Leeuwtjes en Maagdjes kletsen gezellig verder (incl. schema)

13-10-2007 21:28 1046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het topic van

Isabel en Lotte: 23/7/7

Brian: 16/8/7 en Lisanne 1/5/9

kleine BB boy: 18/8/7 en BB girl

Niek: 4/9/7 en zwanger uitgerekend in januari van een jongentje!

Norah: 9/9/7 Britt: 29/12/5 en Thijmen: 14/06/10

Merel:27/9/7 en Toby 4/7/10
Tammy, is het gelukt om de voortent op te zetten dit weekend?
Lig half knock out op de bank maar heb nu vakantie....

Vandaag bloeduitslagen gekregen en eigenlijk was alles goed alleen was mijn B12 te laag. Het zegt me allemaal niet zoveel dus ik heb voor morgen maar weer een afspraak gemaakt om me het een en ander uit te laten leggen.

Gister en vandaag gewerkt en het valt me op dat als ik op mijn werk ben ik binnen een paar uur heel erg hoofdpijn krijg en misselijk wordt.

Omdat meer mensen last hebben van hoofdpijn en brandende ogen is er al klimaat onderzoek gedaan maar dat is (natuurlijk) elke keer helemaal volgens de normen.

We gaan op vakantie in Hardenberg. Ik durfde nog niet zo heel ver weg voor het geval het niet zo'n succes is.

Van het weekend wilde we de voortent op gaan zetten maar we moesten nog 'even' naar Tilburg en toen ging de auto kapot bij Zwolle, al met al hebben we 4 uur gewacht tot we naar huis gesleept konden worden. Enne....Niek was niet de enige die het toen helemaal zat was.

Niek kruipt ook nog niet, hij draait en 'vliegt' en heeft ontdekt dat hij een volumeknop op zijn stem heeft, helaas heb ik die nog niet gevonden haha.

Hij draait alleen ook in bed en slaapt het liefste op zijn buik dus we hebben van de week de trappelzakken maar ingeruild voor pyjama's, gaat prima gelukkig.

Het is ook niet zo dat ik heel snel een kindje zou willen maar ik denk er wel eens over na óf ik een tweede zou willen.

Ik ben dol op kinderen en zou er nog wel 10 willen haha, als ze allemaal net zo makkelijk zijn als Niek maar ik kan me niet voorstellen dat er een ander kindje in het wiegje ligt. Als ik zwanger zou zijn voelt dat vast heel anders maar het lijkt me gewoon heel raar om een ander kind te hebben haha.

Nikki, hoe gaat het met je? Voel je je nog een beetje goed, want je krijgt al bijna weer de volgende chemo toch?

Debje en Danielle, klinkt zeker gezellig. Veel plezier morgen op je werk.

Maria, vervelend dat er dan meerdere dingen tegelijk komen maar wel knap van Job dat hij het al zo snel snapt hoe je vooruit moet komen. Zet een filmpje op youtube, kan Niek zijn voorbeeld opvolgen haha
Hallo dames,

Even snel weer tussen de bedrijven door. Job lag net heel hard te gillen, duidelijk geen zin in slapen. Donderdag is mijn lange werkdag en heb wel eens het gevoel dat ik hem dan stiekem die avond ook een beetje teveel verwen omdat ik hem dan bijna niet gezien heb. Met de andere kinderen kun je al goed praten natuurlijk dus dat haal je wel snel in...als je al over inhalen spreekt maar toch. Bij Job vind ik het dan juist zo lekker om even te knuffelen als de rest slaapt, maar dat weet hij dus wel onbewust.

Nikki, hoe is ie......... hoop dat het inzetten van de poort goed is gegaan en je al aan het aansterken bent voor je volgende kuur. Heftig hoor.

Tjonge Danielle, Debje Center Parc in een huisje met 2 kleine babies...gelukkig dat het leuk was en jullie het met een 'beetje' minder slaap goed hebben gered.

Veel plezier op de fiets morgen Danielle. Is zo leuk als ze om zich heen kijken in het voorstoeltje. Ik heb nog niet met Job gefietst, ga het volgende week ook een keer proberen, klein stukje dan tenminste.

En ja, weet niet meer wie het vroeg maar Job kruipt op handjes en knietjes en als hij geen grip heeft op een stukje met harde vloeren dan tijgert/buikschuift hij. De andere kinderen staan hem elke keer weer luid aan te moedigen maar vrezen nu ook een beetje voor duplo-bouwwerken of knexx.

Ik ook...maar dan meer in het belang van Job omdat kleine onderdeeltjes knexx me niet zo goed voor zijn ingewanden lijken. Dat mag dus snel weer naar boven.

Hebben jullie ook dat ze beginnen te merken dat je weggaat bij het op bed leggen, als je je jas aantrekt etc. Job komt nu volgens mij in de fase waarin hij dat eng vindt. Hij huilt dan heel zielig en hardverscheurend. Wil ook liever niet naar zijn bedje overdag maar heeft het nog zeker wel twee keer daags een aantal uurtjes nodig. Dus even doorbijten maar alz ze zo zielig huilen vind ik het altijd heel moeilijk om ze dan niet toch weer mee te nemen. En tja, ik weet heus wel bij nr.4 dat dat niet handig is, maar toch.

Tammy, laat je even horen ook wat de dokter zegt morgen?

En veel plezier op vakantie. Wij gaan ook een paar dagen weg de eerste week van mei. Wel in een huisje, kamperen met 4 zie ik niet zo zitten.

Zo nu nog even onder de douche en dan met een boek in bed, ben ik echt aan toe. Mis dat wel, dat ik niet meer zo veel kan lezen al komt dat wel weer als ze groter zijn natuurlijk.

Tot nu toe zijn ze bij ons ook allemaal dol op lezen maar Job en zusje kunnen het nog niet zelf dus tja, dat is vooral voorlezen. De oudste kunnen heerlijk op de bank lezen en dan heel hard lachen bij leuke grapjes of stukjes in het boek.

Krijgen jullie vast ook nog (hoop ik dan) want voor mij is de vraag voor nog een kindje niet meer aan de orde. Deze was al een extraatje. Herken wel het gevoel van Tammy, had ik ook altijd als ze nog zo klein zijn dan kun je je niet voorstellen dat er nog een ander kindje bij past. Maar zodra er dan een baby in je buik groeit en daarna geboren wordt dan kun je je weer niet voorstellen dat hij/zij er ooit niet bij hoorde. Heel vreemd maar een heel mooi gevoel..

Nu, echt douchen
Iedereen druk met vakantie houden???

of met de kleine handenbindertjes???

Nou, ja ik kom binnenkort wel weer even buurten.

Komende twee weken vakantie dus dat moet vast wel lukken.

Groetjes

Maria
Hallo,

Nee wij waren vandaag met iets heel leuks druk....we hebben er 2 honden bij gekregen.

Het zijn herplaatsers maar nog wel heel jong. 5 en 7 maanden en ohhh wat een knuffels zijn het.

Toen we ze ophaalde was het wel moeilijk. kinderen in tranen en ik nog steeds vol van hormonen huilde net zo hard mee haha.

Toen weer helemaal naar huis en gelukkig klikte het gelijk met onze andere hond. We hebben nu 3 bordeauxdoggen. Voor degen die ze niet kennen....film Turner en Hooch.

Verder bij de dokter geweest en hij stond verbaast dat ik niet eerder gekomen was. De B12 waarde was zo laag dat ik gelijk aan de injecties ben gezet. Moest vrijdag al gelijk de eerste en de komende tijd moet ik elke week nu. Daarna een jaar met wat meer ruimte ertussen en dan een half jaar niet om te kijken of mijn lichaam het zelf weer aankan. Maar de dokter denkt dat mijn lichaam een bepaalde stof niet aanmaakt waarmee je B12 uit je voeding haalt. In dat geval gaat het dus niet vanzelf goedkomen en moet ik altijd blijven spuiten maar dan mag ik het zelf leren als ik wil zodat ik niet steeds naar de dokter hoef.

Morgen weer vroeg opstaan, communiefeestje in Limburg. Maar Niek wat groter wordt moet ik ineens hele andere dingen meenemen om hem bezig te houden. Eerst sliep hij veel meer en was een flesje voldoende haha.

Iedereen een fijn weekend verder
Afgelopen donderdag de operatie voor de VAP gehad. Het is uiteindelijk weer een lange dag geworden, ik moest om kwart voor 8 in het ziekenhuis zijn, om 9 uur werd ik geholpen. En uiteindelijk was ik om 4 uur ’s middags thuis. Ik had wel eerder naar huis gekund, maar de chirug wou me voor de tijd nog zien, en die was ’s middags nog aan het opereren dus had niet eerder tijd.

De plek waar de VAP zit is nog wel gevoelig, ik heb er ook een enorme bloeduitstorting en een blauwe plek zitten. Je ziet hem van de buitenkant wel goed zitten, echt een bultje. Maar dat geeft niks. Ben benieuwd hoe het a.s. dinsdag met de chemo gaat als ze het dus ook daadwerkelijk gaan gebruiken.

Verder voel ik me zelf goed, heb eigenlijk geen last gehad van de narcose, dat ik nog erg moe was ofzo. Alleen de plek is wat gevoelig maar dat is ook alles.

Dus op naar dinsdag!!!!!
Leuk dat jullie weekend geslaagd was Deb en Danielle, jammer van de nachten, maar als het verder gezellig is dan is dat al weer minder erg.

Hier komen er trouwens niet meer kids, we wilden het eigenlijk al niet ook al voordat ik wist dat ik ziek was. Maar nu weten we het heel zeker dat het hier bij blijft. Ze hadden ons wel gevraagd of we eitjes wouden invriezen, maar dat willen we niet. Als ik dat achter de rug heb, wil ik geen polonaise meer aan mijn lijf, ben blij dat ik 2 gezonde kinderen heb en wie zegt mij dat een 3e dat ook is, helemaal nu ik weet hoe het voelt en wat voor zorgen je (en je omgeving) hebt als je niet gezond /ziek bent. We willen gewoon straks weer genieten van ons gezinnetje en leuke dingen doen. Dus nee voor ons geen derde meer.

Maria, vervelend als er nare dingen gebeuren en Job al kruipen, Redmer komt wel met zijn knietjes onder zijn lichaam, maar verder weet hij nog niet wat hij moet. Het gaat echt snel he, ongeloofelijk.
Dag Nikki.

Fijn even te horen hoe het met je is. En nog fijner natuurlijk dat je je toch naar de omstandigheden goed voelt. Hoop met je mee dat het zo blijft. Lange dagen dan zo inderdaad in het ziekenhuis.........kan je partner wel vrij krijgen om mee te gaan?

Of heb je andere mensen om je heen die je daar wat kunnen afleiden/steunen/vermaken...

En inderdaad, als je ziek bent of er is iemand dichtbij heel ziek dan besef je des te meer dat je moet genieten van wat je hebt.

En inderdaad het is niet allemaal zo dat je alles kunt regelen in het leven dat wordt soms heel erg duidelijk.

Hier gaat het wel hoor, maar verdrietige situatie heel dichtbij mij bij twee mensen en dan ben je daar mee wel mee bezig.

Gelukkig afgelopen week ook een goed berichtje dus ook wij zijn erg in het nu aan het leven. Probeer bewust het mooie te zien dat er wel is en dat lukt aardig met 4 handenbindertjes.

Maar soms dat moeilijk, maar dat zal jij en je omgeving wel weten.

Grappig trouwens dat Redmer ook op zijn knietjes al zit, dan duurt het niet meer zo lang hoor. Job had het ook opeens door nadat hij eerst een kleine twee weken aan het buikschuiven was geweest. Kom ik thuis van het werk, zegt mijn moeder opeens....'kijk, hij kan kruipen'.... terwijl hij 's morgens toch echt nog gewoon aan het buikschuiven was.

Nou, Tammy veel plezier in Limburg, hopelijk niet te lang onderweg in de auto want inderdaad ze slapen niet meer alleen maar in de auto. Leuk trouwens ook twee honden erbij maar vast ook veel werk erbij dan.

Nu tot later,

ga hier naar een kleine zieke toe..
Tammy, fijn dat er wat gevonden is! Je kan inderdaad erg moe worden als je niet voldoende B12 kunt aanmaken. Hopelijk voel je je snel wat beter!

Wat balen zeg dat jullie pech met de auto hadden....Helemaal met zo'n kleine erbij is dat absoluut geen pretje..

Hoe was de comunie? Heeft Niek zich een beetje vermaakt?

Leuk twee honden erbij!

Maria, haha ze zijn al erg slim hoor en hebben heel goed door wanneer ze extra aandacht kunnen krijgen.

Brian vind ook alles ineens eng. Ook als ik ineens wegga. Dan steekt hij zijn handje in zijn mondje, trekt een pruillipje om vervolgens heel hard te huilen. Echt zielig.

Knap hoor dat Job zich al naar voren kan bewegen. Brian heeft echt geen idee hoe het moet. Hij blijft maar "vliegen" met zijn armpjes en beentjes. Dat terwijl hij zo super gefrustreerd is! Zou je toch denken dat het dan eerder gaat lukken omdat hij het zo graag wilt. Denk dat hij te gefrustreerd is. Hij geeft erg snel weer op...

Nikki, fijn dat de operatie goed is gegaan. Kan me voorstellen dat je niets meer aan je lijf wilt hierna. Lekker genieten met zijn viertjes als alles achter de rug is. Hoe is de chemo van vandaag gegaan?

Brian is zo ongezellig de laatste tijd. Zo gefrustreerd! Ben bang dat hij het nooit gaat leren. Maar dat zal vast wel..haha. Lijkt me ook frustrerend hoor als je niet naar voren kan komen. Hij draait zich op zijn buik wel helemaal om zijn as en volgt me zo als ik bijvoorbeeld langs loop. Maar vervolgens wil hij vliegend naar me toe komen en dat lukt natuurlijk niet.

Hij heeft ook het gillen weer ontdekt. Hiervoor was het altijd het bekende jengel geluid. Nu is het keihard gillen!

Wel leuk is dat hij nu de hele dag aan het praten is echt grappig. De hele dag dadada bababa enz. Zo schattig!

Gaan jullie morgen nog wat leuks doen met koninginnedag? Wij gaan naar een verjaardag en nog even langs rommelmarkten denk. Verder niet veel bijzonders. Heb geprobeerd oppas te regelen zodat we 's avonds samen met deb nog iets leuks konden gaan doen. Maar helaas niet gelukt..

Daniëlle.
Gistermorgen weer voor de chemo. Was eigenlijk totaal niet zenuwachtig, nu heb ik ook een heel lieve verpleegster (je hebt de hele kuur dezelfde verpleegster). Ik kreeg eerst een medeling dat ik morgen (dus vandaag) een injectie krijg omdat mijn witte bloedlichaampjes nog niet helemaal op peil zijn, de kuur kan wel doorgaan, maar ik krijg dus een injectie met vloeistof waardoor je witte bloedlichaampjes weer sneller worden aangemaakt. Het was de eerste keer dat het nu dus via de VAP ging, ze prikken dan een haakse naald in de VAP (die dus onderhuids is geplaatst). De eerste ging niet goed doordat er nog wat vocht onder zit, maar de volgende poging ging gelukkig wel goed. Eerst nog weer een spuit met Dexamethason (dit is ook medicijn tegen de misselijkheid, voor de misselijkheid slik ik thuis ook al 2 pillen). Dit middel moet een kwartier in werken, en om 10 uur werd de eerste zak met chemo eraan gehangen, na elke zak weer spoelen met zoutwater. Om 1 uur werd de laatste zak er aangehangen, de slangen van de het infuus die naar mijn lichaam leiden, worden helemaal weggewerkt met aluminiumfolie omdat deze chemo niet aan licht mag worden blootgesteld. En dan is het maar even en begin ik het te vernemen ik word weer gigantisch moe en lijkbleek en mijn lichaam word weer zwaar. Mijn moeder is met me mee deze keer en ziet het ook dat ik lijkbleek word, maar wist niet dat dit de vorige ook zo was, gelukkig hoeft deze zak maar een uur (vorige keer via mijn aders heb ik er dik 2 uur meegezeten). Om ongeveer 2 uur zijn we klaar nog even naspoelen en alles word er uitgehaald. Om 3 uur zijn we thuis en ga gelijk op bed, dus het zijn weer dagen van rusten en rusten.

Volgende week vrijdag weer bloedprikken en dan op bezoek bij de internist, en dan 13 mei de volgende chemo. Nog 10 te gaan! Ben al aan het aftellen.
Hey Nikki,

Even snel, wilde even zeggen dat ik het superknap vind hoe je het allemaal doet.

Je zult het vast heel vaak horen maar ik heb er echt respect voor.

Je moeder zal wel geschrokken zijn, is natuurlijk allemaal heel ingrijpend maar al helemaal als je ook ziet hoe je dochter niet lekker wordt.
Gelukkig is het weer goed gegaan. Je moeder zal inderdaad wel geschrokken zijn. Wat een rotspul is het toch.

Hoop dat de injectie goed werkt en dat je witte bloedlichaampjes snel weer op peil zijn!

Lekker uitrusten. Hoop dat je net als vorrige keer niet heel veel klachten krijgt.
Wat hebben jullie vandaag gedaan?

Hier een druk dagje. Brian werd om 7 uur wakker (!) dus dat was lekker! 's ochtends meteen naar een vrijmarkt geweest. Na Brians slaapje (van 10 min......) naar een verjaardag geweest. Na Brians middagslaapje naar de stad geweest. Daar waren een aantal vrienden die op een terrasje zaten. Heb Brian op de tafel neergezet zodat hij helemaal in de belangstelling stond. Hij genoot! Echt heel schattig.

Brian slaapt de laatste tijd telkens op zijn buik. Heb het idee dat hij 's nachts wakker wordt omdat zijn slaapzak helemaal om hem heengedraaid zit..Nu dus geprobeerd om hem gewoon in een pyjama in bed te leggen. Maar na een uur werd hij gillend wakker en lag hij helemaal bovenin bed zonder dekens. Dat werkt dus ook niet...Nu dus weer in zijn slaapzakje gelegd. Iemand tips?

Daniëlle
Danielle, Nee helaas geen tips. Wij hebben hier hetzelfde probleem.

Zijn slaapzak zat helemaal om hem heen dus hebben we nu ook gekozen om alleen een pyjama aan te doen.

Wat we nu doen is hem in bed leggen en na een uurtje zelf naar boven gaan om hem weer goed te leggen en in te stoppen.

Omdat hij dan half slaapt blijft hij daarna gewoon liggen en slaapt hij goed door tot 's morgens.

Alleen bij zijn slaapjes overdag werkt het helaas niet.

Verder niet veel gedaan. Ik ben nog steeds heel erg moe en slaap dus minstens net zo veel als Niek. Verder boodschappen gedaan en lekker thuis gezeten met de honden.
Dag Allemaal,

Nou Nikki, we tellen met je mee hoor!! Hoop dat je wel goed kunt rusten en inderdaad niet heel veel meer klachten krijgt.

Dappere jij!!! Hoe reageren de kinderen nu?

En Danielle, klinkt als een goede koniginnedag. En helaas geen tips. Ik heb Job in een slaapzakje, juist omdat hij inderdaad anders naar boven schuift en hij slaapt ook op zijn buikje. Wel heb ik een niet al te grote slaapzak zodat hij niet veel kan draaien, misschien is dat een tip. Ik gebruik nu een 90cm zak en soms zelfs nog de 70cm.

Hier met koniginnedag gekeken naar de optocht van versierde fietsen en wagens. Daarna na de lunch is manlief met grote jongens naar de vrijmarkt geweest een dorp verder. En kleine heer en dame op bed (dame nog ziek), heb ik op de bank een poosje gelezen ook heeeeeeeel lekker!!

Daarna wat gerommeld thuis en gekookt en toen was het al weer avond.

Nu weer een poging tot foto's plakken wagen, want ik loop achter.
Hoi!

Nikki ik heb echt respect voor hoe jij met de situatie omgaat!

Hoop dat je een beetje kan bijkomen en dat je niet al te veel klachten zult krijgen!

Tammy balen dat je zo moe bent, hopelijk staan de hydrocobamine injecties snel aan.

Leuk 2 honden erbij!Is het nu niet te vermoeiend voor je ivm uitlaten enzo?

Maria wat goed dat Job al kan kruipen!

Wat vervelend allemaal nare dingen tergelijk...

Koninginnedag was gezellig! ~s ochtends zijn we met mn schoonouders naar de rommelmarkt en naar de kermis geweest.Britt vond het helemaal super.

Daarna zijn ze met mn schoonouders meegegaan en konden wij met vrienden Haarlem in.Gezellig op een terras gezeten en uit eten geweest.

Brian was idd superschattig op het tafeltje!
Dag allemaal,

Lekker he dat mooie weer!!!!!!!

Vorig jaar ook in deze tijd weet ik nog, maar toen met dikke enkels. Vreemd toch, dat ze nu al zo in ons leven zijn die kleintjes dat je je haast niet meer kunt voorstellen dat ze er vorig jaar nog niet bij in de buggy zaten.

Ze waren er natuurlijk wel, maar dan anders.

Enfin, genoeg gemijmer.....nu lekker even snel boodschappen doen terwijl hij slaapt en manlief in de tuin bezig is.

Kunnen we er vanmiddag met zijn allen op uit.

Groetjes

Maria
Heerlijk dat weer!

Ben lekker naar de stad geweest. Heb een slaapzakje gekocht (80 cm) dus zit niet groot. Hij is zelf nu ongeveer 76 cm. Ga hem ook nog innenemen dus hopelijk slaapt dat beter! Is wel zonder lange mouwen dus laat wel een truitje aan. Anders krijgt hij het weer koud..

Gaat inderdaad snel het jaar! Maar vind het wel leuk hoor dat het zo snel gaat!

Brian heeft de laatste paar dagen dat hij opeens keihard ergens om gaat schaterlachen. Om de stomste dingen. Echt grappig.

Leuke dag gehad Maria?

Nikki, hoe gaat het? Erg moe/ misslijk?

Lenna, hoe gaat het met jou?

Tammy, merk je al iets van de injectie?

Daniëlle.
Maria, voelt je dochter zich al wat beter? Wat heeft ze?
jee! Brian begind zijn kont een beetje de lucht in te steken met afzetten! Niet dat hij vooruit komt...maar het begin is er!
Danielle wat goed van Brian, nu nog even doorhebben hoe hij voorruit moet en dan kan je beginnen met Uh nee niet aankomen!!!

Ik voel me redelijk goed, we zouden dit weekend met schoonfamilie (totaal 15 pers) een weekend weg, Nikkiman en de kids zijn wel mee, ik ben thuis gebleven, voel me niet in die mate goed dat ik er echt zin in had. Ga er morgen nog wel even een dagje heen, het is hier maar een uur vandaan. Ik mis ze namelijk wel ontzettend.

Zonet nog even met mijn moeder naar het centrum geweest en even wat korte broeken en t-shirts voor Redmer gekocht, hij had maar 2 t-shirts en 1 korte broek en met dit weer in het vooruitzicht, kan dat natuurlijk niet.
***Al zuchtend en steunend ***

Heerlijk dat weer, alleen wil ik dan gelijk weer verder in de tuin.

Vandaag is er weer zand gebracht, ongeveer 12 kub, en daar 'moet' ik dan ook gelijk aan beginnen.

Het is nu zo leuk met de honden, zijn aan elkaar gewend dus zijn aan het spelen en rennen en het voordeel van de ren in dat ik er geen uren mee hoef te wandelen, ze zijn na 10 minuten wandelen al moe haha......en ik ook.

Verder heeft Niek ontdekt hoe hij moet kruipen, alleen snapt hij de achteruit. Maar goed, tuurlijk stond ik heel enthousiast te juichen en kreeg ik een blik van....dat kan jij niet he?! haha wijsneus.

Heerlijk buiten gegeten en gaan morgen proberen te fietsen, maar ik vind het nog doodeng met een kinderzitje voorop.

Ik vond het stoeltje heel schattig klein maar nu hij mijn halve fietsruimte in beslag neemt is hij toch best groot...
jeeee weer een kruipende erbij! Ga voor Brian duimen...duimduimduim...en voor mezelf natuurlijk haha.

Jammer dat je je niet goed genoeg voelt voor het weekendje weg...maar wel begrijpbaar jammer genoeg. Fijn dat je morgen alsnog een dagje heen kan. Het wordt ook nog een super lekker weer dus je kan lekker in het zonnetje gaan zitten.

Las op het andere topic dat je haar begind uit te vallen..confronterend..

Heb zelf inderdaad voor Brian ook niet veel korte broeken!! Kijk wel even hoe heet het nou echt wordt. Proberen te kruipen op blote knietjes lijkt me nou ook niet echt lekker...Misschien een dun broekje.. T-shirts heb ik gelukkig zat. Heb veel kleding van mn tante gekregen. Die heeft een tweeling die maat 74 in de zomer hadden...vandaar.

Tammy, valt best mee hoor het fietsen met een kinderzitje voorop! Tenminste dat vond ik dan...even wennen..als je eenmaal fietst dan fiets je.

Daniëlle.
Hoop trouwens dat dit mooi weer in April niet weer betekend dat we net als vorig jaar zo'n *^#*#* zomer krijgen....
Hallo,

Nee........ben ik helemaal met je eens hoor Danielle, ik hoop mee dat het naast nu mooi weer ook voor in de zomer nog wat over is. Ik heb Job ook dunnen broeken aan, want kruipen op blote knietjes, ze zijn nu al roze/rood na een lange ontdekkingstocht.

Wij gaan zo voor het eerst fietsen met kleine man. Maar net nu slaapt hij twee uur, terwijl iedereen hier braaf zit te wachten tot hij wakker wordt. Ben benieuwd wat hij ervan vindt!! Vorige week ofzo zouden we ook fietsen maar toen kwam het er niet van.

Nikki, hopelijk vandaag een goede dag met het hele gezin en familie. Kan me voorstellen dat je niet op alle drukte zat te wachten wanneer je je niet helemaal goed voelt.

Oeps, hoor huilen.

Tot later.

Maria

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven