kindje met triploidie

31-08-2008 19:15 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag is ons kleine meisje na 21 weken zwangerschap ter wereld gekomen nadat was geconstateerd dat ze triploidie had. Ze was overleden voor haar geboorte.

Ik zoek lotgenoten om mee te praten , wie heeft dit ook meegemaakt?
Geen lotgenoot, maar wel een
Niet meegemaakt, maar wil je wel veel sterkte hiermee wensen
Niet meegemaakt, maar ik wilde jouw en je partner toch even heel veel sterkte toewensen
www.lieve-engeltjes.nl

voor lotgenoten contact
Wat vreselijk voor jullie.

Er is hier een topic over geweest, ik denk ongeveer 6 maand geleden. Ik weet niet hoe je dat "omhoog" moet halen. iemand?

Sterkte.
Poezewoes in "triploïdie of trisomie 13 of 18,"

zwangerschap afbreken na uitslag vlokkentest

Misschien heb je iets aan deze topics vlinder. Ik wens je in ieder geval het allerbeste.

Sterkte

(f)
hallo,

Bedankt voor de lieve berichtjes. Het is idd een hele moeilijke tijd voor ons. We kunnen alle knuffels gebruiken die we kunnen krijgen........
Heel veel sterkte en een dikke van ons.
Vlinder heel veel sterkte met dit grote verlies.
Heel veel sterkte!

Er is onlangs ook een topic geopend over moeders van een engeltje, wie weet heb je daar ook wat aan.
& sterkte
Lieve Vlinder....

Er zijn geen woorden voor om te omschrijven welke engel ik jou op je schouder toewens in de aankomende tijd. Heel veel sterkte!
hallo,

lees 'toevallig' dit forum en ben 2 weken terug bevallen van een kindje met triploidie. Bij mij kwamen ze er achter bij de 12 weken echo dat er iets niet goed was. Volgende dag een vlokkentest, en kregen helaas de uitslag dat het niet goed was. Hierop hebben wij besloten om de zwangerschap vroegtijdig te beeindigen. Met 14 weken is ons engeltje geboren.
Het is vandaag Sanne* haar engeltjesdag.

Vorig jaar kwamen we erachter dat Sanne* overleden is. (met ruim 14wkn)

Maandag ging ik na een heel angstige zondagavond naar t zh voor n exta controle en toen bleek ze dus overleden.

Ik vroeg om onderzoeken, gezien dit onze 4e miskraam was, maar de gyn had ook diverse afwijkingen gezien, waardoor zij t ook noodzakelijk vond om dit verder te onderzoeken.

Dit bleek later triploïdie te zijn.

Vanavond laten we een herdenkingsballon op voor haar en we hebben hele grote sterretjes om aan te steken.

-x-
.... ...
Minnima, wat onzettend moeilijk voor jullie. Hele dikke knuffel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven