Kraamcadeau tweeling: tips?

01-07-2009 20:48 38 berichten
Een vriendin verwacht een tweeling. Voor haar babyshower wil ik graag persoonlijk cadeau geven, eventueel zelfgemaakt. Wellicht kunnen jullie me inspiratie geven.

Hebben jullie enig idee wat specifiek leuk is voor een tweeling?

Alvast bedankt,

xZoete
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoete schreef op 01 juli 2009 @ 21:43:

[...]

:puke:

* En onthoudt zich van verder commentaar *haha ! het is dat JIj begint .....ik vind een babyshower al drie keer nix
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
BGB, ik dacht dat je mij ondertussen wel goed genoeg zou kennen om in te schatten dat ik de babyshower niet heb georganiseerd...
Ik zou 't even vragen waar behoefte aan is. Als verse moeder krijg je zoveel cadeaus, en daar zit zo ongelofelijk veel troep tussen. Het zou toch jammer zijn als je iets geeft wat jij heel mooi vindt, waar je je best voor hebt gedaan, maar wat 'niks' gevonden wordt.
De babyshower is een surpriseparty, dus heel direct om instructies vragen zou de verrassing verpesten. Maar ik ga indirect wel polsen wat de wensen zijn.
Ik vond deze t-shirtjes geweldig (en ik heb het even gechecked bij mijn vriendin die daadwerkelijk een tweelingmoeder is, en die vond ze ook erg leuk)
Sprankelend, wat een goede shirtjes!

Thanks! Deze worden het beslist (ook).
Haha, leuk dat jij ze ook zo leuk vindt! Ik hoop dat ze een succes zullen zijn!
Geweldig sprankelend!

Ik heb gisteren gehoord dat ik tante word van een tweeling en ga zeker deze t-shirtjes maken.
quote:sprankelend schreef op 03 juli 2009 @ 02:12:

Ik vond deze t-shirtjes geweldig (en ik heb het even gechecked bij mijn vriendin die daadwerkelijk een tweelingmoeder is, en die vond ze ook erg leuk)whahahahaha helemaal goed !
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 22-06-2010 23:43
Reden: reclame
% gewijzigd
die shirts zijn echt leuk!

Wat ik, als tweelingmam, leuk vond waren bijvoorbeeld ook de shirtjes met naam erop (rainbowbabies, simplycolors). We kregen bijvorbeeld ook bij ons duo een "feestpakket", persoonlijke verjaardagsslingers, een taartset (grote taartschaal, gebaksbordjes) enz. Duo was hier nr. 2 en 3, en we hadden al heel veel praktische dingen gekregen, vond inderdaad juist de "creatieve" dingen leuk!

leuk fotolijstje, fotoboek, voor allebeide een eigen mooie houten rammelaar, badjasje. En voor mezelf kreeg ik van de buuf bijv. een mega zak pindarotsjes, wat was dát lekker zeg, in de kraamtijd

Ik heb 9 maanden volledig borstvoeding gegeven, was daar écht niet continu mee bezig.... Het was wel heerlijk dat er af en toe eens iemand kwam om bijv. met oudste lekker er op uit te gaan, misschien kun je dat aanbieden als er al een 1e kindje is....

Groetjes Ayla
Even zeuren. Ik snap dit soort topics nooit zo goed. JIJ moet toch op visite het zijn toch jouw vrienden. Verzin gewoon zelf iets leuks. Als je vrienden/kennissen dat niet eens waard zijn.
Een oud topic, ge-upt omdat er een geweldige fantastische tweelingwinkel is.

Dubbelleuk, mag ik een béétje cynisch zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven