Kind ziet geest

vrijdag 30 oktober 2020 om 13:57
Mijn zoon van net 3 jaar oud slaapt al die tijd heel slecht.
Hij wordt standaard tussen 4 en 5 wakker en wilt dan ook niet meer bij ons liggen maar schreeuwt en huilt.om naar onder te kunnen gaan.
Nu kwam hij vanmorgen met het verhaal dat er een meneer is die bij het raam zwaait glas kapot maakt en iets met schroeven doet.
Hij had 1 keer een meisje bij zich maar die was wel lief.
Wij zijn zelf niet van het spirituele en ik heb er luchtig om gedaan mij hij vond de man eng en stout.
Wij snapten nooit waarom hij zo schreeuwt om onder te komen maar toen ik hem vroeg en wat doe jij dan zwaai je ook?
Zei hij nee papa en mama roepen ik onder.
Dan zou het wel iets verklaren waarom hij zo reageert.
Heeft er iemand hier ervaring mee of.met het huis te.laten reinigen?
We willen nu alles proberen zodat hij zich fijner voelt
Hij wordt standaard tussen 4 en 5 wakker en wilt dan ook niet meer bij ons liggen maar schreeuwt en huilt.om naar onder te kunnen gaan.
Nu kwam hij vanmorgen met het verhaal dat er een meneer is die bij het raam zwaait glas kapot maakt en iets met schroeven doet.
Hij had 1 keer een meisje bij zich maar die was wel lief.
Wij zijn zelf niet van het spirituele en ik heb er luchtig om gedaan mij hij vond de man eng en stout.
Wij snapten nooit waarom hij zo schreeuwt om onder te komen maar toen ik hem vroeg en wat doe jij dan zwaai je ook?
Zei hij nee papa en mama roepen ik onder.
Dan zou het wel iets verklaren waarom hij zo reageert.
Heeft er iemand hier ervaring mee of.met het huis te.laten reinigen?
We willen nu alles proberen zodat hij zich fijner voelt
zaterdag 31 oktober 2020 om 12:53
Buiten natuurlijk. En als je dat zielig vindt voor de geesten is dat erg en als je graag alleen slaapt zonder pottekijkers is dat niet erg.toulouse74 schreef: ↑31-10-2020 12:43Ik maak me vooral zorgen om mijn zout- en saliegebruik in de keuken. Sluit ik de geesten hiermee juist buiten of binnen en is dat erg?

zaterdag 31 oktober 2020 om 12:54
TO heb je hier nog iets aan?
Onderaan de pagina staan wat boekjes voor kinderen;
http://www.praktijk-de-vlinder.com/2020 ... oken-ziet/
Onderaan de pagina staan wat boekjes voor kinderen;
http://www.praktijk-de-vlinder.com/2020 ... oken-ziet/

zaterdag 31 oktober 2020 om 20:04
Ik heb even een deel van de berichten bij gelezen.
Ik heb er vandaag geen woord over gehoord van hem.
En ik heb het er met de juf op de peuterspeelzaal over gehad wat ik er mee moest als het vaker voorkomt.
Mijn zoon spreekt nog niet als hoe het moet voor zijn leeftijd en dat er dan zoiets verteld wordt wat hij zag na elke dag zo wakker worden en het niet kunnen zeggen, dan zal hij toch iets zien.
Als is het een droom schaduw geest of wat het ook moet voorstellen.
Wij hebben een aanvraag gedaan nu of er integrale vroeghulp kan komen ook omdat het slapen niet goed gaat, de spraak en het niet durven spelen met andere kindjes.
Ik las van iemand een bericht over slaapverlamming daar ga ik eens naar kijken.
We gaan als hij zo schreeuwt naar hem toe en proberen dan of hij bij ons verder kan slapen en hij blijft dan zo schreeuwen dat hij zijn kleine broertje ook wakker heeft, we gaan dan naar beneden in de hoop dat hij nog even wilt slapen maar hij is dan ook echt wakker en gaat zitten spelen.
In een folder wat ik gekregen heb gisteren staat ze gewoon laten liggen en vaker terug lopen om te kijken en dat ze zo eraan moeten wennen om langer te slapen.
Maar ik krijg het niet over mijn hart om een kind wat zo overstuur is maar alleen te laten in de hoop dat hij in slaap gaat vallen zodat papa en mama een uurtje extra kunnen liggen.
Feit is hij slaapt slecht en is bang en daar wil ik wat aan doen en proberen.
Ik noemde het als topic naam zoon ziet geest om een beetje kort duidelijk te krijgen waar het om ging
Ik heb er vandaag geen woord over gehoord van hem.
En ik heb het er met de juf op de peuterspeelzaal over gehad wat ik er mee moest als het vaker voorkomt.
Mijn zoon spreekt nog niet als hoe het moet voor zijn leeftijd en dat er dan zoiets verteld wordt wat hij zag na elke dag zo wakker worden en het niet kunnen zeggen, dan zal hij toch iets zien.
Als is het een droom schaduw geest of wat het ook moet voorstellen.
Wij hebben een aanvraag gedaan nu of er integrale vroeghulp kan komen ook omdat het slapen niet goed gaat, de spraak en het niet durven spelen met andere kindjes.
Ik las van iemand een bericht over slaapverlamming daar ga ik eens naar kijken.
We gaan als hij zo schreeuwt naar hem toe en proberen dan of hij bij ons verder kan slapen en hij blijft dan zo schreeuwen dat hij zijn kleine broertje ook wakker heeft, we gaan dan naar beneden in de hoop dat hij nog even wilt slapen maar hij is dan ook echt wakker en gaat zitten spelen.
In een folder wat ik gekregen heb gisteren staat ze gewoon laten liggen en vaker terug lopen om te kijken en dat ze zo eraan moeten wennen om langer te slapen.
Maar ik krijg het niet over mijn hart om een kind wat zo overstuur is maar alleen te laten in de hoop dat hij in slaap gaat vallen zodat papa en mama een uurtje extra kunnen liggen.
Feit is hij slaapt slecht en is bang en daar wil ik wat aan doen en proberen.
Ik noemde het als topic naam zoon ziet geest om een beetje kort duidelijk te krijgen waar het om ging

zaterdag 31 oktober 2020 om 22:07
Je klinkt in je laatste post als een bezorgde ouder. En goed dat je hier verder hulp bij zoekt! Hopelijk slaapt je zoon snel weer fijn en is hij minder bang.
Ik denk dat het bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet dat je het hebt over geesten en je huis reinigen.
Ik hoop dat het snel beter gaat. Het is niet leuk als je kind zo bang is.
Ik denk dat het bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet dat je het hebt over geesten en je huis reinigen.

zaterdag 31 oktober 2020 om 22:58
Nou, bij veel mensen...madamecannibale schreef: ↑31-10-2020 22:07Je klinkt in je laatste post als een bezorgde ouder. En goed dat je hier verder hulp bij zoekt! Hopelijk slaapt je zoon snel weer fijn en is hij minder bang.

zondag 1 november 2020 om 11:48
madamecannibale schreef: ↑31-10-2020 22:07Je klinkt in je laatste post als een bezorgde ouder. En goed dat je hier verder hulp bij zoekt! Hopelijk slaapt je zoon snel weer fijn en is hij minder bang.
Dat is echt niet mijn bedoeling maar ik heb verhalen hierover vaker voorbij zien komen op internet, tijdschriften enz en toen dacht ik ik vraag hier eens advies.
Wie weet heeft iemand ervaring ermee goed of slecht en dan zouden we daarop verder kunnen gaan

zondag 1 november 2020 om 11:55
Er komen zoveel verhalen voorbij, waarom zou je een raar verhaal over geesten serieus nemen?
Waarom wordt er niet meteen door jou gedacht aan heftige, nare dromen?
Geesten bestaan niet, nooit gedaan ook en als jij daarvan ook overtuigd bent hoef je niet "verder te gaan" met rare oplossingen die mensen bedenken om van hun verzinsels af te komen.

zondag 1 november 2020 om 12:14
Hier geloof ik ook niet in, maar na zoveel geprobeerd te hebben ben ik uiteindelijk op het punt om alles te proberen.hannaa46 schreef: ↑01-11-2020 11:55Er komen zoveel verhalen voorbij, waarom zou je een raar verhaal over geesten serieus nemen?
Waarom wordt er niet meteen door jou gedacht aan heftige, nare dromen?
Geesten bestaan niet, nooit gedaan ook en als jij daarvan ook overtuigd bent hoef je niet "verder te gaan" met rare oplossingen die mensen bedenken om van hun verzinsels af te komen.
Maar goed gelukkig heb ik er niks meer over gehoord van hem en blijft het ook zo.
En voor de mensen die er wel in geloven dank jullie voor de adviezen als het vaker voor komt kan ik er toch eens naar kijken.
Ik verklaarde ook jaren geleden mensen voor gek die zeiden dat ze een persoon zagen bij een bijna dood ervaring vond ik ook focus pocus.
Tot ik het zelf ervaren heb en dus dacht die zijn niet gek.
En nu verklaar ik mijn kind dus ook niet als een fantast of wat dan ook.

zondag 1 november 2020 om 12:53
Die mensen zijn ook niet gek en zien echt wel iets, maar de oorzaak van die verschijning is gewoon neurologisch te verklaren. Dat maakt de ervaring er niet minder echt en dús je bent gek, op hoor.Ano789 schreef: ↑01-11-2020 12:14Hier geloof ik ook niet in, maar na zoveel geprobeerd te hebben ben ik uiteindelijk op het punt om alles te proberen.
Maar goed gelukkig heb ik er niks meer over gehoord van hem en blijft het ook zo.
En voor de mensen die er wel in geloven dank jullie voor de adviezen als het vaker voor komt kan ik er toch eens naar kijken.
Ik verklaarde ook jaren geleden mensen voor gek die zeiden dat ze een persoon zagen bij een bijna dood ervaring vond ik ook focus pocus.
Tot ik het zelf ervaren heb en dus dacht die zijn niet gek.
En nu verklaar ik mijn kind dus ook niet als een fantast of wat dan ook.
zondag 1 november 2020 om 21:43

maandag 2 november 2020 om 13:20
Precies dit!!
Iets wat op een normale vraag voor mij was om advies loopt uit op een heel ander topic voor mij.
Ik lees hier echt al heel lang mee en dacht nu 2 keer ik stel een vraag maar daar gaat je de zin snel van over.
maandag 2 november 2020 om 13:26
Niet te veel van aantrekken. Gewoon je eigen plan trekken. Je hebt zoveel mensen en zoveel meningen/ervaringen dat zal altijd zo blijven.
Blijf in jezelf geloven !

maandag 2 november 2020 om 13:36
Dan moet je misschien duidelijker zijn en niet schrijven: 'Wij zijn zelf niet van het spirituele.' Dat ben je duidelijk wel, dus krijg je andere adviezen dan wanneer je had gevraagd om tips voor het reinigen van je huis omdat je daar sterk in gelooft.
anoniem_366925 wijzigde dit bericht op 02-11-2020 14:39
0.18% gewijzigd

maandag 2 november 2020 om 13:42
Door mee te gaan in die spokenflauwekul jaag je je kind alleen nog maar extra de stuipen op het lijf. Je kunt het heel veel erger maken door te gaan bevestigen dat de dreiging van buitenaf komt, in plaats van dat het gewoon iets onschuldigs in zijn eigen hoofd is.
Voor sommige mensen is de realiteit niet spannend genoeg, maar voor iedere geest zijn er tientallen rationele verklaringen en nul bewijzen.
Doe je kind een plezier, en help het echt.

maandag 2 november 2020 om 14:36
Hoe bedoel je met wij? Of bedoel je ik?

maandag 2 november 2020 om 14:39
Snarky schreef: ↑02-11-2020 13:42Door mee te gaan in die spokenflauwekul jaag je je kind alleen nog maar extra de stuipen op het lijf. Je kunt het heel veel erger maken door te gaan bevestigen dat de dreiging van buitenaf komt, in plaats van dat het gewoon iets onschuldigs in zijn eigen hoofd is.
Voor sommige mensen is de realiteit niet spannend genoeg, maar voor iedere geest zijn er tientallen rationele verklaringen en nul bewijzen.

maandag 2 november 2020 om 16:39
Hoi TO, ik weet dat ik niet mag linken naar je eerdere topic, maar het probleem lijkt me meer van hetzelfde: je zoon heeft moeite met het slapen. Dat geeft niet, dat hebben veel meer kinderen en ik weet hoe radeloos je daar als ouder van kunt worden. Ik wil je dan ook een hart onder de riem steken.
Wat ik niet begrijp is waarom je na je vorige post nu ineens weer gepikeerd reageert. Mensen hébben je goed aards advies gegeven en gezegd om hetgeen waar je toch al niet echt in gelooft (geesten) ook niet verder uit te diepen.
En stel he, stel spoken bestaan en stel het is echt een spook wat je zoon gezien heeft. Zou je dan echt op basis van een anonieme forumer aan de haal gaan met zout en kruiden? Eerder schreef iemand al dat je geen zout moet strooien als de geest al binnen is. Nou, lekker dan! Heb je na de eerste paar posts fanatiek gestrooid en zit je vervolgens voor een jaar vast aan zo'n geest omdat het eerste advies niet volledig was.
maandag 2 november 2020 om 17:37
100% mee eens! Als je dit zelf gelooft en er zelf iets mee doet prima. Maar ga dit niet op je kind projecteren.Snarky schreef: ↑02-11-2020 13:42Door mee te gaan in die spokenflauwekul jaag je je kind alleen nog maar extra de stuipen op het lijf. Je kunt het heel veel erger maken door te gaan bevestigen dat de dreiging van buitenaf komt, in plaats van dat het gewoon iets onschuldigs in zijn eigen hoofd is.