Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Lieve Soof, wat is het allemaal snel gegaan...niet te bevatten..

Ik hoop dat je alle (bijzondere) momenten met je mams opslaat en nooit meer vergeet! Ik wens jou en man enorm veel sterkte om hier door heen te komen. Een hele dikke knuffel voor allebei x
@all

het gedicht is niet door mij geschreven hoor, ik weet niet van wie het is... zal er even bijzetten dat de auteur onbekend is.
Lieve Soof, gecondoleerd met dit ontzettend grote verlies. Wat is dit ongelooflijk hard gegaan. Voor jou liggen nieuw leven en de dood wel heel dicht bij elkaar.

Ik schrok ervan dit zo 'opeens' te lezen nadat ik 'hier' een paar dagen niet ben geweest. Ik heb kippevel en rillingen tegelijk. Heel veel sterkte!
Sophy
Appel van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
Soof, ik denk aan je. Dikke hug.
Appel, van harte gefeliciteerd.
Appel, van harte. Veel geluk samen
Appel, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.

Ik ga zelf even heerlijk 1,5 week met vakantie (nog even van het mooie weer genieten in een ander land want hier is het geloof ik een beetje over)

Ik wens iedereen heel veel succes toe de komende tijd en hoop dat, als ik terug ben, er allemaal mooie berichten opstaan van nieuwe zwangerschappen. Het lijstje van zwangeren mag wel weer wat aangevuld worden
Ik denk ook continu aan Soof. Ik hoop dat ze er een mooi en waardig afscheid van kunnen maken. Pfff, wat ontzettend moeilijk en oneerlijk dit.

Appel, gefeliciteerd met je zoon!
Appel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

Lynn, een hele fijne vakantie gewenst, geniet er van!
quote:Yamuna schreef op 28 augustus 2009 @ 22:38:

ons trouwe meelezer appeltje is gister bevallen van een gezonde zoon.

appeltje schreef niet graag, heel af en toe schreef ze beetje mee maar ze had er altijd veel aan om mee te lezen.Wauw! Ik weet niet of Appeltje dit leest, maar.... van harte gefeliciteerd!
Kaetje: wat een geweldig plaatje. :-)

Lynn: fijne vakantie!
voor Sophy
soof
Soof veel sterkte, ik denk aan je!

Appel van harte gefeliciteerd!

Lynn hopelijk heb je een heerlijke vakantie, geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend.

MS, wanneer heb je het nagesprek?

Peggy, hoe is het nu met jou en de kleintjes? Alweer op controle geweest? En lukt het een beetje om je rust te nemen?

En hoe is het verder met iedereen?

Wij hebben net de logeerkamer omgetoverd naar studeerkamer zodat ik kan studeren. Wel even confronterend want het zou de babykamer worden en nu staat er ineens een bureau.

Straks even lekker uitwaaien in het bos.
Dolfijn, wij hebben bij de inrichting van ons nieuwe huis ook gewoon alle kamers benut en ingedeeld hoe we nu leven zeg maar. Vond ik heel moeilijk in het begin, maar ja, we zijn gewoon maar met z'n tweeen en dat zal nog wel even of misschien wel altijd blijven.

Nagesprek is over een week pas. Wil het lieft vandaag nog heen .

Veel plezier in het bos.
Soof
Appel: van harte met jullie zoontje! Ik hoop dat alles goed gaat!

Lynn: geniet lekker van je vakantie!

Soof: ik denk aan je!

Het gaat hier wel goed denk ik? Nou ja, ik ben ineens wel erg onzeker geworden! Om een goed beeld te krijgen van de groei van de ukkies heb ik woensdag weer een meting. Het liefst ga ik nu elke dag heen maar dat heeft geen zin.............. Ben wel weer wat afgevallen, nu 4 kilo de laatste 2 weken, lijkt me ook niet echt bevorderlijk? Wel besloten om, mocht het woensdag twijfelachtig zijn met de voortgang, ik in het ziekenhuis blijf! Het is toch moeilijk om je thuis niets aan te trekken van troep, rommel etc. Maar mss is wel gewoon alles goed! Gaan we wel van uit!
Peg, het komt vast goed allemaal. Hopelijk beland je niet in het ziekenhuis Jij neemt nu gewoon lekker je rust. Meer kan je niet doen. Ik ben trouwens ook afgevallen toen ik zwanger was (toen ik die voorhoofdsholte-ontsteking had). Ik denk ook zo'n 4 kg. Nou, Blogbaby doet het hartstikke goed! Jouw ukkies doen dat vast ook! Vaak val je zelf af, maar neemt de baby zijn/haar voedingsstoffen wel. Ik denk aan je en duim voor je!

Soof: ik denk ook steeds aan jou. Ik hoop dat er nu heel veel lieve mensen voor je zijn.
Peggysue Het is idd erg moeilijk om thuis je rust te nemen maar het is nu echt heel belangrijk dat je dat doet..

Hoever ben je nu? Spannend hoor..

Sophy
jeetje peggy , als je moet blijven kom ik wel op visite hoor gezellige boekies mee enzo

verstandig besluit hoor meissie !

ik vind het wel heel jammer dat het nu toch niet meer zo voorspoedig verloopt als enkele weken geleden.

zorgen om de groei van je kindjes is natuurlijk alles behalve leuk !

meissie rustig aan zorg goed voor je zelf en je twee mini's !
sophy
Hey meisjes, heb heel even kort de tijd in de hectiek hier, dus wilde jullie even heel erg bedanken voor alle lieve berichtjes. Het doet me zo veel dat jullie zo meeleven (en meegeleefd hebben). Af en toe, tussen de drukte door, pak ik even mijn mobiel en kan ik me even in stilte opladen aan al jullie lieve woorden.

Morgen is de crematie en die gaan we zo helemaal bespreken met de uitvaartverzorgster. Alles loopt eigenlijk heel soepel gelukkig, dus dat is fijn. Er gebeurt alleen zoveel....het is niet te bevatten.

Ik kom snel even bijkletsen, eerst morgen achter de rug. Wil wel heel graag het gedichtje met jullie delen dat mama graag op de kaart wilde hebben (en we uiteraard ook gedaan hebben):

...

Elk woord dat wordt geschreven

is een aanslag op de ouderdom.

Tenslotte wint de dood, jazeker,

maar de dood is slechts de stilte in de zaal

nadat het laatste woord geklonken heeft.

De dood is een ontroering.

Remco Campert

Tot snel meissies.

Pegs doe rustig aan lieverd
Lieve schat, je bent zo sterk. Probeer je ook een beetje voor jou en je snorkel te zorgen!

Hele dikke knuffel!

xxx Bar
"ik ben het, Barbabelladingdong"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven