Kado voor nichtje van (bijna) 2
vrijdag 8 augustus 2008 om 10:03
Hallo,
Mijn nichtje wordt over een maandje 2 en nu hebben mijn ouders, mijn zus en ik besloten dat we het geld maar bij elkaar leggen en we echt iets leuks/moois/zinvols gaan kopen. Die kleine komt echt om in het speelgoed, duplo, boekjes, en knuffels (jaja, daar ben ik zelf ook schuldig aan ), dus vandaar dat we deze keer zoiets hebben van we doen het anders....
Mijn zusje weet er nog niets van, want we willen haar eigenlijk ook verrassen.
Iemand een leuk idee van wat je zou kunnen geven?
Mijn nichtje wordt over een maandje 2 en nu hebben mijn ouders, mijn zus en ik besloten dat we het geld maar bij elkaar leggen en we echt iets leuks/moois/zinvols gaan kopen. Die kleine komt echt om in het speelgoed, duplo, boekjes, en knuffels (jaja, daar ben ik zelf ook schuldig aan ), dus vandaar dat we deze keer zoiets hebben van we doen het anders....
Mijn zusje weet er nog niets van, want we willen haar eigenlijk ook verrassen.
Iemand een leuk idee van wat je zou kunnen geven?
vrijdag 8 augustus 2008 om 10:09
Ik weet niet hoeveel geld je te besteden hebt, maar misschien het volgende:
- 12 1/2 inch kinderfietsje
- Peuterbedje
- Kleding
- Zandbak ( die afgesloten kan worden)
- Mini loco ( kan pas als ze wat ouder zijn maar misschien is ze heel slim!)
- Poppehuis
- Skelter
- Boekjes
- Puzzels
- Spelletjes ( denk aan memory ed.)
- Waterspeelbaan, die is erg leuk en kan ook met zand gevult worden.
- Buitenspeelhuisje
Veel dingen is ze nu misschien nog iets te klein voor maar met 2,5 gaan veel dingen weer wel.
- 12 1/2 inch kinderfietsje
- Peuterbedje
- Kleding
- Zandbak ( die afgesloten kan worden)
- Mini loco ( kan pas als ze wat ouder zijn maar misschien is ze heel slim!)
- Poppehuis
- Skelter
- Boekjes
- Puzzels
- Spelletjes ( denk aan memory ed.)
- Waterspeelbaan, die is erg leuk en kan ook met zand gevult worden.
- Buitenspeelhuisje
Veel dingen is ze nu misschien nog iets te klein voor maar met 2,5 gaan veel dingen weer wel.
vrijdag 8 augustus 2008 om 11:39
Voor kinderen van die leeftijd is een keukentje erg leuk.
Kijk bijvoorbeeld eens op www.doedoe.nl
Ik heb voor mijn nichtje van 2 een houten beautycase gekocht (staat ook op die site). Ze wil altijd meedoen als mama zich opmaakt, en nu kan ze dat daarmee.
Voor mijn andere nichtje (wordt deze maand 2) heb ik een houten theeset (inclusief taart!) gekocht. Zusje zelf heeft een keukentje gekocht en gevraagd voor spulletjes daarbij.
Kinderen van die leeftijd willen alles nadoen en dus is zoiets leuk.
Een hobbelpaard is trouwens ook een erg leuk idee.
Kijk bijvoorbeeld eens op www.doedoe.nl
Ik heb voor mijn nichtje van 2 een houten beautycase gekocht (staat ook op die site). Ze wil altijd meedoen als mama zich opmaakt, en nu kan ze dat daarmee.
Voor mijn andere nichtje (wordt deze maand 2) heb ik een houten theeset (inclusief taart!) gekocht. Zusje zelf heeft een keukentje gekocht en gevraagd voor spulletjes daarbij.
Kinderen van die leeftijd willen alles nadoen en dus is zoiets leuk.
Een hobbelpaard is trouwens ook een erg leuk idee.
vrijdag 8 augustus 2008 om 11:43
nou ik wil geen roet in het eten gooien, maar ik zou inderdaad je zus er maar niet mee verassen en het gewoon vragen.
ik heb dankzij iedereens geniale idee dus een hobbelpaard, een keuken, een schommel, 2 fietsen en step een loopauto enz enz enz
en dat alles buiten de enorme berg 'gewoon' speelgoed om
(want neeee 1 kado voor een 1, 2, 3 jarige keer 2 is niet leuk......)
ik heb dankzij iedereens geniale idee dus een hobbelpaard, een keuken, een schommel, 2 fietsen en step een loopauto enz enz enz
vrijdag 8 augustus 2008 om 12:15
Een groot cadeau is wel leuk, maar hou er wel rekening mee dat het ook ergens neergezet moet worden. Als bv de schuur al aardig volstaat, wordt je niet vrolijk van zo'n electrische auto. Als ze al zoveel heeft, is het mischien handiger om iets "normaals" te kopen en een leuk bedrag op haar bankrekening te storten.... heeft ze er later ook wat aan..
vrijdag 8 augustus 2008 om 12:54
vrijdag 8 augustus 2008 om 13:21
Hahaha jeetje wat een ideeen allemaal. Dat komt vast wel goed.
voor wat betreft het overleggen met m'n zusje, tja misschien dat dat toch wel een handig idee is. Nu is ze niet zo moeilijk en vinden zij en haar man het waarschijnlijk wel goed, maar voor de zekerheid....
Ach het duurt nog een maandje...
Klopt idd dat ze houdt van dingen nadoen en meedoen, dat merk ik elke zaterdag als ze bij mij is. Mijn zusje is dan sporten en het liefst achtervolgt ze me de hele dag om hetzelfde te doen als ik hahahahah.
voor wat betreft het overleggen met m'n zusje, tja misschien dat dat toch wel een handig idee is. Nu is ze niet zo moeilijk en vinden zij en haar man het waarschijnlijk wel goed, maar voor de zekerheid....
Ach het duurt nog een maandje...
Klopt idd dat ze houdt van dingen nadoen en meedoen, dat merk ik elke zaterdag als ze bij mij is. Mijn zusje is dan sporten en het liefst achtervolgt ze me de hele dag om hetzelfde te doen als ik hahahahah.
vrijdag 8 augustus 2008 om 13:37
Een speelgoed keuken is inderdaad een supergoed idee.. Ik kan me nog herinneren dat ik me daar als kleine meid uren mee heb vermaakt en ook een aantal jaren lang!
Verder kun je ook iets leuks kopen voor op dr kamertje.
Maar ik vraag me af eigenlijk waarom er nou persé een groot/duurder cadeau moet komen. Het kleintje heeft daar toch nog helemaal geen besef van? en is met alles blij??
Verder kun je ook iets leuks kopen voor op dr kamertje.
Maar ik vraag me af eigenlijk waarom er nou persé een groot/duurder cadeau moet komen. Het kleintje heeft daar toch nog helemaal geen besef van? en is met alles blij??
vrijdag 8 augustus 2008 om 13:43
Ik zou ook overleggen idd. Mij maak je namelijk niet blij met zo'n elektrische auto (kind waarschijnlijk wel, maar die heeft pech ), maar wel weer met een mooie step of loopfiets of houten keuken.
Sweetcandy, TO heeft het over leuks/moois/zinvols niet over groot/duurder.
Ik zou het fijn vinden als ze dat bij ons zouden doen. Je krijgt dan iets waar kind echt iets aan heeft ipv idd de zoveelste knuffel of zo.
Sweetcandy, TO heeft het over leuks/moois/zinvols niet over groot/duurder.
Ik zou het fijn vinden als ze dat bij ons zouden doen. Je krijgt dan iets waar kind echt iets aan heeft ipv idd de zoveelste knuffel of zo.