Leeuwtjes en Maagdjes kletsen gezellig verder (incl. schema)

13-10-2007 21:28 1046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het topic van

Isabel en Lotte: 23/7/7

Brian: 16/8/7 en Lisanne 1/5/9

kleine BB boy: 18/8/7 en BB girl

Niek: 4/9/7 en zwanger uitgerekend in januari van een jongentje!

Norah: 9/9/7 Britt: 29/12/5 en Thijmen: 14/06/10

Merel:27/9/7 en Toby 4/7/10
Hoi!

Wat een weer he, echt super! We hebben al 3x ge bbqt!

Zaterdag hebben we een grote bak uit de tuin afgebroken, zodat er nu meer ruimte is.We hebben gelijk een tuinset gekocht en een glijbaantje voor Britt.

Maria hoe vond Job het op de fiets? Ik kan ook niet wachten om te gaan fietsen, maar Norah kan nog niet zitten, dus wacht toch nog even een manndje.

Tammy hoe staat het met jullie tuin?

Leuk dat het zo goed gaat met de honden, wat vind Niek er eigenlijk van?Norah vind onze poezen iig erg interessant.

En hoe ging het fietsen bij jullie?

Nikki jammer dat je niet het hele weekend meekon, maar iig toch een dagje.Heb je het toch een beetje naar je zin gehad?

Danielle ik hoop idd dat ddit weer geen voorbode is voor een zomer zoals vorig jaar!

Miss Bb hoe was je vakantie?

Vandaag gaan we denk ik even naar bevrijdingspop kijken, vindt Britt vast mooi, ze houdt erg veel van muziek.

xx Deb
Hey hey, wat is het rustig hier. Misschien heeft niemand ( net als ik..haha) zin om achter die computer te zitten met dit weer!

Nou dat ingenomen slaapzakje was geen goed idee...23 uur wakker, 00 uur, 02 uur tot 03 uur, 05 uur 05:30, 06:00 en uiteindelijk 06:45.........pffff. Heb nu het dekentje weggehaald en gewoon weer zijn combi sleeper. Scheelt iets.

Kruipen blijft frustrerend...Maar met kruipen bedoel ik ook voortbewegen op buik hé. Hij komt nog geen 10 cm vooruit. Is dat niet raar? Of maak ik me zorgen om niets...Hij doet echt zijn best hoor. Afzetten met zijn voetjes en af en toe de knietjes erbij, maar vooruit komen....

Lekker weer he? Geniet er echt van!!

Maria, hoe was het fietsen?

Nikki, hoe gaat het?

Hoe gaat het met de rest?

Daniëlle.
Hier gaat het goed, Redmer heeft sinds gister door hoe hij vooruit moet komen, op zich hartstikke leuk, maar ja nu blijft hij niet meer op het kleed op het gras, heb hem al uit zand moeten en uit de tuin.

Hoop dat Nikkiman vanavond even het fietsstoeltje erop wil zetten, ben benieuwd hoe dat gaat met 1 kind voorop en 1 kind achterop.

Danielle, ik zou me er niet druk om maken, Myrthe kroop pas met 10 maanden, de een is gewoon sneller als de ander. Maar goed het is wel vervelend als ze wel willen maar het gewoon nog niet onder de knie hebben.
Hallo allemaal!!

Daar ben ik weer! We zijn al bijna een week thuis, maar het is zo'n prachtig weer dat ik bijna niet achter de pc heb gezeten.

De vakantie was heerlijk, echt heel relaxed. Het vliegen ging gelukkig ook prima, het wachten (en de vertraging) was gewoon vervelend, maar ons kleine mannetje heeft zich er goed doorheen geslagen. Bij aankomst was hij wel helemaal op van alle indrukken en het wakker zijn (hij heeft maar 2x een half uur geslapen terwijl hij normaal 2x anderhalf uur slaapt overdag). Maar hij vond het geweldig dat lekkere weer en wij dus ook. Hebben daar lekker gewandeld, zijn af en toe buiten de deur wezen eten en hebben gezwommen.

Ook hier een mannetje dat hard z'n best doet om te kruipen, kontje in de lucht, maar het lukt nog niet helemaal. Hij rolt om te komen waar hij wil zijn. En van de week voor het eerst gefietst, hij vond het heel apart. Gisteren weer en toen vond hij het al helemaal leuk en bleef hij goed zitten. Wat is dat leuk om te doen, samen fietsen. Nooit zo kunnen voorstellen.

Danielle, denk dat Brian een heel slim mannetje is. Hij wil zo te lezen vanalles in z'n koppie, maar z'n lijfje wil nog niet mee. Het lijkt me erg vermoeiend voor jullie! Gaat hij wel eens uit logeren zodat jullie een hele nacht kunnen slapen en weer wat energie op kunnen doen of houd je het wel vol?

Maria, heb jij ook al gefietst inmiddels?? Hoe gaat het bij Job met het kruipen?

Deb, wat lijkt me dat leuk om al zo'n grote dochter te hebben. Was bevrijdingspop leuk?

Nikki, hoe gaat het met jou? Haha, dat Redmer de tuin in kruipt... Hier nog niet uitgeprobeerd maar binnen moet ik 'm wel overal vandaan halen. Heb je ook al gefietst?

Wij gaan a.s. weekend bbq-en en de kleine man moet dus voor 't eerst 's avonds eerst in z'n campingbedje slapen en dan weer mee naar huis. Hoe gaat dat bij jullie als jullie dat doen, slapen ze dan thuis gelijk weer verder?

Fijn weekend allemaal en geniet van het heerlijke weer!

Doei doei!
Miss BB fijn dat de vakantie zo leuk was, het is hier nu ook heerlijk weer, dus dat is nog weer dubbel genieten. Onze kids slapen altijd wel gelijk weer verder als we ze 's avonds ergens meeheen namen,tegenwoordig neem ik ze niet meer mee 's avonds naar verjaardagen, onze vrienden hebben inmiddels allemaal 2 kids, dus als we dan op verjaardag zijn moeten bij diegene waar we zijn, sowieso 8 kids (incl die van ons) slapen, nou dat vind ik niks, dus als we een verjaardag hebben gaan ze uit logeren als dat kan en anders gaat gewoon 1 van ons.

Gister ben ik nog bij mijn internist geweest, voor controle gesprek, hij had ook net mijn bloeduitslagen binnen (had 's morgens net bloedgeprikt) en alles zag er keurig uit, geen afwijkingen of iets, gewoon zoals het hoort te zijn. Dus hij was helemaal te spreken en uiteraard super blij dat ik er zo goed doorheen ging. Dus was helemaal blij.

Ik heb maar er maandag ja afgeschoren, maar krijg nu wel echt kale plekjes, dus echt stukjes waar gewoon echt niks zit, dat vind ik zelf wel een raar gezicht. Maar goed alle mutsjes en sjaaltjes die ik heb doen wonderen, ik moet mijn pruik nog steeds bij laten knippen in mijn eigen model dat kon pas nadat mijn eigen haar was uitgevallen omdat ik zo'n enorme bos haar had en dat zag je dus gewoon door de pruik heen omdat hij dus niet echt strak om mijn hoofd zat.
Dag Allemaal,

Terug van een paar dagen logeren aan de kust in Noord Holland. Supermooi weer dus even van de vakantie gebruikt gemaakt. Job houdt niet zo van zon dus veel strand hebben we niet gezien maar wel lekker gewandeld langs de kust, in de duinen etc. Fietsen vond hij trouwens heel leuk maar ik ga nog niet zover omdat me dat voor die kleine ruggetjes wel wat zwaar lijkt. Verder natuurlijk druk met ook de andere kinderen nu het vakantie is.

Tjonge, Nikki wat fijn dat je bloeduitslagen prima zijn!!!!!!! JOEPIE, volhouden zo!! Hoop zo dat je er zo goed als mogelijk doorheen komt. Wel confronterend lijkt het me dat je kale plekjes krijgt, maar zolang je je positieve gevoel kunt vasthouden en je niet teveel andere bijwerking krijgt hoop ik dat je er goed mee om kunt gaan. En gelukkig zijn sjaaltjes en petjes erg in!!

Onze dame heeft het liefst elke dag een andere zonnehoed/bandana of iets dergelijks op haar haar om maar een echte prinses te lijken.

En Danielle, je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. Op een gegeven moment hebben ze het gewoon door en voor je het weet zit je inderdaad in de NEEEEEEEE niet aankomen-fase. Hier met 4 kinderen zijn ze allemaal op een ander tijdstip gaan kruipen en de oudste liep zelfs al voor hij het kruipen echt door had. (kan dus alle kanten op en het is heel normaal als ze het pas met 10 maanden of later doen).

Net als Nikki mag ik hier Job ook al overal vandaan vissen en krijst hij de boel bij elkaar in de box maar daar moet hij toch af en toe in, anders kan ik niets meer doen.

Grappig dat hij zichzelf daar nu heeft leren staan en dan is hij redelijk stil..... Alleen snapt hij nog niet dat dat langs de bank moeilijker is dus zijn eerste grote bult is inmiddels een feit.

Fijn miss BB dat je een goede vakantie hebt gehad. Spannend hoor vliegen met zo'n kleintje. Besef nu dat wij dus al 10 jaar niet zijn wezen vliegen want er is er nog nooit een mee geweest. Tjonge, grappig had ik nooit bij stil gestaan.

Onze kinderen zijn niet zo dol op lang reizen in auto etc. (ook wagenziek helaas......) dus vakanties hebben zich de laatste jaren wat ingeperkt. Frankrijk was denk ik het verst.

Maar waar ik eigenlijk voor inlogde

FIJNE MOEDERDAG ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!

Voor veel van jullie de eerste, toch bijzonder ook al is het een commercieel feestje. Hier vanmorgen prachtige tekeningen en knutsels en een zelfgemaakte ketting. Reuze leuk weer.

Zo, nu weer van het weer genieten...
Hoi,

Nikki, echt super fijn dat de bloeduitslagen dit keer wel goed zijn!

Confronterend zeg die kale plekken..Wanneer ga je je pruik laten bijknippen? Of hou je het op de sjaaltjes. Lijkt me ontzettend heet namelijk met dit weer..

Miss B, we houden het wel vol hoor. In het begin had ik er wel moeite mee maar nu ga ik slaapdronken m'n bed uit en geef ik hem een speentje. Hij wordt ook niet meer zo vaak wakker, alleen de laatste week wordt hij tussen 5 en half 6 wakker en blijft hij wakker...Maar ja overleven we ook wel weer! Haha.

Fjn dat de vakantie zo lekker was!

Hoe is het weekend gegaan? Toen we de avondfles nog gaven was het nooit een probleem. Gaf het thuis dan de avondfles en legde hem lekker weer in bed. Toen we daarmee gestopt waren hebben we het ook een keer niet geprobeerd...dat was geen succes...Geef hem nu dus gewoon nog lekker een flesje voordat ik hem dan weer in bed leg.

Maria, maak me ook niet heel veel zorgen hoor. Hij leert het vanzelf wel..of niet en gaat meteen lopen. Sinds een paar dagen hij hij het staan helemaal door. Niet dat hij zelf gaat staan hoor, maar hij wil wel alleen maar staan. Echt grappig.

Hier lekker van het weer aan het genieten! Schrijf morgen wel een stukje. Ga nu lekker slapen!

Daniëlle.
Ola!

Miss Bb super dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!Hoe is het gegaan met de kleine in het campingbedje? Wij nemen de kids ook wel eens mee en als we thuiskomen kunnen we ze gewoon weer in bed leggen.

Nikki wat moeilijk dat je nu kale plekken krijgt...Sjaaltjes en petjes zijn idd met dit weer goed te doen.

Fijn dat de bloeduitslagen goed waren!!!!!

Maria lekker joh een paar daagjes weg!

Zaterdag hebben we het vrijgezellenfeest van mn zusje gevierd.

Overdags hebben we in een speelhal allemaal spelen gedaan zoals sumoworstelen en levendtafelvoetbal, erg leuk!

Toen zijn we naa Rotterdam gereden en hebben daar lekker gegeten en toen zijn we gaan stappen in de baja beach club, dat was echt supergaaf! We hebben in een jeugdhostel overnacht, het was echt een superleuke dag!

Gister had ik dienst tot en met vannochtend, heb gister al 2 x heen en weer naar het zieknehuis moeten rijden en vannochtend werd ik om 5 uur wakker gebeld, aaarrrgggh kon ik er weer heen, ga dus vroeg naar bed vanavond.

xx Deb
Hallo allemaal,

Helaas vandaag niet zo'n goed nieuws gekregen.

M'n vader heeft een paar jaar geleden Non-Hodgkin gehad en is daarvan hersteld maar bleef wel onder controle. Nu was z'n psa-waarde (van prostaat) te hoog en is er tijdens onze vakantie een bioptie gedaan. Vandaag kreeg hij te horen dat het prostaatkanker is en hij moet 23 mei voor een botscan en dan ergens in juni wordt hij geopereerd. Hij is wel heel positief en gaat ervoor, maar het is wel even schrikken. Hij stond vandaag te huilen bij de box (onze kleine is meestal op dinsdag een dagje bij opa en oma), toen had ik het wel even heel moeilijk hoor... Je wilt toch graag dat je ouders je kind(eren) zien opgroeien. Ik ben helemaal gaar van de emoties en ga dan ook vroeg m'n bed in. M'n man is nu even naar m'n ouders.

Maar zo te lezen gaat het bij iedereen verder lekker!

Gelukkig maar.

Sorry voor het ego-bericht.

Liefs,

BB
Miss B, wat is dat schrikken zeg....Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Spannende tijden. Hoop dat je vader zo positief mogelijk kan blijven, dat scheelt al een hoop!

Natuurlijk wil je dat je ouders je kinderen zien opgroeien en kan me voorstellen dat het super moeilijk is als je je vader ziet huilen.

Heel veel sterkte..
Miss B, wat klote zeg!!! Het is en blijft een k#t ziekte, kan er helaas over mee praten, gelukkig is je vader vrij positief maar het is niet niks natuurlijk en al helemaal niet voor je omgeving. Dat merk ik bij mezelf nog het meest, dat mijn omgeving er toch heel anders in staat als je zelf. Gaan ze tijdens zó'n operatie een bal weghalen of alleen de tumor. Of is het als ze en bal gaan weghalen weer teelbalkanker?

Ik heb gister weer mijn 3e chemo gehad, moeheid valt wel mee alleen weeiig op de maag en niet echt eetlust, ik eet wel wat maar het gaat niet van harte, ik drink wel genoeg, het zal vast met een aantal dagen wel weer overgaan.

En Redmer kan nu echt kruipen hij komt overal, had de achterdeur open en hij was binnen en ik was in de keuken bezig en zie ik hem zo buiten kruipen. Dit wordt echt een handenbindertje heel anders als Myrthe destijds.
Nikki, alweer de derde gehad. Nog 9 te gaan! De 27e alweer de vierde. Gaat gelukkig wel snel. Weet je wanneer je ongeveer de laatste hebt? Echt super dat tot nu toe alles zo (voorzever dat mogelijk is dan) goed gaat! drinken is het belangijkste. Natuurlijk moet je ook eten, vergt erg veel van je lichaam. Maar dat doe je vast.

Redmer is nu dus echt aan het kruipen! Lijkt me echt een super raar gezicht als ik Brian ineens buiten zou zien kruipen!!

Brian kan nu echt goed zitten. Hij valt niet zomaar weer om. Merk dat hij al een stuk tevredener is. Hij kan zichzelf soms zo een half uur tot 3 kwartier zelf vermaken!!! Lekker zitten en met speeltjes spelen.

Hij wil ook opeens alleen maar staan! Niet dat hij dat zelf kan hoor, maar zodra ik hem optil strekt hij zijn beentjes en staat hij op zijn voetjes. Echt grappig.

Het was inderdaad echt super het vrijgezellenfeest. Noot in baja beachclub geweest..wat is dat grappig zeg! Wel een beetje steroide typetjes maar daar hou ik wel van! Haha.

Dit weekend gaan de mannen. En zij gaan niet zomaar één dagje, maar van vrijdag tot en met zondag!! Omdat zowel mijn vriend als de vriend van deb gaat en het anders wel erg stil weekend wordt komt deb met de kids lekker bij mij slapen! Zin in!

Daniëlle.
Miss BB wat een schrik zeg!Lijkt me ook vreselijk om je vader zo verdrietig te zien!

Gelukkig is hij positief, ik zal voor jullie duimen!

Nikki dat is er weer een minder.Fijn dat je je tot nu toe nog redelijk ok voelt.

Wat een mannetje is Redmer, haha ik zie het helemaal voor me dat hij lekker naar buiten is gekropen, dat wordt nog wat idd!

Vandaag bij de huisarts geweest, had een huidcyste op mn arm en die is weggesneden, was geen prettig gevoel!Het ziet er nu echt superbloederig uit, bah...

Tot snel xx
Bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me echt even goed. 30 mei horen we meer, dus het is even afwachten en 'gewoon' doorgaan met het leven.

Nikki, hoe is het voor je ouders dat hun kind nu zo ziek is? Praten jullie er veel over met elkaar? Ik vind het nog wat lastig, maar wil het onderwerp ook niet mijden, mijn vader was bij de vorige keer ook heel sterk en ik zie dat het hem nu meer moeite kost.

Tijdens de operatie gaan ze z'n hele prostaat weghalen, het is voor zover we weten prostaatkanker.

Hoe voel jij je nu? Fijn dat je kunt drinken in ieder geval. Je zult je vast heel lamlendig voelen, maar hopelijk zijn de laatste kuren snel voorbij.

Danielle, het lijkt er haast op dat Brian tevredener wordt naarmate hij meer kan. Misschien heeft ie het altijd wel in z'n koppie gehad maar wilde z'n lijfje nog niet. Kleine BB wil ook al gaan staan, maar hij heeft gisteren pas voor 't eerst een paar kruippogingen gedaan waarbij hij ook echt vooruit kwam.

Hoe gaat 't nu met het slapen? En het slapen overdag?

Deb, was de cyste goedaardig? Doet het nog zeer?

Gezellig dat jullie bij Danielle en Brian gaan slapen, een pyjama party, haha!

Ik heb de keuken maar vanbinnen schoongemaakt en het huis gepoetst, voelt wel lekker om even met m'n handen bezig te zijn. Kleine B slaapt en we gaan zo even boodschappen doen.

Fijne dag allemaal!
Miss BB, wij praten er wel over, maar het is niet echt het onderwerp van gesprek zeg maar, maar dat wil ik zelf ook niet. Ik vind en voel me zelf niet prettig als het overal waar ik kom alleen maar over mij en mijn ziekte gaat. Ik vind het zelf wel fijn dat het ook over andere dingen gaat, maar we kunnen er wel goed overpraten. Ik zie wel dat mijn ouders erg verdrietig zijn, in het begin nog meer, en dat doet je gewoon super veel verdriet. Nu gaat het wel beter, maar dat komt we moeten er ook gewoon doorheen en we kunnen niet aldoor verdrietig zijn.

Ik voel me op het moment wel redelijk goed, eten gaat al weer wat meer met smaak dus dat is ook wel fijn.

Ow ja en ik zette Redmer in zijn bed neer, moest even wat pakken uit zijn kast, trekt hij zich zo op aan de rand en gaat staan. Je moest een zien hoe hij keek helemaal trots. Hij gaat nu wel erg snel ineens. hihi (het is ook nooit goed he)
Hoi hoi,

Rustig is het hier! Maar daar ben ik zelf ook schuldig aan..haha.

Miss B, Slapen gaat nog steeds niet super. Hij is telkens om een uur of kwart voor 5, 5 uur wakker. Heel vaak wil hij daarna niet meet slapen...Ben een beetje gebroken...

Hij was erg tevreden met het zitten. Maar sinds gister niet meer. Hij wil echt weer meer. Probeerd telkens weer van zit naar lig te gaan en dat gaat niet altijd zonder blauwe plekken...ahhhhhhhh.

Denk ook dat het komt door zijn tandjes. Hij heeft namelijk twee ondertandjes die doorkomen! Superschattig! Maar wel pijnlijk jammer genoeg. Hij krijgt al alles wat hij kan krijgen ervoor dus maar weer even doorbijten!

Hoe gaat het met je vader? Al duidelijk wanneer hij geopereerd wordt?

Nikki, fijn dat het eten weer wat beter gaat.

Redmer kan zich optrekken! Joehoe! Grappig. Volgens deb heeft Brian het ook een keer geprobeerd maar viel toen..Zelf heb ik het nog niet gezien. Hij is nog helemaal niet geïntereseerd in het pakken van dingen als hij staat.

Wat wel grappig is dat hij nu echt loopbewegingen maakt als ik hem aan zijn armpjes vasthoud. Dan zet hij echt eerst zijn linkerbeen naar voren en daarna weer zijn rechterbeen. Hij vind dat echt super leuk!

Ben nu aan het werk maar ben echt moe....Ga vanavond maar om 21:00 uur naar bed. Wilde dat gister ook maar weer niet van gekomen..Op de een of andere manier ben ik 's avonds dan altijd weer meer wakker ofzo...Maar vanavond ga ik er vroeg in!

Weekend was gezellig met deb en de kids! Britt was er maar één dagje, de andere sliep ze bij opa en oma dus zaterdag zijn we ondanks het rotweer even lekker de stad in geweest. Jurk gekocht voor de bruiloft van een vriendin.

Deze vrijdag heb ik ook een bruiloft van een vriend van Ruben. Gaan daarna lekker in een hotelletje slapen dus dan kunnen we even lekker tot 10:55 uitslapen! 11:00 moeten we uitchekken...

Daniëlle.
Hallo iedereen,

Nou, ik ben heel lang niet geweest....

Ik heb het gewoon druk en misschien ook niet meer zoveel te vertellen? Dus ik denk dat ik ga stoppen met hier mee schrijven, anders voel ik me toch steeds schuldig dat ik bijna niet schrijf.

Met Laura gaat alles goed, ze ontwikkeld zich momenteel in een razend tempo en dat is wel eens vermoeiend, ze kruipt heel snel en gaat dan overal staan om dingen te pakken (planten, afstandsbediening, kattebrokjes enz.)

Ik wens iedereen het allerbeste, in het bijzonder Nikki en Miss B, en ik lees zo af en toe wel mee!

Groetjes, Lenna
Hallo!

Lenna jammer dat je niet meer komt schrijven, maar wel begrijpelijk.Jij ook het allerbeste met Laura!

Nikki wat fijn dat het eten je wat beter smaakt.

Goed zeg dat Redmerzich al kan optrekken, bij Norah nog weinig actie hoor.

Vandaag ging ze wel op dr beentjes en handjes staan, een beetje als een hondje.

Miss BB nog even afwachten dus, moeilijk hoor...

De cyste is wel naar het lab opgestuurd, maar de dokter dacht niet dat het iets raars was.

Het weekend was zeker gezellig.Lekker even de stad ingeweest ondanks de regen.

Tot snel xx Deb
Lenna, jammer dat je niet meer mee gaat schrijven! Je kan ook af en toe meeschrijven hoor!

Jeetje wat gaat Laura hard! Wel vermoeiend, maar lijkt me wel leuk hoor! Denk dat je huis dan een stuk opgeruimder moet zijn..haha. Alleen maar goed voor bij mij thuis..!!

Vannacht aardig geslapen. Hij werd even om 3 uur wakker maar een kwartier later sliep hij al weer tot 6 dus dat was lekker.

Vandaag weer naar het consultatiebureau! Brian zit helemaal onder de uitslag en heeft volgens mij ook een paar eczeem plekjes dus dan kan ik daar meteen naar laten kijken!

Daniëlle.
Goeiemorgen!

Danielle, hoe was het op het CB? Wij zijn gisteren geweest. Altijd wel een leuk momentje vind ik. Kleine B was 77,5 cm en 10,7 kg en deed wat ie moest doen. Begreep dat hij terug moet naar 300 ml melkproducten rond z'n eerste jaar. Dat gaat vlot! En ook fijn dat Brian maar even wakker is geweest! Jiehaa!

Lenna, kan me voorstellen dat je weinig tijd vindt om te schrijven. Het moet ook geen 'moeten' worden. Lees lekker mee joh en als je wat kwijt wilt schrijf je mee.

Nikki, wat gaat Redmer snel joh! Hier nog geen sta-pogingen uit zichzelf hoor. Hij vindt staan wel heel leuk, maar dan moeten wij 'm rechtop zetten. Was je dochter ook zo snel?

Deb, ga je al fietsen deze maand of lukt het nog niet met Norah?

Zo grappig, wij hebben een sterrenlamp aan het plafond gemaakt op de kamer van kleine B en als die aangaat wordt ie helemaal wild. Nu probeer ik bij alles wat ie zit het te benoemen en gisteren probeerde hij me na te zeggen maar het lukte nog niet.

Het wordt weer beter weer, heerlijk!

Fijne dag allemaal, zwaai zwaai!
Hey,

Vandaag naar cb geweest. Brian is nu 76 cm en 9910 gram! Hij doet alles wat hij moet doen. Die plekjes zijn inderdaad eczeem plekjes. Ga morgen maar even langs de huisarts. Waarschijnlijk gewoon vet houden maar wil het toch ook even aan hem laten zien.

Brian ging vandaag telkens op zijn knietjes zitten en heen en weer wiebelen. Ook gaat hij telkens op handen en voeten staan. Mischien gaat hij het kruipen toch nog leren...haha.

Miss B, Brian wordt bij bepaalde dingen ook behoorlijk wild. Vooral bij schilderijen, die vind hij echt heel bijzonder. Zodra hij ze ziet begind hij heel wild te spartelen net zolang totdat ik er met hem naartoe loop. Echt grappig.

Brian drinkt trouwens vaak al maar 300 ml melk. Soms nog minder en dan moet je dus vitamine D geven. Ben vandaag vergeten te vragen of je dan 5 druppeltjes moet geven on in verhouding met hoeveel melk hij heeft gedronken. Als hij zeg maar 200 ml heeft gedronken dat je dan zeg maar ook 2/3 van de hoeveelheid druppeltjes moet geven of gewoon de 5 druppeltjes...Ik geef nu dan 2 druppeltjes..

Die kleiene van jou is ook lekker groot he! Ook al maat 80? Brian nu vaak nog maat 74 maar merk al echt dat sommige dingen echt al niet meer passen..Gaat hard!

Zagdat je ook nog vroeg hoe het slapen overdag gaat. Brian slaapt nu twee slaapjes. 's Ochtends na 2 uurtjes (om 8 uur) slaapt hij een half uurtje en 's om een uur of half 1 slaapt hij tot 2. Verder is hij wakker totdat hij 's avonds om een uur of kwart over 6 weer naar bed gaat.Dit red hij alleen als ik 's middags wat ga doen. Als ik alleen maar thuis zit doordat het te slecht weer is om naar buiten te gaan leg ik hem 's middags ook nog een half uurtje op bed. Maar gat op zich best goed zo. Merk dat hij de laatste paar dagen wel moeier is...Misschien door die tandjes of door al die wilde kruippogingen die hij wil doen..

Ga zo lekker slapen! Eerst de zooi beneden even opruimen..

Daniëlle.
Ben naar de dokter geweest. Inderdaad eczeem.Mocht meteen al een hormoonzalfje mee om kortdurend te gebruiken, maar ga het eerst zonder proberen. Hebt nu cetomacrogol vaseline creme. Erg vet! Hoop dat het gaat werken!
Miss BB, mijn dochter was niet zo vlot, die kroop met 10 maand ongeveer en staan in de box met 11 maand ofzo dacht ik. Maaar die moesten we daar ook echt in stimuleren en dat was bij Redmer niet zo, als ik hem nu gewoon neer zet (dus dat hij gewoon zit) gaat hij ook in kruipstand en verder kruipen. Redmer heeft trouwens net maat 74, sommige dingen nog 68 zelfs.

We hebben zaterdag een vrijgezellenfeest van vrienden, we gaan het met de mannen en de vrouwen samen een actieve dag doen, vlottenbouwen een kompastocht met obstakels en handboogschieten, daarna gaan we uiteten en daarna nog stappen. Een drukke dag dus, ben benieuwd hoe lang ik dat vol houdt.

Danielle ik zou ook nog niet met hormoonzalf gaan smeren daar wordt je huid toch ook dunner van?
Danielle, ik heb voor kleine B ook hormoonzalf gekregen, in december. Vet houden hielp niet en de plekjes eczeem werden ook 'nattig'. Heeft heel goed geholpen en ik heb het een kleine week gebruikt (nu nog af en toe als hij een plekje heeft wat niet weggaat). Verder gebruik ik vaseline lanette van de huisarts, elke dag een keer z'n hele lijfje insmeren.

Gisteren had ie hele rooie wangetjes en uitslag in z'n gezichtje, vandaag weer bijna weg. Denk dat er boventandjes aankomen... Ik geef trouwens wel 5 druppels vitamine D, geloof dat bij minder dan 500 ml opvolgmelk je dit sowieso moet geven.

Kleine B draagt in rompers maat 86/92 en kleding maat 80 of 86 (terwijl ik 'm vanmorgen een romper lange mouw maat 62/68 probeerde aan te doen, haha, lukt niet en hij werd er boos om.... gniffel). Grote jongens hebben wij geloof ik!

En wat is Brian lang wakker 's middags! Hier wordt nog steeds geslapen van 10.00-11.30 en van 14.00-15.30 en dan om uiterlijk 19 uur weer in bed tot de volgende morgen rond 07.45 uur. Maar inderdaad, dan nog moet je 'm bezig houden als het bijv. slecht weer is (irritant is dat he).

Nikki, heb je er wel zin in om een dagje zo actief te doen? Als het niet lukt kun je altijd nog rustig aan doen toch. Het lijkt me wel lekker om 's even wat anders aan je hoofd te hebben en lekker bezig te zijn.

Ik ga even wat opruimen hier in huis en straks even wandelen na 't slaapje.

Doei!
Jullie hebben dan inderdaad flinke jongens hihi.

Ik vind het niet erg om zo'n drukke dag te hebben het is mijn beste vriendin, dus dan heb je het er ook gewoon graag voor over. En als het me teveel word dan ga ik gewoon rusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven