Kind wordt toiletbezoek geweigerd, waarom???

28-12-2007 20:42 1749 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus erg benieuwd of hier ook verkoopsters zijn en wat hier de reden van is.

Mijn dochter van 5 jaar moest vandaag in een kledingzaak ineens erg nodig plassen. Dus ik zei: vraag maar even bij de kassa. Dat deed ze al huppend en met de handen tussen haar benen.

En het werd geweigerd. Ik was zo boos, heb meteen alle koopwaar op de toonbank gelegd en gezegd aju! Als ze een volwassene weigeren oké, maar een kind van net 5 vind ik zo raar.

Nu is het voor mijn dochter nog weer extra moeilijk omdat ze een blaasprobleem heeft, ze voelt niet ruim van tevoren dat ze moet plassen en als ze het voelt moet ze ook meteen. Vandaag ging het dus mis en tijdens het rennen naar een café plaste ze in haar broek.

Ik kan me ook geen enkele reden bedenken waarom een (klein) kind niet even gebruik mag maken van het toilet.

Dus vandaar mijn vraag hier.
BB, het valt me op dat je pas weer tekeer gaat op het moment dat er zich een 'medestander' meldt. Waarom is dat?
Betty Boop, ik lees me een tierelier, ik lees gewoon anders dan jij, omdat we allebei lezen vanuit ons eigen referentiekader. Lees eens iets anders dan je eigen gelul en par er een goed boek over de menselijke psyche bij.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:shining schreef op 30 december 2007 @ 22:47:

Hey FV, noem iemand anders maar lieve schat.

Je lult jezelf er niet uit, ik constateer een feit, daar kun je het mee eens zijn of niet.

Oh en jij hebt het over lager dan laag?Agressief worden, hier ook nog trots op zijn en iemand aan de kant duwen omdat je iets wordt geweigerd vind ik ook lager dan laag.

Er komt een dag dat jij blij zult zijn dat er mensen zijn die begrijpen dat "klantentoilet" ook maar een onzinnig naampje is wat door mensen is bedacht. Of waarop je blij bent dat iemand een oerdomme muts aan de kant duwt om jou te helpen in nood.

En op die dag zul je misschien terug denken aan hoe dom je vroeger was.
Am Yisrael Chai!
quote:summerbreeze21 schreef op 30 december 2007 @ 22:45:

[...]

[afbeelding]Pardon? Zou je mij in het kort je motivatie uit willen leggen om dit te posten?
.
anoniem_56853 wijzigde dit bericht op 30-12-2007 23:01
Reden: zat ernaast, moet leren lezen..
% gewijzigd
Met enorme verbazing heb ik me door dit topic heengeworsteld......
Geen bijzonderheden
FV zei dat ze het jammer vond dat ze geen kots-smiley had.

Of bedoelde Minny het andere plaatje van Summerbreeze?
quote:bettyboob schreef op 30 december 2007 @ 22:56:

[...]

Nee als je terug leest zul je zien dat het FV en Inad zijn die nogal van het drammen en RAMMEN zijn......

Hmm, dan zal ik ook wel niet kunnen lezen, maar ik kom toch op jou en Minny uit als Doordramqueenkandidaat 2007 hoor.

En ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom jij jullie zo graag als één persoon presenteert, maar goed, een dubbele nominatie dan dus.
quote:minny schreef op 30 december 2007 @ 22:58:

[...]

Pardon? Zou je mij in het kort je motivatie uit willen leggen om dit te posten?

Ik dacht dat je misschien wel behoefte had aan een goed potje sex. Maar ik kan er ook naast zitten.

En, blijven lachen!
Ik heb geen "medestander" nodig Fleur echt niet ik red mijn kont wel...... eerlijk waar maar ik maak mezelf zo ontzettend boos hier(niet lettelijk want het is maar een forum) dat ik zoiets heb van ok tot hier en niet verder,snap je of niet?

En Inad bij deze met jou discusseer ik niet meer als je het al zo mocht noemen..jij alvast de beste wensen voor 2008 en dat je wat vriendelijk,beter mag lezen enzo in 2008......
quote:bettyboob schreef op 30 december 2007 @ 22:55:

Inad ik heb medelijden met je eerlijk waar...je moet jezelf eens terug lezen morgen en bekijken of je er dan nog zo over denkt!!

whoehahaha

Ik rol echt van mijn stoel, geweldig. Ik ben blij dat ik mensen in nood help en dat is wat mij betreft veel belangrijker, zie ook vorige post, dan of ik nu wel of niet heel netjes op jouw berichtjes heb gereageerd. Jij bent zo respectloos dat je dat, niet alleen van mij, terug krijgt. Dat zal je nog veel vaker gebeuren gok ik zo, dus wen er maar vast aan.
quote:yasmijn schreef op 30 december 2007 @ 22:58:

Met enorme verbazing heb ik me door dit topic heengeworsteld......Nou Yas, laat jij je licht er ook nog es over SCHIJNEN!
quote:Inad schreef op 30 december 2007 @ 22:59:

[...]

whoehahaha

Ik rol echt van mijn stoel, geweldig. Ik ben blij dat ik mensen in nood help en dat is wat mij betreft veel belangrijker, zie ook vorige post, dan of ik nu wel of niet heel netjes op jouw berichtjes heb gereageerd. Jij bent zo respectloos dat je dat, niet alleen van mij, terug krijgt. Dat zal je nog veel vaker gebeuren gok ik zo, dus wen er maar vast aan.Gelukkig kun je nog lachen...........
quote:fleurtje schreef op 30 december 2007 @ 23:00:

[...]

Nou Yas, laat jij je licht er ook nog es over SCHIJNEN!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 30 december 2007 @ 23:01:

[...]

Heb opeens Katrina and the Waves in mn hoofd.
Jammer trouwens dat ook onder de mensen die mij steeds vertellen dat ik moet lezen, er bij zijn die er overheen lezen dat ik wel degelijk uitzonderingen maak. Maar ik heb er ook begrip voor als iemand een inschattingsfout maakt of als iemand niet van de regels wil/kan/durft te wijken. Wederzijds begrip heeft als voorwaarde dat het wederzijds is. Dat iemand niet kan begrijpen dat het niet toegestaan wordt is begrijpelijk, dat de verkoopster een inschattingsfout maakt of niet van de regels afwijkt ook.
.
Hoe kan het toch, Minny, dat jij me nu al meerder postings dingen verwijt, maar in plaats van inhoudelijk te gaan op mijn reacties, op details gaat lopen zuigen?

En Betty, inderdaad, heel soms kan het gewoon niet.

In de situatie die Tangerine schetste, met die gevaarlijke trap, zou het niet verantwoord zijn deze dame naar het toilet te laten gaan. Daar was iedereen het bijna wel mee eens, volgens mij. Maar verder zijn er maar bizar weinig redenen waarom het niet zou kunnen.

Omdat het van de baas niet mag vind ik in ieder geval in dit soort situaties niet legitiem. Omdat er alleen een personeelstoilet is, nog minder.
Wat wilde ik nou toch typen?
ook wij weigeren!bij ons is het in de kantine en moet je eerst door het magazijn,door vervelende ervaringen(jatten) doen wij het niet meer(vroeger dus wel)!er zou iemand meemoeten van het personeel en daar hebben wij absoluut geen tijd voor!vervelend voor diegene die moet,maar wij zijn geen toiletjufrouw!
quote:bettyboob schreef op 30 december 2007 @ 22:59:

En Inad bij deze met jou discusseer ik niet meer als je het al zo mocht noemen..jij alvast de beste wensen voor 2008 en dat je wat vriendelijk,beter mag lezen enzo in 2008...... Dankje, en jij een poep en plasloos nieuwjaar en voor alle noodbehoevende toiletbezoekers hopelijk een BettyBooploos jaar!
quote:mikkie8 schreef op 30 december 2007 @ 23:03:

ook wij weigeren!bij ons is het in de kantine en moet je eerst door het magazijn,door vervelende ervaringen(jatten) doen wij het niet meer(vroeger dus wel)!er zou iemand meemoeten van het personeel en daar hebben wij absoluut geen tijd voor!vervelend voor diegene die moet,maar wij zijn geen toiletjufrouw!En....lekker alles doorgelezen? Ook over pasjes enzo?
Kijk uit Mikkie je wordt zo aangevallen hier als je dat zegt..

Ahh Lindy is also in the house...........
quote:Inad schreef op 30 december 2007 @ 23:04:

[...]

Dankje, en jij een poep en plasloos nieuwjaar en voor alle noodbehoevende toiletbezoekers hopelijk een BettyBooploos jaar!

Hoewel ik plaatjesplakkerij haat, moest deze toch echt even:

tja,het is nou eenmaal zo!er zijn altijd mensen die het verpesten voor andere en dat is in dit geval toiletbezoek!dus daar kunnen wij niks aan doen!
Fleur, ik zeik zowat in mijn broek!

Wat zitten hier een paar onmensen zeg!

Shining, jij, de altijd meelevende politiek correcte opkomende voor de underdog en diertjes en andere superlatieven, dat jij mensen weigert bij wie de nood hoog is.

Zelfs ik zou het niet in mijn botte kop halen om mensen te weigeren van het toilet gebruik te laten maken. Geen 100 bazen zouden mij tegenhouden.

Gadverdamme!
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven