Koters te koop!!

27-10-2009 12:57 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo... ik heb ze eruit gezet... alle 3!!

Opgesodemieterd, loop maar vast naar school. Grrrr... een uurtje middagpauze, als de choconos en de boterhammetjes genuttigd zijn gaan we los. Gillen schreeuwen, stoeien, janken, ruzieën... Waarschuwen helpt even niet, het meubulair heb ik nét kunnen redden.

Ze zijn mijn bloedjes, mijn allessies de 3 grote liefdes van mijn leven maar soms!!!

Wil jij je kinderen soms ook op marktplaats zetten... hier mag je klagen en schelden..

Elninjoo, kom er maar in
quote:Xaloy schreef op 27 oktober 2009 @ 13:31:

Nou eeh Haaasje, ze kunnen best veel al! Ik ben ook wel geinteresseerd eigenlijk. Hebben ze veel ruimte nodig? Kunnen ze in 1 kamer met z'n allen? Weten ze hoe je moet stofzuigen, strijken en afwassen? Komen ze inklusief kleren en andere gebruiksvoorwerpen?

12 Euro voor de 2 ouderen en 8 Euro voor het kleintje?

Met zijn 3en in 1 kamer?? Dat vinden ze gewééldig... is voor hun logeren. mini haaas 1 en 2 kunnen stofzuigen... in afwassen en strijken moet je ze nog een beetje trainen...

Je bod staat genoteerd... ik wacht Minnie nog even af!
quote:Mariah75 schreef op 27 oktober 2009 @ 13:47:

[...]

Kunnen ze kasten in elkaar zetten, en gaten in muren dichten, en fietsen toonbaar maken? Hebben ze geen last van overgevoelige oren?

Heb misschien wel interesse dan..

En ze kunnen ook nog eens ontzettend lekker koken.

Behalve die oren. Het mannelijke exemplaar heeft vrijwel geen gehoor meer.
quote:haaasje schreef op 27 oktober 2009 @ 13:51:

[...]

Met zijn 3en in 1 kamer?? Dat vinden ze gewééldig... is voor hun logeren. mini haaas 1 en 2 kunnen stofzuigen... in afwassen en strijken moet je ze nog een beetje trainen...

Je bod staat genoteerd... ik wacht Minnie nog even af!Ik bied 13 per kind, ongeacht leeftijd, en doe er nog een tweedehands printer bij ook!
Goh hee 39 euri al én een printert.... Zo kan ik het rijk worden niet tegenhouden... maarreh las ik het nou goed?? Heb jij ook al 2 minies?? Haha... tijd, aandacht en geld teveel??
Nou, naar mijn ervaring houden kinderen elkaar fijn bezig, hoeven ze mij niet meer lastig te vallen. En met 5 kinderen kan ik de huishoudelijke klussen zo delegeren dat ik zelf niks meer hoef te doen.
De mijne heet Joop Sloop!

Heeft als bijzonderheid dat hij heel goed kan weglopen (probeer positief te blijven, probeer positief te blijven).

De andere heet Jansje pansje treuzel, kan heel goed treuzelen en heeft geen geduld. kort lontje en mooie blonde haren (postitief blijven, positief blijven)

Jongste hou ik nog even zelf, zegt nog niks en huilt ook niet, zodra die ik de aanbieding komt meld ik mij weer!
Iemand die van mij?

2 jaar, halflang haar, ze ziet er lief uit en bij anderen gedraagt ze zich altijd voorbeeldig.

(het is alleen bij mij dat ze eten door de keuken gooit en haar zusje mept )
Sjee Minny Jij houdt echt niet van huishouden he?

Zoveel kan ik niet betalen. Ik ben harstikke blut, niemand heeft ook nog een bod gedaan op mijn kolenhok. Daarnaast wil ik graag dat ze kunnen strijken! Ik sjop wel even verder.
Sorry Wallace, te jong om nuttig te zijn. Weet ik helaas alles van.
Neen, het huishouden en ik zijn geen beste vriendjes. Sterker nog, ik krijg er een pokkehumeur van, waar iedereen binnen een straal van 500 meter om mij heen last van heeft. Beter nog een paar personeelsleden kinderen erbij dan.
quote:Xaloy schreef op 27 oktober 2009 @ 14:03:

Sorry Wallace, te jong om nuttig te zijn. Weet ik helaas alles van.Je kunt ze dan wel uitstekend trainen, heb je later profijt van.
Xaloy, doe mij jouw kolenhok maar dan!
quote:minny schreef op 27 oktober 2009 @ 14:04:

[...]

Je kunt ze dan wel uitstekend trainen, heb je later profijt van.Interesse?
15 Euro voor het kolenhok? inclusief verzendkosten, 1,20? (hij is ècht klein )

Ik train er al ééntje, dagelijks. Gaat op zich best goed, hoewel hij wel heel vaak 'NEEEEE' roept. Maar goed, fases zijn er om eruit te slaan. Toch?
Hoe minder je ze te eten geeft, hoe zwakker die nee klinkt. Echt, werkt als een trein en bespaart veel geld. In deze tijd ook geen overbodige luxe.
Hier staan ze regelmatig op marktplaats hoor....dochter van 10 maanden is hier de boosdoener. Ze begint te staan en te stappen en komt overal bij. Een echt handenbindertje dus!

Dochter van 3 zit nu op de peuters dus is vast harstikke lief...
Kunnen die van mij ook op MP geplaatst worden.....? Ga ze zo halen en weet nu het ritueel al. Oudste neemt een vriendin mee, jongste vindt dat STOM maar wilt wel meedoen. En dat mag natuurlijk niet dus jongste gaat vervelend doen, aan de deur luisteren, deur opendoen. "Maaaaaam, ze doet het weer"

"Ik doe NIETS, ik mag niet meeedoen MAM"

"Ik heb honger, wat eten we?" YAKKES, BLEEEGHH lust ik niet......................

Oké ga ze nu halen dus jullie kunnen bieden.

Oudste is wel heel behulpzaam, maar strijken lukt nog niet denk ik.
Gewéldig dit..

Die van mij biedt als aanvullende cursus aan: 'Leer jezelf kennen'.

Urenlange volstrekt zinloze discussies kan ie met je voeren over wer-ke-lijk helemaal NIKS! (Ja, over die f*cking %&*& GoGo's! Grrr, ik kan het woord niet meer horen!).

Maar...het resultaat van zo'n cursus discussiëren met hem is dat je jezelf én je grenzen erbij keer op keer genadeloos tegenkomt.

Altijd leuk toch, zo'n staaltje zelfinzicht erbij, voor niks!

En waar ie ook altijd heel alert op is, is of jij wel voldoende frisse lucht en beweging krijgt. Daar waar jij denkt hem even snel snel uit school te halen en naar huis te gaan, daar zorgt hij er wel voor dat je nog minstens een 1/2 uur op het schoolplein moet blijven dralen, kijkend naar al zijn nieuwe kunsten, of die fantástische steentjes die hij onderweg allemaal vindt...

Neee..die van mij zorgt echt heel goed voor je!!
quote:minny schreef op 27 oktober 2009 @ 14:18:

Hoe minder je ze te eten geeft, hoe zwakker die nee klinkt. Echt, werkt als een trein en bespaart veel geld. In deze tijd ook geen overbodige luxe.

briljant

quote:toffifee schreef op 27 oktober 2009 @ 13:17:

@schouderklopje. Welke? Kun je nog bij het consultatiebureau terecht met zulke problemen?Nee, vanaf vier jaar niet meer. Dan val je onder jeugdgezondheidszorg of zoiets. Vaak bieden scholen en consultatiebureau's wel informatieavonden aan voor specifieke problemen horende bij de leeftijd. Dan heb je ook nog opvoedondersteuningscursussen vanuit de GGZ. Het hangt gewoon af van de hoeveelheid aan problemen. Is het alleen een negatieve spiraal waar ze even niet uit kan komen, dan kan een cursus oid al genoeg informatie en handvatten geven. Zijn de problemen ernstiger, dan is daar ook veel hulp voor handen. Maar dat kan ik niet vanaf hier beoordelen.
Ben zooooooooooooo blij dat ik geen kinderen heb, haha
Jeumig........alles gelezen en al mijn hoop is nu de grond in geboord. Hebben een 2 jarige blonde (meestal lieve maar soms ook enorm narrige) peuter die de liefkozende bijnaam: "BinLeiden" draagt. Had de hoop dat eea er nog wel uit te meppen zou zijn, maar nu is al mijn hoop vervlogen. Neem een extra hulp in huis (veul goedkoper en bijkomend voordeel is geen schoonloeder meer wekelijks over de vloer die komt oppassen) en denk nu dat zijn koffer preventief pakken beter is.

Zijn broertje (8 weken) houden we nog even, kijken hoe die opdroogt. En vooral nu alvast jullie opvoedlessen in acht nemen, ff met cb overleggen of dit wel effectief genoeg is in combi met buik slapen, pedagogisch verantwoord meppen en bijvoeden met 8 weken
Wowww Minny jij hebt écht goede ideeën!! Ze komen om kwart over 3 uit school... zet ik ze meteen op de trein, goed??

Oja, Haaas 2 moet morgen afzwemmen en Haaas 3 is overmorgen jarig... dat regel jij ook effe toch??
quote:Essie28 schreef op 27 oktober 2009 @ 13:17:

Probeer al jaren tevergeefs zwanger te worden. Dus als iemand van zijn kind af wil, kom maar op.Je hebt ze hier voor het uitkiezen
quote:yayaatje schreef op 27 oktober 2009 @ 14:34:

Gewéldig dit..

Die van mij biedt als aanvullende cursus aan: 'Leer jezelf kennen'.

Urenlange volstrekt zinloze discussies kan ie met je voeren over wer-ke-lijk helemaal NIKS! (Ja, over die f*cking %&*& GoGo's! Grrr, ik kan het woord niet meer horen!).

Maar...het resultaat van zo'n cursus discussiëren met hem is dat je jezelf én je grenzen erbij keer op keer genadeloos tegenkomt.

Altijd leuk toch, zo'n staaltje zelfinzicht erbij, voor niks!

Haha, kan die van jou ook zo goed discussieren? Ik ben die eeuwige discussies zat. Gewoon, daarom! Omdat ik het zeg! (en dan boos op mij zijn he, duh)

Ik dacht dat het vanaf vier jaar beter werd (had ooit iemand eens mij als zoethoudertje voorgespiegeld). Nou, heb dat nog niet gemerkt. Het ego van mijn kind heeft bij vlagen grootse proporties .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven