Kado ideeen nodig
maandag 9 mei 2011 om 10:27
Oke, geen megaissue, maar misschien hebben jullie een idee. Man en ik gaan binnenkort op visite bij vrienden van man en ik wil graag voor hun kinderen een leuk kado meenemen. Ik wil er zo rond de 30 euro per kado ongeveer aan uitgeven.
Kids zijn 1 en 4 jaar oud. Twee jongetjes.
Nou vond ik online dit, wat ikzelf heel leuk vind aangezien het en amerikaanse familie is die heel veel barbecuen, maarrrrr is dit nou leuk voor een 4 jaar oud jochie? Of is dit te suf voor woorden (in de ogen van een vierjarige?)
Moeders, wat vindt jouw vierjarige zoontje leuk? En een eenjarige?
Alvast bedankt
Kids zijn 1 en 4 jaar oud. Twee jongetjes.
Nou vond ik online dit, wat ikzelf heel leuk vind aangezien het en amerikaanse familie is die heel veel barbecuen, maarrrrr is dit nou leuk voor een 4 jaar oud jochie? Of is dit te suf voor woorden (in de ogen van een vierjarige?)
Moeders, wat vindt jouw vierjarige zoontje leuk? En een eenjarige?
Alvast bedankt
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
maandag 9 mei 2011 om 10:41
maandag 9 mei 2011 om 10:54
Ziet er leuk uit hoor... Maar wat misschien nog leuker is, is zo'n waterspeelbaan die in elkaar gezet kan worden en waar bootjes doorheen kunnen varen. Mijn buurkinderen hadden dat vroeger en zowel de kleintjes als de oudere kinderen uit de buurt speelden er graag mee. Vooral met het mooie weer van nu is het erg leuk, maar ik hoop wel voor je dat die vrienden van je man een tuin hebben.
Trouwens, zo'n waterparadijs kun je later ook nog uitbreiden. Weet je alvast wat je de volgende keer mee kunt nemen.
Trouwens, zo'n waterparadijs kun je later ook nog uitbreiden. Weet je alvast wat je de volgende keer mee kunt nemen.
maandag 9 mei 2011 om 11:28
maandag 9 mei 2011 om 11:40
maandag 9 mei 2011 om 12:22
Ik vind die bbq set erg leuk! Kunnen ze volgens mij uitgebreid mee spelen. de Aquaplay is ook super, mijn neefjes van 2, 4 en 6 spelen er allemaal graag mee.
Tip: kijk eens bij Ikea, erg leuk en niet te duur speelgoed. Ook veel dingetjes die erg lijken op die bbq spulletjes. Misschien leuk voor de 1-jarige; ze hebben daar ook een houten treintje en leuke houten autootjes.
Succes!
Tip: kijk eens bij Ikea, erg leuk en niet te duur speelgoed. Ook veel dingetjes die erg lijken op die bbq spulletjes. Misschien leuk voor de 1-jarige; ze hebben daar ook een houten treintje en leuke houten autootjes.
Succes!