Kindermishandeling
zondag 13 maart 2011 om 20:12
quote:anjertje schreef op 13 maart 2011 @ 20:00:
Weet iemand of de melder (ik in dit geval) nog te horen krijgt hoe het afgelopen is van de politie? Of zal dit vertrouwelijk zijn? Ik zou graag willen weten of alles in orde is met ons overbuurmeisje. Ik ga in ieder geval morgen het AMK bellen.Bij mij kwamen ze langs toen ik belde over mijn buurvrouw en haar tweeling. Eerst zijn ze bij haar geweest, toen bij mij. Kreeg uiteraard geen details, alleen dat alles ok was volgens hen.
Weet iemand of de melder (ik in dit geval) nog te horen krijgt hoe het afgelopen is van de politie? Of zal dit vertrouwelijk zijn? Ik zou graag willen weten of alles in orde is met ons overbuurmeisje. Ik ga in ieder geval morgen het AMK bellen.Bij mij kwamen ze langs toen ik belde over mijn buurvrouw en haar tweeling. Eerst zijn ze bij haar geweest, toen bij mij. Kreeg uiteraard geen details, alleen dat alles ok was volgens hen.
zondag 13 maart 2011 om 20:22
quote:anjertje schreef op 13 maart 2011 @ 20:13:
Vriend is bij me gelukkig.
Ik hoorde de moeder "hier pak aan" schreeuwen tegen het meisje gevolgd door een klap.
Vréselijk!
Is je al iets eerder opgevallen aan dit gezin?
Ik denk dat het wel moeilijk te bewijzen valt.
Het is haar woord tegen die van jou
Iig goed van je dat je actie onderneemt
Vriend is bij me gelukkig.
Ik hoorde de moeder "hier pak aan" schreeuwen tegen het meisje gevolgd door een klap.
Vréselijk!
Is je al iets eerder opgevallen aan dit gezin?
Ik denk dat het wel moeilijk te bewijzen valt.
Het is haar woord tegen die van jou
Iig goed van je dat je actie onderneemt
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 13 maart 2011 om 20:22
quote:rozzo schreef op 13 maart 2011 @ 20:20:
goh wel de weg kunnen vinden naar het amk maar die zijn niet bereikbaar?
wat toevallig want ze laten een nr achter voor spoed.
en dan zelf niet ff de foon oppakken en politie bellen?
mens flikker op met je verhalen!Rozzo relt graag.
mens flikker op met je verhalen!Rozzo relt graag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 13 maart 2011 om 20:26
zondag 13 maart 2011 om 20:26
Ik heb het vermoeden dat een kind ernstig wordt verwaarloosd. Wat kan ik hier aan doen?
Wij adviseren u met spoed contact op te nemen met het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK). Het AMK is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 0900-123 123 0 (¤ 0,05 per minuut).
Bron: http://www.kinderbescherm ... ming/veelgestelde_vragen/
Wij adviseren u met spoed contact op te nemen met het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK). Het AMK is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 0900-123 123 0 (¤ 0,05 per minuut).
Bron: http://www.kinderbescherm ... ming/veelgestelde_vragen/
zondag 13 maart 2011 om 20:29
Mijn moeder hart huilt bij zulke berichten!
Maar dames wij kennen de feiten niet! Wie weet watt er zich afgespeeld heeft. Ook TO weet dit niet.
Sommige kinderen zijn letterlijk de duivel in huis en kunnen letterlijk het bloed onder de nagels vandaan trekken.
Ik snap dat TO de politie heeft gebeld. Maar misschien heeft ze het nu onbedoeld alleen nog maar erger voor dit meisje gemaakt.
En als haar vader thuis was, waarom heeft hij dan niet ingegrepen?
Maar dames wij kennen de feiten niet! Wie weet watt er zich afgespeeld heeft. Ook TO weet dit niet.
Sommige kinderen zijn letterlijk de duivel in huis en kunnen letterlijk het bloed onder de nagels vandaan trekken.
Ik snap dat TO de politie heeft gebeld. Maar misschien heeft ze het nu onbedoeld alleen nog maar erger voor dit meisje gemaakt.
En als haar vader thuis was, waarom heeft hij dan niet ingegrepen?
zondag 13 maart 2011 om 20:31
zondag 13 maart 2011 om 20:31
Lulu wat zou jij hebben gedaan?? Ik neem aan dat de politie hier wel ervaring mee heeft. Ik zou nl zelf niet snel aanbellen. Tenzij ik de familie goed zou kennen. Maar dan nog. Liever de wijkagent die vaak van dit soort ''probleem'' families wel op de hoogte is. Zij weten ook goed welke stappen en hulp hierna ingezet kan worden.
zondag 13 maart 2011 om 20:36
zondag 13 maart 2011 om 20:37
quote:chatnoir schreef op 13 maart 2011 @ 20:31:
Lulu wat zou jij hebben gedaan?? Ik neem aan dat de politie hier wel ervaring mee heeft. Ik zou nl zelf niet snel aanbellen. Tenzij ik de familie goed zou kennen. Maar dan nog. Liever de wijkagent die vaak van dit soort ''probleem'' families wel op de hoogte is. Zij weten ook goed welke stappen en hulp hierna ingezet kan worden.Persoonlijk zou ik gelijk de politie bellen, dan daar naar toe gaan om te vragen wat er aan de hand is en misschien dan pas het vivaforum raadplegen
Lulu wat zou jij hebben gedaan?? Ik neem aan dat de politie hier wel ervaring mee heeft. Ik zou nl zelf niet snel aanbellen. Tenzij ik de familie goed zou kennen. Maar dan nog. Liever de wijkagent die vaak van dit soort ''probleem'' families wel op de hoogte is. Zij weten ook goed welke stappen en hulp hierna ingezet kan worden.Persoonlijk zou ik gelijk de politie bellen, dan daar naar toe gaan om te vragen wat er aan de hand is en misschien dan pas het vivaforum raadplegen
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 13 maart 2011 om 20:37
quote:rozzo schreef op 13 maart 2011 @ 20:20:
mens flikker op met je verhalen!je kan echt niet lezen, want ze heeft de politie al lang gebeld!
mens flikker op met je verhalen!je kan echt niet lezen, want ze heeft de politie al lang gebeld!
WTF?