Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Peg, zet 'm op!

CD, mooi moment om weer in het werk te komen.
Hey peg , wat spannend dat je binnenkort wordt ingeleid. Kan je eindelijk je mooie baby'tjes zien. Je zult wel erg nieuwsgierig zijn denk ik.
Peg, zet 'm op!!!!!!!!!
Peg, zet hem op!!!
You go, Peg!!!

(ik vind het rete spannend...)

Dolfijn en Kaet, ik duim ook hard voor jullie. En Kaet, ik hoop eigenlijk dat je niet ongesteld wordt dit weekend, maar dan vanwege een leuke reden!

En dat hoop ik natuurlijk ook voor jou, Dolfijn!

Sammy, hoe zit het nu met jou? Ga jij binnenkort weer beginnen? Omdat in het schema staat dat je tot na de zomervakantie een pauze had ingelast? En wat gaan ze dan doen?
Sorry als ik hiermee iets vraag wat je misschien al tig keer hebt verteld, maar ik vroeg het me al een paar keer af, dus dan toch maar even vragen...
Rebels, op hyves kun je lezen hoe het met Sammy is, en wat er staat te gebeuren.
Oh, dank je CD, ik ga gelijk kijken.

PEGGYSUE IS BEVALLEN!

quote SMS:

hoera ze zijn er! jongen (5pond) en meisje (3pond) jongen doet het prima ! meisje moet enkele weken bijtanken in de couveuse.

bevalling was zeer zwaar,op OK zijn placenta's verwijderd, groet van een trotse Peggysue en haar man

bij jongen en meisje staan natuurlijk de echte namen die ik lekker niet ga verklappen dat mag ze lekker zelf doen

Wat een koningskoppel wat een zegen!

Gefeliciteerd Peggysue!! Super zeg, hopelijk dat meisje gauw bijtankt....
Peg, van harte gefeliciteerd met je koningskoppeltje! Hopelijk kun je goed bijkomen van de zware bevalling en ook volop gaan genieten.
Peggysue en man van harte gefeliciteerd!!!!!! Hopelijk gaat het snel beter met jullie kleine meid..

Groetjes Merel
Peggy gefeliciteerd!!!! Geweldig, een jongetje en een meisje! Goed hoor! En nu maar hopen dat de kleine meid goed gaat groeien. Ligt de kleine man wel bij jou of ligt hij ook op neonatologie? Heel veel geluk met zijn 4-en. Ben benieuwd naar de namen!
Super!!!!!!! Van harte gefeliciteerd Peg en Pegman! Hoop dat de kleine meid lekker gaat groeien. Heel veel geluk gewenst!

Peggy en man, ontzettend gefeliciteerd met geboorte van jullie tweeling!!!
Gefeliciteerd Peg. Leuk, een jongen en een meisje. Geniet er lekker van.
Joepie! Ik kwam juist Peg nog succes wensen, maar wat heerlijk dat ze vandaag al gekomen zijn! Wat een stoere namen las ik op hyves, volgens mij is het jongetje vernoemd of haal ik dan dingen door elkaar? Nou, dat zullen we vast nog wel van d'r horen. Wat vervelend dat jullie dametje zo klein is, maar zet 'm op! Gefeliciteerd!!!!!
Hier alles top, werken was weer erg leuk. Voelt goed zo! Gelukkig las ik hetzelfde bij Blog, hoe zit het bij CD of heb ik daar overheen gelezen?

xx
Wauw peg en man gefeliciteerd met jullie 2 ukkies. Wat super zeg. Geniet ervan!

Ik kom me eventjes afmelden. Krijg morgen de galblaasoperatie, dus moet even in het ziekenhuis blijven. Vrijdag hopelijk weer naar huis. Groetjes en zwaai zwaai naar iedereen!
Succes Suzzel!! xx
Pegster: gefeliciteerd meis! Ik stuur groeiwensjes voor je dochtertje....!

Suzzel: sterkte!
Suzzel, sterkte..
Suzzel: sterkte en beterschap!!
Suzzel sterkte!
Peg: wauw! Ze zijn er al! Van harte gefeliciteerd met jullie koningskoppel. Nu maar hopen dat het meisie snel een groeispurt maakt. Doe rustig aan! Ben natuurlijk hééél nieuwsgierig en surf nu snel naar hyves.

Suzzel: sterkte en beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven