Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Mannie staat ook vaak te huppelen maar vertikt het dan om naar de wc te gaan. Gister was hij dus ook te laat. Vindt hij vreselijk maar ja, eigen schuld, dikke bult. Ik snap niet dat hij niet gewoon gaat.

Na een zeer huishoudelijke sessie waarbij het hele huis is gedweild en gezogen en weer een was eruit/erin had ik wel wat lekkers verdiend. Mag ik jullie de Oreo Choc White aanraden? Na 4 van die koekjes ben ik wel kotsmisselijk, mooi, want dat beperkt de inname tot slechts 456 calorieën
Sokje, ik vind jou altijd nog best actief als je zegt dat je een rustige morgen hebt . Bananenjam klinkt trouwens wel lekker. Moet ik ook eens gaan proberen, al krijgen de bananen hier nooit de tijd om van de schaal af te wandelen, want grootverbruik hier in huis.

Ik ben van plan om na de wintersport eens een poging te gaan doen om zelf zuurdesembrood te gaan bakken. Nou niet dat ik denk dat het overdreven lekker gaat worden, maar het chemisch proces lijkt me wel interessant (het duurt gewoon een week en deeg met 36 uur rijzen enzo). En ik vind broodbakken altijd een heerlijk ontspannende bezigheid.

Nitrogen, wat naar van dat plassen van jongste. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat je er aan zou moeten doen. Behalve zoveel mogelijk negeren, maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Lijkt me best gezellig trouwens: verhuizen naar Nitrostad. Maar ik denk dat familie er niet blij mee zou zijn. Die vinden de huidige afstand al aan de verre kant.

Pammie, ik ben inderdaad nog behoorlijk druk. Maar ik sta nog volledig achter beslissing. Al vind ik het wel heel lastig om het aan mensen te vertellen, het is net of ik me er voor geneer ofzo. Ik denk dat ik het in het nieuwe jaar pas echt rustig krijg, nu speelt er overal van alles en daar ben ik gewoon retedruk mee. En ik merk dat ik zelf gewoon gestrest ben. Ik ben er niet mee naar een huisarts geweest, maar ik denk dat ik gewoon overspannen was/ben. Ik voldoe in ieder geval aan alle criteria op de lijstjes en ben ook niet helemaal mezelf de laatste tijd. Enfin, het komt vast weer allemaal helemaal goed (ik negeer nu duidelijk even de stress van nog een hoop dingen regelen en alles klaar maken voor de vakantie ).

Ah, A-man komt thuis!
Alle reacties Link kopieren
je had me niet moeten zien, hoor, Anky, was neit vooruit te branden. en jam maken was werkelijk in 10 minunte gebeurd.

en dat je het druk hebt, verbaast me niks: je bent al niet rustig van jezelf en dit is niet bepaald de meest relaxte tijd van het jaar, voor niemand niet. was niet zo gek dat ik drie jaar geleden juist rond deze tijd crashte.
Nip, voor ons.

Ank, je zou het rustiger aan gaan doen, dan moet je geen activiteiten bedenken van een week om iets te maken wat je waarschijnlijk niet eens lekker vindt. Kan me niet voorstellen dat je daar nou ontspannen van wordt

Ik snap best dat het niet altijd makkelijk is om te vertellen dat je niet meer werkt. Maar dan noem je het gewoon een sabbatical, klinkt heel anders dan Toos Werkeloos
Nino in het ziekenhuis met longonsteking. (Ik erbij. ) Wat een rotweek.
Hoi Miffy,

ik lees regelmatig met jullie mee en wilde nu toch even reageren.

Sterkte met je zieke mannetje! Niet leuk om met zo'n kleintje in het ziekenhuis te moeten zijn! Ik hoop dat hij snel opknapt!
Ach nee Miffy, wat een rotnieuws. Het ene moment lees ik nog over een verkouden baby, en nu ligt ie ineens in het ziekenhuis .

Wat een rotweek inderdaad. Hoe is het nu met Nino? Weet je al of jullie lang moeten blijven? Is hij erg benauwd?

Heel veel sterkte voor jullie allemaal en ik hoop dat Nino weer snel opknapt .

Wat lief trouwens dat je ook even reageert Zeester.
Pammie, ik vind bakken en koken leuk en ontspannend (echt waar ).

(het zal ongetwijfeld niet zo bedoeld zijn, maar je post hierover irriteert me een beetje merk ik).
Hier vannacht een spugend meisje, die gelukkig op tijd was om naar de WC te rennen en haar maaginhoud daarin te deponeren. Scheelde ons weer een bed verschonen en de rest van de nacht heeft ze gelukkig lekker doorgeslapen.

Citronella, hoe is het met jullie? Druk met van alles regelen voor het huis?

En Esmee, geen idee of je hier regelmatig meeleest, maar in ieder geval voor jou een en ik hoop dat het bij jullie ook weer wat beter gaat. Ben in ieder geval heel benieuwd hoe de vorderingen van jullie "project" zijn.
quote:sokje schreef op 30 december 2010 @ 22:17:

je had me niet moeten zien, hoor, Anky, was neit vooruit te branden. en jam maken was werkelijk in 10 minunte gebeurd.

en dat je het druk hebt, verbaast me niks: je bent al niet rustig van jezelf en dit is niet bepaald de meest relaxte tijd van het jaar, voor niemand niet. was niet zo gek dat ik drie jaar geleden juist rond deze tijd crashte.Dat is ook zo Sokje. Deze tijd is gewoon altijd heel erg druk en dat wist ik ook wel van tevoren. Als ik nu nog gewoon aan het werk was geweest, was ik misschien ook wel gecrasht, zat ik me te bedenken. Nu weet ik dat het even doorbijten is en dat ik daarna niet gewoon door hoef te rennen, dat is een groot verschil.
En nu heb ik wel weer genoeg gepost zo op de vroege morgen (rest van de dag zal er wel weinig van komen).

Zit nog wel steeds aan Miffy en Nino te denken. Hoop echt dat alles goed is.
quote:anky schreef op 31 december 2010 @ 05:07:

Pammie, ik vind bakken en koken leuk en ontspannend (echt waar ).

(het zal ongetwijfeld niet zo bedoeld zijn, maar je post hierover irriteert me een beetje merk ik).Niet zo bedoeld, sorry
Mif, heel veel sterkte meis! En beterschap voor Ninootje
En toen viel er eentje head first van de bank en dan niet op het kleed natuurlijk maar op het parket. Bult valt mee gelukkig.

Ik ga chocoladetulband bakken (recept hebben Ank, vooral van het opeten word je heel blij ).
sjeetje, Miffy: heftig! sterkte!
Miffy, wat een narigheid. Hopelijk mag hij snel naar huis. En begrijp ik nu goed dat jij erbij mag blijven en slapen voor de voedingen?

Hier waterpokken, maar kind niet ziek. Vriendje met ook waterpokken heeft ook een longontsteking.
Pammie, ziet er goed uit. Wij moeten nog boeken.
Even snel thuis om wat spullen te halen: uiteindelijke diagnose is RS virus, en een joekel van een dubbele oorontsteking. AB tegen die laatste lijkt al wat te helpen, maar hij is nog wel een zielig vogeltje, met sonde (want drinken is te moeilijk) en een beetje extra zuurstof.

Ouders mogen 24 uur per dag blijven, dat wordt zelfs aangemoedigd.

Zeester, bedankt voor je inbraak (geloof dat ik je helemaal niet ken!)
Agossie, wat zielig Mif. Dit wordt wel een heel ander Oud & Nieuw dan je in gedachten had Heel veel sterkte!
He bah, RS virus is naar, maar combinatie met oorontsteking is dubbel zielig. Hopenlijk knapt hij snel op (Ot had als baby ook RS-virus en knapte na 3 dagen gelukkig weer enorm op, ik hoop dat dat voor Nino ook geldt). Ik mocht toen ook blijven inderdaad, lag op een opklapbed in de kamer erbij.

Pammie, no worries. Ik was een beetje prikkelbaar vanmorgen.

We wachten nu op mijn moeder en kunnen daardoor helaas niet naar buiten. Is te merken aan de kinderen, die zijn enorm prikkelbaar. Net als hun moeder zijn ze niet zo gemaakt voor een dag binnen blijven (het is hier enorm snertweer: nat, mistig en ijzel).
Miffy wat naar, Nino zo ziek, heel veel beterschap en fijn dat je erbij mag blijven
sterkte Mif. Ik vermoedde ook al wel RS; het is het seizoen.

Meisjes, wij gaan zo dus ik wens jullie alvast een geweldig, gezond en gelukkig 2011!

Mif, onwijs veel sterkte!

Het is inderdaad RS seizoen: de hele afdeling hier ligt vol met rs patientjes. Vind mezelf wel een beetje zielig, eerst kerstavond met Mam bij zijn ouders en ik met zieke poes thuis, en nu oud en nieuw met hem thuis en ik met ziekenhuiskolf bij het bed van een zielig vogeltje - Nino is natuurlijk pas echt zielig.

Moeder nog gearriveerd, Anky?

Veel plezier iedereen vanavond, en de beste wensen voor 2011!
hier iedereen ook alvast de beste wensen voor 2011. En speciaal voor Miffy en Nino .Er zijn leukere omgevingen om O&N te vieren.

Bij Ot destijds ook inderdaad een volledige kinderafdeling vol met RS-baby's/peuters (en ik had er destijds echt nog nooit van gehoord).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven