(Kraam) knuffels

26-05-2011 12:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat doen jullie met de knuffels die je in de kraamperiode en daarna voor je baby/kindje hebt ontvangen?

Wij komen hier om van de knuffels,en gebruiken doen we ze niet want dochtertje is er bang voor.
In een plastic zak stoppen en in een bak van bijv. Humana gooien. Die zoeken er dan eventueel een bestemming voor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien vindt je dochter ze over een tijdje wel leuk. Kan me niet voorstellen dat ze er altijd bang voor blijft.
Aan de dichtsbijzijnde Blijf van mijn lijf huis brengen.
Gewoon bewaren! Oudste zoon had als baby/klein kind ook niks met knuffels, maar dat veranderde vanaf een jaar of 3. Vanaf dat moment waren hij en z'n knuffel onafscheidelijk en waren alle andere knuffels ook welkom in z'n bed. M'n jongste zoon is altijd een knuffel-kind geweest, dus de tig knuffels die we al hadden of nog kregen waren erg welkom. Nu zijn ze 5 en 7 en hebben de grootste lol van hun knuffelverzameling. Ze spelen er veel mee, elke knuffel heeft een eigen stemmetje en er is er altijd wel eentje jarig .

Kortom, ik zou ze niet zo snel weg doen!
Wij hebben ze allemaal bewaard. En nu spelen/slapen onze kinderen er heel veel mee. De knuffels die ik zelf het minst leuk vind, zijn uiteraard juist hun favorieten.
Ik heb ze bewaard, mijn zoontje heeft nog steeds niet veel met knuffels, maar mijn dochtertje speelt er nu wel mee.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik heb er een stuk of vier bewaard voor later en de rest heb ik weggedaan naar de kringloop.

*mag ik hier van de gelegenheid gebruik maken dat ik een knuffel ongeveer het minst bruikbare kraamkadootje vind wat er bestaat?
Wat we (na jaren op zolder) echt over hadden, heb ik naar een Verzorgingstehuis gebracht (na hun reactie op mijn oproep). Er knuffelen nu demente bejaarden mee
Bewaard. Net als mijn eigen knuffels van vroeger.
Hier net als Schouderklopje een stuk of 4 leuke bewaard, de rest weg gedaan.

En ook eens met de tip; koop geen knuffel als kraamkado!
@Lilalinda: Super idee :)zo zijn ze wel goed besteed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven