Ledikant van Ikea?
dinsdag 15 december 2009 om 12:08
Omdat de wieg bijna te klein wordt voor onze vent, gaan we op zoek naar een ledikantje. Nu had ik er bij Ikea wat gezien, die qua prijs wel interessant zijn. Want bij een babywinkel betaal je minstens ¤200,00 voor een bedje, en bij de Ikea al vanaf ¤69,95.
Maar ik wil natuurlijk wel een goed en stevig bed!!
Wie heeft er ervaring met ikea ledikantjes, zijn deze goed?
En wat betreft een matras? Ik zit te denken om een aerosleep te kopen, maar zag op de site dat Ikea ook vanalles verkoopt.
Alle tips zijn welkom!
Maar ik wil natuurlijk wel een goed en stevig bed!!
Wie heeft er ervaring met ikea ledikantjes, zijn deze goed?
En wat betreft een matras? Ik zit te denken om een aerosleep te kopen, maar zag op de site dat Ikea ook vanalles verkoopt.
Alle tips zijn welkom!
woensdag 16 december 2009 om 14:58
Hier ook een IKEA bedje met IKEA matrasje. Ik werd bij Prenatal geadviseerd om vooral een duur matrasje te kopen. Hun goedkoopste model zou alleen geschikt zijn voor een logeerpartijtje, maar niet om elke dag en nacht op de slapen.
Op de 9maanden beurs heb ik het nagevraagd bij de stand van Consument en Veiligheid. Die mevrouw vertelde me dat het matrasje moet passen in het bedje en minimaal 8cm (?) dik moet zijn. Dan maakt het niet uit of je het matrasje bij Leen Bakker, IKEA of Prenatal koopt. Ik heb het IKEA mastrasje gekocht, dik genoeg en verkrijgbaar in verschillende soorten (schuim en spiraalveren).
Op de 9maanden beurs heb ik het nagevraagd bij de stand van Consument en Veiligheid. Die mevrouw vertelde me dat het matrasje moet passen in het bedje en minimaal 8cm (?) dik moet zijn. Dan maakt het niet uit of je het matrasje bij Leen Bakker, IKEA of Prenatal koopt. Ik heb het IKEA mastrasje gekocht, dik genoeg en verkrijgbaar in verschillende soorten (schuim en spiraalveren).
woensdag 16 december 2009 om 15:04
Ik heb mijn ledikantje van Marktplaats. Een Childwood-bedje: heel erg mooi, goede kwaliteit, in perfecte staat, voor maar 50e. Ik wilde niet idioot veel geld aan babymeubels uitgeven, maar ik vond de bedjes van Ikea niet zo mooi. Rondneuzen op Marktplaats kan dan echt lonen.
anoniem_88668 wijzigde dit bericht op 16-12-2009 15:05
Reden: post-zwangerschap spellingsdeficiancy
Reden: post-zwangerschap spellingsdeficiancy
% gewijzigd