Juni '09

24-06-2009 17:07 687 berichten
Alle reacties Link kopieren
indian, MenM en Ikol, jullie kunnen als jullie inloggen op Hangmoeders nu in het hoofdmenu bij de prive-hangplekken onze groep zien!
Om een kort verhaal lang te maken...
Nou zeg, hij is nog niet wakker.

Ga hem even wekken.

Zal straks ook een mailtje naar Angela sturen, weet neit of zij nog mee wil/kan naar hm.
nou eerst nog even snel kijken dan....
Hé meiden. Hier een laatste berichtje uit Dubai. Heb besloten niet met jullie mee te gaan naar hangmoeders, Schrijf ook al op een ander topic op Viva mee en twee forums bijhouden, wordt me echt te veel. Kan het nu al nauwelijks bijhouden... Wens jullie allemaal heel veel geluk met jullie kindjes!
He, Vibeke, dat vind ik echt jammer....
hoi ww, heb me bij hm aangemeld als mamalies,

Jammer vibeke, misschien zien we je dan wel eens op het viva forum, veel plezier in dubai met je ukkie

Ik heb gisteren van half 11 tot half 3 geslapen!! Een nieuw record.
jammer vibeke, wens je alle geluk en liefde toe! Heerlijk genieten van je knappe kereltje!
O Vibeke, wat jammer!

Maar neem aan dat we hier dan niet meer schrijven, dus dan blijven het 2 voor je. O, wacht, lees niet goed... nu is 2 topics bijhouden al teveel. Kan me voorstellen, wordt soms ook veel geschreven, maar wel jammer!

Ik wens jou/jullie ook alle geluk, liefde en goeds toe!

Girafje, lekker he als dat slapen lukt dan!

Indian, D slaapt even lekker door! :-)

Hier gister iets teveel gedaan merk ik... last van mn onderbuik. heb gisteren de slaapkamer opgeruimd en schoongemaakt. Alleen stogzuigen heeft vriend gedaan, maar dat doet hij altijd boven.

Net een wakkere Roan naar bed gebracht, maar wil zo gaan douchen dus tja (rond half 3 bezoek).

O... en de babyfoon is binnen! Vandaag en morgen eens uitvogelen hoe dat werkt (zal niet moeilijk zijn;-)) en dan van t weekend een keer proberen Roan op zijn eigen kamer te laten slapen.

O, WW... heb een berichtje bij HM geplaats op de publieke topic. Maar kan dus gesloten niet vinden?!!?
O, Indian.

is het een idee om via onze hyves aan iedereen een privebericht te versturen, zodat iedereen het weet van HM?

Of kun jij dat niet, in 1 keer een bericht rondsturen naar alle leden vd hyves? (of kunnen wij dat als leden ook? Geen idee eigenlijk;-))
He dames,

heb me ook geregistreerd bij HM.

Vibeke, wat onwijs jammer! Ik wens jou en je kleine mannetje heel veel succes in Dubai, geniet ervan! En als je even wilt buurten mag dat natuurlijk...

Madelief heeft ook een onwijze slaapdag, niet normaal. Nu al sinds 11.00u! Vannacht is ze wel een keer gekomen. Dat doet ze ongeveer 1x per week ofzo, maar gaat dan wel gelijk weer in haar eigen ritme. Sinds een paar dagen leg ik haar in haar wiegje, en wat een rust geeft dat! Zowel voor haar als voor mij. Heb de koelkast al schoongemaakt en de keukenkastjes gereorganiseerd.

Peetje, zat jij nu te tutten met liggend voeden en in slaap vallen? Sinds een week of 2 voed ik 's nachts zittend, met voedingskussen. En ik val niet meer in slaap, doezel alleen maar weg. Ondertussen schrik ik ook niet meer wakker omdat ik denk dat ik haar niet heb teruggelegd.

Nou, ik ga maar even wat administratie doen...
Gisteravind wel een jengelavondje...Kwam om 18 uru alweer. WIlde niet meteen eten, maar madame vond het schijnbaar niet meer leuk in bed..ZOdra vriend haar oppakte (ze was trouwens al vanaf 17 uur aan het jengelen af en toe) was het goed en een big smile.

In de box gelegd en dat vond ze helemaal prima.

Na de voeding van half 7 om 19.45 even in bedje gelegd. Rond 20 uur in slaap gevallen en om 20.20 alweer awake and kicking...en dat tot de l;aatste voeding van 22.30. Lag om 23.30 in bed en vanmorgen om 7.10 maar wakker gemaakt, want stond op knappen...

ZOnder bakerzak ging gisteren goed, maar toen dus eerste x in reiswieg en tweed ekeer in slaap weggelegd..en vandaag was het drama zonder bakerzak.

Vanmorgen na 3 kwartier wakker geworden en bleef maar brullen. Haar in de bakerzak gedaan en binnen 5 min sliep ze weer en vriend moest haar om half 12 wakker maken...

en net ook om half 1 op bed en om half 2 wakker, krijsen!! In de bakerzak gelegd en ja hoor binnen 5 min sliep ze weer...Dus tja...

Ik merk dat ik het vandaag even helemaal gehad heb...Vanmorgen hadden we bezoek van verzekerings man en daarna heel snel kolven, want had een kinderverjaardag. Daar ging ik met Yara heen, maar Yara was ook vervelend....krijsen, drammen enz..

Toen kwam ik thuis, eten, Yara wilde niet meewerken, vriend wilde graag naar de kapper en toen ik Yara eindelijk na veel heisa op bed had werd Jente wakker..KRIJSEN!! Tja en nu zit ik vooral mezelf in de weg..Heb nergens zin in, kan weg, want vriend is thuis, maar heb geen idee waarheen, heb nergens zin in....BAH...

BAH

SOrry voor het geklaag..:-) Moest het even kwijt...
Oh en VIbeke: jammer hoor dat je niet mee gaat naar HM...

Ik wens jullie heel veel geluk samen!
Oh, jullie zijn toch ook nog hier Vanochtend berichtje op Hyves geplaatst, want dacht dat we hier al weg waren.

Ik heb me ook geregistreerd bij Hangmoeders, maar geen idee onder welke nickname. Die hoefde ik volgens mij niet in te vullen?

Net ff bezig geweest, maar nu sta ik onder dezelfde nickname als hier.
quote:ikol schreef op 13 augustus 2009 @ 13:33:

O, Indian.

is het een idee om via onze hyves aan iedereen een privebericht te versturen, zodat iedereen het weet van HM?

Of kun jij dat niet, in 1 keer een bericht rondsturen naar alle leden vd hyves? (of kunnen wij dat als leden ook? Geen idee eigenlijk;-))zal dat meteen ff doen
Roro, onder welke naam heb je je geregistreerd? Want je bent niet te vinden onder Roro...

Mamalies en Rebels zijn toegevoegd, je kan alleen de privehangplek zien als ik je toegevoegd heb, en je ingelogd bent.
ww... heb je mij al wel toegevoegd dan? Ik zie nergens een privehangplek, of zoek ik verkeerd? Ben wel ingelogd dan.
Ikol, je bent toegevoegd! Nu kun je de privehangplek wel zien als het goed is!

Vandaag ben ik de hele dag weg, dus kan op z'n vroegst vanavond weer mensen toevoegen.
GM, hier weinig bijzonders!
Ow, goeiemorgen idd!!
Goedemorgen!

Gezien WW! En al berichtjes geplaatst:-)
Hoi,

Vanaf wanneer gaan we de overstap maken om helemaal bij de hangplek te doen? Misschien kunnen we dan een berichtje als afsluiting hier plaatsen dat we weg zijn.

WW, ik had me een aantal dagen geleden ook aangemeld, gewoon onder de naam herfst. Kun je ervoor zorgen dat ik bij de privé-hangplek kan komen? Dank je!

Vibeke, heel veel geluk met je gezinnetje, heel erg jammer dat je niet meer mee gaat schrijven, maar ik begrijp dat het anders wat veel wordt.

Girafje, van half 11 tot half 3 geslapen! Wat fijn dat het een nieuw record is, maar ik hoop voor je dat je binnenkort nog langer kunt slapen. Wij hebben geluk, ons zoontje sliep vannacht weer van 22.30 tot 6.30. Ik heb zelf wel korter geslapen omdat ik lekker met vriend buiten (overdekt) heb gezeten met een heerlijk biertje (samen 1).

Ikol, leuk dat je babyfoon er is. Wij gebruiken hem heel veel. Ik vind het toch fijn als ik beneden ben om te horen of hij wel goed slaapt boven. Succes met het op-de-eigen-kamer-gaan-slapen. Ik vond het best lastig de eerste nachten, sliep zelf heel onrustig. Maar nu slaap ik echt beter zo (en zoontje volgens mij ook).

Nijn, jammer dat je een jengelavond had. Gelukkig wel een goede nacht erna. Het klinkt wel alsof je de bakerzak nog nodig hebt. Wij blijven dat in ieder geval nog doen tot de inentingen van 8 weken. Daarna moet het even zonder ivm kans op koorts. Dan kijken we wel hoe het gaat. Ik ben benieuwd.

Hier begint het echt zoveel beter te gaan en leuker te worden. Hij brabbelt (nou ja, hij maakt hele lieve geluidjes) en lacht tussendoor. Ook begint hij meer te slapen of zelfstandig ergens te kunnen liggen. Dus ik hoef hem niet meer de hele dag rond te sjouwen. Kom ook eindelijk toe aan dingen doen in huis. Ik heb gisteren ook een heel leuke babywebsite gemaakt via groeimee.nl. Superleuk is dat. Je hebt 200 foto’s die je er gratis op kunt zetten, een weblog kun je bijhouden, en mensen kunnen zich inschrijven. Ik heb zoiets ook gedaan toen ik op reis was voor 5 maanden zodat mensen alles konden volgen en foto’s kunnen kijken. Zo heb ik zelf meteen een kort dagboekje voor later.

Zo, nu even administratie opruimen, aankleden enzo. Over een uur verwacht ik hem weer, en dan ga ik naar mijn ouders. Daar gezellig lunchen en misschien even shoppen met mijn moeder. Ik heb er al zin in. Wat is het toch fijn als je kindje een paar uur slaapt en je even tijd hebt voor forum/website/opruimen/wassen/etc. Heerlijk. De roze wolk gaat nu pas echt goed beginnen. Zoonlief is zoooo leuk als hij wakker is nu (niet meer huilen maar lachen en brabbelen) en slaapt ook nog wel eens overdag. Het leven is leukleukleuk! (sorry hoor, ik ben gewoon blij vandaag).
Herfst..... zoooo herkenbaar!!! Hier begint het nu ook meer te komen hoor, die roze wolk! En dat gebrabbel idd........ ahhh... zooo lief!! En die lachjes! (smelt...)

Hier nu ook meer rust en regelmaat en dat doet het goed. Zeker 1e maand, wanneer een baby veel 'hoort' te slapen.... nou hier niet echt hoor. Hij is ook echt geen huilbaby en het was ook echt niet elke dag 'raak', maar wel veel onrust. En moeite met inslapen... soms wel zeker een uur bezig, pfff. Nu gaat dat allemala beter, na elke voeding even saampjes 'contacten' of hij even 'spelen' in box, en dan naar bedje toe. Soms slaapt hij dan door tot volgende voeding, soms is hij eerder wakkker, soms slaapt hij vast, soms onrustig en veel tussendoor wakker, maar ach.....

Veel plezier bij j ouders!
zo mijn dip is weer een beetje over.. :-)

Probeer nog wel iedere keer zonder bakerzak, maar nee hoor werkt niet..Vanmorgen weer raak huilen, heel even stil, huilen, krijsen, heel even stil...ANderhalf uur geprobeerd, maar toen toch maar getroost en in de bakerzak gelegd en ja hoor ze slaapt!

Ik ben gisteren maar naar de stad gegaan. Heb gisteren 3 voedingen gekolfd. Vriend 2 keer flesje gegeven en schoonmama 1 keer. Is best lekker, want maar 15 min bezig ofzo...

In de stad spijkerbroek gekocht en nieuwe glazen en kopjes en een heeel leuk jurkje voor Yara.Erg leuk.

Was wel lekker even weg...was het zoo zat.

Maar ik begin ook erg te balen van mijn lijf...buik/maag is echt erg dik geworden en ik kan mijn oude kleren gewoon echt niet meer aan eigenlijk...ziet er niet uit...Ik draag nog mijn zs spijkerbroek en nu dan nieuwe gekocht, maar er puilt wat bovenuit...lovehandles en die had ik nooit aan de zijkant...als ik sta valt het allemaal reuze mee, maar als ik ga zitten....bah..en tja ik heb vriend dus echt gezegd te willen afvallen en nu niet door dieet natuurlijk, maar wel minder snoepen en meer water drinken ipv frisdrank en het liefst zou ik gaan sporten, maarja Jente komt 's avonds om 18/20 en 22.30....maargoed ik ga maar eens kijken of ze groepslessen hebben op za ochtend ofzo...Ben er nu klaar mee...!! Alles bij elkaaar zat ik gister even niet zo lekker in mijn vel..en nu nog steeds erg balen over mijn body, maarja er zijn ergere dingen natuurlijk..

Jente heeft vannacht weer goed geslapen, 23.15 tot 6.30 en toen weer krampjes en tot 7.15 op mijn buik geslapen en toen maar gevoed, want anders werd het zo laat en ging ritme helemaal in de war...

Vanmiddag toch maar eens verhuizen denk ik...Maar ik vind het zo gezellig.... :-)

Herfst: lekker hoor shoppen met mams..

Ikol: Lekker zeg dat de roze wolk nu beetje begint te komen

Ik vind het lachen en brabbelen ook helemaal geweldig! We hoeven haar maar in de box te leggen of ze geeft ons een big smile, wnat dat betekent mobiel aan!! ZOoo lief!

Ik ga even aandacht geven aan Yara
Uitgeslapen, maar net bezoek gehad en zo weer bezoek, dus kort: aangemeld bij Hangmoeders maar nog geen bericht gehad zodat ik erop kan. Kan dit kloppen? Mijn nick is hetzelfde als hier.

(volgende berichten weer minder ego hoor!)
heerlijk Herfst, dat je zo geniet!!

Hier ook nog steeds op die rose wolk!

Ik ga de moderator vragen ons topic hier zondag te slutien. Oke?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven