Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
quote:sokje schreef op 25 augustus 2010 @ 11:48:

allemaal een beetje lekker geslapen?

Was het maar waar: gisteren vroeg naar mijn bed gegaan omdat ik me niet lekker voelde en koortsig de hele nacht zo'n beetje eruit gedreven. Nino zal zich ook wel niet helemaal fit voelen, want die wilde drie voedingen en ging daarna niet erg soepel slapen. Mijn pogingen vanmorgen nog wat te slapen vond hij ook geen goed idee, want van zes uur tot tien minuten geleden is hij bijna non-stop wakker geweest. Nu slaapt hij in de draagdoek. In elk geval even geen gehuil, maar ik heb me dus wel eens beter gevoeld dan vandaag. Gelukkig schijnt de zon: zo maar even naar buiten.

Ook fijn: man heeft vanavond een feestje...

Pammie, was de cake wel lekker?
Beterschap Mif!

Wij zijn naar gastouder gefietst. Ik heb Mannie kicking & screaming op de fiets moeten hijsen omdat hij zelf wilde fietsen maar dat mocht niet van mij (want dat mag niet van het ziekenhuis). Blij dat ik het niet gedaan heb want hij is hartstikke moe en hangerig. Vannacht was hij ook heel hard aan het huilen van de keelpijn, volgens mij heeft hij vandaag zijn dipdagje.
Alle reacties Link kopieren
arm ding!

en arme Miffy, sterkte nog de rest van de dag! Geen borstontsteking toevallig? kan ook met koorts beginnen, zonder de pijn.
Hij zit nu te kleuren in zijn pyjama. Net heeft hij een tijd in bad gezeten, toen hebben we samen boekjes gelezen. Hij hangt alleen maar tegen me aan, of hij piept Mini rent al de hele middag in haar onderbroek rond met de buurkinders. Toen Mannie in bad zat heb ik een deel van mijn kast uitgemest, ruimt lekker op. Ik zal mijn man vanavond ook eens voorbereiden op wat er nog meer het huis uit moet binnenkort (een oud kastje, een oud tafeltje, 2 enorme dozen - van airco en breedbeeldtv -, een kapotte breedbeeldtv, en de tv voor de 2 net genoemde breedbeeldtv ).
Mannie slaapt al een half uur. Eten was dramatisch, hij zat continu te piepen (ondanks paracetamol). Hopen maar dat hij een lekkere nacht maakt.
Arme Mannie, wat sneu dat hij er nog zo'n last van heeft.

Remma, is jouw mini ondertussen helemaal hersteld?

En Miffy, wat een dramadag en -nacht. Ik hoop dat de middag beter was.

Hier een veel te drukke dag op het werk. Gisterenavond was ik moe en besloot ik vanmorgen nog een aantal dingen te doen, maar ik schrok om 6.30 wakker en toen moest ik me enorm haasten naar het werk (en kon ik dus niets meer doen). Aldaar alleen maar spoedklussen en -telefoontjes en daarna nog tot 18 uur cursus geven (de voorbereiding viel volledig in het water, dus ik heb maar flink geïmproviseerd). En nu moe, dus ik ga snel naar bed. Dit soort dagen moet ik niet te veel hebben, want dan kan je me opvegen...
Hij werd net weer helemaal overstuur en huilend wakker. Er kwam alleen maar uit dat hij keelpijn had maar volgens mij kan dat gewoon helemaal niet omdat hij om half 7 nog 500 mg. paracetamol heeft gehad. Snap er niets van.

Wat een dag Ank. Hopen dat het morgen beter is.

Hoest Mif?
als de keel wat opgezwollen is, irriteert dat misschien en voelt-ie dat als pijn? Ik probeer maar een theorie. Wel verveledn voor hem en voor jou; hoop dat het bij deze ene oprisping blijft.

Anky: klintk wel als Heul Heavy, zo'n dag. Hoop dat je vannacht een beetje bij kunt tanken.

Miffy nog een beetje bijgekomen vandaag?

heerlijk uit eten geweest met z'n 2-en! was erg gezellig en erg lekker. en net kreeg ik over de mail een oppas aangeboden, dus wie weet kan het nu wat vaker. We hadden nu Poeks oude crechejuf, die met alle plezier komt, maar die moeten we altijd met de auto terugbrengen naar buiten Amsterdam en dat vinden we toch wat omslachtig. Bovendien is die chronisch ziek en wil ik haar eingelijk niet teveel belasten (en heeft ze een ongelooflijk doordringend parfum dat ik niet lekker vind, maar das bijzaak natuurlijk )
Nee, hij huilt weer

Dag meisjes, lekker geslapen? Mif, hoe is het bij jou vandaag, weer wat opgeknapt?

Mannie heeft nog een paracetamol gekregen en sliep daarna goed. Mini had de tafel gedekt toen ik beneden kwam en al een boterham voor haar broertje gesmeerd en de korstjes eraf gehaald. Lief.

Vanavond hebben Pamman en ik een etentje bij mijn oud-collega. Morgenavond neemt Pamman mijn neefje en nichtjes mee naar ons. Mijn zus is ook geopereerd en zij mag een paar weken niets. Tot zondagochtend hebben wij 5 kinderen (oh my ). Ik hoop dat Mannie het trekt. Vandaag doen we maar helemaal niets, gelukkig niet zo moeilijk met dit weer.
fijn dat het niet erger werd, Pammie.

en het idee van 5 kinderen tot zondagochtend zou mij ook niet echt aantrekken, pfoe!

Mannie heeft nog een paracetamol gekregen en sliep daarna goed. Mini had de tafel gedekt toen ik beneden kwam en al een boterham voor haar broertje gesmeerd en de korstjes eraf gehaald. Lief. was een lief moedertje is dat toch!

Slof is een beetje narrig omdat zijn Thomastrein niet doet wat-ie wil. Maar wat-ie dan wil, is mij nog niet duidelijk; prul. hij heeft vanmorgen wel weer vol enthousiasme in plassen staan stampen en ik kreeg hem pas mee naar binnen toen-ie languit in een plas viel. maar wel blijven lachen.
Altijd fijn, languit in een plas

Ik heb het zelf voorgesteld omdat ik verder weinig kan betekenen voor zus vanwege de afstand. Maar ik zie er eerlijk gezegd wel een tikje tegenop, zijn ook niet de rustigste types.

Mini gaat nu ook voor mij een broodje smeren, dotje Ze is echt zo lief de laatste dagen.
Wat een regen hè. Hier Ot en Maby al naar school gebracht en daarna met Sien de weekboodschappen gedaan.En verder doen we maar lekker kalm aan inderdaad. Ik ben best wel moe en dit weekeinde ook weer grotendeels alleenstaand, dus even energie sparen.

Oei Pammie, succes met 5 kinderen. Alhoewel ze vaak elkaar ook dan wel heel goed kunnen vermaken. Wat lief van Mini trouwens dat brood smeren.
We zijn even naar de stad geweest en Mini heeft van haar verjaardagsgeld het Barbie-zwembad gekocht. Mannie heeft ook iets gekregen van HotWheels () en nu gaan ze lekker spelen. Ik duik de keuken in voor wentelteefjes.

Ik heb het idee dat het met Mannie beter gaat vandaag. Hij stinkt wel onwijs uit zijn mond, had Mini dat ook zo lang Remma?
klinkt goed, wentelteefjes! hoewel mijn boterhammen met kipfilet en avocado ook niet te versmaden waren.

Ik moest net het water uit Slof z'n laarzen gieten en hij is inmiddels aan z'n 4e paar sokken toe (en z'n 3e broek) hoewel hij nu lekker ligt te pitten.

nu maar eens verder met puinruimen en stopfzuigen
kamer gezogen en gedeild, opgeruimd en senseo ontkalkt. nu nog administratie en ik mag op de bank!
Ik ben ook aan het opruimen, vanavond komt de oppas dus dat is een mooie stok achter de deur. De kindertjes spelen zoet met respectievelijk haar Barbies en zijn Hotwheels-collectie. Ik ga boven zuigen.

Het werden geen wentelteefjes, teveel werk.
Boterham met kaas is dan maar saai...

Vannacht een stuk beter geslapen, vanmorgen met Nino nog heel knus in ons bed gelegen en mijn keelpijn is weg: ondanks het pestweer ziet de wereld er vandaag een stuk zonniger uit dan gisteren.

Pluis zei vanmorgen tegen zijn vader dat ze een paraplu nodig hadden op de fiets, maar vaders was eigenwijs. Pluis had gelijk, en Man is onderweg van het kdv naar het station drijfnat geworden.

Sok, waarom doe je hem geen waterschoenen en een zwembroek aan? Is niet eens kouder dan een natte broek en natte sokken.
Ik zou ook moeten opruimen, maar Nino zit in de draagdoek, en dan ruimt alles beneden bukhoogte zo lastig op.
Boterham met vlokken is ook saai

Fijn dat jullie opgeknapt zijn Mif!
Iemand nog een 2.5-jarige lenen ?
quote:anky schreef op 26 augustus 2010 @ 16:25:

Iemand nog een 2.5-jarige lenen ?

neu: heb wel genoeg aan die van mij. wat doet-ie nou weer, dat je 'm kwijt wilt? hoewel die van mij nu heel lief teletubbies aan het kijken is. we hebben net allebei lekker geslapen, n zijn zus is aan het spelen.

zwembroek zou je bijna doen, ware het niet dat het daar nu toch echt te fris voor is. Fijn dat je weer wat beter bent, Miffy!

zie ik daar nu zon?
2.5 jarige is aan het oefenen voor haar functie in de toekomst: ze gaat namelijk directrice worden, of minister presidente, of koningin. Of gewoon Diva natuurlijk .

Gelukkig is ze nu zo moe van al dat divagedrag dat ze zowaar rustig speelt.

Ze zijn hier hongerig, dus ik denk dat we zo maar eens gaan eten. Morgen dan nog een dag werken en zaterdag gaan we A-man vergezellen bij groot afscheidsevenement (cryptisch ben ik hè). Betekent dus dat A-man als het goed is wat meer tijd in de toekomst gaat overhouden voor gezin en dergelijke. Ik ben dus erg blij .

Ik ging trouwens nog even een paar dingen (kwasten, verfdoos, waskrijt e.d.) halen die Sien nodig heeft voor de Grundschule. Was 23 euro kwijt... Hoppa...
Fijn Miffy dat de dag vandaag beter is dan gisteren.
Ik heb trouwens een leuk bed gevonden voor Sien en Maby. Ze willen zo graag een stapelbed. Ik denk dus dat het deze gaat worden (maar dan zonder de tent en extra's enzo).

Het is alleen wel een beetje sneu voor Ot, die het liefste ook bij de meiden op de kamer zou komen slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven