:kiss: Datingsites? Ervaringen? Reacties?

12-02-2009 01:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het echt zo leuk als de reclame of de echte ervaringen minder.

Hoe pak je dat een beetje goed aan als je niet meteen teveel, maar gewoon rustig aan wil kijken of er leuke mensen bij zitten?

Wie heeft er ervaring?
Die reclames zijn echt verschrikkelijk, dus hopelijk gaat het niet zo in het echt.

Je kunt toch je aanmelden, zo'n site rond snuffelen en de mensen die je leuk lijken, via een berichtje benaderen. Daarna merk je vanzelf wat er gebeurt en hoe het gaat lopen.
Niemand?

Ik heb me aangemeld en er zit geen lijn in wat reacties betreft. Misschien ook wel, want er wordt massaal gelogen over de leeftijd en daardoor komen er veel reacties van oudere mannen. Niet interessant voor mij. De leeftijd komt wel overeen met de foto die ze plaatsen, maar terug in de tijd.... Ach, het is ook wel lachen. Waar kan een man in twee dag 10 kg aankomen?

Met wat zoeken en de juiste vragen lukt het wel om een enkeling er uit te vinden die wel leuk is.

Al teveel keus is ook niet goed. Laat ik het daar maar bij houden.
Zoek je een vader voor je evt. latere kinderen cq vaste relatie (omdat het bij deze pijler staat)??

Op relaties zijn al meer datingsitetopics, bovendien krijg je daar vast meer reacties dan hier op de Kinderpijler.
Hmmm... staat op kinderen... Lijkt me niet de goede. Tenzij je flinke plannen hebt...
Als je meer reacties wil, kan het helpen als je je topic in het Relatiepijler plaatst.
Zo heb ik ooit een topic over buggy's geopend op de Sexpijler...
Bedankt voor de uitleg! Ik had het niet door.

Nou ja, ik was net tante geworden.... Ik leer nog wel hoe dat in te stellen.
quote:Soep schreef op 28 februari 2009 @ 22:47:

Zo heb ik ooit een topic over buggy's geopend op de Sexpijler...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven