Kleuter slaat moeder in de buik

20-05-2019 19:24 255 berichten
Ik ben geschokt.

Ik was vandaag op bezoek bij mijn ouders in Nederland.

Moest toevallig daar langs de bakker.

Wat zie ik daar?
Een dreinende kleuter van pakweg 3 à 4 die geen sandwich krijgt.

En het dan niet leuker vindt dan zijn zwangere moeder - degene die hem die sandwich verbood - loeihard in de buik te meppen.

Is dit normaal gedrag in Nederland?
Want ik wou dat kind toch echt aan zijn oor naar buiten slepen, maar tja ... cultuurverschil, dus ik heb me maar ingehouden.

Of had ik toch moeder moeten helpen?

De bakkersvrouw zag mijn ogen vuur spuwen, maar deed alsof het doodnormaal was dat je je moeder in de buik slaat als je geen sandwich krijgt.

Ik hoop dat kind zijn toekomstige broer / zus er niks aan overhoudt.
Ja. Heel normaal in Nederland. Gelukkig woon je niet hier en heb je geen kinderen. Wees maar blij.

Wat een sneu gedoe weer zo'n topic.
Tja... in Nederland hebben we ook gewoon kutkinderen :mrgreen:
Ja hoor dat doen wij hier allemaal. Hoezo?
Tja, dat krijg je ervan he als je die jong geen tik meer mag geven als ze zich misdragen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Het is heel normaal om een zwangere vrouw in haar buik te slaan. Hell, ik ben geen kleuter en zelfs ik doe het!

Zo goed?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Nou wat een cultuurshock zul jij hebben gehad. Maar je komt dan ook hélemaal uit België.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
redbulletje schreef:
20-05-2019 19:28
Tja, dat krijg je ervan he als je die jong geen tik meer mag geven als ze zich misdragen ;-D
En dat was dan vast een corrigerende tik geweest. :whip:
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 19:30
1.33% gewijzigd
In belgie wonen natuurlijk alleen maar hele zoete kindertjes... Jeez.. Is het non-topic dag vandaag ?

Kutwijven, kutkinderen,...
redbulletje schreef:
20-05-2019 19:28
Gok dat hij/zij het thuis heeft geleerd dat slaan.
Ja; natuurlijk slaat elk Nederlands kind de hele dag door zijn/haar zwangere moeder in haar buik en hebben ze in België alleen voorbeeldige kinderen. Vooral wanneer ze de hele dag mee naar de frietkot worden gesleept en je ze maar genoeg friet stoofvlees geeft. :proud:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 19:37
9.90% gewijzigd
Je had ook kunnen vragen waarom papa geen brood haalde. :idee: :proud:
[...]

Euh... Hoe had je dat voor je gezien?

Die buik kan trouwens wel wat hebben hoor. Een meppende kleuter zal heus niet heel veel uithalen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-05-2019 22:43
Reden: quote OP verwijderd
74.00% gewijzigd
Uh kleuters zijn vier, als ze drie zijn zijn het peuters, tenminste in Nederland.

Verder zelden een kleuter gezien die dreinde om een sandwich. Hier dreinen kleuters om snoep.
Is dit normaal gedrag in Nederland?

Want in België wonen alleen maar kinderen die altijd in de pad lopen en in Nederland wonen alleen maar niet luisterende agressieve kinderen.....

Come on....wat een domme post.
miss_musica schreef:
20-05-2019 19:32
Euh... Hoe had je dat voor je gezien?

Die buik kan trouwens wel wat hebben hoor. Een meppende kleuter zal heus niet heel veel uithalen.
Ik zeg het dus.

Kind zo snel mogelijk naar buiten slepen.
Weg van zijn moeder zodat die 2 seconden rust had, kon bijkomen en kon afrekenen.

En kind buiten een paar minuten in straf kon gaan staan.
Laats was ik in België. Zag toen precies hetzelfde. Dacht toen laat maar niks doen. Is vast een cultuurverschil.
Pluk de dag...
Mijn kleuter schopte in Frankrijk, waar ook van die opgevoede kindjes wonen, keihard tegen mijn schenen. Gevalletje overprikkeld. Ik heb haar terecht gewezen en vervolgens stevig aan de hand meegevoerd. De Franse toeschouwers stonden hoofdschuddend te kijken. Tja, zo doen wij dat in Nederland.
Laat me raden, jij hebt zelf geen kinderen?
Belg007 schreef:
20-05-2019 19:34
Ik zeg het dus.

Weg van zijn moeder zodat die 2 seconden rust had, kon bijkomen en kon afrekenen.

De eerste vreemde die mijn peuter 'naar buiten sleept' had echt een vet probleem met me.

Echt, bemoei je met je eigen zaken. En oordeel niet over de 2 minuten die je meemaakt van een vreemde.
Belg007 schreef:
Ik zeg het dus.

In de straf kon gaan staan? Mag ik ondertiteling?
Belg007 schreef:
Ik zeg het dus.

Tuurlijk.
Belg007 schreef:
Ik zeg het dus.

Ja hoor, jij denkt dat je zomaar een klein kind mee naar buiten kan sleuren.

En jouw ouders wonen sinds kort in Nederland?
2019 schreef:
20-05-2019 19:35
In de straf kon gaan staan? Mag ik ondertiteling?
Je leest over kind naar buiten slepen heen? :proud: :proud: :popcorn:
Mijn dochter heeft me gisteren ook nog in elkaar geramd. Was puur genieten en volkomen normaal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven