Kinderkleding merken

23-06-2021 08:36 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mij zoon ( maat 122) wil alleen kleding aan van zachte stoffen en hij wil ook geen felle kleuren of printjes. Groen, bruin, blauw, wit draagt hij wel graag. HM, Next etc was geen succes. Zara en Ammehoela-kids valt wel in de smaak. Weten jullie nog andere merken/winkels die deze stijl verkopen? Liefst online :)
Alle reacties Link kopieren
Little label
Alle reacties Link kopieren
Als hij vooral van bepaalde stofjes houdt kan je toch niet een winkel op voorhand afwijzen? Vooral de stof voelen en checken op randjes aan de binnenkant.

Mijn zoon liep het liefst in kleding van Zeeman. De jeans waren lekker soepel en de shirts weinig poespas. Werd een probleem toen ie tussen 158 en S in zat qua maten want daar hebben ze een gat.

Je kan nog kijken bij Terstal, Kick, WE, C&A, Jack&Jones, Bertus Mode, Scapino, Bristol, V&D (online bestaan ze nog), Wehkamp, Kleertjes.com, Zalando, Zara, Hema, en lokale kinderkledingwinkels.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
23-06-2021 08:52
Als hij vooral van bepaalde stofjes houdt kan je toch niet een winkel op voorhand afwijzen? Vooral de stof voelen en checken op randjes aan de binnenkant.

Mijn zoon liep het liefst in kleding van Zeeman. De jeans waren lekker soepel en de shirts weinig poespas. Werd een probleem toen ie tussen 158 en S in zat qua maten want daar hebben ze een gat.

Je kan nog kijken bij Terstal, Kick, WE, C&A, Jack&Jones, Bertus Mode, Scapino, Bristol, V&D (online bestaan ze nog), Wehkamp, Kleertjes.com, Zalando, Zara, Hema, en lokale kinderkledingwinkels.
Ik vergeet nog als ie toch nog in 122 zit: prenatal, zoals noppies enz.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Phil & phae klinkt perfect voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Misschien 4funky flavours, of kik kid online? Verder is mijn jongste erg weg van de joggingbroeken van Nike en gap.
Alle reacties Link kopieren
Voor shirts lukt dat nog wel maar vooral lange broeken is een uitdaging. Jeans of jogjeans zitten niet lekker en hij houdt ook niet van felle kleuren, teksten/ printjes op zn kleding. Beige, groen, blauw, wit zijn de kleuren die graag draagt en dan zonder druk gebeuren erop.
Die combinatie maakt het tot nu toe wat lastig.

Bij Zara en Ammehoela vond hij heel veel mooi en lekker zitten. Voor de zomer hebben we wel genoeg maar wil in de Sale vast even kijken naar herfst kleding.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
23-06-2021 08:55
Phil & phae klinkt perfect voor jullie!
Ohja, zoon was meteen enthousiast bij het zien van de site! Thnx :-D
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
23-06-2021 08:59
Misschien 4funky flavours, of kik kid online? Verder is mijn jongste erg weg van de joggingbroeken van Nike en gap.
4ff erg leuk! Maar zoon vind het afschuwelijk, te druk en kleurig :proud: :facepalm:

Kik kid ga ik is opzoeken
Alle reacties Link kopieren
Gray Label, Nixnut, Organic Zoo
Mingo kids, dailybrat
Marmar!
Alle reacties Link kopieren
Thnx allemaal!
Deze merken vallen helemaal in de smaak, gaan deze lekker combineren met Zara etc. Vooral broeken was een drama.
Gaat nu een wereld voor mij open en eindelijk een blij kind als we broeken zoeken :cheer:
Alle reacties Link kopieren
kindzoblij heeft Mingo, erg zachte stoffen.
Of little hedonist, ook allemaal zachte stoffen en bijv ook zwarte joggingbroeken.
Maxomorra heeft broeken die er een soort van uit zien als gewone spijkerbroek, maar van hele zachte stof zijn gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Pommdeluxe. Een merk uit Denemarken volgens mij, maar wel online bestelbaar!
Alle reacties Link kopieren
Shoeby?
Alle reacties Link kopieren
Gray label!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven