Kinderopvang zit mogelijk vol
donderdag 30 januari 2020 om 21:52
Het is een hypothetisch probleem maar ik ben op dit moment 30 weken zwanger. Vandaag belde we de kinderopvang waar we ons kind hebben ingeschreven om te peilen wat de status is. Ze gaven aan dat er nog heel veel mensen voor ons zijn en dat het maar de vraag is of het überhaupt gaat lukken.
Ik raak aardig in de stress, bij inschrijving gaf de manager aan dat het wel goed moest komen. Misschien dat één dag minder aan het begin een optie zou zijn maar als ik flexibel kon zijn met dagen moest het verder wel goed komen..
Nu lijkt het me niet heel veel zin hebben maar is het toch slim om me bij zoveel mogelijk andere kdv’s in te schrijven?
Sta ook nog wel op een andere plek ingeschreven maar deze is vrij ver weg en eigenlijk zelfde verhaal wat betreft inschrijvingen.
Ik woon in de randstad trouwens.
Ik raak aardig in de stress, bij inschrijving gaf de manager aan dat het wel goed moest komen. Misschien dat één dag minder aan het begin een optie zou zijn maar als ik flexibel kon zijn met dagen moest het verder wel goed komen..
Nu lijkt het me niet heel veel zin hebben maar is het toch slim om me bij zoveel mogelijk andere kdv’s in te schrijven?
Sta ook nog wel op een andere plek ingeschreven maar deze is vrij ver weg en eigenlijk zelfde verhaal wat betreft inschrijvingen.
Ik woon in de randstad trouwens.
vrijdag 7 februari 2020 om 21:18
vrijdag 7 februari 2020 om 22:17
Nee klopt inderdaad, lijkt me het ook voor een kinderopvang niet te doen om een inschatting te maken.melbourne88 schreef: ↑07-02-2020 21:25Ja en een vraag die zo in me op komt... as je je kind overal inschrijft, en iedereen dat doet, zijn die wachtrijen ook niet echt reëel he?
Scheen dat je vroeger iets moest aanbetalen om je plek definitief te reserveren maar dat is afgeschaft omdat kinderopvangen niet keihard durven toe te zeggen dat er daadwerkelijk plek is.