Kindermishandeling

13-03-2011 19:25 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar ik in het weekend kindermishandeling kan melden?Het AMK heb ik net geprobeerd maar die zijn gesloten. Kun je de politie bellen hiervoor??
Heb je het 0900 nummer geprobeerd?

Als de situatie zo is dat je niet kunt wachten, dan zou ik inderdaad de poliite bellen. Het nummer; geen spoed wel politie. Zij weten wsl wel wat verder te doen.
Als het een vermoeden is, kun je maandag het AMK bellen.

Als je getuige bent geweest van kindermishandeling, dan is dat een strafbaar feit waarvoor je de politie kunt bellen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Bij het 0900 staat een bandje aan dat ze gesloten zijn.

Het kan niet wachten, overbuurmeisje wordt zo hard geslagen door haar moeder dat de slagen letterlijk bij ons in huis te horen zijn, ze gilt de hele straat bij elkaar. Ga nu de politie bellen.
Het nummer van geen spoed wel politie is 09008844. Anders even wachten tot morgen.. Sterkte!
Bellen dan!! En misschien zelf even aan kloppen? Brutaal maar misschien komt mama dan wel tot bezinnen!!
Doen! Geen seconde wachten!

En daar heen! Maar niet alleen!

Dat meisje moet daar weg!
Voor dit soort gevallen mag je gewoon 112 bellen. Heb zelf vorig jaar meerdere malen hetzelfde aan de hand gehad met bovenburen die elkaar en de kinderen het huis doormepte, en gewoon 112 gebeld. Nooit enige opmerking over gehad.
Dan maar 112 bellen en er nu heen. Liefst met iemand! Als je geen huisgenoot hebt een andere buur?
Hoezo geen spoed nr van de politie? Nou vind het wel spoed als ik dat hele kleine berichtje al lees over wat er gaande is. Zou ook 112 bellen hoor. Beter 1x teveel dan te weinig.
In het geval van acuut geweld altijd de politie bellen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Pfff wat heftig! Goed dat je iets doet!
Idd, het AMK is er niet voor dit soort spoedgevallen, dan moet je bij de politie zijn!
Ik weet niet of het slaan nog steeds door gaat? In dat geval zou ik aanbellen, of op de stoep gaan roepen dat de politie is gebeld oid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Politie is onderweg, het is nu stil.
Jeetje wat heftig!
Wat een nare situatie. Zowieso ook morgen melden bij het AMK.
Getver wat naar! Ik hoop maar dat het goed met haar gaat
Pfff ik zit helemaal te shaken, als ik denk aan dat arme meisje, de tranen lopen over m'n wangen.
Oh bah wat akelig

Goed van je dat je gebeld hebt!
quote:ramiaatje schreef op 13 maart 2011 @ 19:45:

Wat een nare situatie. Zowieso ook morgen melden bij het AMK.Dat doet de politie ook al hoor!
Goed dat je actie hebt ondernomen Anjertje ken je het gezin een beetje? Hoe oud is het meisje?
quote:vivagirl81 schreef op 13 maart 2011 @ 19:46:

[...]

Dat doet de politie ook al hoor!Ja, maar hoe meer meldingen hoe beter.
quote:anjertje schreef op 13 maart 2011 @ 19:46:

Pfff ik zit helemaal te shaken, als ik denk aan dat arme meisje, de tranen lopen over m'n wangen.Kan het me helemaal voorstellen
Goed dat je gebeld hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven