Kado meisje van 2

21-09-2012 17:05 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week moet ik een verjaardagkado lopen voor een meisje die 2 wordt.

Ze heeft alle soorten speelgoed al wie heeft nog een origineel kado.

Ik wil er ongeveer 25 euro voor uitgeven.
Misschien mosterd, maar een poppenbedje van Ikea, met pop.
Er zijn al tig speelgoedtopics hier, misschien eerst even zoeken voor je er weer een opent (goed bedoeld)

Kijk anders even in het topic

Het grote speelgoedtips-topic

op deze pijler.

Zal hem uppen voor je.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:saaaaar81 schreef op 21 september 2012 @ 17:42:Ja..ehm... dat valt voor mij in de categorie ondergoed. Handig dat je het hebt. Maar leuk? Mwoah.. niet echt.

Is daar iets op tegen dan? Eerlijk gezegd: sommige kinderen hebben zo godsgruwelijk veel speelgoed dat ze er zelf ongelukkig van worden. Dan is het toch alleen maar handig als je iets geeft wat ook nog gewoon een nuttig gebruiksding is?

Overigens is dat voor een slee betrekkelijk: ook dat is nog steeds speelgoed he. Een onderbroek heb je nodig, een slee niet per se.

Stel je voor dat alle kleren, sleeën, fietsen, schaatsen, voetballen en dergelijke als gebruiksvoorwerp gegeven worden en dat dat absoluut geen cadeautje mag zijn. Dan moeten alle vrienden, ooms, tantes, neven, opa's en oma's, stief(groot)ouders en dergelijk daarnáást nog allerlei leuks verzinnen.

Zoveel behoeften heeft een tweejarige ook weer niet hoor . Dan zijn het meer de behoeften van de ouders die kennelijk bevredigd moeten worden.
quote:nouschi schreef op 21 september 2012 @ 17:54:

[...]

Dus maar geen cadeautje meenemen bedoel je?Wie weet... Een middagje naar het zwembad of naar de speeltuin is misschien ook een leuk kadootje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven