Kado ideeen nodig

09-05-2011 10:27 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, geen megaissue, maar misschien hebben jullie een idee. Man en ik gaan binnenkort op visite bij vrienden van man en ik wil graag voor hun kinderen een leuk kado meenemen. Ik wil er zo rond de 30 euro per kado ongeveer aan uitgeven.

Kids zijn 1 en 4 jaar oud. Twee jongetjes.

Nou vond ik online dit, wat ikzelf heel leuk vind aangezien het en amerikaanse familie is die heel veel barbecuen, maarrrrr is dit nou leuk voor een 4 jaar oud jochie? Of is dit te suf voor woorden (in de ogen van een vierjarige?)

Moeders, wat vindt jouw vierjarige zoontje leuk? En een eenjarige?

Alvast bedankt
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Mijn 1-jarige dochter en 4-jarige zoon zouden het erg leuk vinden!!
Voor de een jarige, een leuke kiep auto, en voor de vier jarige iets wat stoer is?? Piraten, ridders.. mijn zoon vond Aquaplay heel leuk... Kunnen ze ook samen mee spelen. Het ligt ook een beetje aan de kinderen, zijn ze stoer.. Of houden ze meer van beestjes.( dino's).. Succes!
Ziet er leuk uit hoor... Maar wat misschien nog leuker is, is zo'n waterspeelbaan die in elkaar gezet kan worden en waar bootjes doorheen kunnen varen. Mijn buurkinderen hadden dat vroeger en zowel de kleintjes als de oudere kinderen uit de buurt speelden er graag mee. Vooral met het mooie weer van nu is het erg leuk, maar ik hoop wel voor je dat die vrienden van je man een tuin hebben.

Trouwens, zo'n waterparadijs kun je later ook nog uitbreiden. Weet je alvast wat je de volgende keer mee kunt nemen.
Of heet dat toevallig Aquaplay? Dan had ik hetzelfde idee als Muntdrop.

Dat is ook leuk ja, die Aquaplay! En minder suf... Maar wel een stuk duurder...

Is die BBQ set leuk voor de 1 jarige, of snapt hij dat nog niet? Die Aquaplay is vanaf 3 jaar stond op de website.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Voor de 1 jarige moet je meer denken in de speelgoed met geluid, loopwagen...Want hij zal net/bijna lopen en dus op ontdekking willen gaan.

De aquaplay is bij bijna alle kinderen van 4 een succes!! Je hebt ze ook van goedkopere merken in de speelgoedwinkels.

Google maar eens op waterbaan.
Ik vind die bbq set erg leuk! Kunnen ze volgens mij uitgebreid mee spelen. de Aquaplay is ook super, mijn neefjes van 2, 4 en 6 spelen er allemaal graag mee.

Tip: kijk eens bij Ikea, erg leuk en niet te duur speelgoed. Ook veel dingetjes die erg lijken op die bbq spulletjes. Misschien leuk voor de 1-jarige; ze hebben daar ook een houten treintje en leuke houten autootjes.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven