Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Bij Hotch wel

Pamman is naar de stad, want hij moest nog wat dingen hebben. Daarvoor moest hij eerst de reclamefolders doornemen want misschien stond daar nog wat in wat hij óók nodig had Mini is mee op mijn dringende verzoek, Mannie speelt en helpt mij een beetje, de kerstboom is afgebroken en nu ga ik me met de koffers bezighouden.
Nino heeft een goede nacht gehad (ik niet, want ik was eerst te opgefokt en Pluis, die duidelijk ook van slag is, had een hysterische driftbui omdat ik hem water gaf in de verkeerde beker. Om twee uur 's nachts. Ben echt bij hem weggelopen omdat ik bang was dat ik mezelf niet meer inde hand had. En ben toen de stomme beker beneden gaan halen om rust in de tent te krijgen.) Nino heeft net voor het eerst weer wat gedronken, gelukkig, want kolven gaat werkelijk voor geen meter. Gelukkig is er vriezervoorraad.

Antibiotica lijkt dus echt aan te slaan. Hij krijgt een drankje. Als ze zich meteen gerealiseerd hadden dat er ook een bacterie in zijn longen zat (achteraf wel te zien op foto en aan bloedbeeld) was het misschien donderdag al een infuus geworden, maar dat weet ik verder niet echt.
Alle reacties Link kopieren
ach meissie; niet heel onlogisch dat je vannacht over de emmer was en Pluis ook. maak ajb na afloop van dit festijn tijd voor jezelf en voor jullie allemaal en glij niet direct de standaard routine in.

Gelukkig maar dat nino weer wat gedronken heeft. lukt kolven niet van de spanning?

net wezen schaatsen met het spul; Slof ook voor het eerst op de (dubbele) ijzers, ondanks luid protest. gelukkig ging het later beter. Poek gleeed sopeltjes, dus voor haar gaan we op zoek naar enkele ijzertjes; er moet een beetje uitdaging in blijven
Wat Sok zegt Mif, let op jezelf meisje.

Pamman is nog niet thuis, hij belde namelijk om te vertellen dat hij met Mini ging lunchen. Tuurlijk schat, veel plezier. Dan pak ik de koffers wel in, draai de laatste wassen en maak het huis schoon
zennnn, Pam, Zennnnnn. om heel eerlijk te zijn ben ik een beetje kwijt wat jullie ook alweer gaan doen?
Wat fijn dat Nino een stijgende lijn heeft. Als hij die AB maar slikt, da's ook niet vanzelfsprekend. En helemaal begrijpelijk dat iedereen een beetje over de emmer is momenteel.

Ojee, Pammie, ook niet zo'n handige actie van Pamman. Is het weer een beetje goed gekomen? Man gedroeg zich met visite voorbeeldig. Da's best fijn, als hij de rest van de tijd ook zoveel moeite zou doen. Ik ben twee keer vandaag alleen met de kinderen buiten geweest, hoewel ik denk dat het voor man heel goed was geweest, beetje frisse lucht. Maarja, mag ik weer niet zeggen. En ik heb het vaak gezien dat mensen, als ze man meemaken, helemaal niet weten waar ik het over heb als ik eens klaag over hem, hij is toch gezellig, wat zeur ik nou? Ja, alleen als de visite weer voorbij is, dan slaat hij om als een blad aan de boom. Grrr.

Irritant weer hier, om nul graden, met de restanten sneeuw is niets meer te beginnen, maar het is nog net genoeg om het spelen, tractor rijden en kinderwagen duwen te belemmeren. We hebben maar in de sneeuwmodder een hutje in het bos gebouwd.
Nitro, AB gaat via de sonde, dus gelukkig geen moeilijk gedoe om het binnen te krijgen. Dat is dan weer een voordeel. Hij krijgt ook vloeibare paracetamol via de sonde, omdat hij gisteren tot twee keer toe zetpillen uitpoepte.

Vanmorgen is hij een tijd wakker geweest, nu slaap hij alweer bijna vier uur.

*en toen zag ik oogjes. En een glimlachje*
achgossie!
We gaan op wintersport.
quote:Pammie schreef op 02 januari 2011 @ 17:17:

We gaan op wintersport.lekker hoor! is de Pamman alweer gearrriveerd?
Ja. Met een nieuw skijack voor mij

Hij is nu braaf het nieuwe kastje voor Mannie inelkaar aan het zetten en ik ga koken. Kleren voor de kinders liggen klaar, vanavond nog even stofzuigen en dan vind ik het wel weer gezegend voor die paar dagen.
kijk! hij snapt nog wel wat....
Alleen nog mijn eigen spullen pakken en dan is het klaar. Het is zelfs al helemaal opgeruimd en gezogen hier.

Ik ben trouwens erg blij, een langlopend mysterie is opgelost. Mini was al weken haar lievelingspop kwijt, ik ben al weken aan het zoeken want het irriteert me mateloos dat zoiets 'zomaar' verdwijnt. Net zet ik het nieuwe kastje op Mannies kamer op de goede plek, in de hoek van zijn kamer. Daarvoor moeten er wat speelgoedbakken opzij en ja hoor, daar helemaal in de hoek, achter Mannies zwemleskrokodil (zo'n kartonnen geval waar je de stickers op kunt plakken) ligt Pop. De enige plek waar ik inderdaad nog niet had gezocht
Zwemleskrokodil???

Nino heeft net weer helemaal zelf een voeding gedronken. Ik dacht niet dat hij veel binnen had gekregen, maar de weegschaal dacht van wel. Kennelijk is hij toch echt veel efficiënter dan een kolf Ademhaling wordt nu ook echt rustiger, dus hopelijk kan hij nu snel zonder extra zuurstof. En dan kunnen we langzaam aan naar huis gaan gaan denken.

Pammie, veel plezier, en Anky, gingen jullie nou ook deze week?
fijn, Miffy, dat hij goed gedronken heeft en beter ademt. blijf je vannacht weer in het ziekenhuis? sterkte iig
Wat goed Mif, dat hij zo lekker gedronken heeft. Voor jou ook. Stond je niet op springen toen het kolven ook niet lukte? En ook fijn dat de ab zo aanslaat.
Miffy wat fijn ie zelf heeft gedronken en zijn ademhaling rustiger is. Ik hoop dat het snel zover is dat ie naar huis mag.

Pammie, fijne vakantie!

Vanmorgen hebben we uit kunnen slapen, heerlijk, Limoen speelde op haar kamer met de barbies (mijn ouders hadden nog een hele collectie seventies barbiespullen) en Mandarijn sliep uit, tot 9 uur, echt uniek. S ochtends kerstboom en andere kerstzooi opgeruimd en smiddags naar de ijsbaan, ik dacht dat ik kortingsbonnen had, maar die waren niet geldig in de kerstvakantie, kwam ik bij de kassa achter . Mandarijn was alleen nog steeds in zeurstemming. Hij moet al een paar weken helemaal niets meer van mij hebben, is heel dwars en stout, en hangt heel erg aan man. Dat gaat zover dat hij het op een krijsen zet als man even een rondje alleen gaat schaatsen, dus heel gezellig was het niet. Limoen kan het best goed, denk dat we voor haar ook voor enkele ijzers gaan. Die werd alleen weer chagrijnig van Mandarijn's constante geklaag en wij ook, dus toen zij begon dat ze een beloning wilde omdat ze zo goed geschaatst had was ik er echt helemaal klaar mee. Ben ook nog heel hard op mijn stuitje gevallen met Mandarijn gelukkig bovenop me, in een poging hem zsm weer bij man in te leveren, en de schaatsrekjes waren zeer schaars, dus mwah... matig middagje.

Morgen weer werken, geen zin in, had nog wel een week vakantie gewild, deze kerstvakantie is echt omgevlogen, had nog wel een paar dagen met de kinderen gewild ipv allemaal dingen regelen, maar goed.
Klinkt niet heel gezellig nee.

Mannie kan ook zo zeuren maar vandaag was hij überlief. Hij hielp ook goed, was lekker kletserig, kwam me steeds vertellen dat hij mij zo lief vindt

Ik ga eensch kijken of het allemaal in de koffer past en dan mijn bedje in. Misschien kom ik Hotch nog een keer tegen .

trusten

Goedemorgen! Laatste bakkie van mij deze week. Alleen nog even ontbijten en zooi in de auto en dan zijn we weg.

Dag meisjes!
Oh. De Ipad gaat mee dus wellicht meld ik me nog even
veel plezier en doe voorzichtig!
Wat fijn dat het met Nino wat beter gaat, en dat ie weer zo goed heeft gedronken! En ook nog een glimlachje

Pam, je bent al weg dus, maar hoeven Mini en Mannie niet weer naar school dan vandaag? De Koekenkindjes dus wel. Fijne vakantie in ieder geval!

Ik ga weer verder met mijn fris-aan-de-slag werkdag.
voor het eerst in jaren was de kerstvakantie gespreid, dat kon omdat kerst en O&N precies in het weekend vielen. maar regio's konden zelf besluiten wanneer ze vrij zouden geven, geloof ik. want het was niet heel logisch verdeeld.

goedemorgen, Koeky, btw. alles goed in Koekjesland?
Nino is losgekoppeld van alle slangen en draadjes (op de saturatiemeter aan zijn voet na). Als hij de komende uren het goed blijft doen, mogen we naar huis. Ik heb een beetje het idee dat de kinderarts het er ook een beetje vanaf last hangen of we het zelf aandurven, naar huis te gaan. Ik vertrek het liefst nu meteen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven