juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Mango auw!!! wat doe jij nou??? Lijkt me helemaal niet lekker kaas met pink... tomatenketchup gaat best op een tosti, maar haal het toch liever uit een flesje!

De BBQ was erg gezellig zaterdag, was wel helemaal gaar aan het einde van de avond! Was super blij datik heerlijk in mijn eigen bedje kon gaan slapen!

Smurf gezellig dat je weer terug brengt en geniet van je laatste werkweekje!!!

@Zorgzame hond: mijn ouders hebben een hele lieve hond die echt meer gek op mensen is als op zijn soortgenootjes,was dus ook heel benieuwd hoe die op mijn zwangerschap zou reageren.

Is namelijk altijd dolenthousiast als ik kom en zijn echt gek op elkaar! Nou hondlief voelt dit dus niet aan, doet absoluut niet voorzichtig met mij en als ik bij mijn ouders op de bank lig en niet op pas springt hij zo bovenop mij. Ook zachtjes doen kent hij helaas niet,moet nu met die uitpuilende buik toch wel een beetje gaan oppassen. Hij is namelijk ook niet echt klein (kruising labrador/herder!)

Gisteren hebben we definitief knoop doorgehakt voor het geboortekaartje! Zal vandaag even naar de drukker voor een proefdruk.

Nu alleen nog de knoop doorhakken voor de naam...,...
Haha Mango, daar gaat je nesteldrang om alles klaar te krijgen, verplicht met je pink omhoog zitten

Zonnenbrandtips heb ik niet, ik smeer me gewoon in met factor 15, nog geen vlekje te zien.

En wbt de kleertjes en niet in de stad wonen...je hebt toch internet, bezorgd binnen 24 uur, hoef je de deur niet voor uit

Fussie verlof, heerlijk! blijf je nu nog steeds zo streng onder controle staan ivm vroeggeboorte?

Kabouterland ook een keer geweest met nichtje, wij kwamen net voor het hoogseizoen zeg maar en ik vond het nogal "vergane glorie". Maar zij vond het geweldig en dat is het belangrijkste dan he.

Zat van het weekend bij het afzwemmen van mn nichtje (waterrat met 5 jaar al A, B en C!), maar lieve help, ik zag mn voeten en handen opzwellen van het vocht ik blij dat ik mn normalen schoenen en ringen nog aan en om kan, maar dat is straks wel afgelopen vrees ik.

Zwangerschapsbadpakken zijn echt totaal niet charmant nee, heb nu een bikini die ik hierna ook nog aan kan. Broekje onder mn buik en normale haltertop, kon de striae een beetje meekleuren

nou weer eens aan het werk, moet nog heel veel doen de komende weken, nog maar 1,5 week en dan verlof!!!!!

(soort van, eigen bedrijf laat je toch niet helemaal los)
Help! Ik moet de deur uit, maar ik pas met mijn enorm dikke opgezwollen klompvoeten echt alleen nog maar in mijn teenslippers..... beetje raar gezicht in de regen....
wwl,

ik heb bij de schoenenreus voor een tientje simpele ballerina´s gekocht, een maat groter wel te verstaan. Die pas ik nog wel en staan ook niet zo vreemd onder een spijkerbroek. Tip misschien...
Hallo allemaal!

Wat vliegt de tijd, over 5,5 weken is hier wrs al een baby, gauw nog maar even genieten!

Felice, die bilpijn ken ik, ik ben af en toe net zo'n strompelend omaatje. Ik krijg van een vriendin die fysio is oefeningen, want het ligt idd aan je bekken. Heeft iemand ook zo'n last met draaien in bed, dat gaat hier in drie fasen.

Keye, ik ken de film niet, maar een dominante hond is niet fijn, zeker niet als er een kleine komt. Succes voor de hond, aankomende woensdag.

IM, ze hebben de mogelijkheid aangeboden om ingeleid te worden, maar eigenwijs als ik ben, wil ik dat eigenlijk niet. Ik denk dat ik de "natuur zijn gang laat gaan" , het komt toch sowieso niet uit en zoals mango al zegt, hopelijk komt ie als mijn man thuis is, dan ben ik ook ontspannen en zal ie vast dan wel komen.

Miffy, wanneer was jij ook alweer uitgeteld?

Kena, een kruising tussen een labrador en een herder, klinkt gaaf.

Smurf, wat fijn dat de vakantie zo heerlijk was, je batterij is dus helemaal opgeladen!

mango, handig, een man met nesteldrang. Dat had die van mij ook, echt lief, hij wilde perse dat alles in orde was voordat hij naar t ziekenhuis ging, echt lief. Alleen is hij vergeten de maxicosi klaar te zetten en die staat in zijn drumhok. en om bij zijn drumhok te komen moet ik eerst een ladder beklinmmen, heel handig, dus ik denk dat ik 1 van mijn zwagers maar eens lief aan moet kijken.

O, en sterkte met je pink, wat een actie!

Annickaatje, ik hoop dat je man snel iets vind en dat je het vakantiegeld voor iets leuks kunt uitbesteden!

Zusje, geniet van je laatste 4 dagen werken. Ga je het WK volgen ja? Ik ben niet zo'n voetbalkijker, ik krijg helemaal stress ervan, niet goed voor de baby, haha.

Fussie, ik verheug me enorm op de baby en ik denk er heel vaak aan, fijn, iets positiefs tussendoor. Ik weet niet of ik wel met de baby iedere dag op en neer mag naar t ziekenhuis, bij de andere twee moest ik een week binnenblijven, of herinner ik me dat verkeerd? Hoe zit dat ook alweer?

Verder moet mijn man uitkijken met teveel knuffelen en kussen omdat de medicatie ook in zijn zweet (klinkt vies) en speeksel zit.

Geniet van je verlof, ook al blijkt dat je geen thuisblijfmama bent.

Nut, handig he, shoppen via internet, af en toe kan het hier de spuigaten uitlopen, maar ja, als je het nodig hebt moet je het toch echt kopen vind ik.

WWL, ik loop ook in ballerina's, hoef ik ook niet moeilijk te doen met veters strikken enzo!

Vanmorgen is mijn man opgenomen, hij krijgt daar gratis internet op zn laptop, dus dat is wel fijn. Om half 12 is hij begonnen met de chemo. Volgende week gaan we samen met de kinderen zijn haar afknippen en scheren. Ik ben benieuwd hoe het gaat gaan.

Ik kan niet vaak genoeg zeggen dat ik het fijn vindt hoe jullie er aan denken, dus nogmaals, dank je wel!
Goed om te lezen dat onze berichtjes hier je steunen Pezuls!

Laat idd maar even iemand anders de maxicosi van die kamer afplukken, lijkt me wel zo fijn

Draaien in bed is hier ook een drama. Ik slaap er ook erg slecht door helaas. Maar ach, het gaat weer over he?

Qua schoenen draag ik al weken slippers. Nu kreeg ik van de fysio de vraag of ik geen steunkousen wilde. Dan kon zij het eerst inzwachtelen en daarna konden er steunkousen aangemeten worden. Steunkousen.... pfff, ik zou van minder gaan huilen geloof ik. Dan voel ik me helemaal zo'n bejaarde met mijn waggeltje en steunkousen. Zoek er dan denk ik maar een rollator bij om mijn buik op te leggen.

Maar zonder dollen, ik vraag me wel af of het nodig is. Of de boel nu niet te ver wordt opgerekt waardoor het ook na de bevalling blijft. Maar aan de andere kant, het zou dan nu zwachtelen worden en dan 2 weken wachten en dan pas kousen. Tegen die tijd ben ik al bijna bevallen...

iemand een goede tip wat te kiezen? Benen omhoog enzo helpt niet trouwens
Fijn Pezuls, dat dit forum voelt als steun!! Heel veel sterkte! En hoe is het voor je kinderen, papa in het ziekenhuis? Hoe oud zijn ze nogmaar? 3 en 5?

Hij moet nu een week in het ziekenhuis blijven toch? Gelukkig is er internet! En niet teveel knuffelen dus, dat is dan wel weer jammer...

En t kindje komt toch wanneer het komt.. Komt vast goed als ik dat zo hoor!!

En nee, ben geen voetbal fan hoor, maar mn vriend is wel echt een liefhebber en soms komen er vrienden/buren kijken en dat is dan wel weer goed voor de sfeer en dan doe ik vrolijk mee!

Mn dochter en twee oppaskindjes zijn aan het kleien,ze zijn allemaal bakkers, zo grappig. Fijn dat ze zich goed vermaken! Kan ik even forummen, haha.

Ik heb de vorige keer ook schoenen twee maken groter gekocht en draag nu ook ballerina;s, lekker makkelijk, kan overal bij.

Mnn, ging er net een beker ranja over de tafel... over het klei.lekkere smeerbende , gelukkig heb ik een kleed over de tafel gelegd. Duik nu even in de krant.

Enne, online shoppen doe ik eigenlijk nooit, vind het veel te leuk om te neuzen in winkels!!

Iemand nog leuke shoptips in Assen of Groningen?

Enne, Nut, hoe doe jij dat met verlof als je een eigen zaak hebt? Hebben wij ook, maar ik heb een baan ernaast en mn vriend neemt geen verlof zelfs geen zomervakantie

Nou, genoeg geklaag!

Dag!
Fussie, waarom moet je steunkousen dan? Voor het vocht? Mn vriendin had/heeft ze wel, ivm spataderen. Dat hielp HEEL goed, ook al is het helemaal NIET charmant..

Toen ik de vorige keer HEEL veel vocht vasthield, hielp niets... Dus ik hoop op niet al te warm weer.....
ja, dat zou voor het vocht zijn dan. Spataderen, ik klop het even af, heb ik niet. Een van de weinige zwangerschapskwaaltjes die ik tot nu toe niet heb. En dat houd ik liever zo
Oh, Mango, wat vervelend!!!! Beterschap hoor!!!

Enne, fussie, geniet van je verlof!!
Nut ik heb inderdaad ook een bikini voro als we gewoon dagje gaan zwemmen ofzo. Maar voor tijdens de training voel ik me daar helemaal niet prettig in, daarom toch maar een positiebadpak aangeschafd!

Pezuls het is een onwijs leuke combi, hij heeft de vacht van een herder, maar de oren van een labrador.

Hij heeft het speelse/ zachtaardige en zwemmen van een labrador, maar het leergierige weer van een herder!

Nu is het dan echt begonnen, zullen wel wat moeilijke momenten voor jullie volgen.

Veel sterkte met alles en ik denk aan jullie!

Fussie ik dacht dat ik nog wel makkelijk kon draaien, nu krijg ik van manlief `s ochtends commentaar dat ik zo zucht en kreun als ik me in mijn slaap omdraai! En helaas voor hem draai ik niet maar 1x per nacht om!

Wat betreft zwachtelen/ steunkousen. Wat ik vaak zie is dat het heel snel effect heeft.Het is absoluut niet charmant en zal met warm weer ook zeker niet fijn zijn. Toch is het wel beter voor de doorbloeding in je benen en als het nu al zo heavy bij je is zal het waarschijnlijk alleen maar toenemen... moeilijke keus!

Ik plof zo nog ff op de bank neer voordat ik met het eten gaat beginnen.

Vanavond weer het zwembad onveilig maken!
Grrr.......K**computer, heel bericht en hop... weg weer!

maar wat ik dus geschreven had: kom net van controle en het kleintje is al een eindje ingedaald... en we moeten nog 8 weken! Ze schatte het geboortegewicht op 6 pond.. dat scheelt weer een hechting, hahaha! En die bilpijn hoort erbij, als het heel erg werd kon ik naar de fysio bellen. Maar ik merk nu, na een rustig weekend dat het veel minder is.

Zit nu thuis te werken, ben eigenlijk vrij, maar er is nog geen vervanging voor me dus dat probeer ik te regelen. Moet nog 4 weken werken, ben het zat... en die computer loopt vast en doet raar, ik moet echt een nieuwe kopen!!!

Maar nu eerst een mars!!! en dit bericht versturen voordat het ook weer weg is, pffff!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
@ Pezuls, wil jullie graag weer even sterkte wensen voor de komende tijd!!

Laat idd maar beter iemand anders die maxicosi pakken. Mijn vriend werd laatst 'boos' toen ik de airco van zolder naar beneden had gesjouwd. Halverwege kwam ik er achter dat het toch wel zwaar was, maar ja, kon natuurlijk dat ding niet halverwege laten staan.

@ Slippers, ik heb meestal ook slippers aan hoor. Idd wel vervelend met die regen, ik heb een paar van die dunne lange broeken, en die worden aan de onderkant natuurlijk zeiknat zo. Ik zou zo'n zin hebben weer eens een mooie spijkerbroek met m'n mooie laarzen eronder aan te doen.

@ de dierentuinbezoekers, hopelijk is jullie dag niet al te veel verregend gisteren?

Mijn 'oppasdag' ging best goed eigenlijk. Het is een lief mannetje van 2,5 jaar, maar hangt heel erg aan z'n vader, en nog veel meer aan z'n moeder. Had dus wel wat drama verwacht, maar hij zei alleen een paar keer 'papa is werken he'. Wat wel makkelijk was was dat ik kon zeggen dat als hij snel ging slapen, hij papa dan ook weer snel zou zien. Is dat slecht om te zeggen, nee toch he?

Maar jee wat vermoeiend zo'n hele dag!!! Ik heb echt respect voor jullie, zo met één of zelfs meer kleine kinderen!

@ zwemmen/badpak: verschrikkelijk is dat he? Ik pas m'n bikini's al lang niet meer, maar heb laatst bij de zeeman een leuke bikini gehaald voor maar een paar euro! Ik heb ook een badpak, maar moet zeggen dat de bikini (voor zover mogelijk met zo'n lijf) best aardig staat! Maatje heb ik er maar uitgeknipt (mt 46...)

Ja ik weet wel dat ze meestal nog later komen ipv eerder hoor. Maar dan is het toch korterbij, en dan ga ik vanaf daar gewoon per week verder tellen of zo. Zo tel ik ook altijd al halverwege de week een week extra. Vandaag is officieel 33 weken, maar vanaf do/vrij zeg ik dan tegen mezelf 34.

Heb wel steeds het gevoel dat hij eerder komt, maar dat zal eerder wens dan waarheid zijn.

Heb veel harde buiken de laatste dagen, kan zomaar een paar uur door blijven gaan met dat m'n buik steeds verkrampt en weer ontspant. maar heb gelezen dat het normaal is in deze periode van zwangerschap? Ik zit nu op 33 weken.
Pezuls, fijn idd, dat het je een beetje goed doet hier op het forum. Zo kan jij ook je ei af en toe even kwijt.

Wel fijn dat de artsen met jullie meedenken en je aan hebben geboden om in te leiden. Maar kan me ook voorstellen dat je je dat nu niet wilt. Hoe gaat het met je kinderen? Hoe reageren zij op het nieuws?

O en onze hond is gelukkig nog niet zo storend dominant, maar een uit de kluiten gewassen labrador van 40 kilo heb ik toch liever wat rustiger ;)

Hij denkt dattie een pup is af en toe, dan is hij zo enthousiast dat hij naast me staat te springen, 4 poten tegelijk in de lucht en z'on 1,5 meter hoog! Gek beest.

Steunkousen, ja, ik denk dat ik er ook aan moet gaan geloven. Ik heb op mijn rechterbovenbeen aan de binnenkant een flinke spatader zitten. Het doet geen pijn maar jeukt verschrikkelijk en is heel warm. Fysio begon er vorige keer ook al over :(

Mango, je pink!! Jeetje, en dat kan me toch bloeden!

Ik heb een keer een stukje van mijn duim zo weggeschaafd, dat doet gemeen zeer.

Succes en idd even verplicht niks doen

Fussie, heerlijk he, verlof:)

Geniet ervan.

Ik ben nu ook officieel met verlof. Afgelopen week nog even op het werk geweest met wat lekekrs en afscheid genomen.

Wel gek hoor, dat de baby er binnen nu en 6 weken kan zijn.

Ik hoop echt, echt echt dat ze me niet overtijd laten lopen. Morgen om 11.00 een afspraak en dan ga ik om en groeiecho vragen. Vorige keer heeft ze me al voorbereid op een grote baby, en nu zou ik het fijn vinden als ze dat dan ook goed id gaten houden.

wat een zeikerd ben ik ook.....

We hebben vorige week de box besteld en die wordt deze week geleverd, dan hebben we echt alles voor de baby compleet. Heerlijk. Ik heb al een babywasje gedaan maar ik denk dat ik morgen alle kleertjes, rompertjes, hydrofiel en lakens enzenz maar in was ga doen. Weet ik zeker dat ik ook echt alles heb gewassen, er is ondertussen weer zoveel bijgekomen. Tas is gepakt, ik ben klaar om te bevallen

VAn de week idd geslaagd voor de 2e keer shoppen. Voor mezelf een jurkje, manlief een vest (voor zijn werk, hij is vrachtwagenchauffeur in de nacht, dat is soms best fris) voor de kinderen leuke driekwart broekjes en wat shirtjes en jurkjes. Ook hele leuke slippers gehaald voor beide, weet alleen niet wat onze zoon ervan vind. Hij kan er niet zo goed op lopen heb ik het idee, misschien komt dat nog.

Nou ik ga weer, de kindjes van de bso halen.

Fijne avond!
Zusje hebben jullie een vof of een eenmanszaak? Ik krijg via het UWV een uitkering van 16 weken, heel makkelijk te regelen ( of via de accountant, das nog makkelijker )

tips in Groningen? Wijsneus in de Folkingestraat, speelgoedwinkel Asbram, Zara in de Herestraat.

En dan bij mij een bakkie doen

geen tips of adviezen voor jou Fussie, maar persoonlijk denk ik steunkousen bij de warmte die eraan komt? Wat moet dat moet, maar zijn er geen alternatieven?

Pezuls wat klink je toch rustig en krachtig, je moet wel voor je man en de kinderen maar heb je wel een vangnet? Zodat je ook even een middagje voor jezelf kunt inplannen? Heel veel succes voor het hele gezin
Nou dat verplicht niks doen heb ik dus een uurtje vol gehouden. Daarna toch maar gaan strijken. (en boodschappen gedaan.) Het klopt af en toe en morgen of overmorgen moet ik kijken of het goed ingedroogd is en dan eventueel het stukje er af knippen. Brrr.... Er mist dan gewoon een hoek uit mijn pink!!

Bedankt trouwens voor al het medeleven. Wat hebben we toch een leuk clubje!

Pezuls: Hè meid, een dikke Het lijkt me vreselijk om hem daar achter te laten. Heb je trouwens veel hulp zodat je ook aan jezelf toe kunt komen/alleen naar man kan gaan?

Keye: Ze zouden je toch niet over tijd laten lopen met een megababy in je buik? Krijg je een ks? Je bent niks geen zeikerd! Ik zou ook niet staan te springen om een megababy die ook nog eens twee weken langer dan 'normaal' zit!

19juni: Je groeit in je kinderen. Eerst is ie gewoon baby en langzamerhand worden ze steeds groter. Dat lijkt me wel even wat anders dan in één keer een peuter! Hoe lang kent hij jou al?

Wat je zei is helemaal niet erg! Zei mijn moeder ook altijd als er de volgende dag wat spannends gebeuren ging.

Ik heb ook regelmatig harde buiken en iedere dag ook wel ongesteldheidskrampen. Ik doe het maar af als voorweeën.

Felice: Hoe is het verder bij jullie? Kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent en als die computer dan ook nog eens niet mee werkt!!!!

Fussie: steunkousen?? Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten! Ik zou niet weten wat anders zou kunnen helpen. Vochtafdrijvende thee drinken? Bleekselderij is toch ook vochtafdrijvend? Heb nog wel een lekker recept voor een salade.

Gelukkig houd ik nog geen vocht vast! Draag trouwens wel het liefste slippers, maar heb een hele lelijke kalknagel (grote teen) Meestal lak ik ze in de zomer, maar dat gaat niet zo gemakkelijk meer en ik merk dat de nagel alleen maar erger wordt als ik lak. Dan kan ik er namelijk geen teatree olie/azijn op smeeren. Eigenlijk moet ik ook weer hoognodig naar de pedicure....

En moeilijk draaien in de nacht. Dat herken ik wel! Ik slaap met een kussen tussen mijn benen en die moet natuurlijk ook mee draaien. Daarnaast slaap ik heel erg slecht. Vanacht ook weer tussen half 3 en 5 wakker gelegen...

Ik zal dochter zo ophalen!
Dat recept voor de bleekselderij wil ik ook wel!!

Zelf drink ik brandnetelthee, wat ook vocht regulerend zou werken, maar het is niet zo dat ik nu wel weer in m'n schoenen en ringen pas helaas... Heb wel een stuk minder last van dat tunnelsyndroom, dus het helpt misschien wel iets.

Ja dat draaien en zuchten/steunen herken ik ook! En ik lig ook wel eens met kussentje tussen m'n knieen, vind het heerlijk liggen, maar zo lastig mee te draaien. Ik draai meestal in kleine beetjes, ik hobbel een beetje op en neer tot ik aan de andere kant lig.

Idd vroeg wakker soms, maar dan ga ik meestal wat lezen en dan kan ik soms erna wel weer verder slapen.
@ Mango, hij kent me nu bijna een jaar, dus dat is al wel een tijdje. Maar ik ben de laatste tijd niet zo z'n favoriet heb ik al wel gemerkt, omdat hij papa's aandacht moet delen met mij en daar houdt hij dus niet zo van. Gelukkig zijn daar nog ijsjes en draaimolens, en zo zijn we de dag dus goed doorgekomen haha.
Wow veel geschreven weer! Alles even vluchtig doorgelezen maar niet goed genoeg om op iedereen te reageren, sorry. Pezuls, allereerst een hele dikke knuffel voor jou!! Wat moet dit een enorme rare tijd voor jullie zijn.

Mango, pijnlijk! Had je erge trek, haha.

Nut, laat je nog op hyves weten waar jullie zitten?

Over draaien, ik draai ook in 3 x. En als ik er 's nachts uit moet (zo'n 4x) gaat dat ook in etappes. En ook hier ballerina's. Die van vorig jaar, die ik eigenlijk weg moest gooien omdat ze 'af' waren. Blij dat ik ze nog heb, haha.

De laatste week voel ik me weer erg slecht. Zó moe en zo het gevoel dat ik steeds flauw ga vallen. Nu bleek vanochtend bij de vk dat mijn onderdruk 50 is. Kon daar ook van komen zei ze.

Ik moet donderdag weer naar de internist, hoor dan ook hoe het met mijn ijzer is.

Het mooie weer schijnt er aan te komen. Fijn (alhoewel ik ook vrees voor heel veel vocht vasthouden).
Felice mijn ukkie was vorige week met 33 weken ook al aan de "afdaling" begonnen, schijnt alleen helemaal niks te zeggen!

Jij werkt tot 36 weken door?? Knap zeg, wilde je dat zelf graag of meer noodgedwongen?

Keye ook heerlijk verlof geniet er lekker van!

Ben benieuwd hoe je controle morgen verloopt, succes ermee!

Mango moet je dat stukje er zelf afknippen dan?? Ieks... 1 klein troostje ik loop vanaf mijn 2e met een korter duimpje.

Hondlief heeft daar het topje afgebeten, mijn moeder vond het topje later wel terug in de woonkamer, maar kon de dokter niks meer mee!

Jij ook een kalknagel, verevelend is dat he met open schoenen! Ik vind dat ook zo niet charmant. Op mijn werk had ik altijd sandalen enzo aan, maar dat ik ook niet meer. Vind het gewoon niet proffesioneel staan!

Hezter kan mij er goed voorstellen dat je van een onderdruk van rond de 50 je niet echt happy voelt! Veel dropjes en bouillonnetjes nuttigen!!!
quote:Hezter schreef op 31 mei 2010 @ 18:29:

Wow veel geschreven weer! Alles even vluchtig doorgelezen maar niet goed genoeg om op iedereen te reageren, sorry. Pezuls, allereerst een hele dikke knuffel voor jou!! Wat moet dit een enorme rare tijd voor jullie zijn.

Mango, pijnlijk! Had je erge trek, haha.

Nut, laat je nog op hyves weten waar jullie zitten?

Staat erop!

.
Ha, zo gelijk even op hyves kijken!!! Kom ik een theetje bij je doen NUT!!!

Heb alles bijgelezen! Maar, zeef als ik ben, ook het meeste al weer vergeten....

Hier ook dikke voeten vandaag.. dus nu met benen omhoog.. is niet anders en ik vrees voor het ergste..

Heb adressen voor geboortjekaartjes geteld, 130... best veel vind ik.. wordt duur grapje..

Fijn dat de meesten van ons nu met verlof zijn! Wie moest er nog 4 weken? Dat is nog best lang, maar misschien ook wel weer prettig!!

Als ik weer zoveel vocht ga vasthouden, dan ga ik ook maar van die kousen aanvragen.. mn benen worden er nit echt mooier op zo..

En verder.. oh ja, we hebben een bedrijf in de agrarische sector,met heel wat personeel, maar vriendlief is zelf ook heeeel veel en heeel vaak aant werk. Ben beetje alleenstaande moeder, zo voelt het vaak.

Allis mis ik al tijdje, zal wel aant genieten zijn van haar Brit. Schoonouders waren op bezoek toch?

Ik ga bed opmaken, had ik verschoond, ben ook zo fanatiek, nu nog opmaken en dan lekker tijdschriftje lezen in bed!

dag!
Bah, maagzuur aanval... komt van chocola volgens mij.. moet ik maar niet meer eten..
Rennie Zus, kun je weer gewoon chocolade eten
*** pas op, klaagbericht!! ***

Ow, wat een nacht, bah. Eerst zoonlief die gisteravond het ineens uitgilde van de pijn, groeipijn in zijn benen. En dan helpt alleen een paracetamol, maar die wil hij echt niet. Drama dus. En man is er dus niet snachts dus ik moets met mijn dikke buik op de grond een 4 jarig ventje in bedwang houden en een zetpil inbrengen tegelijk.. Arm ventje. Hierna heeft hij gelukkig nog heerlijk geslapen maar ik helaas niet. Ik heb van 02.30 tot 5.00 wakker gelegen...

Veel last van brandend maagzuur, tot spugen aan toe. En vanmorgen werd dochterlief wakker met een gezicht als een oorwurm. Ze wist ook al te vertellen dat vandaag echt een niet-leuke-dag zou worden.

Zo, klaag modus weer uit.

Zometeen naar de vk voor controle, ik ben zo benieuwd!

En vanmiddag komt er iemand om wat reparaties in huis te doen. Nieuwe deurklinken op alle deuren, nwe sloten voor en achter, nwe kranen overal en hij komt naar het pleisterwerk kijken wat overal naar benenden komt zetten.

Heel makkelijk, een huurwoning

Iedereen een fijne dag, ik kom vanmiddag vast nog wel even spieken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven