Kerstliedjes
dinsdag 7 december 2010 om 21:00
Sinterklaasliedjes lukten prima, maar ik moet bekennen dat de kerstliedjes niet echt soepeltjes mn mond uitkomen en het al snel neurieen wordt...
Wie helpt me aan een titel van een leuke cd met kerstliedjes?
Vorig jaar meuk gekocht van een of ander afgrijselijk kinderkoor.
Op bol.com de cd 'kerstliedjes boekje + cd' gezien, die lijkt me wel wat. (volgens mij hebben we al een boekje en cd uit die serie)
Wie heeft er nog andere tips? Ik ben eigenlijk op zoek naar een soort ' cowboy billy boem en sinterklaas' ...maar ze hebben geen kerst cd
groet, NJB
Wie helpt me aan een titel van een leuke cd met kerstliedjes?
Vorig jaar meuk gekocht van een of ander afgrijselijk kinderkoor.
Op bol.com de cd 'kerstliedjes boekje + cd' gezien, die lijkt me wel wat. (volgens mij hebben we al een boekje en cd uit die serie)
Wie heeft er nog andere tips? Ik ben eigenlijk op zoek naar een soort ' cowboy billy boem en sinterklaas' ...maar ze hebben geen kerst cd
groet, NJB
dinsdag 7 december 2010 om 21:13
dinsdag 7 december 2010 om 21:17
dinsdag 7 december 2010 om 21:25
dinsdag 7 december 2010 om 22:35
Ik ben als klein meisje opgegroeid met de kerstliedjes van de Jackson Five. Het is weer even wat anders dan 'oh denneboom, oh denneboom' op repeat. (Een beetje afwisseling is ook wel leuk )
http://www.bol.com/nl/p/m ... 00004007240692/index.html
http://www.bol.com/nl/p/m ... 00004007240692/index.html
Zwaartekracht is niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen op elkaar vallen (Albert Einstein)
dinsdag 7 december 2010 om 23:09
Inderdaad Kerstfeest met Bert en Ernie is héél leuk.
Welke ik ook leuk vind voor kinderen is Paddington's Kerst (je weet wel, van die beer). Ooit gekocht bij het Kruidvat geloof ik. Maar dat is al jaren geleden, dus ik denk niet dat die nog ergens te krijgen is (misschien tweedehands op Marktplaats ofzo) of anders stuur je me maar een privébricht.
Welke ik ook leuk vind voor kinderen is Paddington's Kerst (je weet wel, van die beer). Ooit gekocht bij het Kruidvat geloof ik. Maar dat is al jaren geleden, dus ik denk niet dat die nog ergens te krijgen is (misschien tweedehands op Marktplaats ofzo) of anders stuur je me maar een privébricht.
woensdag 8 december 2010 om 09:36
Hier staat nu de cd van Dirk Scheele aan; Warme handen, koude voeten. Verder hebben we Kerst met Esther Hart en lovely baby christmas van Raimond Lap. Zijn stuk voor stuk aanraders, ik vind ze super!
Lees ook ff mee, wat nieuws is altijd welkom! Een kerst cd in het fries zou ook leuk zijn, weet iemand of die er is?
groetjes Ayla
Lees ook ff mee, wat nieuws is altijd welkom! Een kerst cd in het fries zou ook leuk zijn, weet iemand of die er is?
groetjes Ayla
woensdag 8 december 2010 om 14:53
Wij hebben de december box, 2 uur lang de leukste Sint- & Kerstliedjes. Niet echt een aanrader. De kerstliedjes zijn enorm Christelijk en daar hou ik niet zo van en het wordt gezongen door een kinderkoor. Leuk voor een keertje en dan vlug weer uitzetten. Ik zet lekker the world's greatest christmas op. Ook ooit gekocht bij Bol, met Wham, the Pretenders enzo. In totaal 62 liedjes. Maar mijn dochter is nog te jong om het te begrijpen.
woensdag 8 december 2010 om 17:20
quote:snowy2 schreef op 08 december 2010 @ 15:17:
Misschien ligt het aan mij...Maar het is toch niet zo gek dat de meeste kerstliedjes christelijk zijn? Ik bedoel, dat is toch waar kerst om gaat? Je gaat met Sinterklaas toch ook niet over de paashaas zingen?Nee, het is niet gek dat die kinderliedjes een Christelijke inslag hebben. Daarom luister ik liever naar Last Christmas en driving home for Christmas enzo. Na vijf van kinderliedjes, weet ik het wel...
Misschien ligt het aan mij...Maar het is toch niet zo gek dat de meeste kerstliedjes christelijk zijn? Ik bedoel, dat is toch waar kerst om gaat? Je gaat met Sinterklaas toch ook niet over de paashaas zingen?Nee, het is niet gek dat die kinderliedjes een Christelijke inslag hebben. Daarom luister ik liever naar Last Christmas en driving home for Christmas enzo. Na vijf van kinderliedjes, weet ik het wel...