Kraamverzorgster

27-08-2012 12:03 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zal me even voorstellen, ik ben een jonge kraamverzorgster en doe dit werk met liefde al een kleine 3 jaar.

Nu ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn wat betreft de kraamzorg, en wat jullie van de kraamzorg verwachten, dan zal ik daar zover mogelijk een antwoord op kunnen geven ik heb een beetje rondgekeken maar aangezien het laatste bericht over kraamzorg was geplaatst in 2009 (voor zover ik kon zien) dacht ik dat het wel tijd werd voor een nieuw topic over de kraamzorg.

Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het van te voren ook niet zo zitten, zo'n vreemde vrouw in je huis. Maar achteraf heeft ze me echt door die eerste week heen gesleept.

Was een beetje depressief, borstvoeding ging niet goed en we sliepen 's nachts geen minuut, dus was doodop.

En zij poetste het hele huis, zette me onder de douche, ondervroeg me hoe de nacht en het voeden gegaan was. Masseerde mijn borsten toen er harde knobbels ik kwamen.

Nam mijn baby 's middags mee naar beneden zodat ik kon slapen. Ik kon bij haar echt mijn verhaal kwijt. Heb echt op haar gesteund.

En daarnaast natuurlijk alle basis dingen geleerd, zoals badderen, verschonen, temperaturen etc.

Dus van te voren zag ik er tegenop, maar heb zoveel aan haar gehad.

En al die controles, tja, na je bevalling is niks meer erg hoor.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven