juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Klaagmodus aan. ( misschien wel tot aan de bevalling).

Dit eigenwijsje hier wil dus echt niet komen. Heb heel de nacht niet geslapen van de pijn en wat blijkt bij voelen? Dhr. Is verder naar boven gegaan ipv indalen. Hij vond t niet fijn daar beneden en heeft boven meer

ruimte. Pffff

geen ontsluiting of verstreken of zelfs verweekte baarmoedermond.

Pfff. Ben het zattttt.

zusje wat fijn. Een leuke dag gister.

Mango. Gefeliciteerd. Maak er een leuke dag van.

Daduja en allis. Zet m op.

De rest. Hang in there.
nou van mij mag dat kindje nu echt wel komen, ik ben het zwanger zijn nu zat. Ik heb constant pijn in mijn liezen, almaar harde buiken, en kan de deur niet uit wegens kans op ongelukjes. Gister gingen we een rondje lopen, maar ik kwam de eerste keer niet verder dan de hoek van de straat. Toen maakte Brit me aan het lachen... ik kreeg er meteen pijn in mijn liezen en bekken van, en natuurlijk had ik éven geen controle over mijn blaas. Een paar druppels, maar genoeg om een andere onderbroek aan te willen. Dus wij weer naar binnen, ik omkleden, en poging nummer twee. Ik kwam tot het einde van de oprijlaan, letterlijk nog geen 10 meter van de voordeur. Zelfde verhaal. Maar nu deed t meer zeer, kreeg ik een dikke huilbui wegens alle narigheid, beetje schaamte, kutgevoel in liezen en het gevoel dat ik ook nergens meer heen kon... Bah, laat t kindje maar komen.

Vandaag gaan we lunchen, dat is er gister neit van gekomen omdat ik een middagdutje heb gedaan. Ijs is nog wel gelukt, maar dan gewoon even eentje halen. We gaan naar Mr Mofungo, vlak bij de UB in Groningen, als ie vandaag open is...
waarom wordt trouwens iedereen bevoelt en gemeten en gestript behalve ik?
Gm,

even kort,

strax naar de Gyn, hond wordt opgehaald door fokker...dus druk druk vanmorgen !!

Succes vandaag iedereen, vooral Mevr S !!

@Mango : Gefeliciteerd met jullie jubileum, en trouwdag.

@Forum : Al 80 pagina's juli 2010 baby's !!!

Grtz,

tot vanmiddag !
quote:allis schreef op 05 juli 2010 @ 08:43:

nou van mij mag dat kindje nu echt wel komen, ik ben het zwanger zijn nu zat. Ik heb constant pijn in mijn liezen, almaar harde buiken, en kan de deur niet uit wegens kans op ongelukjes. Gister gingen we een rondje lopen, maar ik kwam de eerste keer niet verder dan de hoek van de straat. Toen maakte Brit me aan het lachen... ik kreeg er meteen pijn in mijn liezen en bekken van, en natuurlijk had ik éven geen controle over mijn blaas. Een paar druppels, maar genoeg om een andere onderbroek aan te willen. Dus wij weer naar binnen, ik omkleden, en poging nummer twee. Ik kwam tot het einde van de oprijlaan, letterlijk nog geen 10 meter van de voordeur. Zelfde verhaal. Maar nu deed t meer zeer, kreeg ik een dikke huilbui wegens alle narigheid, beetje schaamte, kutgevoel in liezen en het gevoel dat ik ook nergens meer heen kon... Bah, laat t kindje maar komen.

Vandaag gaan we lunchen, dat is er gister neit van gekomen omdat ik een middagdutje heb gedaan. Ijs is nog wel gelukt, maar dan gewoon even eentje halen. We gaan naar Mr Mofungo, vlak bij de UB in Groningen, als ie vandaag open is...

Oh daar hebben ze zulke lekkere kaasfondue!

Veel plezier en ik ga vanmiddag nog even de stad in, als ik je zie zitten zwaai ik naar je. En dan wel terugzwaaien he, blond haar, dikke buik en zweethoofd <- NUT
Ahhh Allis Dat is echt niet leuk meer. En dat iedereen word bevoeld en gestript enz, gewoon vragen aan de vk.

Zusje, wat klink je goed! Je hebt gister echt genoten he?

Kena, jij ook al zo lekker uit eten geweest. Fijn dat het allemaal zo geslaagd was. Nog even genieten met zn tweetjes...

Mango, gefeliciteerd!! Hoop dat je een leuke dag hebt vandaag.

MevrS, neeeeeee. Wat een eigenwijs draakje heb jij in je buik...

Al zolang bezig en hij besluit dat het daar beneden even niet zo lekker ligt. Oh, meis, ik duim met je mee dat hij toch ineens besluit om mee te gaan werken.

Annickaatje, veel succes met de hond wegbrengen.. Zo benieuwd hoe het zal gaan!

Nut, leuke omschrijving van jezelf; Blond, dikke buik en bezweet hoofd

Daduja en Allis, jullie dag vandaag!!! En, en nog geen krampjes oid inmiddels??

Ik heb net de vk gebeld en de assistente zou even overleggen en dan word ik teruggebeld. Ik hoef niet meteen gestript te worden maar als er maar even geluisterd word en even naar de baby gekeken of mijn bloeddruk nagekeken. Nouja, ik zie het wel. heb iig nog steeds pijn in mijn buik, heel vervelend. En die misselijkheid gaat niet over met eten of met niet eten, dus dat doe ik ook al twee weken erg slecht. Kan gelukkig wel wat missen, dat scheelt
Nou mevr. S, sterkte maar weer vandaag. Kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Zo ga je naar het ziekenhuis met over een paar dagen een kindje (denk je), en zo ga je voor de zoveelste keer...

@ Mango, proficiat met jullie jubileum!!

@ Keye, heb je al gebeld met de vk?

@ Annickaatje, gaat je hond dan vandaag bevallen? Lijkt me zo schattig, van die kleine, wollige hondjes!!

@ Allis, ik herken het helemaal. Ging jij niet aan de vk vragen wanneer ze evt wilden gaan strippen?? Ik heb morgen een afspraak en ga het ook zeker vragen. zit nu op 38 weken, maar zit er wat mij betreft helemaal doorheen. M'n voeten glommen gisteren helemaal van de spanning die erop stond.

Maar vandaag is het de vijfde, ik hoop voor je (en Daduja, en natuurlijk ook voor de rest die daar aan toe is) dat er vandaag iets gaat gebeuren!!

Ik had gisteren een hele tijd lang met regelmatig tussenpoze flinke harde buiken, maar nadat ik onder douche was geweest was het ook weer over... Ik ben het zo zat....

Vandaag komt ook zoon van vriend weer, en moet zeggen dat ik er best tegenop zie. De vorige keer was het niet zo gezellig en ik heb niet zo'n zin in weer 3 van die dagen...

Is het al tijd voor een ijsje????

Ga meteen even de Hyves tjekken!
Keye, anders even vragen ook of ze je urine nakijken.

Inniemama, wat een dotje hebben jullie erbij gekregen! En wat tof ook dat je al foto's hebt geplaatst. Die van je profiel is ook al zo lief. En dan die trotse grote broer, om van te smelten.

Allis, hopelijk zet het door vandaag bij jou. Het klinkt allemaal niet meer leuk. Anders een klein dun doosje tenalady halen? Niet leuk, wel effectief. Scheelt iig weer ondergoed wisselen (want dat vind ik hier een drama, broeken aantrekken...)

MevrS, heb je nu niet zoiets van 'oke, dan wil je kennelijk nog niet, dan mag je nog gewoon blijven zitten ook'? Als je kindje zo duidelijk aangeeft dat het nog niet wil dan zou ik het denk ik nog lekker laten zitten. Maar frustrerend is het allemaal wel!

Oh, enne, een kindje in het buitenland geboren is niet meteen 'van dat land'. Maar goed ook, anders was Zoon een Belg geweest

mango, proficiat En weer een goede reden voor een lekker ijsje

Weet je al wanneer de pups ongeveer komen Annickaatje? En hoeveel het er zijn?

Daduja, komt de baby bij jou precies op de goede datum?

Hier niets geen gerommel meer. Prima, ik heb geduld. Voelde me vanmorgen ook weer een stuk beter dus dan is het ook weer beter te vol te houden. Baby kan ook niet komen want er hangen nog geen gordijnen op de slaapkamer. Lief is wel zo nieuwsgierig, die wil heel graag dat de baby komt.

Ik wil eerst nog veel te veel, heb nog geen rust in mijn kont. De babymee moet gehaald, gordijnen gekocht en opgehangen en Zoon heeft donderdag nog een feestje bij de BSO waar ik hapjes voor meot maken. Dus vrijdag of zaterdag, dan kan het

Ik ga eens kijken of de hema al open is. Kan ik rustig fietsen voor de gordijnen.
Fussie, fijn dat je je weer wat beter voelt.

Mijn urine is vorige week nog nagekeken en was helemaal schoon. Heb ook nooit last van blaasontstekingen, dus lijkt me sterk dat dat de oorzaak van die buikpijn is.
Keye,goed dat je gebeld hebt! Hopelijk mag je snel even langskomen. Succes.

Mevr S, sterkte maar weer vandaag! Wordt het anders geen ks als het zo lang blijft duren?

Zusje, fijn dat het gisteren zo leuk was! Hoe staat het met de naam?

Fussie, gelukt bij de Hema? Wat ga je maken donderdag voor hapjes. Knap dat je daar de puf nog voor hebt.

Mango, gefeliciteerd! En leuk dat jullie morgen nog even naar de baby mogen kijken (en hopelijk ligt hij nog goed!).

Ik dacht vannacht even dat het hier zou beginnen. Zoveel druk van onder. Zo'n druk die ik ook voelde toen de vliezen bij dochter braken. Maar niks gebeurd dus. Gelukkig maar want dan was het naar het z'huis voor een spoedks. Als ik dat gered had....

Het is hier heerlijk weer. Eindelijk niet zo heet.
Keye, kun je je huishouden gewoon laten liggen? Heeft de kraamhulp straks ook wat te doen , en als het even wat minder schoon is: jammer dan. Er zijn belangrijkere dingen in het leven.

Allis, bij mijn eerste (geboren bij 40w 3d) is er nooit gevoeld of gefrummeld tot de verloskundige 2 minuten voor zijn geboorte constateerde dat ik volledige ontsluiting had. Zonder gevoel komen ze ook gewoon

Misschien alvast kraamverband gebruiken als je de deur uitwilt? Dan kun je vast oefenen hoe dat voelt , en je hoeft niet na iedere lach naar huis.
Hmmm mijn enige probleem is dat er in mijn familie niet de breedste bekken voorkomen. Daarbij heeft mijn kind een groter hoofd dan gemiddeld. En om het nog erger te maken groeit ie de laatse paar weken ook enorm. Heb geen groeiecho gehad al 3 weken maar ik ging mijn buikomvang meten en die is 5 cm gegroeid in 4 dagen.

Dus dat t kindje niet wil komen begrijp ik. Die heeft het lekker binnen met een megaplacenta en steeds groeiende vruchtwater. Maar als ik hem daar tot 42 weken laat zitten loopt t definitief uit op een ks. En ik wil liever geen ks als het niet hoeft. Vandaar de inleiding. Maar ja als ie niet wil komen dan kan ik zitten proberen. Hij komt toch niet. :-)
Hetzer, spannend hoor. Maar idd, dat word dan een spoedks en dan kun je toch beter een afspraak plannen. Goh, klinkt dat raar.

Ik ben net teruggebeld door de vk en ik kan morgen om 10 over 11 terecht. Ben benieuwd.

En ik ga weer op de bank hangen, wachten tot de bieb open is, kan ik weer wat inslaan. Dat is mijn uitje voor vandaag
MevrS, dat is balen dat je bekken wat smaller zijn. Onze zoon was ook groot met een groot hoofd, heeft ie nog steeds

Maar hij is op de gewone manier geboren. Maar hoe komen ze erachter dat je een smal bekken hebt? Dat wordt toch opgemeten door de gyn?

Kan me wel voorstellen dat je het niet uit wil laten lopen op een ks en het liever zo zelf probeert.

Ik begrijp dat er alleen pillen zijn gebruikt? waarom geen gel?

Of vraag ik nu iets heel doms:)

Miffy, we hebben een verschrikkelijk verharende labrador. Ik kan dat echt niet laten liggen, de plukken vliegen in het rond. Dus ik moet hier echt drie keer per dag stofzuigen..

En aangezien ik een zoon van 4 heb die zelf naar het toilet gaat, boven en beneden, moeten die ook goed schoon zijn. Hij mist nog wel eens zeg maar
Keye wat goed dat je morgen naar de vk mag. Ik hoop dat ze je gaan strippen en dat het dan doorzet. Zij zijn vandaag met de gel begonnen. Smalle bekken zijn idd opgemeten. Ik had het tijdens mijn studie geneeskunde een keertje al laten doen. Was nieuwsgierig. Mijn zus heeft namelijk een kleintje verloren 7 jaar geleden omdat ie vast bleef zitten en artsen te laat hadden ingegrepen. Dus vandaar dat ik het weet.
Ahhh lieve allis. Ik hoop echt voor je dat je kleintje snel komt. Sterkte. Houd vol.
quote:allis schreef op 05 juli 2010 @ 08:44:

waarom wordt trouwens iedereen bevoelt en gemeten en gestript behalve ik?

Ikke ook niet.

MevrS: nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zet 'em op.

Allis: voor jou ook.

Hier nog steeds alles rustig. Vandaag D-Day....
quote:Keye schreef op 05 juli 2010 @ 10:46:

Miffy, we hebben een verschrikkelijk verharende labrador. Ik kan dat echt niet laten liggen, de plukken vliegen in het rond. Dus ik moet hier echt drie keer per dag stofzuigen..

En aangezien ik een zoon van 4 heb die zelf naar het toilet gaat, boven en beneden, moeten die ook goed schoon zijn. Hij mist nog wel eens zeg maar

Wij hebben een verschrikkelijk verharende kat, en een zandbak in de tuin, vlakbij de deur. Jammer dan. Man stofzuigt zo nu en dan een keer extra, en verder liggen er dan maar wat plukken. Stofzuigen is echt belastend voor je lijf, meer dan een pluk haar.

Kan je zoon zelf meehelpen opruimen als hij gemist heeft? Mijn zoon is jonger, maar die wil heel graag met vanalles helpen. Jij de pot, hij de vloer: dan hoef je al een stuk minder te bukken.
Slimme tips Miffy!

En idd, dan maar even wat minder. Of alleen 's avonds een keertje. Scheelt toch weer 2x . En als het weer mooier weer is de hond buiten laten? (of ben ik nu niet zo diervriendelijk bezig?)

MevrS, ik duim hoor dat het deze keer lukt. Wat akelig van je zus trouwens, brrr.

Hier is ook nog niets gestript en bekeken hoor. Morgen weer naar de gyn. Misschien dat ik dan eens vraag of hij al kijkt maar zo niet, ook prima.

Pfff, ik vergis me steeds zo in de hoeveelheid méér tijd die ik nodig heb nu. Was naar de stad voor gordijnen en hoera, ze hadden ze op voorraad. Duurde alleen langer dan ik dacht dus had ik nog maar heel even tijd om weer op tijd terug te zijn. Viel wel even tegen, snel fietsen gaat niet meer!
Goedemorgen dames!

Hier een goede nacht gehad, wel regelmatig harde buiken en wat druk van onderen, maar best goed te doen!

Ben al even boodschappen enzo wezen doen.

Dus nu tijd voor een relaxmomentje!

MevrS, ik duim heel hard voor je dat het vandaag wel wat effect wil hebben. Maar wat balen zeg dat je kleintje weer omhoog is gekropen. Er werd natuurlijk veelste veel over zijn bolletje geaaid!

Mango, van harte gefeliciteerd met je jubileums! Leuk hoor! Geniet er lekker van!

Keye, fijn dat je morgen terecht kan en hopelijk levert het ook nog iets op! Succes vandaag en wat de anderen ook zeggen een schoon huis is echt niet prio nummer 1 hoor!

Ik ga eens even op hyves kijken, ben benieuwd naar de pictures!
O jongens heb inmiddels een nieuw bevalscenario bedacht, zijn er nog meer die interesse hebben???

Ik heb bedacht dat ik tijdens de WK-finale aanstaande zondag ga bevallen. In de finale speelt Nederland tegen Duitsland en Nederland wordt natuurlijk Wereldkampioen!!!

Tijdens het eindsignaal, gooi ik er nog een extra pers tegenaan en wordt de kleine geboren.....

Ik zie het wel zitten!
Hahaha, Kena, die had ik voor morgenavond in gedachten

Ik dus morgen avond, Daduja en Allis en natuurlijk MevrS niet te vergeten (misschien wel vandaag mevrs) en jij zondagavond...Nog meer gegadigden?
Oh en Fussie, jij vrijdag of zaterdag was het toch? Dan is er wel geen voetbal maar ach. ;)
Troostfinale is zaterdag

Zondag wil ik niet, dan is mijn SchoneMoeder jarig. Vind ik voor beide niet leuk.

Hmz, krijg net bericht dat een oom van mij is overleden. Zie mezelf alleen niet vrijdag of zaterdag naar de andere kant van eht land rijden hiervoor
Hoi hoi!

Ik meld me ook weer. Heb onrustige benen en ben moe, mag verder niet klagen. Had vanmorgen genoeg energie, maar na twee visites, wat opruimen en de dagelijkse dingen heb ik het lampje weer uit. Ga poging doen mn meissie en oppas jochie een filmpje te laten kijken, kan ik ook op de bank, plat!!

Net mn been lelijk geschaafd, dochter heeft er een tommie-pleister opgeplakt, zo lief! Ik zorg wel voor jou, zei ze zo lief!

Warm hier in huis, pufpuf!!

MevrS, wat een verschrikkelijke ervaring van je zus!!!!! Is dat dezelfde zus die nu een ernstig zieke man heeft?Dat is ook mijn grootste angst! Ik ben best groot en fors (normaal 80 kg bij 1m80),maar mn dochter pastte er echt niet door!! T is een opluchting dat de KS nu gepland staat!

MMm, moet even de kinderen aansporen bij het opruimen van alle kleispullen!!

Mango, gefeliciteerd!!! Mooie datum om 13 jaar bij elkaar te zijn!!

Mango en Allis, wie weet gaat het nog lukken vandaaag!!!

Miffy, leuk dat je af en toe komt kletsen en geniet van je verlof!!

Keye, fijn dat je morgen weer heen kan!! Ik woensdag, weer groeiecho. ben benieuwd, Met 33,5 weken woog ze ongeveer 2800 gram, met 35,5 weken 3600 gram en woensdag met 37,5 weken.......Ik vrees voor 44oo gram, het geboorte gewicht van mn dochter..

Enfin, nog steeeds geen naam.; Man is ook zo vaak weg dat ik hem eigenlijk alleen zie onder het eten of zoals gister, met alle visite!

Kom later nog wel even weer!! Dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven