Kado meisje van 2

21-09-2012 17:05 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week moet ik een verjaardagkado lopen voor een meisje die 2 wordt.

Ze heeft alle soorten speelgoed al wie heeft nog een origineel kado.

Ik wil er ongeveer 25 euro voor uitgeven.
Een boekje, of een dagje dierentuin/speeltuin als je haar ook daadwerkelijk kent.
Een tas voor de peuterspeelzaal met haar naam erop. Of een broodtrommel en beker met naam erop.
Stokpaardje
Heeft ze een speelkeukentje? Hebben ze bij Ikea leuke pannen en lepels voor, en stoffen groenten, vlees, ontbijtsetjes enzo.

Anders overleg even me de ouders, die hebben misschien wel suggesties. Ik vind het zelf fijner als mensen het even vragen, dan met iets willekeurigs aankomen wat ze of al heeft of niet leuk vindt of wij geen goed idee vinden.
Een slee met het oog op de winter?

Duplo voor meisjes?

Een mooi voorleesboek?

Een hele grote berg elastiekjes en speldjes voor in het haar, die schijnen snel kwijt te raken.
Het is een meisje dat 2 wordt en niet die.

En de meeste kinderen hebben veel te veel speelgoed.
quote:TouchOfPink schreef op 21 september 2012 @ 17:25:

Een slee met het oog op de winter?

Duplo voor meisjes?

Een mooi voorleesboek?

Een hele grote berg elastiekjes en speldjes voor in het haar, die schijnen snel kwijt te raken.

Jij bent goed!

*schrijft driftig mee*
Hallo?!
quote:_Doortje_ schreef op 21 september 2012 @ 17:32:

[...]

Jij bent goed!

*schrijft driftig mee*
Was er pas niet een speelgoedtipstopic geopend? Daar staat vast ook nog wel het een en ander.

Mijn dochter wordt binnenkort ook twee, en die Ikeakeukenspulletjes staan op haar lijstje, van ons krijgt ze een loopfietsje, en van opa en oma een houten treinbaan.
Vingerverf met vingerverfboek en zo'n plastic 'jasje' voor verven en eten.
Leuk!

Denk dat het een slee gaat worden.
Ik geef kinderen die niet specifiek iets vragen eigenlijk altijd een mooi (voor)leesboek. Die zijn vaak best prijzig om in de winkel 'even mee te nemen' en ouders vinden het vaak ook leuker dan weer een extra speeltje.
quote:mevrouw_uil schreef op 21 september 2012 @ 17:36:

Vingerverf met vingerverfboek en zo'n plastic 'jasje' voor verven en eten.+ plastic tafelkleed en je scoort ook nog punten bij de ouders. Alhoewel... als ik kijk hoe dat vingerverven hier thuis gaat. Misschien is het beter om bij de bouwmarkt wat afplakplastic te halen
Een slee? Nu?

Ja..ehm... dat valt voor mij in de categorie ondergoed. Handig dat je het hebt. Maar leuk? Mwoah.. niet echt.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Postvanmij : weet niet of die binnen je budget vallen, maar kijk eens voor een opvouwbare slee dan. Een gewone neemt zoveel plek in
quote:gsleutel schreef op 21 september 2012 @ 17:41:

Ik geef kinderen die niet specifiek iets vragen eigenlijk altijd een mooi (voor)leesboek. Die zijn vaak best prijzig om in de winkel 'even mee te nemen' en ouders vinden het vaak ook leuker dan weer een extra speeltje.Goed idee! en dan nog een leuk kitsch armbandje om 'nu mee te spelen/dragen' erbij.
Het is trouwens maar de vraag of je die slee dit jaar kunt gebruiken. We hebben een paar jaar 'mazzel' gehad maar daarvoor hebben we jaren geen echte laag sneeuw gehad.

Ben er dus niet zo positief over
Hey Saaaar ssssttt! Heb ik ook eens een idee .
quote:TouchOfPink schreef op 21 september 2012 @ 17:47:

Hey Saaaar ssssttt! Heb ik ook eens een idee .Sorry darling!
Waarom niet gewoon een dagje uit met heel gezin....

Via vakantieveiling of ticketveilingen heb je hele leuke dagjes voor 2 of 4 personen. Bijvoorbeeld het circus, dierentuin, een of andere musical enz. Dat is tenminste een keer wat anders..
quote:vogelbekdier schreef op 21 september 2012 @ 17:49:

Waarom niet gewoon een dagje uit met heel gezin....

Via vakantieveiling of ticketveilingen heb je hele leuke dagjes voor 2 of 4 personen. Bijvoorbeeld het circus, dierentuin, een of andere musical enz. Dat is tenminste een keer wat anders..Voor 25 euro?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Whympysinger schreef op 21 september 2012 @ 17:32:

Het is een meisje dat 2 wordt en niet die.

En de meeste kinderen hebben veel te veel speelgoed.Dus maar geen cadeautje meenemen bedoel je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat ook leuk is, is het verstop spel van nijntje. Ouders verstoppen nijntje ergens, drukken op het knopje. Nijntje gaat dan roepen en kind moet nijntje zoeken. Wil dat voor mijn nichtje kopen voor sinterklaas, zij is dan ongeveer 20 maanden.
quote:nouschi schreef op 21 september 2012 @ 17:53:

[...]

Voor 25 euro?

Ja als je goed biedt ook voor 25 euro...

Ik heb er zelf al vaker gebruik van gemaakt en leuke cadeautjes vandaan gehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven