Kind wel of niet naar frankrijk

27-05-2017 23:39 76 berichten
Mijn dochter van 11 word in augustus 12.
Ik heb zelf op het moment niet de mogelijkheid om haar een mega vakantie aan te bieden naar het buitenland.

Mijn lieve broer en zijn vrouw willen mijn dochter nu graag mee nemen naar Frankrijk.
Eigenlijk gun ik mijn dochter dit wel (zelf nooit mee gemaakt een vakantie) en het lijkt mij de mooiste ervaring.
Maar heb er nu geen geld voor en geen mogelijkheid wegens omstandigheden.

Ik gun het haar met mijn hele hart en ziel en vertrouw mijn broer en zijn vrouw wel.

Toch maak ik mij druk en dat komt omdat het 3 weken zouden zijn ver weg..... aanslagen gedoe... en mijn onwetendheid misschien en angst dat er van alles kan gebeuren.

Ben ik overbezorgd? Ik ken dit allemaal niet! Op vakantie zo ver weg...
Zoals ik al zei ik gun haar alles wat ik niet ken en niet gehad heb maar waarom houd iets mij dan zo tegen?

Ik weet niet of ik ja of nee ga zeggen en dat weten mijn broer en dochter ook.
Mijn dochter wil nu mee... Maar hij kon beter eerst met mij bespreken want nu ben ik de boeman als ik nee zeg.
En ik weet niet wat ik moet zeggen.. Ik gun het ze allemaal.. vind de kans mooi en lief.
Maar ik ben bang!

Ben ik een overbezorgde moeder?
Of wat zouden jullie doen?

Alle reacties en meningen zijn welkom ook als ik ze niet wil horen.
amarna schreef:
29-05-2017 11:25
TO verbiedt het toch niet? Ze vraagt advies omdat ze er onzeker over is uit bezorgdheid en zelf weinig reiservaring heft.


TO: laat haar heerlijk gaan naar lieve oom en tante. Fijn dat je broer de datums wil veranderen. Al had hij dat beter eerder kunnen bedenken. Maar toch een toffe oom en tante voor je dochter! Daar kun je dankbaar voor zijn.
Ik hoop dat je dochter nu ook de laatste schoolweken mee kan maken. Die zijn heel bijzonder voor je dochter. Deze mijlpaal komt nooit meer terug.

Ik hoop dat ik snel meer weet
Jij ook super bedankt voor je lieve reactie!
Ik zal er alles voor doen dat ik zelf niet de reden ben dat ze niet mee zou kunnen.

Toch fijn een forum als je even je bedenkingen hebt al stelt het onderwerp niet zo veel voor misschien.

Ik heb veel aan jullie op dat soort momenten.
Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven