Kind wordt toiletbezoek geweigerd, waarom???

28-12-2007 20:42 1749 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus erg benieuwd of hier ook verkoopsters zijn en wat hier de reden van is.

Mijn dochter van 5 jaar moest vandaag in een kledingzaak ineens erg nodig plassen. Dus ik zei: vraag maar even bij de kassa. Dat deed ze al huppend en met de handen tussen haar benen.

En het werd geweigerd. Ik was zo boos, heb meteen alle koopwaar op de toonbank gelegd en gezegd aju! Als ze een volwassene weigeren oké, maar een kind van net 5 vind ik zo raar.

Nu is het voor mijn dochter nog weer extra moeilijk omdat ze een blaasprobleem heeft, ze voelt niet ruim van tevoren dat ze moet plassen en als ze het voelt moet ze ook meteen. Vandaag ging het dus mis en tijdens het rennen naar een café plaste ze in haar broek.

Ik kan me ook geen enkele reden bedenken waarom een (klein) kind niet even gebruik mag maken van het toilet.

Dus vandaar mijn vraag hier.
Dino, ik begrijp wat je bedoelt, het was ook een overpeinzing. Tuurlijk is het hartstikke vervelend voor jou en vooral voor je dochter. Dat staat buiten discussie. En dat het niet netjes is, nee dat zal best kunnen in dit geval. Ik vind alleen niet dat het perse altijd uit narigheid is dat een verkoopster weigert.

Je hebt trouwens de naam van je dochter tweemaal vermeld...misschien even weghalen...?
.
@mollie ik zie die vraag zo gauw niet dus zet hem hier ff neer en mss beantwoord ik het nog..?!
quote:mimsey schreef op 30 december 2007 @ 23:30:

Ik was lekker eerder!

Gek wijf Nu maak je me een soort van aan het snotterlachen.
Am Yisrael Chai!
Mimsey, sluit me ook aan bij Zuss en Fashion, al klinkt dat wat flauw zo achteraf, maar meen het echt. Ik had er niet zo bij stil gestaan tot Zuss het zo schreef

Hier ook eerst heel veel verbazing, de eerste tig pagina's, en toen verontwaardiging. Ik ben echt niet op mijn genuanceerds geweest in deze discussie, maar ik kan echt totaal geen respect op brengen voor dat rigide mensonterende regels zijn regels. Ik word er baldadig en boos van.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
tjonge tjonge zeg wat een niveau dit!..schelden elkaar voor rotte vis uitmaken..super meiden geweldig
quote:yasmijn schreef op 30 december 2007 @ 23:33:

[...]

O nee hoor, een bitch vond ik je niet, wel dom.

Niet? Ik heb het anders meerdere keren gelzezen, Shining kutwijf, Shining dit, shining dat, shining is schijnheilig, shining is vals enz enz enz.

Maar goed, even goede vrienden.

Welterusten allen.
komt ie bettyboop!

bettyboop, als meelezer even een vraag....

JIj hebt het er steeds over dat jij het wel begrijpt maar dat je je kan voorstellen dat ergens anders....bladiebla. Waarom praat je dan niet gewoon uit jezelf en zeg je dat jij idd ook die mensen gewoon naar het toilet zou laten gaan?

Ik word helemaal kriegel van die starheid. Je zit nu voor fictieve winkels te praten heb ik het idee. Praat dan voor jezelf als jij het wel zou doen.

Zou ik ook doen en daarnaast snap ik ook het voorbeeld van die steile trap en dus doorverwijzen naar overkant..... Dan is er toch niets aan de hand.

Wiens winkel en wiens onmogelijkheid zit je nu te verdedigen???
quote:yasmijn schreef op 30 december 2007 @ 23:32:

[...]

Niet te geloven! Jij spoort niet.

Eens met Yasmijn..

Minny, je bent niet alleen Doordramqueen, maar nu ook Queen Stijlloos wat mij betreft!
quote:bettyboob schreef op 30 december 2007 @ 23:35:

tjonge tjonge zeg wat een niveau dit!..schelden elkaar voor rotte vis uitmaken..super meiden geweldig Gelukkig ben jij zo heilig!
Ik heb je nooit een kutwijf genoemd, Shining, dat verzin je ter plekke want ik heb nog nooit iemand een kutwijf genoemd op dit forum.
Geen bijzonderheden
quote:molie schreef op 30 december 2007 @ 23:36:

komt ie bettyboop!

bettyboop, als meelezer even een vraag....

JIj hebt het er steeds over dat jij het wel begrijpt maar dat je je kan voorstellen dat ergens anders....bladiebla. Waarom praat je dan niet gewoon uit jezelf en zeg je dat jij idd ook die mensen gewoon naar het toilet zou laten gaan?

Ik word helemaal kriegel van die starheid. Je zit nu voor fictieve winkels te praten heb ik het idee. Praat dan voor jezelf als jij het wel zou doen.

Zou ik ook doen en daarnaast snap ik ook het voorbeeld van die steile trap en dus doorverwijzen naar overkant..... Dan is er toch niets aan de hand.

Wiens winkel en wiens onmogelijkheid zit je nu te verdedigen???Als je goed had gelezen had je gezien dat ik het wel zou doen maar dat ik mij kan voortstellen dat het ergens anders niet kan....
quote:summerbreeze21 schreef op 30 december 2007 @ 23:36:

[...]

Gelukkig ben jij zo heilig! erm ik spreek niet over kutwijf of bitch....... en dat vind ik toch echt schelden!
Ik sluit me ook aan bij de mensen wat betreft Hero.

Dit moet bijzonder pijnlijk voor je zijn, Mimsey.
Geen bijzonderheden
en nu valt mijn bek werkelijk open van een staaltje niet kunnen lezen Bettyboob, dát was namelijk níet de vraag
Het is echt wel goed, hoor.

Jullie zijn lief.

Ik heb er heel even spijt van gehad dat ik dit intieme aspect van Hero's ziekte hier neer heb gezet, maar als er ook maar 1 iemand door na is gaan denken over haar eigen hulpvaardigheid op dit gebied, ach...dan heeft het zijn functie gehad. Heeft Hero toch weer een beetje geholpen, voor anderen in de toekomst.
Wat wilde ik nou toch typen?
BB, ga nu niet doen alsof jij zo heilig bent.

En je Heintje act is behoorlijk vervelend. Als je zegt dat je weggaat, gá dan ook weg. En blijf weg.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
quote:yasmijn schreef op 30 december 2007 @ 23:37:

Ik heb je nooit een kutwijf genoemd, Shining, dat verzin je ter plekke want ik heb nog nooit iemand een kutwijf genoemd op dit forum.Oke, dat niet, ik noemde maar wat voorbeelden. Ik had de woorden van FV nog in mijn hoofd. Maar duidelijk was wel dat je me nou niet echt je grootste vriendin vond.
quote:bettyboob schreef op 30 december 2007 @ 23:35:

tjonge tjonge zeg wat een niveau dit!..schelden elkaar voor rotte vis uitmaken..super meiden geweldig Tja...dit gebeurt helaas wel vaker bij discussies op dit forum, op een gegeven moment laat men zijn/haar ware gezicht zien en die is veelal niet fraai. Schelden...jammer...
Mooie gedachte, Mimsey
Jemig Mims, dat je dit kunt. Ik ben helemaal sprakeloos van je genuanceerdheid en vooral je kracht.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
@zuss schelden is het woord kutwijf,bitch enzo...... en nee ik ben niet heilig maar nou moet je toch toegeven dat ze mij de grond in trappen of althans een poging wagen en dat ze dat helaas voor hun niet lukt?!.......
quote:minny schreef op 30 december 2007 @ 23:40:

[...]

Tja...dit gebeurt helaas wel vaker bij discussies op dit forum, op een gegeven moment laat men zijn/haar ware gezicht zien en die is veelal niet fraai. Schelden...jammer...Ik heb veel liever iemand die oprecht ff iemand uitscheld dan dat het geniepig en met steken onder water gebeurd. Want dan is iemands ware gezicht écht heel lelijk.
@bettyboop lees de vraag nou nog eens en dan je antwoord.... Maakt niet uit verder...maar jouw antwoord is eigenlijk precies mijn vraag. Waarom doe je dat....? BLijven hameren op waarom het ergens anders niet kan, terwijl het bij jou dus wel kan en je het ook gewoon zou doen?
Ik vind schelden uit verontwaardiging om belachelijk mensonterend gedrag veel minder erg dan dat gedrag zelf of dat gedrag recht proberen te praten..

Ik snap de woede en de tranen van Fashionvictim veel beter dan de kille, harteloze reacties van Minny. Ik snap Fleurtje veel beter dan Shining.

gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven