Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Even een ego berichtje; kom net terug uit het ziekenhuis. Blijkt dat ik nog een follikel, cyste oid heb... Is 17 mm, dus 2 mm kleiner dan 1,5 week terug. Ze dacht dat het misschien een follikel was die de vorige keer erg klein was en die toch wat is gaan groeien op de Pregnyl, ofwel iets anders. Ze bleef wat vaag, volgens mij wilde ze niet negatief zijn. Moest gelijk ook weer bloed gaan prikken en ze bleef hameren op het feit dat ze nog niks hebben ontvangen van het VU over de endo. Ben gelijk zo bang dat het een endo cyste is... Straks het VU maar weer bellen dat ze toch echt moeten opschieten met de brief.

Bah, had gisteren zo'n goed gevoel en nu ben ik alleen maar onzeker en bang geworden. Was dit onderzoek maar niet gebeurt... Volgende week maandag weer bloedprikken en dan hoor ik of ik zwanger ben of niet. Ik ga denk ik wel zondag al een test doen als ik nog niet ongesteld ben, lijkt me zo raar om over de telefoon zo'n mededeling te krijgen.

Nu met een vol hoofd aan de studie, ben benieuwd of ik wat opneem.
Dolfijntje wat een vervelend nieuws zeg..:hug: Ook vervelend dat het VU niet mee werkt.. Sterkte..
Dank je Merel! Hoe gaat het nu met jou? Vandaag wel aan het werk of nog te pijnlijk? En wanneer is de wedstrijd en uitslag?

Spannend, je wint vast!
He Dolfijntje, wat een rotnieuws!!! Het zit je ook niet mee! Nu moet de VU echt even gaan opschieten!
Bah Dolfijntje, wat klote! Hoop dat het allemaal meevalt!
quote:dolfijntje01 schreef op 12 oktober 2009 @ 12:49:

Dank je Merel! Hoe gaat het nu met jou? Vandaag wel aan het werk of nog te pijnlijk? En wanneer is de wedstrijd en uitslag?

Spannend, je wint vast!

Nee vandaag niet gewerkt maar dat komt omdat het mijn vrije dag is normaal is mijn neefje er op maandag maar die is lekker (nou ja lekker, neefje2 ligt nu in het ziekenhuis wil niet drinken en plast te weinig. Mogelijk hetzelfde virus als neefje1 vorige week had. Zwanger is ziek en zijn ouders zijn mee op vakantie en die zijn ook ziek..)

op vakantie..

Maar met mijn been gaat het goed, zit nu op 2 pijnstillers per dag. Sinds vandaag hoor, had even het ziekenhuis gebeld. Ook al 2 dagen geen kous meer aan, maar morgen op de fiets en de 1e dag weer werken doe ik hem wel aan.. Voor de zekerheid..

Gisteren voor het eerst zonder kous en aan het einde van de dag had ik wel het gevoel dat mijn bovenbeen flexibel aan mijn lijf vast zat beetje moeilijk uit te leggen maar dat was een raar gevoel, dus ben maar naar bed gegaan.. Dat gevoel heb ik nu weer een klein beetje en aangezien het nog te vroeg is om naar bed te gaan doe ik het de komende uurtjes wat rustiger aan..

Groetjes Merel
Oh en dan vergeet ik de wedstrijd, deze week en volgende week worden de punten verdeeld en in het weekend van 23,24 en 25 is de uitslag bekend.. Jullie horen het van me..
Merel, fijn dat het met jou wat beter gaat. Doe je morgen nog wel rustig aan? Wat zielig voor je neefjes...

Kunnen wij niet op je setjes stemmen?

Dolfijn, wat vaag allemaal, je wil wel wat meer duidelijkheid natuurlijk. Hopelijk zondag een vette dubbele streep.
Dolfijn, wat vervelend dat dit extra onderzoek je nu juist onzeker gemaakt heeft. Hopelijk onterecht .

Bengal, vervelend van alle kwalen.

Peg, wat spannend donderdag!

Doggy, ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal. Ik ga meteen op hyves kijken of had je het er nog niet beschreven?

Merel, succes morgen met werken! En vervelend van al die zieken in de familie!

Maria en Blog, geinig dat ze nu meer gaan ondernemen. Uk doet wel al een tijdje haar vingers en handje in haar mond, maar grijpt nog niet gericht iets vast. Alleen als je het haar aangeeft. Ze begint wel steeds meer haar handjes te ontdekken, ze kijkt er steeds vaker naar. En brabbelen doet ze vooral met mijn man :-)

Kaet, hoe is het met jou?

En Soof, gaat het met jou ook een beetje?
Ha lieve meiden, even een berichtje om jullie te laten weten dat ik aan jullie denk!

Ik heb niet bijgelezen maar zag wel dat het spannend is bij Peg. Succes meid met de laatste loodjes.

Kleine update van deze kant:

Alles gaat super. Buik groeit braaf, kindje trappelt lekker en mama geniet! Het heeft even geduurd maar ben de angst en onzekerheid helemaal kwijt.

Knuffels!

ps. Soof, denk helemaal vaak aan jou!
dames!

Ik ben weer terug van een weekendje weg met de familie. Het was gezellig maar ook wel vermoeiend. Normaal rust ik in het weekend lekker uit maar dat was er dit keer niet echt bij. De bedden lagen niet geweldig...

Dolfijntje, klinkt niet zo goed! Ik kan me voorstellen dat je baalt. Ik hoop toch dat je volgende week goed nieuws krijgt....

Ik ga lekker in bad zo, heb een paar leuke tijdschriften gekocht en ga lekker even ontspannen...
Dolfijntje, wat ontzettend klote die onzekerheid. Ik ben gewoon blij dat ze bij mij nooit keken of het eitje was gesprongen. Hier wordt je alleen maar onzeker van. Ik kan me best voorstellen dat er iets door de Pregnyl is gaan groeien. Het is toch een combinatie van je eigen hormonen en iets van buitenaf. Erg klote. En slordig van het VU dat het zo lang duurt.

Hoe is het met de werkende moeders gegaan die vandaag voor het eerst hun kindje naar de opvang moesten brengen?

Zitah, fijn dat het goed gaat met jou en de baby.

Merel, ik wil ook wel op je setje stemmen, of beoordeelt een jury?
Dolfijn: klote zeg, die onzekerheid! Bah! Slordig van het VU dat het zo lang duurt! Ik duim voor je.

Zitah: fijn dat je je onzekerheid een beetje kwijt bent. Echt fijn om te horen! Lekker genieten van dat getrappel.

Mijn 1e werkdag was top! Heerlijk om weer lekker met die kids bezig te zijn. Heb genoten! Thuiskomen is natuurlijk ook erg leuk, als man en kind op je wachten. En vanavond naar de nagym van mijn zwangerschapscluppie! Gezellie!!!!!
Hé dames,

Ik kom me eventjes afmelden voor de komende dagen want de laptop gaat weer met Peg-man mee naar huis! Er wordt hier nog wel eens wat gestolen en hij ligt hier open en bloot voor de grijp!

Bovendien denk ik het de komende tijd druk te hebben (haha) met voeden, badderen en zorgen.......

Morgen wordt ik besproken en ws donderdag ingeleid...........

ben nu al nerveus maar zie er ook enorm naar uit! En moeders is er echt aan toe, het wordt te vol in mijn buik (veel boeren, overgeven en aldoor benauwd)

Dus................jullie horen/lezen snel van mij (ons). Ik zal Yam sms-en zodra er nieuws is!

Veel liefs van Peggysue!
Succes alvast Peggysue!!!! Spannend!!! Ga aan je denken de komende tijd!
PeggySue, ik wil je heel veel succes wensen a.s donderdag. Dat je kindjes maar voorspoedig en gezond ter wereld mogen komen. En dan eindelijk jouw eigen kindjes in je armen he Peggy!
Succes Peg!!!!
CD heb verhaal gezet op hyves voor je! Laat daar maar weten als je nog vragen hebt.
Wow spannend Peg! Veel succes en ik ben benieuwd.

Dolfijntje even een knuffel voor jou. Wat vervelend zeg.

Blog, fijn dat je eerste werkdat goed is gegaan! Was het bij de nagym ook leuk?
Toi, toi, toi Peg! Ik ga snoeihard voor je duimen donderdag!
Ooooh spannend Peggy! Wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt en dat het al zo snel gaat gebeuren! Hoop dat alles goed zal gaan en dat ze beiden een mooi gewicht hebben dat ze niet hoeven worden opgenomen. Succes!

Zitah wat goed om van je te horen, fijn dat alles goed met je gaat!

Kaet, leuk weekend gehad? Jij moet dan toch dit weekend ongesteld worden als je je eisprong goed had?

Blog, wat een vermoeiende eerste werkdag met daarna gelijk gym, was het wel gezellig?

Merel hoe gaat het vandaag met jou? Nog steeds zo'n raar gevoel in je been? En hoe si het met je neefjes?

Bedankt allemaal voor de lieve woorden, jullie zijn echt schatten! Vandaag voel ik me weer helemaal goed. Ik zie het allemaal volgende week wel, heeft geen zin om daar nu over te gaan stressen. Gisteren ben ik lekker gaan shoppen met mijn man en iets te veel geld uitgegeven Ik ga nu snel naar de kapper, lekker mezelf verwennen met een nieuw kapsel!
Klopt Dolfijntje, ik hoop dat ik dit weekend ongesteld ga worden. Maar ik denk het zelf niet hoor, ik reken er niet te veel op.

Peggy, spannend zeg! Ik hoop voor je dat ze donderdag mogen komen. Zijn ze nog weer een beetje gegroeid? Oh, dom van me, die vraag kan je natuurlijk niet meer beantwoorden. Nou, zet hem op en hopelijk tot snel, als je weer eens eventjes online kan komen!

Verder weinig nieuws eigenlijk... Ik ben moe en toe aan herfstvakantie.
Peg, wat spannend! Nu is het echt bijna zo ver! Heel veel succes!

Doggy, bedankt voor je verhaal op hyves. Van jou is een stuk heftiger dan van mij. Ik hoop dat je nu snel helemaal genezen bent en dat alles dan in orde is.
Volgende week is het herfstvakantie, toch Kaet? Ik ga dan juist net beginnen met werken. Hopelijk zijn er een hoop mensen vrij, dan kan ik ff rustig inkomen :-)
Ja, nog twee dagen les geven en vrijdag museumbezoek met mijn derde klassen. Ach, de week is ook al bijna voorbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven