Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
wij moeten nog even bedenken hoe we ritueel laten verlopen: het aquarium voor Slof is nogal groot, dus 'even' ongezien verslepen is nogal lastig.

wat schattig, Anky, dat Maby zo'n snoepkont is en dat Ot zo blij was met z'n cadeau. En wat lief van dat vriendenboekje van Pammannie. Cute

heb net ook weer eens een was opgevouwen, cadeaus ingepakt, gedichten erbij geplakt en ik ben wel klaar geloof ik.

We moeten morgen maar zien hoe het gaat, trouwens. het plan is dat ik mijn vader ophaal, en , als het weer het toelaat, we nog even naar mijn broer gaan. Maar als het gaat ijzelen weet ik niet hoe we dat gaan doen. We wachten het maar af
Ijzel is toch vannacht? morgen gaat het dooien volgens mij. Ik heb net alle cadeaus naar de buren versleept en in een vriendenboekje geschreven
Man heeft ons bed opgemaakt en twee manden was gevouwen

Remma, te laat, maar nog gefeliciteerd. Is het een mooie koffiezetter geworden?

Wij hebben Sinterklaas al achter de rug, met een stel hyperdepieper kinderen. Pluis wil er niet helemaal aan dat Sinterklaas weer teruggaat naar Spanje. Hij vindt het vooral jammer dat het Sinterklaasjournaal niet doorloopt

Wat schattig, Anky, Ot met zijn knikkerbaan.
Wij gaan zo nog wat kadootjes inpakken en was vouwen, we moesten nog even zin maken/zoeken.

He mam, deze sint ziet er heel anders uit, en zijn paard ook, fijn zo'n dochter die op de details let

Ik hoop voor jullie dat het niet gaat ijzelen Sok.

Ik reed eind van de middag ons pleintje af en had onverwachts een tegenligger, ik probeerde uit te wijken, maar de auto gleed gewoon rechtdoor, ging maar net goed.

Zoals verwacht hadden ze geen andere snowboots meer, ik kon mijn geld terug krijgen of ze zou ze laten reparereren, mwah.. of snowboots helemaal weg, of gerepareerde snowboots terug over een paar dagen. Lastig.. ik denk er nog even over.

Ben benieuwd wat Slof er van vindt, van het aquarium.

Wat grappig dat Maby los ging op het snoepgoed.
Lekker Miffy, dat het achter de rug is
Haha Citronella, hier worden we ook al jaren door Sien met vragen bestookt over Sint:

- waarom heeft Sint soms een bril op?

- waarom heeft hij soms een andere stem?

- hoe kan sint nou de weg naar Duitsland vinden? Kan hij ook Duits?

- hoe wordt je hulpsinterklaas? Zijn er ook hulppieten?

- waarom heet sinterklaas in Duitsland Nikolaus? En waarom zetten de kinderen in Duitsland geen schoen?

Enzovoorts..

Gelukkig is haar geloof nog rotsvast en slikt ze al mijn antwoorden .

Maby snapt nog geen bal van het concept Sinterklaas, maar het snoepgoed maakt wel een enorme indruk .

Dag lieve miesjes,

Hier is het voor het eerst in tijden gezellig Vanmorgen om half 6 waren ze allebei wakker maar ik heb ze teruggeschopt naar bed en zowáár werkte het een keer (of misschien was het mijn dreigement dat ze dan vanavond niet konden opblijven ) en sliepen ze verder tot 7 uur. Mini heeft al een vriendinnetje over de vloer, Pamman is het bureau in elkaar aan het zetten. Mannie krijgt over een uurtje een vriendje te spelen, ik rommel een beetje aan. Al met al een heerlijk kneuterige zondag.

Vanmorgen de eerste cappuccino gedronken uit het nieuwe apparaat, die was verrukkelijk.
En we kneuteren lekker verder. Al gekookt voor morgen en overmorgen, ons bed verschoond. Ik heb wat foto's gemaakt van Mini haar nieuwe kamer, staan op Hyves. Mini is in de gloria met haar bureau, ze heeft er net een tijdje diep zuchtend achter gezeten

Vriendje van Mannie wordt zo opgehaald en dan gaan wij zo zoetjes aan eens de hapjes e.d. klaar zetten voor het feest. Volgens mij komt Sint om 5 uur sharp
Beginnersfoutje
Een primeur! Ik forum op de ipad.

Cadeautjes waren snel uitgepakt, Mannie was helemaal hyper, zo zien we hem nooit. Heel hoog en hard stemmetje en stuiterdestuiter. Ik heb een filmpje van het uitpakken van de dsi, hilarisch, ze gingen echt door het lint
maar ook vanaf de Ipad gewoon dubbel

Ik zag op Twitter dat Remma ook zo'n ding van Sinterklaas gekregen had; heeft Sint aandelen in Apple? ;-)Hier gewoon een flesje port en een boekje.

was nog wel een gedoe om de cadeautjes van mijn vader ongezien het huis binnen te krijgen; poek zag helaas toch het krat op de vlonder. Maar dat er boven een zak met cadeaus in haar slaapkamer stond, vond ze dan wel weer heel gewoon.

Poek is helemaal dol op haar speelcomputer en Slof met de auto's. het Aquarium wordt ongetwijfeld pas leuk gevonden als er vissen in zwemmen
Ik had ook bijna niets hoor. Maar ik mag over 3 weken een nieuwe telefoon uitzoeken en dat wordt dan mijn cadeautje.
Wij zagen trouwens tijdens een verplichte wandeling - grut moest even naar buiten om te luchten - een Sint ergens naar binnen lopen. Vanaf dat moment spurtte Mannie naar huis, zo grappig
Zo, klaas is weer vertrokken. De kinderen zijn flink verwend, wat wel jammer was, ik had een spidermanpak voor mandarijn gekocht maar het was te klein en hij kon het ook helemaal niet makkelijk aantrekken want geen goede opening/sluiting. Hij ging heel verontwaardigd de sint roepen dat zijn pak niet paste maar ja, nu moet de sint het dus gaan ruilen

Ik vind mini's kamer heel mooi geworden trouwens Pammie.

Limoen zeurde vanmorgen weer dat ze haar kamer niet mooi meer vindt, ze had het een beetje moeilijk want ze zeurde niet alleen over haar kamer, ze zeurde over het hele huis, over de woonkamer, over haar kleren etc etc..

Beetje jammer dat schoonmoeder ondertussen nog steeds niet geleerd heeft haar opmerkingen over waar ze dit of dat vandaan heeft, hoeveel het heeft gekost en dat ze het echt iets voor Limoen/Mandarijn vond, voor zich te houden.

Maar verder was het erg geslaagd, het furry frenzie ding voor Limoen, een spelletje met stapeldieren, Mandarijn's houten treinstation, en nog zo wat dingen.

Verschil tussen beide kindjes is wel heel duidelijk op zo'n dag trouwens, Limoen is steeds bang dat ze iets te kort komt en benadeeld wordt, Mandarijn is overal oprecht enthousiast over en accepteert dingen veel makkelijker.

Iedereen verder een leuke dag gehad?

Anky, Limoen denkt er het hare van, van de uitleg die wij geven, denk ik. Het valt niet mee tegen haar te liegen omdat ze dingen snel doorziet.
Beetje dom van schoonmoeder

Hier een Sint die een muis had besteld met de verkeerde stekker. Pamman begon tegen me te miepen dat ik de verkeerde had besteld en dat hij hoopte dat ik de bon nog had. Oen

Het dsi-filmpje staat op Hyves. En ik vind Mini's kamer ook heel mooi geworden, ben er zo blij mee (en ik mag er niet eens slapen)
jaja hier ook een ipad. maar goed, ik had al een iphone en de ipad is niets meer dan een vergrote iphone

Verder prima sintfeest gehad, jammer dat 2 cadeaus van oudste het niet deden en dus morgen geruild moeten worden. Dat was wel een domper op de feestvreugd.

Zag mini's kamer voorbijkomen op hyves: prachtig hoor. Ook wel mijn kleur zeg maar (op mijn kamer heb ik die kleur in de akseswares).

Grrr, irritant van schoonmoeder Citro. En ook zo irrelevant op zo'n avond.
Mag ik je Iphone dan?

Dat is balen ja, als het niet werkt. En helemaal als het er twee zijn.
Neej, ik houd mijn iphone. De ipad is voor beneden, voor allemaal zeg maar:)
Hier is de Ipad alleen voor papa

Welke koffiemasjien heb je nou gekregen? Ben wel nieuwsgierig welke uiteindelijk aan al jouw wensen voldoet
Ik zoek ff een plaatje, monument.

quote:citronella schreef op 05 december 2010 @ 22:05:

Beetje jammer dat schoonmoeder ondertussen nog steeds niet geleerd heeft haar opmerkingen over waar ze dit of dat vandaan heeft, hoeveel het heeft gekost en dat ze het echt iets voor Limoen/Mandarijn vond, voor zich te houden.

ik had mijn vader vooraf ingeseind dat we toch echt nog 2 streng gelovigen in huis hebben, maar ook dit jaar heb ik een paar keer mijn vinger op mijn lippen moeten leggen. Knurft
normaal is Poek ook altijd bang dat ze tekort komt, maar dat was dit jaar niet zo, gelukkig. En Slof deelde heel lief aan iedereen de cadeaus uit. Poek kon de namen op de pakjes al een beetje lezen, dat was ook erg leuk
Mannie wilde steeds een pakje vast hebben en toen dat niet mocht ging hij vreselijk hard huilen dat hij het alleen maar vast wilde houden en nog niet zou openmaken. Prul.

Weet iemand waar je makkelijk filmpjes kunt uploaden want ik heb een filmpje van het zingen en het klop-moment. Het is nogal veel mb dus ik zou graag een linkje mailen. Picasa accepteert onze filmpjes niet (mp4).
Oh ja, dat weet ik nog van de vorige keer van jouw vader ook Sok, dat ie ook zijn mond voorbij praat, handig. En Pamman dus ook al

Mooi masjientje Remma.

En balen van kado's van oudste. Da's wel heel sneu.
Mooi machientje Remma! Staat 'ie al?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven