kosten gastouderbureau
donderdag 17 augustus 2017 om 11:46
Vriend en ik verwachten in december ons 1e kindje. Nu hebben wij via een gastouderbureau een hele leuke gastouder gevonden. Waar wij beide een goed gevoel bij hebben. Nu vraag ik mij af wat betalen jullie aan bureaukosten per uur? De gastouder zelf vraagt 5 euro per uur. Wat mij vrij schappelijk lijkt. Voor de totale uurprijs komen er nog bureaukosten over heen. Wij hebben eigenlijk geen idee wat normaal is. Vandaar mijn vraag wat betalen jullie aan bureaukosten?
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:51
Wat een verschil in de kosten van een gastouderbureau. Wij hebben volgend jaar voor het eerst opvang nodig en gaan bij het gastouderbureau 28 euro per maand betalen, ongeacht hoeveel uur we afnemen en evt om hoeveel kindjes het gaat. Tot nu toe alleen nog mailcontact met ze gehad, naar alle tevredenheid. Meedenken, snel reageren, prettig contact.
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:41
Ja ik vind de verschillen ook best groot. Ik vind het wel interessant om te lezen.daatje123 schreef: ↑18-08-2017 09:51Wat een verschil in de kosten van een gastouderbureau. Wij hebben volgend jaar voor het eerst opvang nodig en gaan bij het gastouderbureau 28 euro per maand betalen, ongeacht hoeveel uur we afnemen en evt om hoeveel kindjes het gaat. Tot nu toe alleen nog mailcontact met ze gehad, naar alle tevredenheid. Meedenken, snel reageren, prettig contact.
woensdag 1 januari 2020 om 12:32
2 jaar geleden dit topic geopend.
Toch maar eens opnieuw de vraag. Hoeveel betalen jullie de gastouder en hoeveel bureaukosten?
Volgens mij is bij ons de prijs voor bureaukosten weer aardig gestegen.
Gastouder per uur. 5.35 en bureaukosten 1,38 per uur. Voor 53 uur opvang per maand. 73 euro bureaukosten voor 1 kind.ik betaal onze gastouder liever wat meer.
Toch maar eens opnieuw de vraag. Hoeveel betalen jullie de gastouder en hoeveel bureaukosten?
Gastouder per uur. 5.35 en bureaukosten 1,38 per uur. Voor 53 uur opvang per maand. 73 euro bureaukosten voor 1 kind.ik betaal onze gastouder liever wat meer.

woensdag 1 januari 2020 om 19:48
Als je niet vastzit aan een wurgcontract met het GOB en de gastouder staat open voor een ander bureau, dan zou ik overstappen.kaartje1 schreef: ↑01-01-2020 12:322 jaar geleden dit topic geopend.
Hier een bureau van nog geen €30,- p/m per gezin. Ongeacht aantal uren en kinderen. Uurtarief van de gastouder is €6,20 maar de gastouder heeft geen behoefte bemiddeling oid. Die is zelfstandig ondernemer en regelt echt alles verder zelf. Heeft het GOB alleen voor de kassiersfunctie.

donderdag 2 januari 2020 om 07:58
Voor het tweede kind dezelfde bureaukosten? Wow! Dan ik zéker overstappen naar een ander bureau. Ik vind dat jouw gastouder een heel laag uurtarief heeft. Zeker voor flexibele opvang. Er mag wel meer naar de gastouder ipv het bureau! Er is een landelijk bureau dat nog geen 30 p/m vraagt. Daar zou ik naar kijken.

donderdag 2 januari 2020 om 21:16
Ik zat het even bij ons na te kijken en dat was toentertijd (inmiddels over naar kdv, praktische redenen) 56,- bemiddelingskosten en 6,- per uur voor de gastouder. Hier was geen sprake van een uurtarief gastouder en daar bovenop nog uurtarief voor het bureau. Zij kregen 56,- elke maand ongeacht het aantal uren.