Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Nou, ze is zeker weten ziek want ik werd om half 11 door de juf gebeld. Meteen gaan halen en nu ligt ze op de bank. Volgens mij is het een keelontsteking maar de dokter is niet bereikbaar vanwege overleg. Lekker dan.

Nitro, die telefoon wil ik ook. Over een paar weken loopt mijn abonnement af en dan krijg ik 'em gratish.

Nu verder werken.
Oh en Mif, er was niets bijzonders op school. Ik had al voorgesteld haar naar de gastouder te brengen dat ze daar lekker op de bank kon maar ze wilde persé naar school. Ik zat ook niet lekker op mijn werk eigenlijk, voelde me een tikje ontaard.
Over 2 uurtjes kunnen we bij de dokter terecht.
Alle reacties Link kopieren
Gratis ... nou hier echt niet, hoor. En ook als je een prepaid tegen een abonnement rekent + mobiel, dan kun je hem nog beter "zomaar" los gaan kopen. Wat zei de dokter?

We hebben hier best een gezellig keuveldagje. Zo maar eens verantwoord gaan spelen.
Ik heb wel een abonnement, geen beltegoed.

De dokter zei dat ze er niets aan kon doen. virale infectie, kwestie van uitzieken, duurt een week. Mini moest net ook nog spugen maar ik denk omdat die joekels in haar keel dwars zitten. Ze ligt nu weer op de bank.
Ot heeft volgens mij ook keelontsteking: hij stinkt ook behoorlijk uit zijn mond de laatste tijd. Maar echt ziek zijn ze hier gelukkig niet meer: ze hebben beiden weer praats voor 10 en eten weer als vanouds. Net even een rondje boodschappen gedaan: kerstboom gekocht (pff, wat zijn die krengen duur, maar ik had geen zin om verder te zoeken), supermarkt en daarna nog buitenverlichting voor de voortuin en nog wat goedkope DVDs.

Nu breekt Maby de boel af en zit Ot Kleine ijsbeer te kijken. Ik ga zo maar eens buitenverlichting in de bomen hangen: is dan leuke verrassing voor Sien vanavond. De zwemles van Ot skippen we maar voor een keer, want hij heeft geen zin en zegt dat hij nog steeds keelpijn heeft.

Haha, Ot leeft wel erg mee met kleine ijsbeer: ik krijg elke 5 minuten een live-verslag.
Oja, mobiel moet ik eigenlijk ook weer kopen. Sinds ik 2 jaar geleden de mijne kwijt ben geraakt heb ik nooit meer een nieuwe gekocht, maar toen ik pas met een lege accu stond was dat toch wel lastig.
Hangt de verlichting Ank?

Mini heeft geslapen en eet een beschuit. Ik heb eindelijk iets kunnen regelen voor collega die gaat trouwen. Alles wat ik bedacht had ging niet

Ik heb vanavond een date, eigenlijk zou ik zwaar naar de kroeg gaan met een vriend. Maar dat was ik 1. vergeten en 2. vind ik met zo'n zieke Mini niet zo handig. Dus nu gaan we lekker uiteten. Gezellig.
Verlichting hangt. Was wel een koud karwei: mijn vingers waren bevroren. We gaan zo maar eens vroeg eten: is wel lekker nu we niet naar de zwemles hoeven. En Maby is nog steeds de boel aan het afbreken/kapot aan het maken, dus die wil ik vanavond vroeg in bed hebben.

Hoe is het met Mini? En Mandarijntje alweer wat opgeknapt?
Mini kijkt dvd nummer 3 en eet beschuit nummer 3. Ze heeft ook veel meer praatjes. We wachten op mannie, die voor het eerst alleen naar huis mag lopen. En ik ben Mini's lievelingsbroek aan het redden, met je witte skinny in de modder vallen is niet handig. broek is al twee keer gewassen maar het ging er niet uit. Nu staat .ie te weken in een emmer net kokend water en bleek. hagelwit weer
Wat een rust hier!

Oh, minder rust hier in huis: Nino wordt wakker met honger. Man verschoont 'm nog even. Hij heeft deze week voor het eerst echt een hele goede week op het kdv gehad: goed geslapen, goed gedronken en vooral: heel vrolijk geweest. Erg prettig! Alweer een jaar geleden vandaag dat we 'm voor het eerst op een echo zagen.

Beschuit met keelpijn, Pammie? Dan heb ik juist helemaal geen zin in die kriebelige kruimels. Beterschap voor Mini.

Zo, aan de slag.
Mini eet alleen beschuit als ze ziek is want dat hoort bij ziekzijn... Wat fijn dat nino het zo goed heeft gedaan. Ik heb een ontzettend leuke avond gehad, heerlijk gegeten, goede bediening en goed gezelschap. Zo'n avond dat je er weer een tijdje tegenkunt :-)

Goedemorgen.

Mini gaat wel wat beter volgens mij. Vannacht heeft ze flink koorts gehad en nog een paar keer gespuugd. Ze hangt weer op de bank maar ze heeft wel wat hapjes brood en wat thee op.

De mannen zijn naar zwemles, ik ga even douchen.
lekker, Pam: dat je zo'n fijne avond hebt gehad! dat zijn de kersjes op de taart, toch?

en bedankt voor je werkelijk doddige kopje thee

wij gaan zo naar het tuincentrum
Doddig, leuk woord

Fijn dat het beter met mini gaat. Het heerst wel, zieke en zwakke kindertjes volgens mij.

Wat ga je in het tuincentrum doen Sok? Kerstbomen?
Ik vond het eerder een truttig kopje

Mini en Mannie zitten in innige omhelzing onder een dekentje op de bank

Tuincentrum.. oh joy. Ik ga maar eens een wasje vouwen en de kerstspullen van zolder halen. Eind van de middag moeten we naar de kapper maar verder hebben we niets.
de bedoeling was om alleen plantjes voor het aquarium te kopen, maar ja. Kerstboom doen we vanmiddag, past niet in de auto
tuincentrum was wel druk maar te doen
dit tuincentrum waren we nooit, we gingen af en toe naar de Intratuin, maar disse is veel groter: hebben ze een hele afdeling met miniatuurkerstlandschapjes enzo. kinderen waren door het dolle

en mama is los gegaan op de edelkitsch: heerlijk
Leuk Sokje, nu lekkere kerstsfeer bij jullie op de boot?

Hier dacht ik het goed geregeld te hebben: ik zou gaan schaatsen met Sien en A-man zou zich opofferen en met Ot en Maby naar de (viezige) indoorspeeltuin naast de ijsbaan gaan. Helaas was de ijsbaan de hele dag gesloten (dom, toen we er heen reden wist ik het opeens weer) en zo kwam ik dus toch nog in deze door mij zo geliefde indoorspeeltuin terecht (had ik al gezegd dat deze kleverig, oud en viezig is). Nou ja, de kinderen hadden het naar hun zin en A-man en ik hebben nog wat kunnen lezen (voordat ik 10 x de glijbaan af moest). En nu ligt Maby al op bed, want die stortte volledig in met het eten. A-man leest nu Ot en Sien voor, want ik stort ook volledig in.
De kerstboom staat hier trouwens ook weer. De kinderen hebben hem, zonder bemoeienis van ons, versierd, dus we hebben een heuse discoboom in huis .

Maar misschien dat ik morgen ook nog wel even langs tuincentrum ga. Die miniatuurlandschapjes vinden ze hier ook wel erg mooi.
Wat een raar weer. De (vele) sneeuw binnen een dag bijna helemaal weg. Bizar.

Ik was vanavond niet zo heel lief tegen de kinderen. Geen extra half uur knuffelen met jongste en oudste een beetje afgesnauwd. Maar na 1,5 prutnacht en twee dagen thuis met de twee (een marathon van slee-rijden, knutselen, voorlezen, playmais, koekjes bakken, koekjes versieren, lego enz, en dat doen ze allemaal uiteraard niet alleen, en om de vijf minuten iets anders) was ik even uit-gemoedert. Nouja, morgen nieuwe kansen.

Ik had eigenlijk ook wel de kerstboom willen halen, maar Nitroman wil graag mee, maar niet vandaag. Beetje stom, want dan hikken we er weer volgend weekend tegenaan. Achja, zal wel goed komen allemaal. Mijn hoofd zit alleen een beetje vol met alles wat aan gaande is.

Pammie, hoe is het met jullie patientje? Anky, jakkes, een plakkerige indoorspeeltuin! Het gebeuren hier in woonplaats vind ik ook erg vies (en ga niet graag), maar speeltuin in de buurt van mijn moeder is spliksplinternieuw en spic and span. Is toch wel een verschil hoe graag je er dan als moeder zit ...
Zo leren ze het ook nooit Nitro Hoe is het met je papa?

Vieze indoorspeeltuin

De kerstboom staat hier ook en ik ben er weer blij mee. Met bijpassende ballen krijg je tenminste een gestylede boom

Met het patiëntje gaat het een stuk beter dan gister. Nog steeds niet fit maar ze eet redelijk en ze is meegeweest naar de kapper. Daar heeft ze besloten heur haar kort te knippen, het hangt nu net boven haar schouders. En het staat leuk! Ik heb het al 38 keer tegen haar gezegd, dat ik het zo leuk vind. Ze heeft onwijs veel krullen nu. Ik weet niet van wie maar ik ben jaloers
Ik ken alleen schone indoorspeeltuin. Gelukkig.

Fijn dat patientje beter gaat. Hier ook kapper en ook net boven schouders bij meis.

Oudste ook, heeft zijn lange haar eraf en een fris koppie nu. Staat mooi.
Ik weet het Pammie. Ik train ze. Op ook even alleen spelen. En bij het koekjes-versieren had ik geen inbreng, maar met dat suikerspul wilde ik ze ook niet graag een half uur alleen laten kliederen Maar ik moet zeggen, Oudste doet het al prima met het alleen spelen en alleen koekjes bakken. Nu jongste nog. Helemaal alleen en urenlang hoeft echt niet, alleen minder high maintenance.

Wat een kapperverhalen allemaal, wij gaan volgende week ook.

Met mijn vader gaat het slecht. De doop is nu bijna rond voor net na de kerst, hopen dat hij dat gaat halen. Het staat hier nu zo nuchter, maar het is verschrikkelijk onwerkelijk allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven