juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
het regent, waait, onweert!!! jippie! Nu wil ik wel gaan bevallen, ik trek de ananas uit de koelkast, ga een anderhalve liter tonic wegwerken en een halve marathon lopen. Oh en sex, dat helpt ook.

Nee, maar dit zou wel een mooi moment zijn toch?
Hoi allemaal!

Nou ik zag meteen dat smurf en pezuls inmiddels ook bevallen zijn! We doen het wel keurig op volgordo he?

Robin en ik zijn gisteren weer thuis gekomen. De ks is me erg mee gevallen, de napijn was de eerste avond wel flink maar daarna ging het vlug beter/makkelijker. Robin is om 12.25 geboren iets later dan gepland. Maar wat een heerlijk mannetje is het. En wat lijkt hij op onze oudste zoon! Mijn wens om hem als ik weer op de kamer bloot bij te krijgen is naar wens verlopen. Om 13.45 had Robin zijn eerste slokjes mamamelk al binnen. Ik was erg blij dat het zo snel zo goed ging.

Inmiddels zijn we een paar dagen verder en de stuwing is flink pijnlijk, met de linker borst ben ik inmiddels gestopt met voeden. Die borst wilop één of andere manier niet, dat was met de oudste zoon ook zo. Maar in rechts zit geneog voeding (misschien wel voor twee baby's!) Maar links ben ik nu wel flink aan het koelen, maar het voelt of er een rots aan mn lijf zit. (AUW!) Rechts heeft ook nog wel last avn stuwing, maar Robin drinkt veel en vaak dus ik hoop dat het morgen nog weer beter gaat dan vandaag. Ik heb al veel contact gehad met de lactatiekundige, dezelfde als waar ik met andere zoon ook veel contact mee heb gehad. Onze oudste is erg zorgzaam voor zijn kleine broertje en laat geen moment voorbij gaan om hem een kusje te geven of uitgebreid te bekijken. Erg schattig.

Verder ben ik wel er moe, nu ik weer thuis ben merk ik eigenlijk hoe niet fit ik ben. Komt ook door de bloedarmoede, ik had een waarde van 4.0 en heb in het ziekenhuis nog 2 zakjes extra bloed gekregen en ga nu verder met ijzerpreparaten. Verder zal het mn vermoeiheid geen goed doen dat Robin elke 2,3 uur wil eten, ook s'nachts. Eerlijk is eerlijk hij is wel een talent als het gaat om zoeken en happen, hij ligt in no time goed aan. Hij weegt inmiddels 3050, hij was afgevallen naar 2915. Dus hij groeit goed! Maar als hij niet eet zal je hem bijna vergeten, verder horen we hem dus niet. (wat nog al een verschil is met de vorige keer, hopelijk blijft het zo

Ik zal eens kijken of ik binenkort nog wat kan bijlezen hier en anders probeer ik vanaf nu weer te lezen. Of elke keer reageren ook lukt weet ik niet.

nou dames voor jullie die nog moeten, toi,toi,toi!!

Ik xsl van de week een foto plaatsen op hyves dan kunnen jullie onze mooie man bewonderen!

Liefs IM
IM,wat fijn dat je even bent komen buurten!

Heerlijk dat jullie zo optimaal genieten en dat alles gegaan is, zoals je gehoopt had!

Als ik jou verhaal zo lees dan krijg ik/ en ik denk meer meiden met mij helemaal zin om ons kleintje in de armen te kunnen houden.

Geniet lekker van elkaar en we zien je weer verschijnen!
Fijn dat het allemaal zo goed gaat IM!

Idd Kena, ik ben zelfs stinkend jaloers

Ik wil oohook!!!!
Hoi Im !!

Fijn dat het zo goed gaat en dat je zelf niet veel last hebt van de wond van de ks. En wat knap dat je al zo snel bv kon geven !

Geniet lekker van je mannetje, en van de rust als ie wel even lekker slaapt 's nachts.

Ben benieuwd naar de foto's strx op de hyves !!

grtz M
Hoi IM Mooi dat het zo goed gaat! En met Pezuls ook al las ik op hyves. Fijn nieuws is dat!!

Ik ben echt niet nieuwsgierig naar het kindje in mijn buik. Kan me er zo niets bij voorstellen..... maar het komt vanzelf een keertje eruit.

Vandaag de hele dag weer een rommelbuik.

En nog even naar ikea geweest voor gordijnen voor onze slaapkamer. Lief heeft nesteldrang

Ik ga nog een dotje borduren en dan heerlijk slapen!
Wat leuk dat het zo goed gaat IM.

Wou dat ik mijn kleintje ook had. Maar helaas. .

Ik kan niet meer wachten.

Hier gaat het niet goed. Mijn neefje is heel opstandig geworden. Wordt boos om alles. Hij mist zijn pa die in t ziekenhuis ligt en hij mag niet vaak mee omdat hij daar andere mensen ook lastigvalt. Me zus is in 2 weken tijd 5 kilo afgevallen. Ze ziet er niet uit. Om dan maar niet te beginnen over mijn zwager:-(. Dit is zoooo pijnlijk. Echt niet leuk gewoon
*Meldmodus aan* *-uit*

Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat IM!

Allis, wij zijn de volgende in het rijtje he? Zet 'em op!

Annickaatje, bedankt voor het toesturen van de buien heerlijk, alles staat open en het is eindelijk weer een beetje aangenaam. Hopelijk vanavond een betere nacht.

Smurf, Pezuls, bij jullie ook alles goed? Hopelijk kunnen jullie genieten van jullie kersverse gezinnetje.

Man wordt nu elke ochtend wakker en vraagt dan als eerste: En, is het al zo ver? Helaas....

Felice, ik hoop voor jou/jullie rust dat je snel echte duidelijkheid hebt. Lijkt me zo'n onzekere situatie, helemaal niet fijn om zo je laatste weken te moeten doorbrengen.

Ow wat een verhaal MevrS! Sterkte!

En voor de anderen: Hoi!
IM, heel fijn te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan!!! Je hebt dus toch wel vier nachten moeten blijven... ik gokte op 3 voor mezelf. De vorige keer was is er van woensdag tot zondag, ik dacht dit keer een nachtje korter daar te kunnen blijven.. enfin, nog eventjes geduld

Maar meid, wat schrijf je lief over Robin!!! Heel mooi!!! Zo blij voor je!! Als je nog keizersnee tipshebt voor me, hoor ik het graag!!

Mevr S, dit is heel verdrietig wat je schrijft!! Je neefje zo opstandig..............geen wonder natuurlijk, omdat hij zijn vader moet missen, het verdriet van je zus voelt.. En voor jou Mevr S, is het ook heel zwaar, het verdriet van je zus voelen, de machteloosheid van je neefje, de onmacht van je zwager. Heel dikke knuffel voor jullie!!!!

Ook heel veel sterkte voor Smurf!!Moet veel aan je denken, en ik een meiske krijgen met het downsyndroom lijkt me heel heftig!! Je hebt al een kleintje rondlopen en dit wordt een heel ander zusje voor haar dan je had gehoopt. Gelukkig heb je heel veel liefde in je en in je kleinste meid gezegend met een lieve grote zus en fijne ouders! Toch heel veel sterkte, want je komt nu in een heel andere molen dan gehoopt he!

Verder houd ik het kort. Ga even douchen en dan kijken bij t feest en dan door naar bed!!

Het heeft hier ook even geregend, heerlijk!! Al is het nog hothothot in huis!!!
IM, wat leuk dat we weer wat van je lezen en wat klink je supergoed!! Fijn dat het zo goed loopt allemaal, ondanks de bv die niet helemaal gaat zoals je had gewild. Moet zeggen dat ik het knap van je vind dat je dan toch volhoud!

MevrS, jeetje, wat hebben jullie een hoop te verduren. En dan z´on manneke wat ook niet weet wat hij met zichzelf aan moet..

Hopelijk vinden jullie steun bij elkaar om hier doorheen te komen.

Nou, ik zit hier weer, als 1 vd eersten op zondagmorgen. Heb beneden alles al open gezet, heerlijk. Ik moet wel heeeeel zachtjes doen anders staan hier zo twee kinderen te springen en ik geniet net zo van die momentjes voor mezelf..

Iedereen een fijne, niet z´on warme dag vandaag!
Ik ben ook al wakker hoor, maar heb nog niet zoveel te vertellen

Vaatwasser staat aan, wasmachine staat aan en de deur lekker open. Heerlijk he, zo rustig alleen
Heb trouwens wel buikpijn, ben benieuwd of het doorzet....
hier ook al wakker, geslapen van 21 uur tot ongeveer een half uur terug. Heerlijk, mag van mij wel wat minder warm blijven. We gaan zo weer even wandelen, misschien dat dat de boel op gang helpt.

Ik benn t nu echt zat. Ik wil bevallen, ik wil mn kind!

Vanochtend kwam Brit beneden, was de deur van de vriezer open gegaan vannacht. Al mijn ijsjes ontdooit, al mijn voorraad ingevroren maaltijden, kon allemaal zo de kliko in. Meh, het is ook nog eens zondag, dus ik kan de boel niet eens aanvullen...
Ah, da's balen Allis, van al je eten Misschien kun je er vandaag nog iets van nemen, dan hoef je alweer minder weg te gooien.

Hmz, ik was vergeten hoe het voelt om ongesteld te zijn, maar i kweet het alweer. Dat is niet leuk
Fussie, zou het dan toch begonnen zijn? Ik wil ookhook! we zijn op dezelfde dag uitgerekend dus dan kan het ;)

Allis, das balen. wat een zooitje moet dat geweest zijn , lekker om zo wakker te worden. Je hebt wel heerlijk lang geslapen zeg!! Ik viel om 00.30 in slaap en ben een keer of 5 wakker geweest en om 06.15 er maar uitgegaan. Net de hond uitgelaten, das lang geleden. Normaal doet man dat, maar hij slaapt nog en om de hond zo lang te laten wachten..

Moest onderweg wel even blijven staan omdat ik kramp in rug en buik kreeg. Ach, t zal wel niet vandaag..of morgen...of overmorgen
oh fuss misschien zet t wel door! Ben jaloers op je nou... Helaas heeft Brit al erg enthousiast de boel opgeruimd en in de kliko geknikkert, dus er valt niks meer te redden van de voorste laag. De achterste laag in de vriezer is bij mij vaak voor ontruiming geschikt, dus ik denk dat ik maar eens gewoon t meeste wegdonder en de boel ontdooi...
Dan kun je iig bij je nesteldrang nog wegstrepen dat je de diepvries moest ontdooien....

Ik heb geen idee of het doorzet, ik zie het wel. Volgens mij kan het gerust zo nog een paar dagen doorgaan.
Groeten uit Duitsland dames. Hier nog erg warm. Mijn neefje heeft vannacht helemaal aan mij geplakt gelegen. Zo lief. Die kleine mist ook liefde. Vader niet thuis. Moeder die en de zaak moet runnen en huishouden en boodschappen en naar het ziekenhuis en nog studeren valt ook niet mee. Maar zij was met mij eens dat haar zoontje haar nu het hardst nodig heeft. Zij gaat meer aandacht aan hem besteden. Ik hoop zo dat het goedkomt, maar stiekem weet ik dat het nooit goedkomt. Zo erg om je familie zo te zien lijden:-(.

Sorry dames dat ik jullie lastigval met dit soort berichten.

@ pijnenstruatiepijn voel ik al ruim een week. Zegt

niets. Maar ik hoop wel voor je fussie dat t doorzet.

Allis. Goede smoes om alles schoon te maken toch?

Dames geniet van jullie zondag. Ik ga ook even lekker naar de 'spielplatz' met mijn neefje. Die zit al sinds een uur te zeuren, met zijn lief stemmetje en bijna onverstaanbare "spillplass" hahahaha.
Goedemorgen!

Eindelijk weer lekker geslapen! Gisteravond met de regen alle ramen tegen elkaar opengezet en daar werd het een stuk koeler van!

MevrS: Dikke watn een hardverscheurend verhaal! Heel veel sterkte daar in Duitsland.

Fussie: Ooh spannend! Hoop voor je dat het doorzet! Lekker even zo alleen omkeutelen in huis.

Allis: Dikke Dit is voor het eerst dat je het zat bent hè?! Vandaag maar lekker met Britt op zoek naar een ijssalon. Mag hij je trakteren op een énrome coupe en dan ga je lekker bevallen.

Keye:Nog genoten van je momentje alleen?

IM: Wat fijn dat het zo goed gaat met Robin! Balen van je stuwing. Wil leegkolven ook niet? Er moet niet nog eens borstonsteking overheen komen! Goed koelen idd. En heul veel filet american en biefstuk eten voor de bloedarmoede

Ik ben stiekum ook jaloers op alle barende en bevallen vrouwen, maar ja ik moet nog 4 weken.....

Maandag komt het kraambed, dus dan mag het gebeuren.

Waar is Nut? Stiekem aan het bevallen?
Goedemorgen!!

Heerlijk he, die warmte even kwijt!!! Heb ook lekker geslapen, hoefde maar 2 keer te plassen!

Sterkte mevr. S, het zit je allemaal niet mee...

Wat zonde van die ijsjes!!! En natuurlijk ook van die maaltijden...

En al best wat buikpijn op het forum, ik ben benieuwd of er snel iets gaat gebeuren!

Ik krijg zelf steeds minder last van m'n kwaaltjes zoals maagzuur, minder veel plassen, minder eetbuien, hoewel ik wel nog 10 kilo vocht meesjouw...

Maar vooral dat minder maagzuur is geweldig!

Gisteren nog lekker uit eten geweest bij mijn oude werk, en gisteravond nog samen met vriend de keuken gepoetst/was gevouwen enz.

Heb voor vandaag eerst nog een klein vertaalklusje liggen en ga vanmiddag met m'n pa naar een opelmeeting, even kijken.

Nou, en dan mag vanavond de baby wel weer komen!! Het lijkt me er heerlijk weer voor in elk geval!
MevrS,heftig meid! Je zal het nu denk ik wel fijn vinden dat je even bij hun kan zijn. Als die bevalling dan toch op zich laat wachten... Sterkte!

Allis, he bah dat is balen! Zit je echt niet op te wachten! Wel lief dat Britt gelijk aan de opruim is gegaan.

Temperatuur was vannacht binnen toch nog akelig warm, niet z`on geweldige nacht gehad dus.

Steeds beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik.

Maar eens even kijken wat ik vandaag ga doen,heb de komende week weinig in de planning en daar wil ik wel wat verandering in brengen anders zit ik alleen maar te wachten!
@Allis: Probeer toch eens even via je verzekering !! laatst is hier de tv vd kast gevallen bij het stofzuigen en ik kreeg het wel vergoed. Vaak kun je dit per email/ internet melden. Ik zou het gewoon proberen !

@Mevr S : Sterkte ! Enorm lief dat je ondanks je eigen tegenvaller deze week toch naar je zus gaat om even poolshoogte te nemen! Hopelijk doet het je neefje en zus goed dat je er bent!

@ Alle puffende en krampende dames... Succes !! Hier nog lekker rustig iig !

Grtz M
Hallo!

Kwam even kijken of er al meer baby-nieuws is, maar dat valt nog wat tegen. Pezuls & IM: Van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!!!

Dank voor al jullie lieve woorden. We hebben hier nog steeds een heftige tijd: ons kleine meisje ligt nog altijd in 't ziekenhuis en we pendelen dus veel heen en weer. Valt niet mee om daarnaast ook voor onze oudste dochter alles te laten lopen zoals 't moet. Zij wordt er ook behoorlijk onrustig van en is erg aanhankelijk/knuffelig als we er zijn. Gelukkig is onze omgeving superlief en zorgzaam en wil iedereen van alles voor ons doen.

De eerste grote schok is hier inmiddels wel wat weggeebd, we maken 't over 't algemeen goed, we proberen alles positief in te zien, maar dat lukt op sommige dagen beter dan op andere. Tussen ons 2-en gaat 't gelukkig erg goed en we slaan ons er echt samen doorheen. Ons kleine meiske doet alles erg goed en er zijn nog geen aanwijzingen voor ernstige medische zaken. Wel zullen er nog behoorlijk wat onderzoeken volgen om allerlei zaken uit te sluiten. Er is goede hoop dat ze morgen of overmorgen met ons naar huis mag. Ze drinkt haar flesjes nu vrijwel altijd zelf en ik blijf ook de borst zoveel mogelijk aanbieden en daar heeft ze gisteren voor 't eerst supergoed uit gedronken. Heel fijn! Verder is 't echt een schatje en hopen we dat we snel met z'n 4-en thuis kunnen gaan wennen.

Nou dames, heel veel sterkte met wachten tot jullie kleintjes zich aandienen en succes met bevallen natuurlijk! En hopen op alleen maar gezonde babietjes voor jullie allemaal!
Smurf,fijn van je te horen! Hier geen klachten,alleen warm en moe. Alles staat klaar voor de verjaardag. 1e visite zal er zo wel zijn. Iedereen sterkte vandaag!
Smurf, wat zijn jullie sterk! Echt super knap hoor!

En ik hoop dat de positieve berichten doorzetten en jullie meisje deze week thuis komt!

Eindelijk met zijn 4tjes thuis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven