Last minute kraamcadeau

26-05-2023 08:38 87 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond op kraamvisite bij een vriendin. Het is al haar 3e kindje. Nu moet ik nog last minute een kraamcadeau regelen. Ik dacht aan bon van Hema. Misschien wat onpersoonlijk maar ik zou het anders echt niet weten. Het is al haar 3e, ze heeft al veel. En ik weet het anders ook niet.
Wat denken jullie ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Als iemand alles al heeft begrijp ik niet wat je dan bij de Hema moet halen. Maar goed, ik vind de Hema niet echt mooie spullen verkopen, functioneel wel, maar goed als je veel al hebt heb je daar ook weinig aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tafelkleed schreef:
26-05-2023 17:32
Nogal logisch dat ik Ako niet ken, dat zit niet in heel Nederland
Primera wel volgens mij
Ako is echt veel ouder dan Primera en zit wel degelijk in heel Nederland en vrijwel op elk groter NS station. Maar goed, iemand kan iets niet kennen natuurlijk. Ben ook een beetje verbaasd, haha! AKO heeft ook altijd zo’n landelijke boekenprijs die altijd uitgebreid in het nieuws is enzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tafelkleed schreef:
26-05-2023 12:26
Huh? Ik snap jullie reacties echt niet, weet dan niemand dat je juist met die primerakaart een bon naar keuze kan kopen?????
Oh, ik wist dit ook niet hoor. Ik kom zelden bij Primera. Maar ik zit niet in een bonnen-omgeving, dus misschien is dat het.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
29-05-2023 10:18
Ako is echt veel ouder dan Primera en zit wel degelijk in heel Nederland en vrijwel op elk groter NS station. Maar goed, iemand kan iets niet kennen natuurlijk. Ben ook een beetje verbaasd, haha! AKO heeft ook altijd zo’n landelijke boekenprijs die altijd uitgebreid in het nieuws is enzo.
Ako heeft ruim 90 winkels en Primera meer dan 530, dus op zich snap ik wel dat je ako misschien niet kent :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
29-05-2023 10:41
Ako heeft ruim 90 winkels en Primera meer dan 530, dus op zich snap ik wel dat je ako misschien niet kent :mrgreen:
Ja, dat zag ik net ook. Hier heeft Primera destijds veel oude Ako-locaties overgenomen (wel allemaal heel kleine zaakjes). Dus misschien dat ik nog in mijn hoofd heb. Maar Ako heeft in ieder geval een contract met NS op de stations.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
29-05-2023 10:16
Als iemand alles al heeft begrijp ik niet wat je dan bij de Hema moet halen. Maar goed, ik vind de Hema niet echt mooie spullen verkopen, functioneel wel, maar goed als je veel al hebt heb je daar ook weinig aan.

Och, je hebt best wel eens een nieuwe hydrofiel nodig, of een hoeslakentje, een pyjama, romper, ondergoed, bestekje, dat soort dingen. En soms hebben ze ook wel leuk speelgoed en kleertjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
29-05-2023 10:16
Als iemand alles al heeft begrijp ik niet wat je dan bij de Hema moet halen. Maar goed, ik vind de Hema niet echt mooie spullen verkopen, functioneel wel, maar goed als je veel al hebt heb je daar ook weinig aan.
en desnoods haal je er gewoon brood en kaas mee, en een stel onderbroeken en sokken
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
31-05-2023 08:05
en desnoods haal je er gewoon brood en kaas mee, en een stel onderbroeken en sokken
Ja, dat snap ik hoor. Maar ja, ik zie dat dus inderdaad meer als boodschappen dan iets anders.

Moet er wel bij zeggen dat ik een van de weinige niet-Hemafans in Nederland lijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
S0LEIL schreef:
31-05-2023 01:37
Och, je hebt best wel eens een nieuwe hydrofiel nodig, of een hoeslakentje, een pyjama, romper, ondergoed, bestekje, dat soort dingen. En soms hebben ze ook wel leuk speelgoed en kleertjes.
Precies! De HEMA heeft fantastische baby- en kinderkleding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze hebben ook leuke traktaties enzo. Zo'n bon hoeft ook niet binnen 6 weken op.
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
31-05-2023 10:15
Ze hebben ook leuke traktaties enzo. Zo'n bon hoeft ook niet binnen 6 weken op.
Bij mensen met meer kinderen geef ik sowieso altijd iets voor echt veel verderop, geen echt babyspul meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
31-05-2023 10:09
Ja, dat snap ik hoor. Maar ja, ik zie dat dus inderdaad meer als boodschappen dan iets anders.

Moet er wel bij zeggen dat ik een van de weinige niet-Hemafans in Nederland lijk te zijn.
ik ben team: Vroeger had de Hema ECHT leuke dingen. Nu is het gewoon een warenhuis

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven