Juni '09

24-06-2009 17:07 687 berichten
Alle reacties Link kopieren
O Leuk berntsje, gefeliciteerd!

Rebels, nee, heb ik niet gehoord, maar wat verschrikkelijk... Is toch je ergste nachtmerrie...Ik moet er niet aan denken zeg.

Indian, ik denk idd dat het van de warmte kwam dat Femke niet lekker was. P. had Femke vannacht een pyjama aangedaan en een slaapzakje, wel een zomerding, maar ws toch wel te warm. En het raam was niet open. Dus dat arme kind heeft het gewoon veel te warm gehad ws.

Nadat ze had gespuugd hebben we haar alleen in een rompertje in een echt dun slaapzakje gedaan en ik heb het raam open gezet.

Vanochtend heeft ze nog van half tien tot kwart voor één geslapen. Toen ben ik maar even bij haar gaan kijken.

Ze lag wat voor zich uit te kijken. Toen ik vroeg of ze wat wilde drinken wilde ze dat wel. Ik heb haar mee naar beneden genomen en langzamerhand werd ze steeds spraakzamer. Opa en oma waren er ook en dat was natuurlijk ook wel gezellig. Om kwart over 2 is ze nog even naar bed geweest, maar ze heeft alleen maar wat gezongen en gekletst. Maar goed, wel nog even gerust zullen we maar zeggen. Om kwart over drie heb ik haar er maar weer uitgehaald.

Nu gaat het wel weer goed, ze wil alleen niks eten, maar dat is niet erg, als ze maar drinkt en dat doet ze wel.

Ik vind het ook benauwd hoor, we zitten nu de hele tijd binnen. Het is ook nooit goed hè, als het regent is het niet goed en als het warm is vind ik het ook weer niet goed want zo benauwd dat ik liever binnen zit.
quote:berntsje2 schreef op 07 augustus 2009 @ 15:17:

Leuke rozewolkerige berichtjes!

Ik verwacht zo bezoek dus alleen een leuk nieuwtje: Marlene heeft vanmorgen haar diploma A met zwemmen gehaald. Zo trots was zij en zijn wij.mooie avatar!! ennuh proficiat met het A-diploma!!!
[
Verwijderd in verband met meelezend nieuwsgierig aagje.
Om een kort verhaal lang te maken...
[
Indian, was alles goed met jullie geitjes?

Bernstje, knap gedaan van je dochter!!! Fijn idee dat ze haar diploma heeft, gaat ze nog verder met zwemlessen?

Peetje femke al helemaal opgeknapt?

Hier een lekkere peuterpuber vandaag, aardig stennis lopen schoppen, en uiteindelijk van vermoeidheid tijdens het eten in haar stoel in slaap gevallen, Hopelijk straks wat vrolijker, volgens mij zitten de laatste tandjes ook dwars, ze zit soms met haar hele vuist in d´r mond.
[
Berntsje: Super hoor van je d ochter en vooral ook lekker voor jullie, niet meer iedere keer naar zwembad rennen...

Indian: Fijn dat het goed wa smet geitjes! EN grappig dat ze dus zwanger is....Heeft ze snel gedaan haha

enne fijn dat cu ietsjes minder wordt..

Peetje: Femke weer beter? Hier moet ik ook echt de tussendoortjes gaan laten staan hoor..ben geloof ik nog nooit zo dik geweest als nu (en dan vooral mijn buik...bah..), maar ik kan het nog niet zo goed....Heb ook echt de hele dag honger/trek en dan vooral in chocolade en koekjes....maar ook avondeten gaat erg goed naar binnen en dan nog een toet en nouja een uur daarna wil ik het liefst al een heeeele grote reep chocolade...

GIrafje: Oh heerlij die peuterpubers...:)

Die van ons is vandaag juist poeslief....OOk weleens lekekr haha Oh trouwens gister was ze ook heeel lief..dus eigenlijk valt ze wel mee...:)

Rebels: Wat fijn dat B ineens heel anders is...Ik ben niet zo van de sprongetjes, maar blijkbaar toch een sprongetje...dat ze zich echt aan het ontwikkelen was en nu een beetje klaar is...(voor zolang het duurt haha)Maar heerlijk, kun je eindelijk even echt genieten op de manier dat je wilt..

Was zoon trouwens een 'huilbaby'? Of heb ik dat verkeerd begrepen uit je post van net na je vakantie??

HIer gister gek dagje, althans anders dan anders. Jente sliep zo veel, zelfs na de voeding van 15 uur is ze in slaap gevallen en niet maar voor een uurtje, zoals normaal, maar om 19.15 heeft mijnmoeder haar maar wakker gemaakt om te voeden (wij hadden etentje van tante en mijn moeder paste op) en toen belde mijn moeder om 20.30 dat ze Jente niet stil kreeg, of ze haar er dus nu al uit mocht halen..? (ik had gezegd dat ze dan normaal wel even half uurtje sliep, na eerst een poosje onrustig te zijn) Wij zijn toen maar naar huis gegaan (etentje was meer verplichting dan dat we écht zin hadden...) en ik heb haar om 21.30 gevoed en toen was ze in slaap. Dus ik dacht dat ze mss wel na een half uurtje weer wakker zou worden voor de laatste voeding, maar nee hoor, dit was de laatste voeding en toen kwam ze om 4.40 weer..Was wel weer even wennen...maar om 5.15 lag ze er alweer in tot 8 uur en toen gewoon weer in normale ritme, 11 uur en net 15 uur..Ben benieuwd vanavond...

Ze is zoooo lief! Ze lacht zoooo leuk! En veel! OOk hier echt wel een roze wolk!

Volgende week lekker makkelijk weekje: Yara op maandag bij mijn moeder, wo op kdv en do is vriend thuis..dus ik heb alleen di en vrij 2 kids in mijn eentje...wel lekker even hoor..

Oh en hier nog even een klein voorvalletje met schoonmoeder: Ze wilde Jente gewoon een klien hapje ijs geven....we waren ijs aan het eten en ze maakte zo de opmerking tegen Jente oh wil jij ook wel een ijsje?? en ik zeg dan normaal altijd, ja hoor dat krijgt ze zo, mama eet ook ijs, dus volgende voeding krijg jij ook ijs..en ineens doet ze een heel klein beetje op het lepeltje en vraagt aan vriend: MAg ze een heeel klein beetje?? Nou echt ik dacht dat ik ontplofte..Gelukkig zei vriend natuurlijk ook meteen nee, maar sorry vond dat zooo achterlijk . Dacht nog voordat ze het vroeg: ze zou toch niet echt ijs gaan geven aan Jente?? EN toen dacht ik meteen: Nee joh dat zou ze noooit doen..maargoed als wij er niet bij waren geweest..ik weet t niet...Mss ben ik wel te moelijk hoor, maar ik vond het zoo belachelijk...
Hallo,

Ja, Femke is weer beter, heeft weer energie voor tien.

We zijn net heel even de stad in geweest om ons voor te laten lichten over zo'n leuke espresso-machine. We zijn er nog niet helemaal uit of we het gaan doen en zo ja, welke we nemen. Heeft iemand van jullie ervaring?

Het kost mij ook moeite om tussendoortjes te laten staan, de ene dag lukt het goed, maar de volgende dag weer niet. Ik moet daar wat gedisciplineerder in worden, heb ook veel lekkere trek idd, koekjes en vooral chocola....

Dat is wel een beetje (héél erg!) dom van je schoonmoeder zeg. Hoe komt ze erbij. Ik zou het ook belachelijk vinden hoor.

Luuk begint nu ook steeds te lachen, als je tegen hem praat dan lacht hij, tenminste... als z'n buikje vol is. Vanochtend lag hij tussen ons in en Femke ook en Luuk lachte de hele tijd naar Femke, die dat wel weer erg grappig vond.

O, ik hoor hem, het is weer tijd om te voeden, groetjes!

Heerlijk rustig in huis terwijl iedereen er is. Even lekker forummen.

Peetje: is Femke al weer helemaal de oude? Zo heftig als kindjes op warm weer kunnen reageren. Maar ze knappen vaak ook heel snel weer op. Eet ze ook al weer normaal?

WW en Rebels; jullie dus nieuwe kindjes lijkt het wel? De veranderingen gaan zo snel in deze tijd. Smelt smelt smelt als ze lachen. Dat heeft moeder natuur toch goed geregeld. Dan zijn die nacht- en huilmomenten ook in het geheel weer vergeten!

Indian: je had niet de neiging om je geitjes direct weer mee naar huis te nemen? Ook nu er eentje in blijde verwachting is? Die bok heeft het slim bekeken en direct raak geschoten dus, haha.

Fijn te lezen dat je CU wat beter gaat. Wat is het plan nu verder? Nog blijvend hogere dosering predison of mag je al snel weer wat minder. Of werd er ook nog naar een ander medicijn gekeken? Ik weet niet meer precies wat je daar een tijdje geleden over schreef (en ff wat te lui om op te zoeken, I know…).

Girafje: tijdens het eten in slaap vallen, ik blijf dat een bijzonder fenomeen vinden. Wil je dochter wel eten met aankomende kiezen? Het blijven toch kleine halfproductjes die kids. Komen ter wereld zonder gebit en half werkende darmen en doen er jaren over om een beetje te kunnen functioneren. Dan doen sommige dieren dat toch een stuk vlotter.

Nijntje; dus Jente gooide opeens haar schema weer om? Geef je een gebruiksaanwijzing aan je moeder en dan houdt Jente zich er niet aan. Ben benieuwd wat ze er vannacht van gaat maken. Even wat meer tijd voor jezelf de komende week, lekker. Hier gaat na volgende week Marlene en Vincent weer naar kdv en vakantieBSO, dus heb ik Doutzen even voor me alleen. Even later gaat Doutzen voor het eerst wennen bij haar gastouder dus dan zelfs soms even helemaal alleen. Kan ik lekker wat sporten en zo.

Jeetje, die schoonmoeder van jou is me er eentje. Het kan nog erger… Toen Marlene een baby was en we op bezoek gingen bij mijn schoonmoeder gingen G en ik even de stad in en paste zij op Marlene (krap 3 mnd oud). Mijn schoonmoeder rookt, erg veel, en deed dit zo lang wij er waren dit buiten. Toen we terug kwamen en ik Marlene uit de bak van de kinderwagen haalde die in de woonkamer stond, stonk ze naar rook, verse rook, bah. Gewoon stiekem gerookt terwijl wij even de stad in waren. Je zult begrijpen dat we haar nooit maar dan ook nooit weer op laten passen. Echt onbegrijpelijk.

Marlene is superblij met haar diploma. Ze wil graag na B en C op wedstrijdzwemmen, zei ze. Ach, dit kan natuurlijk nog veranderen, maar ze heeft er zeker aanleg voor. Eerst maar de B en C afmaken. Over een jaar is Vincent aan de beurt…

Vannacht sliep Doutzen voor de tweede keer 7 uur, van 11 tot 6. Wauw! Ik was gewoon moe van het lange slapen!

Nu even weer de tuin in, het is nu lekker warm, niet zo broeierig.
Peetje; goed te lezen dat Femke weer beter is.

Je vraagt naar ervaringen met een espresso apparaat? Wij hebben een Rancilio, Italiaans zoals je zult begrijpen. Je moet dan dus alles zelf doen. We hebben er een electrische molen bij voor de bonen, want dan smaakt het nog lekkerder. Lekkere koffie absoluut, maar ook wel aardig wat werk aan. Zo'n volautomatische die de bonen ook direct maalt, is niks mis mee. Een vriendin heeft zo eentje en die koffie is ook heerlijk.
Hallo allemaal,

Iedereen lekker weekend aan t houden?

Hier gaat alles goed, gister nog kraambezoek gehad, bij ons gaat dat nog door, niet iedereen is geweest. Maar af en toe is het nieuwe kraambezoek hoor. Er om heen vrnl opa en oma (2x) die regelmatig komen kijken. Af en toe vind ik het wel vervelend worden, maar vriend en ik zijn allebei geen echte ¡¥nee¡¦-zeggers. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er bij mijn ouders veel minder problemen mee heb dan schoonouders. Maar ja, die kwamen ook paar weken terug onverwachts, terwijl er kraambezoek was, dus daar baalde ik wel van. Denk sindsdien elk weekend dat ze op de stoep kunnen staan. Nou ja, nog eventjes aankijken en anders toch eens ¡§bespreekbaar¡¨ maken. (ik weet alleen niet wat vriend er eigenlijk van vind haha¡K spelen natuurlijk nog hormonen mee hierzo;-))

Nijn en Peet¡K. Ik heb sinds aantal weken ook ontzettende trek, eet meer avondeten dan tijdens (en misschien ook voor) zwangerschap. Daarna lust ik ook nog wel een toetje (voor zw had ik me dat al afgeleerd) en ¡¦s avonds bij de thee lust ik wel een koek. Neem ik overigens lang niet altijd. Maar ja, sta tegenwoordig vroeg op, ben veel met de kleine bezig.. zal het wel nodig hebben. Probeer nu wel wat gezonder te eten¡K oke, ¡¦s ochtend wel lekker chocopasta op 2 boterhammen, maar idd¡K eerst die tussendoortjes maar eens. Lukt deze week aardig. Alhoewel we gister wel ijshoorntjes gekocht hebben¡K erg slecht;-) Maar in weekend mag ik van mezelf meer ¡¥zondigen¡¦. Dus lekker chocola gekocht voor vanavond;-)

Rebels, ja misschien heb je wel gelijk¡K maar vind het moeilijk te zeggen of Roan nu echt wat ¡¥moeilijker¡¦ is¡K weinig vergelijkingsmateriaal. Maar kraamhulp vond hem iig wel een pittig mannetjes, dus tja;-) Hij lijkt op dat gebied iets teveel op zijn vader als ik schoonmoeder moet geloven. Ook als ik mijn moeder moet geloven hoor, ik was blijkbaar een hele rustige baby. Hmmm¡K.. herken van mezelf ook erg weinig in die kleine, hij lijkt erg veel op vriend.

Hoe is dat bij jullie allemaal? En lijken de jongste een beetje op hun broers/zussen??

Indian; succes met solliciteren enzo!

Vibeke; hoe was het bij de film? En hoe vond je het om even weg te zijn geweest van L? Mij viel het toen echt zo ontzettend mee¡K. Vond het eigenlijk heerlijk om er even uit te zijn geweest. Nu vind ik het absoluut geen probleem wanneer opa¡¦s/oma¡¦s oppassen. Bij ander zou ik er misschien meer moeite mee hebben.

Peetje, fijn dat alles weer goed gaat met Femke!

Hier nog geen seks gehad (durf ook eerlijk gezegd nog niet. Voelt in buurt van hechtingen op bil nog niet helemaal lekker, dus eerst controle gyn maar eens afwachten. Wij gebruiken al jaren condooms, omdat ik teveel last had van vaginale schimmelinfecties, wrs door pil. Wilde al die hormonen niet meer, dus werd het condooms.

Berntsje; gefeliciteerd met je dochter! Leuk zo¡¦n waterratƒº

Rebels, ja verschrikkelijk dat nieuws van dat babytje! Kreeg er echt heel erg de kriebels van¡K nu we zelf zo¡¦n kleintje hebben¡K. Bah.

Ik moet Roan gaan voeden¡K. Probeer later verder te reageren!
[
verwijderd in verband met meelezend nieuwsgierig aagje.
Om een kort verhaal lang te maken...
Niet helemaal bijgelezen, maar MOET even reageren op Nijn. Echt BELACHELIJK van je schoonmoeder. Ik zou ook ontploffen, geloof ik. Dus nee, ik vind je reactie helemaal niet overdreven...

Zoon was geen huilbaby hoor, gelukkig niet. Maar wel 5 weken te vroeg geboren na een hele problematische zwangerschap (placenta praevia) en met 10 weken geopereerd aan een liesbreuk. Na die operatie was het vele huilen over: hij had gewoon veel pijn gehad.

Ga de boel klaarzetten: ouders en schoonmoeder komen zo op de koffie voor mijn verjaardag, die morgen is.

Fijne zondag, het is hier alweer heerlijk weer!
Ha allemaal,

Net terug van een weekje vakantie (toch nog even weg geweest onverwacht)...Heb heeeeeel wat bij te lezen zie ik

Tot later!!!
Hoi iedereen,

Indian, dank je voor het zeggen dat ik F voluit heb geschreven, ik heb het veranderd. Goed dat je gesolliciteerd hebt in St. A, ik hoop dat je de baan gaat krijgen. Leuk om een foto op zomerkindjes hyves te zetten (als je dat nog niet gedaan hebt). Fijn dat het goed gaat met de geitjes!

WW, fijn dat hij doorslaapt en ook overdag een aantal uren zijn rust krijgt. Hier ook sinds 6 weken doorslapen van 22 tot half 7 ofzo, dat is echt heerlijk, en dan na half 7 voeding inderdaad nog tot half 11 slapen. Ik raak helemaal uitgerust ervan. En overdag gaat het nog heel wisselend, maar het is ook super gezellig als hij wakker is. En wat is Willem al goed gegroeid, 62 cm al.

Rebels, ik had het bericht over de baby in frankrijk nog niet gelezen ,maar net even op internet opgezocht. Afschuwelijk! Wat een schuldgevoel zul je hebben dan, echt een heeeeeeel erg afschuwelijk bericht. Moet er niet aan denken onze kleine te moeten verliezen.

Berntsje, gefeliciteerd met het A diploma van M, terecht dat jullie allemaal trots zijn!

Nijn, raar voorval met de schoonmoeder zeg! Natuurlijk eet ze nog geen ijs! En Berntje, jij dus ook schoonmoeder problemen. Hoe kun je nu roken bij de baby?

Wat lekker dat jullie al veel lachende baby’s hebben. Hier lijkt het wel te komen, die glimlach, maar ben nog niet helemaal overtuigd of het helemaal bewust is, of nog een beetje oefenen.

Peetje, ik heb geen ervaring met espressomachines. Zou er zelf ook wel ooit 1 willen die ook lekkere cappuccino kan maken, mjammie.

Gisteren hebben we F. bij mijn ouders gebracht en ben ik met vriend lekker naar de bioscoop geweest naar Harry Potter. Heerlijk avondje uit samen! En mijn ouders waren ook helemaal blij, en vroegen meteen of we niet vaker een avondje naar de bioscoop ofzo wilden, of uit eten. Nu komt ze maandag overdag hier oppassen en dan ga ik even shoppen met vriend.

Gelukkig vertrouwen we zowel mijn ouders als mijn schoonouders heel erg met F. Dat is wel heel erg fijn. Ze komen regelmatig langs (mijn moeder wel 2 a 3 keer per week) maar altijd in overleg, en ik voel me vrij om te zeggen als ik niet wil of als het niet uitkomt. Maar ik vind het wel gezellig tijdens mijn verlof. Ik wil F. ook vaak laten logeren. Ik heb dat zelf als kind ook heel veel gedaan en vond het altijd superleuk. En zie bij de kindjes van schoonzus ook dat ze het heerlijk vinden als ze bij opa en oma mogen logeren. En voor de ouders dus heerlijk om even iets voor zichzelf te doen (bijv. avond feest en ochtend uitslapen). Maar nu zou ik dat nog niet willen, kan hem niet zo lang missen, haha.

Ikol, jij dus ook minder gezond eten. Ik dacht dat ik met de borstvoeding extra moest eten en dat ik dan toch langzaam af zou vallen. Maar ik eet minder dan ik voor en tijdens de zwangerschap eet (misschien wel een beetje ongezonder) en val niets af maar kom ook niets bij. Binnenkort maar gaan sporten. Heb ik sowieso wel zin in.

Fijne zondag iedereen. Ik ga naar mijn lief mannetje, die begint net te huilen.
Hallo!

Wat "fijn" om te horen dat er meerderen zijn die zin hebben om te snoepen enzo.

Die illusie van extra eten bij de bv en dan toch langzaam afvallen heb ik bij Femke al losgelaten Herfst, maar bij sommigen werkt het dus wel zo.

Luuk heeft het best goed gedaan vannacht. Gisteren heb ik hem om half twaalf wakker gemaakt voor een laatste voeding. Jammer genoeg huilde hij toen ik hem weer in bed legde. Even een kleine 10 minuutjes aangekeken, maar toen gewoon weer lekker aangelegd totdat hij écht in slaap was gevallen.

Om 4 uur werd hij weer wakker en heb ik hem weer aangelegd. Om 5 uur heb ik hem teruggelegd in z'n bedje, ik was nl ook in slaap gevallen. Hij heeft maar één borst gedronken.

Vanochtend rond tien voor acht werd ie pas weer wakker en Femke ook, dus dat was wel lekker.
[
Hé Bosbes, welkom terug! Lekker weer gehad zeker? In NL gebleven?

Herfst: fijn zeg dat Willem al zo lekker doorslaapt. Kom je goed aan eigen rust en herstel toe. Dat laatste schiet er toch wat bij in als beeb veel aandacht nodig heeft, merk ik.

Over afvallen gesproken, ook hier gaat het tergend langzaam. BV of niet maakt geen verschil merk ik. Wel naast bb oefeningen en voorzichtige schuine buikspieroefeningen (rechte nog niet want ze zijn nog niet gesloten) ook begonnen met roeien. Roeiapparaat op zolder, aangeschaft bij komst van Marlene en daarmee roei ik de kilo's eraf. Is tot nu altijd gelukt, hopelijk deze keer weer. Moet nog 12 cm van de taille af, erg veel, dat wel. Maar ben dus niet de enige die daarmee worstelt, lees ik.

Leuk Indian dat D ook nu naar je man lacht. Is hij een babytype eigenlijk? Of meer van de dreumes, peuter? Door bv hebben de mannen logischerwijs ook wat minder contact met de baby.

Zien jullie je baby ook groeien? Ik haal haar dan in de ochtend uit de wieg en zie gewoon dat ze gegroeid is. Ook door haar hoofdje in de hand te nemen voel ik dat dat groter is. Het gaat zo vreselijk hard! Ik zie haar nu ook minder omdat ze veel minder huilt en meer slaapt. Darmkrampjes zijn een stuk minder, bij jullie beebs ook het geval?

Fijne zondag!
Krampjes beginnen hier meestal tegen de avond, maar het valt de laatste dagen wel mee vind ik.

WW, ik wist niet dat Mieke een huilbaby was. Lijkt me echt erg, dat je haar dan niet kan troosten omdat ze achteraf pijn blijkt te hebben. Zielig is dat dan hè, en je voelt je schuldig hoewel je er niets aan kan doen. Gelukkig lacht Willem heel veel.

Bosbes, waar zijn jullie heen geweest?

Indian, spannend toch wel, die sollicitaties. Maar het zal wel een gerust gevoel geven dat je niet per sé een baan hoeft te hebben om rond te komen.

Ik ben wel benieuwd naar de foto's van jouw en Herfst's kindjes samen.

Wij krijgen vanmiddag nog kraamvisite. Zo nu en dan komen er nog mensen langs. Komende donderdag ook nog een stel en 22 aug. ook nog een stel. Dat zullen dan wel zo'n beetje de laatsten zijn denk ik.

groetjes!
Wat heerlijk bosbes toch een weekje weg...Waar zijn jullie geweest??

Peetje: Geen ervaring met espresso machine, alleen op werk hebben wij nespresso en dat vind ik toch wel errug lekker! WIl er ook graag 1 eigenlijk...maar vind het iedere keer weer teveel geld..en ik drink niet zooo vaak koffie...maar ik denk dat ie er binnenkort toch wel een keer komt... :-)

Krampjes hier vanaf middag meestal, gisteren vielen ze erg mee, maar vanmorgen om 4 uur was het raak..

Gister normaal ritme, om 21.15 met een beetj ekrampjes bij mij op de borst neergelegd met pink erin en om 22.45 gevoed, maar mevrouw was echt heel snel in diepe slaap, denk 5 min gedronken en ze lag er dan ook om 23 uur alweer in...Voor mij dus wel erg lekker, maarja om 4 uur wakker. Om half 5 wilde ik haar voeden, want ze bleef toch wel af en toe huilen, maar ze was weer in slaap..om 5 uur toch maar gepakt, eerst even pink geprobeerd en binnen 10 min lag ze weer te slapen op mijn borst/buik en daar heeft ze tot 6.45 geslapen. Voor mij wat minder, want er zat een mug die ik niet kon doodslaan doordat Jente op mijn buik lag en ik slaap dan toch niet meer zo fijn hoor met kind op buik..

Dus voor mij vermoeiende nacht..Yara had bedacht dat ze wilde uitslapen voor papa, dus werd pas om 9 uur wakker....Vanmiddag wilde ik dan even slapen, maar Jente had andere plannen...

Nu begint ze ook weer te huilen, het is ook alweer meer dan 3,5 uur geleden, dus ik ga haar zo voeden..

Oh wij willen trouwens een stedentrip doen naar Rome of St Petersburg of Reykjavik....waren we vanmiddag eens over aan het fantaseren...Vriend wil liefst iets aparts...ik vnd Rome of Barcelona ook prima...

WW: Huilbaby lijkt me vreselijk ja...HOe oud is ze dan nu?

Enne ga jij ook een keer foto's plaatsen op Hyves? Of heb ik nu iets gemist en staan ze er allang op?

Fijn dat iedereen zich mijn reactie to schoonmoeder kan voorstellen, toen ik het typte dact ik nl: Oh mss overdrijf ik ook wel een beetje...maar nee ben niet raar geloof ik..:-)

Ze is een schat en heeft heel veel voor ons gedaan tijdens zs, maar af en toe...

Wel heel lief, ze had kleertjes gekocht voor Jente en Yara..Maarja ze had een t shirt met lange mouwen voor Yara mt 86, een korte mouwen t shirt mt 92 en gister kwam ze aan met iets in maat 104/110... :-s en voor Jente een heel zomers shirtje mt 68...Tja dat gaat ze niet aan hebben denk ik...dus ik zei dat (ze vroeg of Yara het nieuwe shirtje al had gepast) het veel te groot was en voor Jente al helemaal en toen zei ze quasi beledigd: Tja daarom koop ik dus liever geen kleertjes...Ja ik denk dan: Vraag dan gewoon even wat voor maat ze nodig heeft..Maargoed het was lief bedoeld...

IK ga Jente ophalen, zit ze toch weer op normale ritme...(vanmiddag was het 14 uur ipv 15 uur normaal)en krijgt ze rond 18 uur dus weer een voeding...

Krijg zo ook leuk bezoek, vriend is vissen met haar man en zij komt met dochter even bijkletsen, Gezellig!

Oh en schoonmoeder belde, dat ze Yara nog wel een dagje wilde hebben van de week en dan het liefst di..Heb ik Yara en Jente dus alleen vrijdag helemaal alleen..relaxed weekje hoor!
[
Indian: Ja lange mouwen onder tshirtje ofzo is hier ook vaste prik,maar bij dat shirtje voor jente staat dat ws niet. Is een shirtje met roezelmouwtjes en dan een hempje er overheen..echt heel zomers..en dan lange mouwen eronder vind ik niet zo mooi..

Hier zie ik Jente ook groeien ja..gaat zo snel..ook wordt ze zoo snel wijzer! Leuk om te zien hoor! Vriend vindt Jente ook echt wel genieten, maar vind het ook wel erg makkelijk dat ik vooral haar doe en hij vooral Yara..

Jente ligt nu net weer in bedje en brult en brult...maar even 5 min aankijken en dan haar er maar weer uithalen of troosten eerst proberen...toen ik weg liep kreeg ik nog een smile van haar, dus er is niets aan de hand....hoop dat ze nog even een half uurtje/3 kwartier slaapt...oh zie ze is nu ineens weer stil..gek he hoe dat soms ineens kan van krijsen ineens stil...
Hoi,

Indian, wij doen ook dopen op 13 september, toevallig. Ook niets nieuws kopen, kleertjes genoeg (tenzij ik nog iets heel leuks zie per ongeluk). Ik heb trouwens ook een foto van mijn toestel op onze hyves gezet. Ik ging er van uit dat jij het dus goed vind, aangezien je het zelfde wilde doen. Ik ben ook benieuwd naar jouw foto('s).

Bosbes, lekker dat jullie weg zijn geweest. Was het fijn? En hoe ging dat met F?

Wij hebben nog geen overtuigde glimlach gehad hier, maar ik zag net in mijn babyboek dat ik er ook 2 maanden over heb gedaan. Vandaag heeft F. veel buikkrampjes en huilt toch wel veel. Zielig.

Nijn, lastig om verkeerde maat kleertjes te krijgen. Ik vind het zelf ook moeilijk om vooruit te denken, dus ik begrijp het wel een beetje (hoewel ze het natuurlijk kan vragen). Maar wel lief dat ze iets meenam, dat is natuurlijk wel heel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven