Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Dolfijn, k*t dat je ongesteld bent geworden. Moet je trouwens niet aan de pil als je toch niet gaat proberen? Dat las ik laatst ergens, omdat anders de endo weer kan terugkomen.

Wat betreft de kijkoperatie, in mijn huidige ziekenhuis is geen wachtlijst dus kan ik vrij snel geholpen worden. Ik vind het doodeng om weer geopereerd te worden, gaat bij mij dan ook via een andere plek ivm litteken, maar ik wil ook weten wat er allemaal aan de hand is van binnen. Ik weet dat de endo pijn veroorzaakt, maar volgens ziekenhuis zit de endo rechts terwijl ik links veel meer pijn heb. Vraag me af wat daar dan zit.

Qua leeftijd, na je 35ste gaat je vruchtbaarheid onwijs achteruit, maar in het ziekenhuis doen ze net alsof ik 25 ben! Dat verbaast me echt. Was in het VU ook hoor, toen was ik 34 en toen was het echt van waar maak je je druk om.

Ik herken het wel wat jij en Kaet schrijven over dat het soms zo lekker rustig is als je d'r niet mee bezig bent. Ik heb dat ook altijd als ik niet in een behandeling zit. Je hoeft even helemaal niets op dat gebied, heerlijk. Soms denk ik ook ik vind het wel goed zo. Ben blij met mijn vriend en hondje en dat is al druk genoeg. Maar ja, toch wil ik het ook weer wel. Lastig he.

CD, wat balen dat je d'r ff doorheen zit. Het is ook niet niks allemaal natuurlijk zo'n kleine gup. Krijg je nog een beetje hulp?

Peg, hoe ist met jou?
MS; eigenlijk zou ik wel aan de pil moeten ja, maar omdat ik nog steeds de hoop heb op een spontane zwangerschap, doe ik dat dus niet. Ga ik ook over 2 weken vragen aan de gyn hoor. Lief dat je eraan denkt.

Kan jouw huidige zkh dan ook wat aan de endo doen? Niet dat ze opereren en zeggen "ja, je hebt het" (wat je al weet) en dat je dan weer door moet naar ander zkh? Mijn zkh opereert ook, alleen dan op de ouderwetse manier (endo wegsnijden) en dat zag ik niet zitten na vele onderzoeken gelezen te hebben. Vandaar mijn keuze toen van het VU waar ze laseren. Er is ook een hyves van endometriose, meld je daar anders aan en vraag andere ervaringsdeskundigen over bijvoorbeeld Gent.

Kaet ik geloof er ook niks van, maar wie weet? Wel lekker genieten zo!
Jeetje, ik zit nu naar zo'n trouwprogramma te kijken op rtl8. Brides from hell ofzo! De bruid waar het over gaat zegt nog 10 keer vaker F*ck dan Gordon Ramsey, echt vreselijk!!! Wat zal die denken als ze zichzelf ooit terug ziet?
Soof, meis

weet gewoon niet wat ik moet schrijven....

Even ego, zit er behoorlijk doorheen. Mag ws. helemaal niet meer werken ivm migraine. Dit wordt zo een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange zwangerschap. Nog 24-26 weken uit zien te zitten met deze vreselijke koppijn.
Oh wat erg Bengal! Ik hoop voor je dat het wel gaat verbeteren. Ben je eindelijk zwanger en dan heb je dit! Sterkte joh, kruip lekker in bed en denk niet aan je werk.
O Bengal, wat erg! Arme jij! Ik leef heel erg met je mee. Ik gun jou nu gewoon een heel relaxte zwangerschap en niet dit! Bah!
Jeetje Bengal wat naar zeg. Hoop dat het toch snel weg trekt, want dit is echt vreselijk natuurlijk.

Dolfijn, kan me ook wel voorstellen dat je niet aan de pil wilt. Je weet het inderdaad maar nooit.

Ik zal het wel vragen hoe ze dat doen in mijn ziekenhuis, als ze me uberhaupt willen opereren natuurlijk. En anders wil ik ook naar het VU en snel ook . Heb daar al heel lang op de lijst gestaan, en ook de intake voor de operatie gehad etc.
Mijn lieve mooie en bijzondere mama is vanochtend overleden...
Bengal, wat een ellende zeg.. Heel veel sterkte..

Kaetje Ik vind dat een erg leuk programma, vooral om te zien hoe het niet moet..
quote:Sophy schreef op 27 augustus 2009 @ 06:53:

Mijn lieve mooie en bijzondere mama is vanochtend overleden...Och meid.. Gecondoleerd meid.. Heel veel sterkte de komende tijd..
Gecondoleerd Sophy. Ik wens jou en jullie gezin ontzettend veel sterkte en ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben.
Oh lieve meid gecondoleerd. Heel veel sterkte.
quote:Sophy schreef op 27 augustus 2009 @ 06:53:

Mijn lieve mooie en bijzondere mama is vanochtend overleden...Och lieve Sophy...Wat verschrikkelijk verdrietig en oneerlijk...Zo'n verlies valt niet onder woorden te brengen...Dus ik zwijg verder
Lieve Sophie, ik heb er geen woorden veel. Heel veel sterkte. Gecondoleerd meid.
Soof ik heb tranen in mijn ogen.

te kort tijd , veels te kort tijd ..

het is zo snel gegaan!

Wat een gigantisch verlies om je moeder nu al los te moeten laten.

Voor haar is het goed zo, een einde aan de pijn , een einde aan het lijden. Wat je eerder zei, ze heeft het volste vertrouwen dat ze jullie voldoende heeft meegegeven om jullie met een gerust hart achter te laten.

Vervuld met dat vertrouwen heeft ze het leven wat lijden werd los kunnen laten.

te vroeg , veels te vroeg ..

Lieve Sophy.. gecondoleerd. Wat verschrikkeljik verdrietig en wat een groot verlies zal dit voor je zijn. Ik hoop dat je afscheid van je moeder hebt kunnen nemen en ik wens je onnoemelijk veel kracht om met dit verlies om te kunnen gaan. Iemand daarboven is behoorlijk in de war geweest.... Sterkte meid, ik denk aan je. X
Lieve Sophie, wat een naar bericht. Ik zit hier met tranen in mijn ogen.

Heel veel sterkte de komende tijd.

hele dikke kus en knuffel.

Liefs, Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Lieve lieve Soof,

wat een verschrikkelijk bericht zo op de vvroege morgen. Gecondoleerd meis. Heel veel sterkte de komende tijd.

Ik zal aan je denken.

veel liefs, Douze
Allerliefste Sophy, gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Ik wens jou en je familie heel veel kracht en sterkte. Ik denk aan jullie.
Lieve lieve Soof, gecondoleerd met dit vreselijke verlies en verdriet. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal!

Ik denk aan jullie!!
Sophy, gecondoleerd met dit immense verlies! Ik wens jou en de rest van je familie ontzettend veel sterkte voor de komende tijd en daarna...
*Meelezer*

Lieve Sophy, als meelezer wil ik je heel veel sterkte wensen met het verlies van je mama. Gecondoleerd....wat een leegte zonder haar en wat een verdriet.

Weg ben ik weer...
Sophy, wat ongelofelijk verdrietig is dit zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd.

Kus,

Goof
Lieve Soph, gecondoleerd, wat verschrikkelijk, wat is dat snel gegaan. Heel veel sterkte, xx
Lieve Sophy, tranen hier.... Gecondoleerd met dit immense verlies! Wat is dat verschrikkelijk snel gegaan. Ik wens je heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven