Kindermishandeling!!
dinsdag 22 juni 2010 om 21:13
Help, mijn kinderen worden mishandeld en de instanties (AMK, wachttijd van 3 weken tot 2 maanden omdat het niet levensbedreigend is. Maatschappelijk werk, kan alleen verder psychische ondersteuning bieden aan de kinderen. De school, zij vinden de regels van de school belangrijker dan de veiligheid van de kinderen. De huisarts, heeft ook al melding gedaan bij het AMK. De leerplichtambtenaar, heeft na contact met school ook melding gedaan bij het AMK), doen nagenoeg niets!! Ik heb zelfs al aangifte proberen te doen bij de politie die mij vervolgens door hebben gestuurd naar de afdeling Jeugd & Zeden. Deze afdeling zou mij in de loop van de week terugbellen omdat de diverse aangiftes verdeeld moeten worden onder collega's (Dat is ondertussen 4 dagen geleden)?? En omdat de officiële aangiftes op zich laten wachten kan mijn advocaat ook geen kort geding aanspannen tegen de dader voor een straat -en omgangsverbod. Hoe kan je dan als moeder je eigen kinderen beschermen wanneer de politie je niet eens kan helpen?! Ik weet nu echt niet meer wat ik kan doen, wie kan mij helpen!!
woensdag 23 juni 2010 om 16:10