Kiespijn

10-06-2020 14:18 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochter van 7 heeft al een hele poos last van een kies die nog niet helemaal door is. Omdat ze zoveel last heeft ( bij tijden dagelijks een scheut pijn wat even aanhoudt maar ook weer wegtrekt) zijn we 1,5 maand geleden naar de tandarts gegaan en die gaf aan dat kies weinig ruimte heeft en een weg zoekt om door te komen. Tandarts verwacht ook dat het wel goed komt.

Nu moeten we voor controle vandaag. Ik geloof dat er ook foto wordt gemaakt. Ik vraag me af hoe lang we het aan moeten kijken. Vorige tandarts gaf aan dat het een optie is om een stuk vanaf te te slijpen. Maar als ik nu weet dat het over een paar maanden vanzelf goed kom dan heb ik dat liever. De pijn die ze ervaart is echt behoorlijk

Zijn er meer kinderen die zoveel last van een doorkomende achterste kies hebben gehad? En is dat goed gekomen?

Ik wil me ook niet weer weg laten sturen met laten we het een half jaar aankijken. Ze heeft echt al lang last van.
Mijn zoontje had er ook last van. Kiezen zijn goed doorgekomen, maar omdat hij pas twee tanden gewisseld heeft komt de rest wel in het gedrang, dus ik hoop dat hij snel gaat wisselen nu. Mag ook wel want hij wordt 8.
beetjegek schreef:
10-06-2020 14:38
Mijn zoontje had er ook last van. Kiezen zijn goed doorgekomen, maar omdat hij pas twee tanden gewisseld heeft komt de rest wel in het gedrang, dus ik hoop dat hij snel gaat wisselen nu. Mag ook wel want hij wordt 8.
Hoelang heeft hij er last van gehad? Heb het idee dat dit nu wel bijna een jaar is bij deze kies. Soms gaat het een poos goed maar dan heeft ze toch weer last.
Daantje2103 schreef:
10-06-2020 14:43
Hoelang heeft hij er last van gehad? Heb het idee dat dit nu wel bijna een jaar is bij deze kies. Soms gaat het een poos goed maar dan heeft ze toch weer last.
Niet zo lang.Tot ze doorkwamen, ik heb hem er niet lang over gehoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven