kamperen bij zwangerschap 9-11 weken?

09-06-2009 08:53 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Aanvankelijk was ons plan om in Zwitserland te gaan kamperen. Nu blijk dat ik zwanger ben zitten we toch te denken om een huisje te huren. Ik heb echter nu nog helemaal geen nare verschijnselen (op moeheid en pijnlijke borsten na).

Wat zouden jullie doen? Ervaringen?

gr., Ilske
Joh, dat was Brum!
Nee die klappert.
Ik was vanmiddag tijdens de forum-verbouwing uit pure armoe op babybrabbel en kwam daar precies dezelfde topic tegen.

Met als TO 'huisbij'.

Toeval dat er op dit forum een huisbij in de ban is???
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Ring1981 schreef op 09 juni 2009 @ 17:23:

Lee, was jij ook op BB vanmiddag?

haha ja je moet wat doen he als Viva ons in de steek laat

Moet niet te vaak gebeuren heb het idee dat mn IQ gelijk met 50 is gedaald na een half uurtje babybytes surfen :D
O, mosterd zie ik...

Het was al opgemerkt.
quote:Broedkippetje schreef op 09 juni 2009 @ 18:44:

Ik was vanmiddag tijdens de forum-verbouwing uit pure armoe op babybrabbel en kwam daar precies dezelfde topic tegen.

Met als TO 'huisbij'.

Toeval dat er op dit forum een huisbij in de ban is???

mosterd bij je bitterbal kippetje? :P

Had hetzelfde vanmiddag ook al gepost vond het ook al heel toevallig dat ene huisbij op bb dezelfde posts maakt als ilske hier.

Misschien een ip checkje waard engeltjes? aangezien huisbij toch gebanned is?
ilske heeft er niet zo veel moeite mee of af en toe even een nieuwe nick aan te maken, dus kan best dezelfde persoon zijn.
waarom heeft huisbij hier dan eigenlijk een ban gekregen?

(waar vind ik dat soort info?).
onder de overige pijler staat een blokkade topic wings
Ilske = niet Huisbij. Ilske bestond al vér voor Huisbij op de proppen kwam.

Overigens, Broedkippetje en Lee; het topic op BB van vandaag was een soort van relpersiflage op dit topic
Huisbij en alter ego's zijn allemaal geband. Ilske/Ils is hier al langer, dan zou zij ook geband moeten zijn toch?

@GW op het blokkadetopic bij Overige
Gut, weer mosterd.
Echt waar??

Oh, heb ik dat even gemist!

Ik vond het al niet zo slim, aangezien je toch kan verwachten dat viva-forummers ook wel eens op babybrabbel kijken (voor de gein).

Dat mijn oprechte excuus aan Ilske dat ik heb gesuggereerd dat ze een alter ego van huisbij is.
Gewoon doen. Ik ben iets later met vakantie geweest, in een tent. Was ook kotsmisselijk, 9 maanden lang (nou, oké, 8 dan... de eerste weken niet ) maar tijdens de vakantie niet! Heb ik voor niets al die rollen beschuit meegenomen
Later is nu
Zie hier de ontknoping van het BB-gebeuren van vanmiddag: Wat te doen als het forum er straks vier uur uitligt?.
Een van ons was de huisbij bij BB! Diegene had op BB voor de gein hetzelfde topic geopend als Ilske/Ils hier. Verder was de helft van de posters daar afkomstig van Viva, in verband met de werkzaamheden hier!

Kortom: de huisbij daar is niet dezelfde als hier.
En ik heb uren op babybrabbel dat topic zitten volgen en me verbazen over zoveel dommigheid aldaar.

Wat voel ik me nu stom...

Ik ben echt veel te goedgelovig...
quote:Ring1981 schreef op 09 juni 2009 @ 18:57:

Een van ons was de huisbij bij BB! Diegene had op BB voor de gein hetzelfde topic geopend als Ilske/Ils hier. Verder was de helft van de posters daar afkomstig van Viva, in verband met de werkzaamheden hier!

Kortom: de huisbij daar is niet dezelfde als hier.

Lol jullie hebben je echt verveeld vanmiddag zeg :D

Het is die persoon in iedergeval goed gelukt om mij voor de gek te houden.

Niet heel het topic gelezen trouwens alleen het eerste deel daarna was ik het al gauw zat.

Het 4 uur topic hier had ik nog niet gelezen straks eens even doen.
Haha, fantastisch!

Mag ik jullie voorstellen aan... MamaToBeVanCheyenne!

Ik heb me vandaag wederom erg vermaakt, bedankt iedereen.
O, wat een opluchting dat MamaToBeVanCheyenne fake is!

Ik vond haar ook al zó onmenselijk dom.

Ha, fijn, kan ik toch nog rustig slapen vannacht.
Je vergeet meningsloos en daarnaast nog eens meeloper!
quote:germanwings schreef op 09 juni 2009 @ 17:17:

dit soort topics zetten me dan wel aan het denken, ben ik dan bijv. zo raar dat ik overweeg evt. zwanger (tot max 30 weken) naar India te gaan? Als andere mensen al moeite hebben om met 9 weken naar Zwitserland te gaan?Dat vind ik een ander verhaal. 't Is daar bloedheet, smerig, veel ongedierte en niet al te beste medische zorg.
quote:germanwings schreef op 09 juni 2009 @ 17:17:

dit soort topics zetten me dan wel aan het denken, ben ik dan bijv. zo raar dat ik overweeg evt. zwanger (tot max 30 weken) naar India te gaan? Als andere mensen al moeite hebben om met 9 weken naar Zwitserland te gaan?

India zou ik dan weer niet doen. Het risico op behoorlijk ziek worden is daar toch wel erg groot en mocht je kindje te vroeg komen of er andere complicaties zijn, heb je op veel plekken toch echt een probleem. Als je toch gaat, zou ik in ieder geval via de ambassade ofzo een lijstje van goede ziekenhuizen meenemen, dat als er wat is je niet eerst daar nog naar op zoek moet. En dan nog is een resort in Goa weer heel wat anders dan rondtrekken met OV.

Oh en kamperen, doen als je je goedvoelt. Ik heb niet gekampeerd tijdens mijn zwangerschap maar wel met 11 weken hondsberoerd in een jeugdherberg overnacht en ook nog een keer in een 2,5 week voor mijn bevalling (ze waren toen wel zo aardig om me beneden te laten slapen (stapelbed)).
.
Ow ja Qwertu, dat was ik vergeten dat je het in het begin van de zwangerschap zo vreselijk koud kon hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven