kan dit? Zwanger?

06-11-2008 12:33 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb een beetje complex verhaal. Maar op 14 okt heb ik de spiraal laten verwijderen i.v.m de bijwerkingen. 2 dagen daarna met de pil begonnen en tussen tijds wel gemeenschap gehad meerdere keren ookdaarna. Mijn menstruatie is een chaos, mijn laatste menstuatie was vanaf 6 okt ongeveer een weekje. Maar ik voel me behoorlijk zwanger test zegt negatief. Hebben jullie raad.

djw
Heb je een zwangerschapswens?
Pilstrip is de eerste maand niet betrouwbaar.

Zwangerschapsverschijnselen lijken ontzettend veel op 'hormoonvrije' menstruatieverschijnselen.

Als de test negatief is, ben je (op dit moment) niet zwanger, in ieder geval niet 'zwanger genoeg' om voldoende HCG te produceren. Over een week nog een keer testen als je nog niet bent gaan menstrueren.
Om een kort verhaal lang te maken...
nou nee heb niet speciaal een zwangerschapswens
quote:weatherwax schreef op 06 november 2008 @ 12:35:

Pilstrip is de eerste maand niet betrouwbaar.

De pilstrip is wel gewoon de eerste maand betrouwbaar als je ermee begint op de eerste dag van je menstruatie. Maar dat is bij jou niet het geval begrijp ik. Als ik jou was zou ik nog even wachten en later weer een test doen. En in tussentijd condooms gebruiken.
Hoezo voel je je zwanger? Kan ook komen door de pil, dat is vaak even wennen en alles voelt anders.

De pil is idd alleen betrouwbaar de eerste maand, als je hem de eerste dag van je menstruatie bent begonnen. Lees de bijsluiter er maar even op na, daar staat een en ander heel duidelijk in.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Raad?

- de bijsluiter van de pil lezen voordat je hem slikt

- condooms gebruiken als je denkt dat de pil nog niet veilig is

- geen seks hebben zonder voorbehoedsmiddelen als je niet

zwanger wilt worden.

- de test die je gedaan hebt vertrouwen en anders over een

paar weken nog een test doen.
quote:vivameid schreef op 06 november 2008 @ 12:37:

nou nee heb niet speciaal een zwangerschapswens

Ok.

Ik heb mijn vinger net twee seconden lang boven een kaars gehouden, heben jullie raad?

Raad: vinger niet boven kaars houden. Wil je zeker weten of dat je je vinger hebt verbrand, ruik er dan effe aan.
quote:Eowynn_ schreef op 06 november 2008 @ 12:45:

Raad?

- de bijsluiter van de pil lezen voordat je hem slikt

- condooms gebruiken als je denkt dat de pil nog niet veilig is

- geen seks hebben zonder voorbehoedsmiddelen als je niet

zwanger wilt worden.

- de test die je gedaan hebt vertrouwen en anders over een

paar weken nog een test doen.

We kunnen allemaal NIET door het beeldscherm kijken naar je baarmoeder om te vernemen of er iets in zit. Ik word altijd zo moe van dit soort vragen * gaapt *
quote:JohnnyCake schreef op 06 november 2008 @ 12:53:

[...]

Ok.

Ik heb mijn vinger net twee seconden lang boven een kaars gehouden, heben jullie raad?

Raad: vinger niet boven kaars houden. Wil je zeker weten dat je je vinger hebt verbrand, ruik er dan effe aan.
Vrijen zonder anticonceptie levert kans op zwangerschap op ja.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Serieus vivameid, van mij mag je zoveel onveilige sex hebben als je wilt, zeker als je net je spiraal uit hebt en nog niet aan de pil bent. Maar wat voor serieus antwoord kunnen we je geven hier? Of is er wat meer dat je ons wilt vertellen? Ik ben wel geintereseerd naar je gedachtengang.
quote:JohnnyCake schreef op 06 november 2008 @ 12:59:

Serieus vivameid, van mij mag je zoveel onveilige sex hebben als je wilt, zeker als je net je spiraal uit hebt en nog niet aan de pil bent. Maar wat voor serieus antwoord kunnen we je geven hier? Of is er wat meer dat je ons wilt vertellen? Ik ben wel geintereseerd naar je gedachtengang.Ik sluit me hier bij aan!
Ikben wel aan de pil zoals je kunt lezen
maricke waarom reageer je dan als je er moe van wordt?
Nee, je hebt in die 2 dagen dat je onbeschermd was gevreeen. Dus ja, dan kun je zwanger worden. Ga naar je huisarts, en laat er naar kijken. Niemand hier kan zeggen of jij zwanger bent.
...
*kijkt in glazen bol*

Ja, je bent zwanger!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, maar de pil is pas veilig op het moment dat je hem vanaf de eerste dag van je menstruatie slikt. Anders duurt het even. Dus feitelijk gezien heb je seks zonder voorbehoedsmiddel gehad. En sommige vrouwen hebben ook met een spiraal gewoon een eisprong, dus het zou maar zo kunnen.
quote:queenie1 schreef op 06 november 2008 @ 14:05:

Ga naar je huisarts, en laat er naar kijken. Niemand hier kan zeggen of jij zwanger bent.Need I say more!
ja, je kunt zwanger zijn, hebt n tijdje onveilige sex gehad.

Je bent nu nog niet overtijd als ik t goed lees. gewoon ff afwachten dus.

Dat je je zwanger voelt zegt helemaal niks. Kan heel goed bijwerking van 1e maand pil zijn.

sterkte.

btw, spiraaltje voorkomt bij geen enkele vrouw de ovulatie, volgensmij.
oh, zie dat sommige vrouwen bij gebruik mirenaspiraal niet meer ovuleren.
quote:vivameid schreef op 06 november 2008 @ 14:00:

Ikben wel aan de pil zoals je kunt lezenJa, maar zoals staat beschreven in de gebruiksaanwijzing werkt deze alleen als de eerste strip is gestart op de 1e dag van de menstruatie. Misschien niet de gebruiksaanwiijzing gelezen en neemt ze ze allemaal tegelijk in? Kan natuurlijk, maar of de werking dan is zoals TO hoopt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
75twinkel, in de meeste gevallen hebben vrouwen géén ovulatie meer bij de Mirena stond in mijn bijsluiter. Bij een koperspiraal ligt dat weer anders. Maar als je nog gewoon ongesteld wordt met de Mirena (zoals TO dus, want die schrijft dat ze 6 oktober haar laatste menstruatie had) heb je ook gewoon een eisprong.
quote:Maleficent schreef op 06 november 2008 @ 14:10:

*kijkt in glazen bol*

Ja, je bent zwanger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven