juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Echt waardeloos geslapen vannacht. Veel te warm.Tis sowieso al warm, maar man moest gisteren iets aan de cv repareren (moest al maanden, maar ja de boot hè). Zet ie overal de verwarming op 26!! Nou ja met als gevolg dat het binnen warmer was dan buiten.

Ik was zo boos! Maar goed vannacht alle ramen en deuren open, heb de hitte er nu wel wat uit. Ik zwel trouwens helemaal op, enkels al weg.

Felice, heerlijk dat je nu ook verlof hebt! Lekker genieten.

Zusje, ja ook martini. En, zoals het nu lijkt ook de 20ste (ik was een dag in de war).
Meld.

Vannacht wel lekker geslapen, gelukkig. Werd vanmorgen wel weer met dikke vingers wakker, kon ze gewoon niet buigen van de pijn. Enkels ook al ver te zoeken.

Net kadootje gekocht voor kinderfeestje morgen, dochterlief is door haar vriendje uitgenodigd. ze hebben heeeeeerlijk weer!

Gezellig he, die driftbuien. Ik moest wel lachen om het door de brievenbus schreeuwen. Zoonlief hier gaat tegen de verwarming aan trappen, dus het hele blok kan dan meegenieten

Even een vraag...Ik heb behoorlijk last van mijn buik en rug en weet niet goed of dit nu de gewone kwaaltjes zijn of niet. Net bij de intertoys brak het zweet me gewoon uit en ben snel naar huis gegaan. Nu is het weg.

Maar zodra ik weer wat doe, moet ik soms echt even zuchten omdat het z; on pijn doet.... Herkenbaar, iemand?
Hetzer, oooh, dat is erg!!! Het hele huis 26 graden, jee, dan drijf je echt weg... Nouja, t is gemaakt toch?;)
Hoi meiden,

Hier een aardige nacht gehad.

De ventilator ana het plafond boot wel uitkomst! Was wel nodig met de warmte!

Net even bij mijn opa geweest, om de medicijnen te delen.

Nu heb ik mijzelf voorgenomen om eerst in huis nog wat dingen aan kant te maken en dan vanmiddag lekker met de pootjes omhoog en een boekje erbij!

Nut, mijn man had gister eindgesprek van zijn studie en afhankelijk van die uitslag is hij helemaal klaar! Hij wordt hier maandag over gebeld, we hadden de hoop dat hij de uitslag gelijk na het gesprek zou krijgen....
25 juni al, en behalve MKL nog niemand bevallen hier? Alle kindjes hebben het kennelijk dus nog wel naar hun zin?

Sinds een week heb ik verlof, en ik loop de hele dag zin in ijsjes te onderdrukken. Jullie worden bedankt
He allemaal, nog niet bijgelezen, maar eerst maar even berichtje plaatsen, want internet valt af en toe weg. Heel irritant. Dat jullie niet gaan denken dat ik stiekempjes aan het bevallen ben ofzo, omdat ze het gewicht van mn kleine meissie toch al op 3600 gram schatten..

Ik zit gewoon braaf buiten, met mn beentjes omhoog en laptop op schoot.

Dochter heb ik naar boven gebonjourd na een heel heftige strijd, om niets uiteraard.. Man, wat houdt die meid vol zeg. Ik had haar op de trap gezet en kom na na tien seconden naar haar toe, mits ze blijft zitten. Kwam ze er steeds weer aan, eindeloos. Toen was ik het zat, onder de arm gepakt en hup, naar boven!

Eenmaal boven riep ze 'ik mis mijn lieve konijntje' tig keer achter elkaar, dus toch maar even gehaald en nu slaapt ze al sinds tien voor twaalf. Als ik niet had toegegeven aan het konijn, haar slaap knuffel, was ze vast niet in slaapgevallen. Wel heel zielig, want heb haar alleen aai over de bol gegeven en geen kus of knuffel.. maar ja, ze moest echt even wten dat ik boos op haar was, dat zij niet kan bepalen. Straks maar even flink knuffelen!

Nu even bijlezen

Oh ja, net heel ongezond gelunchd.. gevulde koek, restje chips (had zin in zout) en 4 celebrations chocolaatjes... stom he. Als dochter of vriend mee-eet, eet ik altijd gezond, maar als ik alleen ben,, kijk ik soms gewoon in de kasten. SLechte gewoonte, zo krijg ik straks de kilos er nooit af..
Fussie, in welke groep zit je zoon? Omdat hij op vrijdag middag naar school moet. Dat is bij ons in de omgeving pas vanaf groep 5, maar zo oud is hij toch nog niet? (Ik dacht zeven jaar.)

Nut, jij bent toch niet bang voor een dikkerd met 2650 gram geschat gewicht met 36 weken? Onze beeb schatten ze immers al op 3600 gram bij 35.5 week.... Enne, je gaat toch ook in Martini bevallen? Als je dat nou doet op 22 juli, zijn Hezter en ik er ook gezellig!!
Haai!

Wat weer een weertje he? Heerlijk! Eindelijk zomer.

Ja vocht in vingers heb ik ook last van, mn handen slapen goed snacht's

Ik heb ook wel goed geslapen, was wel om vijf uur wakker en heb om 6.00 uur een kopje (cafeinne vrije) koffie gedronken met vriend en heb toen nog een uurtje geslapen.

Maar helemaal verbijsterd in schock, mn zwager is vannacht in elkaar geslagen!!! Door drie jongens, vriend belde ik was helmaal van de leg,. Het gaat redelijk met hem gelukkig, waarschijnlijk heeft ie wel zn kaak gebroken maar dat kunnen ze nu nog niet zien, omdat heel zn gezicht is opgezet. Zo vreselijk, hij had nog even met zijn zwager gevierd dat hij iets net vapro B had gehaald na het voetballen en was alleen naar huis gelopen. Toen hij van die etters tegen kwam die al aan het schelden waren tegen een ander jong, daar had hij iets van gezegd en toen dus in elkaar getrapt....Echt vreselijk.

Vanavond maar even op zieken bezoek, als ie zich een btje aardig voelt.

Vanmiddag naar de kapper, zoon gaat ook direct mee. (dan zijn wij dr klaar voor om goed op de foto te staan maandag! :-)

Ja en voetbal idd, vriend zei al: moeten we in het ziekenhuis maar voetbal kijken...tis wat
Het is wat hè die draakjes! Lekker dat ze nu even slaapt. Dan kun jij even bij komen.

Dochter was vanochtend ook weer zo lief. Ze had gister man heel hard weggeduwd toen hij haar een kus kwam brengen. (heel sneu voor hem ) Maar vanochtend werd hij bedolven onder kusjes en knuffels.

Dat slechte eten als je alleen bent herken ik ook wel.

Miffy: Jij ook verlof! Lekker man! Wanneer was je ook al weer uitgerekend?

Keye: Als je het niet vertrouwd: bellen! En anders leven als een bejaarde. (Voor zover dat kan met 2 kids)

Hetzer: Die man van jou ook....

Fussie: Driftbuien zij bij jou dus ook bekend. Schoppen tegen de verwarming... Ook erg leuk...

Man is nu een watertafel voor onze draak aan het in elkaar zetten. Een piratenschip. Echt achtelijk groot en duur. Volgens mij vindt hij het stiekem zelf het leukst.

Dochter is van januari, dus die krijgt ivm met sinterkerst niet zoveel verjaardagscadeau's. Dus tussen door mag ze ook wel eens iets. (Zo'n goed excuus )
Miffy, geniet van je verlof!!! Enne, waterijsjes mag hoor, zeker nu je verlof hebt!

Hezter, kunnen we gezellig samen op een kamer. Maken we er onze eigen forum feestje van, haha.

Dus jij ook al afspraken voor sectio spreekuur, anesthesist etc en bloedprikken de 19e? Gezellig!! Gedeelde smart..

Mango, t is wat he met die gezellige kindjes van ons. Moeilijk is het soms om grenzen aan te geven en er naar te luisteren! Dan denk ik ook: meid, doe niet zo moeilijk en houd je rustig, maar kennelijk hebben ze dit nodig...

Ga vanmiddag kijken voor andere, tweede auto. We hebben wel van de tweezitters, maar dat zijn bedrijfsautos, een peogeot partner en twee renault kangoo (geloof ik..). Dat wordt hem dus niet met twee kindjes en vriend wil graag de vw passat.. dus naar garage geweest, zag ik daar VW Touran.. Lekker hoog, giga kofferbak, leek me dus wel wat. Nu moet ik vanmiddag heen om te onderhandelen.... is niets voor mij... maar goed, zouden er vandaag op terugkomen en vriend is lange dag aant maken op het land.. dus moet wel.

Ga nu eerst nog even wat doen, heb ik straks alle tijd voor mn meissie en om naar garage enzo te gaan.

Dag!
IM: Jeetje wat een verhaal! Ik snap dat nooit. Hoe kun je nou iemand voor de lol in elkaar meppen. Of uberhaupt. Dat doé je te toch gewoon niet?!!
Zusje: Sterkte met onderhandelen. Misschien ben je nu wel extra hard nu je zwanger bent! (ik wel )
Vocht valt hier nog heel erg mee. Ben ik zo blij om!!!! Was vorige keer drama!! Doe het nu ook rustiger aan en drink veel.. niet dat dat de vorige keer hielp, maar toch..

Sterkte voor iedereen die er nu wel heel veel last van heeft!!!!

IM, wat een schrik en wat sneu!! Hopelijk kunnen ze die ettertjes oppakken!!!

En nu ga ik echt!!
IM, wat erg, zomaar in elkaar geslagen. Sterkte.

En lekker nog even naar de kapper. Ik wil ook nog voordat de baby er is. Zie er nu echt niet uit, haha.

Miffy, ook lekker verlof dus.

Zusje,heb dinsdag om 12.00 afspraak met de gyn en donmi die andere 2 afspraken (was eerst alle 3 op 1 dag, maar nu dus op 2 dg, lekker handig, not). Hoelaat ben jij er dinsdag?

Succes met onderhandelen! Ik (wij maar man heeft ook een leaseauto) heb een partner. Ideaal hoor, bugaboo kan zo achterin zonder 'm in te hoeven klappen.
IM, wat een vreselijk verhaal zeg! Dat zijn altijd van die onbegrijpelijke dingen! Hopelijk kan je vandaag even bij hem langs!

Hoorde hier net een knal in de straat en daarna heel hard gebrul en geschreeuw van mijn zusje... ik als een gek naar buiten. Gelukkig viel het mee en was het alleen blikschade!

Ze had haar auto naast het huis op een pleintje gezet om hem te wassen. Maar het pleintje is helemaal in oranje sfeer, incl. een grote, dikke paal met een vlag eraan.

Had ze dus even niet goed opgelet en vol in zijn achteruit tegen die paal aan....

Gelukkig viel de schade achteraf nog mee, maarschrok wel, dacht dat ze aangereden was of de hond, want die liep ook buiten met het water te spelen!
quote:Zusje25 schreef op 25 juni 2010 @ 13:20:

Fussie, in welke groep zit je zoon? Omdat hij op vrijdag middag naar school moet. Dat is bij ons in de omgeving pas vanaf groep 5, maar zo oud is hij toch nog niet? (Ik dacht zeven jaar.)

Nut, jij bent toch niet bang voor een dikkerd met 2650 gram geschat gewicht met 36 weken? Onze beeb schatten ze immers al op 3600 gram bij 35.5 week.... Enne, je gaat toch ook in Martini bevallen? Als je dat nou doet op 22 juli, zijn Hezter en ik er ook gezellig!!nope in het umcg, maar we kunnen vast wel een satelietverbinding regelen
IM wat vreselijk voor je zwager. Goed dat hij in eerste instantie er wat van zei maar deze afloop is toch heel wat minder. Politie enzo erbij?
Tjemig IM, wat naar! Ik krijg altijd helemaal de bibbers van geweld.... hoor hier 's nachts in de straat ook nog wel ns wat en lig dan echt te trillen in bed. Ik hoop dat het meevalt en dat hij snel opknapt!

Mijn eerste dag vrij niet zo heeeeeel erg veel gedaan, wel veel harde buiken en opnieuw een druk meisje, volgens mij is ze daarbinnen aan het behangen, ze werkt mijn hele buik af! En toch nog maar 1 positiejurkje gekocht, het wordt zo warm en wilde echt iets strandachtigs. En vanmorgen met zweet op mijn voorhoofd mijn bikinilijn getrimd, het lijkt aardig gelukt, wat een klus!!!

Ik kreeg trouwens de proefdrukken van de fotosessie, ze zijn mooi! Als ik de definitieve heb zet ik er 1 op hyves!!

En dan nu een alcoholvrij biertje!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
IM, wat rottig zeg, van je zwager! Wat iedereen al zegt, dat snap je toch niet?? Ik vind het wel heel stoer dat hij er iets van zei!!

Fijn hoor Felice, eindelijk verlof!! Het begint meteen met goed weer, dus geniet er maar lekker van!

Wel knap, om je bikinilijn nog bij te kunnen houden. Ik probeer het wel op gevoel te doen, maar heb niet het idee dat het er netjes bij staat haha

Vandaag nog even met vriend en zoon naar het zwembad geweest. En een ijsje gegeten, net ook nog 2 festini ijsjes op (maar die kun je verwaarlozen qua calorieen, niet?).

Idd nog niet veel vroege bevallingen hier. Ik kijk wel meteen iedere ochtend, ik vind het heel spannend! Morgen volle maan, dus wie weet!

Ik hoop nog steeds zo dat de baby eerder komt, ik ben er echt helemaal klaar mee. Denk dat ik maar in zomerslaap ga, lekker in het donker met de airco aan, en pas wakker worden als de baby komt (nog beter, er al is!)

Hebben jullie ook zo'n moeite met lekker zitten/liggen?? Ik kan haast niet meer op m'n rug liggen omdat m'n buik dan zo zwaar is, en op m'n zij gaan m'n armen steeds slapen... O ja, en áls ik dan lekker lig moet ik weer plassen...

De zere vingers waren ook al herkenbaar zag ik.

Ik zat me af te vragen of de dokter niets kan voorschrijven voor dat vocht. Ik krijg m'n vingers soms niet eens meer gebogen door dat vocht. En ipv knokkels heb ik nu van die kuiltjes zitten.

Nou, ik ga lekker op bed liggen met de airco aan Succes vannacht voor iedereen die het ook zo ontzettend warm heeft!
Wat akelig 19 juni,dat het vocht je zo dwars zit!! Klinkt ook echt heel rot zoals jehet beschrijft (en heeeeeel herkenbaar van 4 jaar geleden...) Ben je wel extra onder controle voor je bloeddruk enzo, dat die wel mooi laag blljft? Ik ben toen eerder ingeleid, ook geen pretje, maar was wle het beste toen. Kom je nogveel aan, in kilo's? Ik toen wel echt dramatisch.. hoop dat je dat bespaard bljift!

Leuk Felice, nog een mooi jurkje!! Gelijk heb je en schiet je vast na de bevaling ook nog wel weer aan, al lijkt het me wel heel gek, als de buik ineens niet meer zo bol staat. (maar een grote flubberende bende is geworden, help... lijkt me zo erg....)

Geneit van je verlof! Ben je nu veel bij je vriend? En waar maken jullie de babykamer? OF bij allebei? Maar je gaat toch bij hem wonen, hoogstwaarschijnlijk?

Nut, jammer ja, jij naar het UMCG Was wel gezellig geweest als je gezellig 'bij ons' kwam!

Hezter, ik hoef pas 7 juli weer heen, en dan die week erop controle en 15e voor alle spreekuren.. Jij 19e wel bloedprikken? Kunnen we dan een bakkie doen!

Zit nog buiten, heerlijk weer!! Hond naast me (mag niet naar binnen, haart zo enorm uit!! MOet hem eigenlijk weer borstelen, maar doe ik morgen wel... ), beentjes omhoog, haast stil hier, op hier en daar een volgeltje na en de kippen die mompelen nog wat. Super.

Hebben net een nieuw terras, dus nog geen afzetting in de vorm van heg, struiken, hak oid, kan echt wel een kilometer kijken, over de aardappelvelden en het graan, Heel mooi.

Ga nu maar even naar binnen, voeten wassen (zien er toch echt neit meer uit he, na dag buiten zijn). Heb gemerkt dat van alleen douchen of badderen ze niet echt schoon worden, ze moeten echt geboend worden.. en dat gaat niet zo gemakkelijk met een mega buik..

Dag!

Oh ja, heb trek, maar geen zin in appel (heb de zak laten vallen, dus allemaal gekneusde appels..), dan maar een degelijk waterijsje ofzo
Hoi dames,

even bijgelezen...hier nog nix hoor , alleen ontzettend druk met kamertjes uitmesten, wassen en strijken.

Bovendien doen het slechte slapen en mijn enorme verkoudheid mijn energie niveau geen goed...

mss na het weekend weer...

Succes allemaal met de warmte !!

Grtz M
Miffy, ook lekker verlof geniet ervan!

Zo net even afgekoeld in het zwembad (training, niet in de achtertuin) was erg lekker maar ook erg vermoeiend.

Ben het nu echt zat. Duik zo het bed maar eens in en kijken hoe het slapen zal gaan!

19juni, ik geloof dat ik met jou die zomerslaap ga houden en ook wakker wordt als de kleine er is!!!
Goedemorgen!

Ik was al een tijdje wakker, vanaf 5.30 en ben toch maar van bed af gegaan. De rest van de familie is nog in dromeland. Ik merk dat ik toch wat nerveus begin te worden. (heb ik wel alles, moet ik nog iets strijken. Ja ik moet nog geboortezegels ophalen en ja toch nog maar de ah straks om boodschappen in te slaan. Of zal ik dat aan vrien overlaten? Maar ja die moet nodig de tuin doen....nou zo gaat het dus de hele tijd in mn kop....om gek van te worden.

Nou eerst maar even de stofzuiger er door dalen, maak ik me ook nog nuttig. :-)

Met mn zwager gaat het redelijk, het viel me mee hoe bont en blauw die was. Maar hij wel iets gebroken in zn gezicht onder zn oogkas bij zijn neus zit ws wel een breuk. Maandag moet hij weer naar het ziekenhuis, dan gaan ze kijken of de zwelling is afgenomen. Maar man,man wat kan het je dan boos en verdrietig maken als het je van zo dichtbij treft. Maandag gaat hij ook aangifte doen bij de politie, hij weet wrs waar 1 van de daders woont dus misschien hebben zij pech. Ik hoop dat ze ze kunnen pakken, stelletje lafbekken.
Meld.....

Weer slecht geslapen, de woordenwisseling met vriend aan de telefoon gisteravond heeft daar vast aan bijgedragen. Merk dat ik erg aan mijn relatie begin te twijfelen.

Hoe dan ook, ik ga zo naar een nieuwe auto kijken en daarna richting Leiden, kijken of we dingen kunnen uitpraten/uitspreken naar elkaar. Nou ja, we zien wel weer.

Meisjes, veel ijs eten dit weekend hoor!!! fijn weekend!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
He kut Felice, relatietwijfels kun je nu niet echt gebruiken. Maar het is ook een roerende tijd waar je nu in zit, zwanger, kindje op komst, latrelatie, hormonen....er zijn relaties om minder over gegaan. Succes vandaag!

En ja hoor we gaan vanmiddag naar de Italiaan voor een enorme ijscoupe!

oooh IM ik kan me voorstellen dat je er wakker van ligt, je hebt een datum maar dan moet je er ook klaar voor zijn. Ik hou me iedere keer voor dat ik nog weken de tijd heb voor alles, wat in theorie ook is.

Gisteren alle foto's op de computer gesorteerd en besteld via de Hema, was wel tijd ook, was gebleven bij november 2009.

Nu nog een avondje inplakken en dan kan dat ook weer van het lijstje.

Zo maar even naar de kinderboerderij, J is redelijk druk en daar kan die niet weglopen dus even uitrazen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven