probeert om er niet tegenaan te komen.
Maar zolang we nog niet zo erg zijn als de dames van de kraamdingens 60 baby's, dat programma van gisteren, is er niets aan de hand toch Misschien de volgende keer samen met vriend kijken, even laten zien dat het toch echt veel erger kan hoor!
donderdag 15 juli 2010 om 13:36
Hier niets nieuws behalve buikpijn, veel harde buiken en zo geen zin meer...
Maar, gelukkig is het lekker afgekoeld!!
We zijn nog maar met een klein groepje zwangeren zo.
Zal straks of vanavond even bijlezen en wat uitgebreider reageren. Vriend is ook vrij, dus we zijn lekker veel samen tv aan het kijken en zo. En gaan straks ook vast slingers en ballonnen halen. Wtf, ik hang ze gewoon vast op! Dan moet ie toch wel komen, niet???
Oh, en zo chagerijnig en geirriteerd ben ik ook hoor! Vanochtend bijna de badkamerdeur eruit geschopt omdat ie steeds klappert, k*tdeur!
Maar, gelukkig is het lekker afgekoeld!!
We zijn nog maar met een klein groepje zwangeren zo.
Zal straks of vanavond even bijlezen en wat uitgebreider reageren. Vriend is ook vrij, dus we zijn lekker veel samen tv aan het kijken en zo. En gaan straks ook vast slingers en ballonnen halen. Wtf, ik hang ze gewoon vast op! Dan moet ie toch wel komen, niet???
Oh, en zo chagerijnig en geirriteerd ben ik ook hoor! Vanochtend bijna de badkamerdeur eruit geschopt omdat ie steeds klappert, k*tdeur!
donderdag 15 juli 2010 om 13:59
ach gossie Daduja, ik kruip met je mee hoor. Tien dagen overtijd (nou ja, niet echt over tijd maar gevoelsmatig wel) is ook helemaal niet leuk!
Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis nog iets voor je betekenen morgen of zaterdag.
Ik ben vergeten te vragen of ze vrijdag evt nog konden kijken voor strippen. Stom. Nu zit ik ook maar te wachten en te wachten en mezelf zielig te vinden. Helpt ook niet echt maar ja.
Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis nog iets voor je betekenen morgen of zaterdag.
Ik ben vergeten te vragen of ze vrijdag evt nog konden kijken voor strippen. Stom. Nu zit ik ook maar te wachten en te wachten en mezelf zielig te vinden. Helpt ook niet echt maar ja.
donderdag 15 juli 2010 om 14:03
donderdag 15 juli 2010 om 14:06
Pfff, ze duwt zo hard, volgens mij komt ze any moment door mijn navel naar buiten! En mijn buik is zo hard, geen minuut zacht geweest.
Gelukkig morgen controle en dan moet ik sterk zijn en eisen dat ze kijken of er al wat gebeurt down under, hier kan ik nl dus helemaal niet tegen!
Zo, net terug van de buurtklussenwinkel met dingen voor mijn deur. Die dus niet passen, grrr! Dus zo maar weer naar de Praxis, daar hebben ze er misschien wel verstand van! We lijden aardig synchroon 19juni.
Ach Daduja, balen meid.....wil je ook een troostend ijsje? Ik neem er 1.. of 2, of 3!
Gelukkig morgen controle en dan moet ik sterk zijn en eisen dat ze kijken of er al wat gebeurt down under, hier kan ik nl dus helemaal niet tegen!
Zo, net terug van de buurtklussenwinkel met dingen voor mijn deur. Die dus niet passen, grrr! Dus zo maar weer naar de Praxis, daar hebben ze er misschien wel verstand van! We lijden aardig synchroon 19juni.
Ach Daduja, balen meid.....wil je ook een troostend ijsje? Ik neem er 1.. of 2, of 3!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
donderdag 15 juli 2010 om 14:06
19juni: That's the spirit. Gewoon ophangen die zooi en zo dwing je hem/haar er wel uit!
Daduja: Ik heb het echt met je te doen! Ik hoop voor je dat ze morgen iets kunnen doen. Het is nu tijd om er uit te komen Daduja-baby!
Fussie: Ja bellen of gewoon morgen direct even vragen. Tis voor die van jou ook wel tijd om er uit te komen!
Daduja: Ik heb het echt met je te doen! Ik hoop voor je dat ze morgen iets kunnen doen. Het is nu tijd om er uit te komen Daduja-baby!
Fussie: Ja bellen of gewoon morgen direct even vragen. Tis voor die van jou ook wel tijd om er uit te komen!
donderdag 15 juli 2010 om 14:34
Hoor ik daar dat er ideeen voor een nieuwe titel nodig zijn??
De juli 2010 meiden, zullen voor een bevalling hun benen spreiden!
In juli 2010 deel twee, komt er een baby uit ieders (keizer)snee!
Juli 2010, wie niet aan het bevallen is is gezien!
1,2,3,4,5,6,7... Uit ieders buik wordt een baby uitgedreven
Kijk in mijn glazen bol, in juli 2010 deel twee komt onze tabel vol!
Kijk in mijn glazen bol, in juli 2010 deel twee komt onze tabel vol!
donderdag 15 juli 2010 om 14:45
*inbraakalarm*
Jeetje Fussie, ik zie in de tabel dat je nog steeds niet bevallen bent. Wat lekker! Alhoewel je het nu misschien ook wel een klein beetje zat begint te worden, kan me voorstellen dat je nu wel erg benieuwd bent naar je kleintjegrootje Succes met de laatste loodjes, over max een week is hij/zij er!
*inbraakalarm weer uit*
Jeetje Fussie, ik zie in de tabel dat je nog steeds niet bevallen bent. Wat lekker! Alhoewel je het nu misschien ook wel een klein beetje zat begint te worden, kan me voorstellen dat je nu wel erg benieuwd bent naar je kleintjegrootje Succes met de laatste loodjes, over max een week is hij/zij er!
*inbraakalarm weer uit*
donderdag 15 juli 2010 om 16:05
@ 19 juni, weet je nog dat ik zei dat ik er mooi bij wilde liggen? Toen ik om de 10 min weeen kreeg ging ik dapper me nagels lakken en opmaken, mijn haren doen. Toen ik om 6 uu s ochtends weg ging naar t ziekenhuis met 6 cm ontsluiting en om de 5 min weeen nog ff snel opgemaakt. In het ziekenhuis t begin lag ik er nog charmant bij,maar na de bevalling ik leek net een monster op de foto's. Mijn nog daarvoor mooie krullen, opgemaakte gezicht daar was niks meer van over. Mascara onder mijn ogen, krullen alle kanten op,maar het kon me niks meer schelen! Ik had voor na de bevalling make-up mee en leuke kleertjes. Ik heb gedoucht en make-up kon me gestolen worden. Zo zie je maar weer, je kan van alles voorbereiden, maar als je eenmaal aan t bevallen bent je vergeet alles. Haha!
Succes aan alle dames die nog moeten bevallen!
Succes aan alle dames die nog moeten bevallen!
It\'s meant to be just believe....
donderdag 15 juli 2010 om 16:06
quote:Marielle1410 schreef op 15 juli 2010 @ 14:34:
Kijk in mijn glazen bol, in juli 2010 deel twee komt onze tabel vol! ik wist het, waar zouden we zijn zonder Marielle!
Kijk in mijn glazen bol, in juli 2010 deel twee komt onze tabel vol! ik wist het, waar zouden we zijn zonder Marielle!
donderdag 15 juli 2010 om 16:10
donderdag 15 juli 2010 om 16:43
Run Nut Run
Aargh, ik trek die buik niet meer, zo hard, zo strak, zo erg heb ik het nog niet gehad. Ukje is gelukkig wel wat gekalmeerd lijkt het.
Zo, de eerste 25 enveloppen geschreven, nog ca 50 te gaan maar dat doe ik morgen wel...tijd voor mezelf nu!
Gelijk 9 kilo eraf vlinder? lijkt me heerlijk, dan ben ik al over de helft. Ben benieuwd naar jouw Belly Bandit ervaringen, jij mag vanaf overmorgen?
Aargh, ik trek die buik niet meer, zo hard, zo strak, zo erg heb ik het nog niet gehad. Ukje is gelukkig wel wat gekalmeerd lijkt het.
Zo, de eerste 25 enveloppen geschreven, nog ca 50 te gaan maar dat doe ik morgen wel...tijd voor mezelf nu!
Gelijk 9 kilo eraf vlinder? lijkt me heerlijk, dan ben ik al over de helft. Ben benieuwd naar jouw Belly Bandit ervaringen, jij mag vanaf overmorgen?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
donderdag 15 juli 2010 om 17:09
quote:Marielle1410 schreef op 15 juli 2010 @ 14:34:
Kijk in mijn glazen bol, in juli 2010 deel twee komt onze tabel vol!Ja, Mariëlle! Thnx! Ik stel voor dat we hier uit kiezen. Zal eens kijjken of ik een pol kan maken.
Kijk in mijn glazen bol, in juli 2010 deel twee komt onze tabel vol!Ja, Mariëlle! Thnx! Ik stel voor dat we hier uit kiezen. Zal eens kijjken of ik een pol kan maken.
donderdag 15 juli 2010 om 17:13
@felice ja, lekker om weer op mijn buik te kunnen liggen! Ik was in totaal 17k. Aangekomen dus ik moet nog, maar geloof er in. De eerste 9 waren meteen weg. Ik begin morgen met de band. mijn buik voelt wel vreemd zo jelly belly achtig. Volgens de vk is dat omdat mijn buikspieren slap zijn geworden. ik heb vandaag ook de kaarten op de post gedaan, ze moeten morgen bij de mensen worden bezorgd.
It\'s meant to be just believe....