Kindermishandeling!!

22-06-2010 21:13 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, mijn kinderen worden mishandeld en de instanties (AMK, wachttijd van 3 weken tot 2 maanden omdat het niet levensbedreigend is. Maatschappelijk werk, kan alleen verder psychische ondersteuning bieden aan de kinderen. De school, zij vinden de regels van de school belangrijker dan de veiligheid van de kinderen. De huisarts, heeft ook al melding gedaan bij het AMK. De leerplichtambtenaar, heeft na contact met school ook melding gedaan bij het AMK), doen nagenoeg niets!! Ik heb zelfs al aangifte proberen te doen bij de politie die mij vervolgens door hebben gestuurd naar de afdeling Jeugd & Zeden. Deze afdeling zou mij in de loop van de week terugbellen omdat de diverse aangiftes verdeeld moeten worden onder collega's (Dat is ondertussen 4 dagen geleden)?? En omdat de officiële aangiftes op zich laten wachten kan mijn advocaat ook geen kort geding aanspannen tegen de dader voor een straat -en omgangsverbod. Hoe kan je dan als moeder je eigen kinderen beschermen wanneer de politie je niet eens kan helpen?! Ik weet nu echt niet meer wat ik kan doen, wie kan mij helpen!!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe wat ben je toch super in dit soort zaken en ik ben altijd blij je te lezen.

@TO ik heb geen enkele toevoeging op alles wat hier al zo wijs tegen je gezegd is behalve houd je rustig en handel voor je kinderen.
Ik vind dat men hier op het forum erg makkelijk denkt over gewoon maar je kids weghouden bij de vader. De vader heeft nl rechten totdat de rechter anders beslist. Als jij voor die tijd het recht in eigen hand neemt kan dat heel nadelig voor Lievie63 maar vooral voor haar kinderen uitpakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven