Kaboutervoetbal!!

17-09-2008 19:02 15 berichten
Ja hoor, éindelijk, na tijden zeuren mocht dochter vanavond eens kijken bij het kaboutervoetbal! Thuis al in alle staten, want "ow, waar zijn mn sportschoenen, en mn haar moet in een staart!" en buikpijne, en zenuwachtig. Mijn waarschuwing dat ze mss eerst alleen maar mocht kijken werd volledig in de wind geslagen, en terecht! Aangekomen mocht ze meteen meedoen, en ze deed het geweldig! Dribbelen, scoren, kijken naar anderen, alles wat goed ging, alles wat fout ging, ze deed het vol overgave!

Mijn dochter van 3 zit op voetbal!
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit van gehoord, grappig voor die kinderen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Te gek! En wat stoer voor een meisje!

Ik hoop stiekem dat mijn dochter net zo'n fanatiek ruitertje word als ikzelf. Maar goed, dat mag ze helemaal zelf weten natuurlijk.

Al heb ik al wel een leuke pony op het oog voor haar...

Gefeliciteerd!

Ziet er vast heel schattig uit
Hier is er pas voetbal vanaf 5 jaar, helaas...

Zoontje van 3 wil zooo graag voetballen, met "de jongens" , met een voetbalshirt, voetbalbroek en voetbalsokken, met papa.

Nog 2 jaartjes wachten, en dan kan papa lekker op de zaterdagmorgen aan de lijn staan \\:-)// (ter aanvulling papa is A-sportief en verheugd zich er dus al echt op )
Aaaaaaah wat lief.

Hoop dat ze er veel plezier aan beleeft!
Weet ze ook al wat buiten spel is ;)
Mag dat met 3 al? Want Zwiepje staat echt te trappelen! Hier mag het volgens mij pas met 4.
Hier officieel ook pas met 4 hoor, maar omdat ze zo graag wou mag ze gewoon mee doen! Wel alleen nog maar de training, toernooien en wedstrijden mag pas vanaf volgens voorjaar, maar daar heeft ze zelf toch nog geen erg in, haha.
anoniem_63586 wijzigde dit bericht op 17-09-2008 19:50
Reden: toornooien????
% gewijzigd
Lijkt erop dat je een heus wonderkind hebt he? Tweetalig, hoogbegaafd, wil schrijven en lezen, weet waar willem wever woont... en voetbalt!

Even denken hoor, dat wordt dan een Matilda Kluivert?

quote:_lente_ schreef op 17 september 2008 @ 20:26:

Lijkt erop dat je een heus wonderkind hebt he? Tweetalig, hoogbegaafd, wil schrijven en lezen, weet waar willem wever woont... en voetbalt!

Even denken hoor, dat wordt dan een Matilda Kluivert?

Waar lees jij dat??
Wat super leuk. Dat ze zo jong er al voor gaat en dat het zo jong kan. Mijn zoontje ziet in alle grasvelden voetbalvelden. Ook als we in dorpen komen met weilanden. Hij is ook 3 en als het zou kunnen zou ik hem erook op doen. Maar stiekum vind ik het voor eenn meisje extra stoer. Jij hebt echte girl power thuis.
Wat leuk, veel plezier!
Ja, dat vind ik echt.
Haha, ik was heel benieuwd waar dit over zou gaan (ik zag al allemaal Rien Poortvlietachtige taferelen voor me!). Lief hoor!
super leuk zeg mn dochter wil ook graag maar kan pas als ze 5 is....??!! helaas. ja of naar een ander dorp zou wel kunnen.... ze is 3,5 jaar en loopt regelmatig in dr voetbalpakje fc barceloa en een brazilie pakkie ofzo? goh wat leuk!

ana

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven