Leeuwtjes en Maagdjes kletsen gezellig verder (incl. schema)

13-10-2007 21:28 1046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het topic van

Isabel en Lotte: 23/7/7

Brian: 16/8/7 en Lisanne 1/5/9

kleine BB boy: 18/8/7 en BB girl

Niek: 4/9/7 en zwanger uitgerekend in januari van een jongentje!

Norah: 9/9/7 Britt: 29/12/5 en Thijmen: 14/06/10

Merel:27/9/7 en Toby 4/7/10
Voor iedereen die het vroeg.

Merel is weer beter hoor!!!

Alleen omdat ze nu in sprongetje zit.is ze haar slaap uurtjes aan het veranderen. Ik weet even niet meer wat ze wil daarin. Soms gaan de zelfde slaap uurtjes goed en de andere keer is ze klaar wakker.

Een beetje lastig met afspreken.
Hallo even snel tussen de hecktiek, later meer.

Maar onze kleine man kan lopen!!!

Deze week eerste stapjes gezet en kan nu de kamer oversteken. Wel nog wiebelig maar hij is er bloedserieus mee bezig.

Grappig want als de andere kinderen hem roepen en hij denkt dat ze aan z''n duplo of wat dan ook zitten dan gaat hij snel verder op handen en knieen.

Straks bij lezen hopelijk vanavond even tijd.

Groetjes

Maria
Hey Maria wat goed van Job!!! Hilarisch dat hij snel kruipend verdergaat als hij denkt dat ze aan het speelgoed zitten haha!

Monique gelukkig is Merel weer beter. Norah wilde vandaag ook niet zo slapen, zal wel gaan veranderen die slaapjes denk ik zo.

Vandaag heb ik weer stage gelopen, leuk!!!Ze kwamen net thuis uit het ziekenhuis, echt een vers babietje dus!

Norah is trouwens een echt hongerlapje/vuilnisbakje aan het worden, als Britt iets heeft wil zij het ook en als ze een verpakking hoort kraken komt ze gelijk kijken of het iets eetbaars is haha.We waren vanmiddag even weg met vrienden, krijgt hun dochtertje een koekeje houdt Norah ook gelijk dr handje omhoog, heel erg dus hihi.

Fijn weekend nog allemaal!
Hey,

Miss B,oei ik groei is een erg intressant boek maar je moet absoluut niet naar die voorbeelden kijken hoor. Heb altijd het idee dat die kinderen minstens vier maanden ouder zijn! In het begin zei ik op het consultatiebureau van, moet hij dit niet al kunnen? Zeiden ze, je leest zeker oei ik groei! Dat boek moet je meteen weggooien!! Nou dat heb ik dan niet gedaan maar let er absoluut niet meer op haha.

Alleen mn ouders en mn zusje weten het officieel. Mijn tante weet het ook ineens maar die heeft gebluft want mijn ouders hebben niets gezecht. Ze werkt in een supermarkt. Ze zei ineens toen we haar zagen, wat hoor ik nou? Komt er een tweede? Waarop mijn reactie was, hoe weet jij dat! Toen wist ze genoeg..En als mijn tante het weet, weet mijn hele familie het....pfff...

De intake bij de verloskundige werd door een leerling verloskundige gedaan dus duurde 2 keer zo lang omdat alles herhaald moest worden.....Fijn dat je eventueel een keizersnede mag hebben!

Maria, Job kan lopen!!! Bij Brian duurt het ook niet lang meer denk. Hij durft het nog niet echt maar aan één hand nu wel!

Deb, wat een vreetzakje!!

Morgen lekker naar center parcs. Heb er echt zin in! Dinsdag avond komen mijn ouders ook, dus erg gezellig!!

Zaterdag de echo...Kan bijna niet meer wachten!! Eigenlijk kan het nog niet maar je begind het nu al aan mijn buik te zien....Ben nog maar 8,5 week zwanger dus officieel kan dat echt nog niet..Zullen mn darmen wel zijn denk!

Tot zaterdag na de echo!!

Daniëlle.
Danielle, 8,5 week al! Wat gaat het al snel (dat zul je zelf waarschijnlijk niet vinden...). Lijkt me weer superspannend allemaal en leuk dat de echo nou bijna is. Je hebt gelijk hoor met de Oei ik groei boek. Ik vond het iedere keer al zo apart maar dacht niet dat kleine B achterloopt.

Veel plezier in Centerparcs!

Deb, heerlijk dat Norah zo graag eten wil. Hier ook zo eentje... Soms wil ik sneaky even snel een plakje ontbijtkoek eten, maar zodra ie het doorheeft kan ik het echt niet meer wegleggen. Heb je één dag mogen stage lopen of mag je nog meer dagen achter elkaar? Vind je het leuk tot nu toe, de opleiding?

Joehoe, Maria, goed van Job zeg! Kleine B loopt rond de tafel, maar ik zie 'm voorlopig nog niet gaan lopen. Hij is ook wel heel snel op z'n knietjes en handjes met kruipen.

BM, is Merel weer uit haar sprongetje?

Hier zijn we de dieren geluiden aan het uitbreiden, ik lach me echt suf! Wij dachten steeds, wat doet ie nou toch? Hij zei heel vaak tokketokketok, maar da's natuurlijk een KIP! Hahaha, dat ik dat niet doorhad... Gisteren bij de Intratuin was ie het hele scala dierengeluiden wat ie tot nu toe kent aan het doen voor de cassiere, een hele show, haha.

Heb een lekker rommeldagje voor mezelf, kleine B is bij m'n ouders vandaag. Weet van gekkig-heid niet meer wat ik met zoveel vrije tijd aan moet!

Tammy, hoe is het met jou?

Groetjes,

Miss B
Wat is het hier stil! Hoe is het met iedereen?

Vraagje: hebben jullie ook dat de kleintjes aan je gaan 'hangen'? Kleine B speelt heel even zelf om vervolgens weer bij mij/aan mij te gaan hangen (als ik bijv. een boekje zit te te lezen of achter de pc zit). Probeer hem maar iedere keer weer bij z'n speelgoed te zetten, even samen spelen en dan weer alleen.

Doei!
Hihi, ik zet hier gewoon om de 2 dagen wat neer ...

Merel, gefeliciteerd met je verjaardag! Hiep hiep hoera!
Hey, wat een stilte hier inderdaad...

Merel ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad gister!

Miss BB ik v ind het echt knap hoor, dat hij dat al allemaal kan!

Je vraagje over het hangen: dat doet Norah eigenlijk niet, maar dat komt denk ik vooral omdat ze natuurlijk Britt ook heeft om mee te spelen.

Maar de manier waarop jij het oplost lijkt me erg goed.

Gisteravond ben ik gezellig met een vriendin+ vriend uitgeweest, was erg leuk.Vannochtend een poging gedaan tot uitslapen, maar dat lukt me eigenlijk niet meer zo, vind het aan de andere kant ook wel zonde...

Hoe is het verder met iedereen??

xx Deb
Het was een super dag gisteren!!!

Het ging bijna mis omdat de taarten zoek waren. Maar uiteindelijk kwam het goed.

Verder druk met uitgering aanvragen. Want ik ga uit de zieketewed en dan de ww in.Ik heb tussendoor gesoliciteert.

En ik moest naar het ziekenhuis vandaag.

Dus vandaar dit ego verhaal. de volgende keer beter.
Hey, de echo was goed zaterdag!! Mooi kloppend hartje en hij/zij bewoog ook al!!

Even ego berichtje kom morgen verder reageren. Duik nu echt met een boek mn bedje in! Brian is weer aan het spoken 's nachts en ben vannacht alleen dus kan mijn uurtjes goed gebruiken!!

Babymerel, nog van harte gefeliciteerd! Gelukkig zijn de taarten teruggevonden..zonder taart geen feest!!!

Miss B, Brian heeft dat ook met vlagen dat hangerige gedoe van hem haha. Kan hij zichzelf absoluut niet vermaken...pff...

Tot morgen!!! Echt waar...

Daniëlle.
Hoi!!

Tot morgen!!! Echt waar... O ja Danielle haha, hoe is de nacht gegaan?

Babymerel hoe is het met de sollicitatie afgelopen?

Norah heeft gister haar 1e woordje gezegd: papa, schattig he, helaas geen mama haha.

Tammy hoe gaat het met jou? Alles goed hoop ik? En Maria en Miss BB bij jullie ook alles ok?
Ben ik ook weer eens...

Babymerel, nog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Merel! Heeft ze genoten van haar verjaardag? En papa en mama ook?

Zat je in de ziektewet vanwege je bekkenklachten? Ik hoop dat je snel een leuke baan vindt, want ww is natuurlijk erg vervelend.

Danielle, gefeliciteerd met de goede echo, wat is het toch altijd een wonder hè (enne...dus geen 2 wondertjes ).

Slaapt Brian alweer wat beter?

Hoe was het in Center Parcs?

Debje, ik las in het tijdschrift van het cb (O-magazine) dat papa meestal het eerste woordje is... raar maar waar, je zou toch eerder mama verwachten.

Isabel en Lotte zeggen wel eens mama, maar volgens hebben ze nog niet helemaal door wat ze zeggen haha.

Isabel is ook zo'n goede eter. Ze eet bijv. 2 boterhammen bij de lunch, evenveel als ik. En liga, ontbijtkoek en fruit vindt ze ook heerlijk. Laatst was 'haar' toetje op en gaf ik haar 'grote mensen yoghurt', nou dat was ook geen enkel probleem, ze smulde er heerlijk van.

Miss B, ik herken dat hangerige wel. Maar ik noem dat altijd 'even een knuffeltje komen halen', meestal gaat Isabel daarna vanzelf weer verder spelen.

Helaas is Isabel de laatste tijd een beetje hardhandig naar haar zusje toe (leert ze op het kdv van de grotere kindjes? Zij zit daar bij de dreumesen en Lotte zit nog in de babygroep). Volgens het cb (ik was er vorige week, i.v.m. de 14 maanden prikken) begrijpen dreumesen nu nog niet wat ze verkeerd doen.

Weliswaar moet ik dan steeds nee zeggen en haar even bij Lotte vandaan halen, maar haar juist gaan belonen met een dikke knuffel als ze lief is. Jaja, opvoeden valt nu al niet mee.

Maria, wat knap dat Job al kan lopen! Hij houdt zich nu dus letterlijk staande als de benjamin van het stel.

Vanochtend was de fysiotherapeute langsgekomen voor Lotte. Vanaf nu krijgt ze 2 keer per week fysio, omdat haar uithoudingsvermogen beter moet worden. Ze wil wel alles al proberen, maar heeft er de puf niet voor (omdat ze nog zo licht is en omdat ze hartpatiëntje is). Ze ligt nog heel veel op haar rug te spelen en te trappelen, want dat is voor haar de houding die de minste energie kost. Op de andere dagen moet ik met haar oefenen.

Gelukkig eet Lotte nu al wat beter, wel nog steeds 6 maanden potjes (door mij gekookt eten vindt ze niet lekker...en bedankt), maar ze EET tenminste.

We gaan binnenkort voor het eerst zo'n fotoreportage laten maken (leuk voor de kerstkaarten haha), hebben jullie dat wel eens gedaan? Duurt zoiets lang? En hoe houd je je kindje een beetje vrolijk? Vooral Isabel heeft echt geen geduld om uitgebreid te gaan poseren.

Zo, dadelijk nog even wandelen, want het is nu zonnig en droog!
Woehaa, ik dacht, ik druk eens even op F5 en warempel, mijn avatar is veranderd! Weliswaar in een heel onduidelijke foto van I en L, maar nu weet ik ieder geval hoe het werkt. Er komt dus nog wel een keer een mooiere foto.
Aventura, leuke foto! Ook al is de foto wazig, je kunt wel zien dat 't leuke meiden zijn!

Heb wel 's een fotoreportage laten doen bij V&D, was erg leuk! Meisje wat de foto's maakte kreeg kleine B echt enorm aan het lachen, dus heel leuk, het is ook hun beroep tenslotte.

Pittige dame, jouw Isabel! Krijgt zij trouwens geen fysio en doet zij alles wat bij de leeftijd 'hoort'? Heeft Lotte medicijnen nodig trouwens?

BM, fijn dat de verjaardag zo geslaagd was. Hoe is het met je en hoe was het in het ziekenhuis?

He Danielle, waar blijf je nou ? Haha! Fijn die goede echo! Ben je nog misselijk? Hoe zijn de afgelopen nachten gegaan?

Deb, wat lief dat Norah papa zegt ! Hier klinkt papa als 'baba', zelfs als ik hem 's ochtends uit bed haal (meestal doet m'n man dat 's ochtends, vandaar).

Kleine B zegt ba (=bal), mama, papa en Ma (=Max, de hond van m'n ouders). Het schijnt toch zo te zijn, dat sommige kindjes motorisch sneller zijn en andere met woordjes enzo? Hier wordt alleen nog maar heel voorzichtig langs de tafel geschuifeld (en hard tegen de rand aan gevallen wat een hele blauwe wang opleverde...).

Ik ga even een tasje inpakken, wij gaan morgen een lang weekend met m'n ouders naar Noordwijk. Zij nemen kleine B mee (die nogal dramatisch kan doen in de auto sinds afgelopen zomervakantie) op de anderhalf uur durende rit. Helemaal goed dus....

Fijn weekend allemaal!
Hallo allemaal

Ik doe even algemeen bericht ivm veel verschillende vragen.

Ik ben maandag in het ziekenhuis geweest. De ontsteking en de cyste zijn spontaan verdwenen. De afgleden ruggen wervel moet in de gaten gehouden worden. Dus toch elk jaar even een foto maken. De wachttijd om weer zwanger te worden blijft staan op 1 jaar. Maar ik ga toch in maart kijken hoe ik er dan voor sta.

De solicitatie is niet door gegaan. Ze vond mijn cv geweldig maar ze zocht toch iemand die de gehele week kon helpen.

Ik heb onder tussen weer iemand gebeld. Maar de baas was helaas op vakantie. Ik kan b pas weer 14 okt bellen.

Onder tussen verder kijken dus!!

Verder was de verjaardag van merel toppie. Ze heeft nergens last van gehad. Alleen slapen was even een probleem. Ze vond het geweldig. Ze houd ook wel van belangstelling en aandacht.

Verder heel veel cadeautjes. Alleen daar voor moet je al een uitbouw aan je huis zetten sh*t mijn hemeltje lief.

Wat een berg!! En straks sinterklaas weer. Anders maar weer wat inpakken. Want bierviltjes en papiertjes en knijpers. Is nog steeds haar top speelgoed. Alleen aan houten poppenwagentje is het helemaal.

Ze rent er mee weg. En dan die grijns erbij geweldig.

Ik wens iedereen veel plezier toe.

@ aventura

Wat een gebeuren al die dingetjes van je kinderen.

Ik hoop dat de fysio werkt voor haar.

Ik hoop dat de fotoreportage leuk word.

Ik heb het nooit gedaan. Dus ik weet geen prijzen.

Bij v&d kan je ook laten doen. veel succes daarmee.
Miss BB, leuk weekend gehad in Noordwijk? Wel balen van het weer vandaag. Had kleine B de rit in de auto van je ouders goed doorstaan?

Het zou inderdaad wel fijn zijn als de fotograaf de kindjes op hun gemak stelt en aan het lachen maakt. Ik heb hier nog ergens een bon liggen van v&d, dus ik denk dat we het daar gaan laten doen.

Isabel krijgt geen fysio, want ze ligt voor haar leeftijd redelijk op schema, was bij haar geboorte ook niet zo licht als haar zus (ze waren randprematuurtjes, maar Lotte was ook nog dysmatuur) en ze heeft geen aangeboren afwijkingen.

Vorige week bij het cb kreeg Isabel nog maar twee minnetjes op haar rapport... Omdat ze zich nog niet zelf kan optrekken (van zitten naar staan) en nog niet langs een tafel of de box schuifelt. Ze kan wel staan als ze zich ergens aan vasthoudt en ook aan twee handen meestappen, maar zelluf doen lukt nog niet.

Sinds de hartoperatie in januari (ze had een gaatje tussen de 2 kamers) heeft Lotte geen medicijnen meer. Conditioneel is ze er toen ook flink op vooruit gegaan, want tot die tijd kreeg ze vooral sondevoeding, omdat ze de kracht niet had om zelf te drinken. Ook had ze toen nog een gehemelteplaatje dat het drinken vergemakkelijkte. Maar sinds die hartoperatie doet ze het dus eigenlijk heel goed, hoewel het dus nooit een topsporter zal worden. Alleen groeit ze dus heel langzaam. Maar het is zo'n vrolijk wijsneusje

BM, dat was toch best goed nieuws in het ziekenhuis! De komende maanden gewoon lekker genieten van Merel en voordat je het weet is het maart en wie weet hoe goed je er dan weer voor staat.

Positief blijven en dat steeds tegen jezelf zeggen, dat werkt, heb ik zelf mogen ervaren.

Dat herken ik wel, dat spelen met papiertjes en zo. Isabel heeft de grootste lol met een keukenrol en Lotte scheurt graag de reclamefolders aan flarden, in steeds kleinere stukjes zodat ze lekker kan friemelnen met die inieminie-vingertjes van haar.

Ik duik mijn bedje in, heb een drukke werkweek voor de boeg!
Hallo, alles goed met iedereen?

Danielle, hopelijk verloopt de zwangerschap naar wens...binnenkort weer naar de vk? (hartje luisteren!)

Hier alles OK. Lotte is lekker aan het groeien. Vanochtend was de fysio er weer en Lotte liet voor het eerst zien dat ze kan tijgeren, jippie! Het is toch zo'n blije gup
Wat een rust hier idd.

Aventura wat goed van Lotte, jeeee!!!Maakt niet uit toch dat ze iets langzamer gaat, ze komt er toch wel!

Norah is ook niet de snelste trouwens, na maanden tijgeren is ze vandaag ineens gewoon gaan kruipen haha. Ze kan wel al een beetje langs de tafel lopen, maar meer zit er echt niet in.

Miss BB hoe was je weekend?Hebben je ouders de autorit overleefd ;)

BM leuk he al dat speelgoed en het wordt alleen maar meer!!!Weet soms ook niet meer waar ik het laten moet...

Hier een roerig weekje achter de rug, Norah was heel erg verkouden en zielig...ze heeft bijna geen stem meer over, gelukkig lacht ze nu weer!

Verder is Britt vandaag uit de kinderwagen gevallen zo op dr hoofd, ze heeft nu dus een grote buil,de arme schat.
Hey dames!

Ben wat een het schrijven op een zelf geopend topic, dus vergeet helemaal hier te schrijven (volgens mij schrijven we allemaal ergens anders, hihi...)...

Aventura, weekend Noordwijk was echt heerlijk! Autorit was heel goed gegaan en op de terugweg reed ik met m'n ouders mee en zat m'n moeder achterin bij zoontje. Ging helemaal goed. Slechte weer maakte ook niet uit, tijdens z'n slaapjes hebben we met m'n ouders spelletjes gedaan en lekker gekletst.

Wat fijn dat het met jouw meiden zo goed gaat, en dat Lotte het goed doet! Wat zul je dan trots zijn, zeker als er in hun eerste jaar wat 'hobbels' zaten.

Deb, hoe is het met Britt? Wat kunnen ze flinke builen oplopen he... Pfff, ook zo gebeurd natuurlijk, je grijpt zo mis.

Norah ook weer beter? Hoe is het met je opleiding?

Hier verder alles ok! Kleine man is wel erg hangerig geweest, maar hij blijft op z'n vingertjes kauwen en ik zag boven en onder al 2 kiesjes komen, dus logisch. Af en toe enorm rode wangen en vandaag al overgegeven en enorme diarree, dus hij is niet helemaal lekker. Hij wilde ook nauwelijks eten, niks voor hem. Morgen ga ik met hem naar een vriendin in het westen, heb de dvd speler al klaar staan (want een uur in de auto is niet wat.... ). Hij is verder wel vrolijk en brabbelt wat af.

Fijne week allemaal weer! Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.
hoi hoi

Leuk Miss BB dat het weekend zo goed geslaagd is!

Aaah zielig dat je kleine zich niet zo lekker voelt...hopelijk knapt hij snel op!

De opleiding gaat goed, morgen de laatste week van de schoolperiode, daarna ga ik meer stage lopen, daar heb ik dus erg veel zin in!

Aventura: wat is ookalweer de geboortedatum van Lotte en Isabel?Dan zit ik ze even in ons " schema" .

Wat hebben we mooi weer gehad he! Vandaag hebben we een grote boswandeling gemaakt met mn ouders, was erg gezellig, gelijk een hapje meegegeten daar.

Fijne week alvast allemaal
Debje, volgens mij volgt Isabel Norah, want Isabel kan sinds vandaag langs de salontafel lopen en trots dat ze is!

En Lotte tijgert nu heel fanatiek. De meiden zijn geboren op 23 juli 2007 (het zijn net-leeuwtjes i.p.v. bijna-maagdjes, zoals ik had gehoopt). Leuk dat ik weer in het schema mag.

Het lijkt me trouwens heel bijzonder om bij een gezin te werken met een pasgeboren baby. Waarschijnlijk maak je zo een hoop mee, omdat ieder gezin en iedere situatie weer anders is. Zelf heb ik i.p.v. "echte" kraamzorg couveuse-nazorg gehad, toen I en L nahar huis mochten. Hoewel het maar 12 uurtjes waren, vond ik het heel fijn.

Miss_BB, kan kleine B al "rustig" dvd kijken, wat grappig. Lijkt me ook wel makkelijk, I en L hebben daar nog niet zoveel belangstelling voor, hoewel het mij wel handig lijkt als ik sta te koken of zo. Want dat vinden ze machtig interessant en ze rollen en kruipen dan lekker in de weg.

Ik kwam even gedag zeggen, want morgen ga ik voor 4 daagjes naar Praag, samen met 2 vriendinnen. Ik zal mijn meiden en mijn mannetje wel gaan missen, maar het is ook goed om er even tussenuit te gaan. Maar bij nader inzien vind ik 4 dagen wel erg lang...

Het was wel nog even stressy, want afgelopen weekend werd Isabel ziek. Ze was heel benauwd, ademde/hijgde als een krakkemikkig fietspompje en was een slap futloos meisje. Dus dinsdag naar de huisarts, die de doses van haar puffer heeft verhoogd (ventolin en flixotide, dat zijn medicijnen die de vernauwing in de luchtweg tegengaan en ontstekingsremmend werken). Gelukkig helpt dat heel goed en gaat het al een stuk beter met haar en is ze weer lekker vrolijk. Nu kan ik met een gerust hart een weekendje weg gaan.

Groetjes!
Even ego verhaaltje

Ik heb een baan kunnen vinden voor 16 uur. 25 okt inwerkdag.

Per 1 nov beginnen.

Precies 14 dagen na haar verjaardag loopt merel nu los.

Verder een beetje kop zorgen. Dus vandaar dit ego verhaal ik kom later terug om wat uitgebreidder op iedereen te reageren
Hoi,

Aventura, wat heerlijk een paar daagjes weg! Gelukkig dat Isabel opgeknapt is, wantdan ga je inderdaad niet lekker weg.Leuk he, zo`n trotse baby! En Lotte lekker aan het tijgeren,je zal je handen wel vol hebben.

Babymerel gefeliciteerd met je baan!!Ben benieuwd wat je zorgen zijn...

Dit weekend heb ik weer stage gelopen,veel dingen gezien en meegemaakt, het is echt heel leuk!

Met Norah en Britt gaat ook alles goed!

Tot snel!
Hee meiden,

BM, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Zijn je zorgen weer over?

Debje, wat leuk dat je zo enthousiast bent over je opleiding en werk. Moet je ook diensten draaien? (bijv. oproepdienst voor bevallingen)

Mijn weekend Praag was erg leuk, veeeel gezien en veeeeeeel gelopen (en niet zoveel geslapen haha). Heb Isabel en Lotte wel erg gemist.

Ik kreeg vandaag een mailtje van een pufclubmaatje; ze is op 10 oktober bevallen van een dochter. In juli vorig jaar is haar eerste kind geboren. Lijkt me wel zwaar hoor, zo dicht op elkaar. Toen ik dat tegen vriendlief zei, keek hij me verbaasd aan... of ik soms vergeten was hoe zwaar wij het hebben gehad? Nou, eigenlijk wel. Ik onthoud vooral de mooie dingen en aan al die narigheid denk ik nog maar amper. Zeker omdat het nu ook goed gaat met de meiden.

De fysiotherapie doet Lotte goed, ze kan zelfs al een beetje staan.

Ik ga even zonnebanken, ben doorzichtig bleek aan het worden haha.

Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal.

Groetjes!
Hoi!

Aventura, heeeerlijk zo'n weekendje weg! Lekker weer bij geknuffeld met je meiden?

Gek is dat dan he, dat je kunt vergeten hoe zwaar zo'n eerste periode was (zeker met twee!). Maar 2 kinderen kort op elkaar lijkt mij ook heel zwaar. Zeker als bijv. de 1e nog niet kan lopen als de 2e al geboren wordt. Maar inderdaad, jullie hebben eigenlijk hetzelfde met een tweeling.

Deb, fijn dat je baan zo bevalt!

Ik ben nu meer dan een jaar thuis geweest en ook weer op zoek naar een baan voor 16 à 20 uur, valt nog niet mee. Heerlijk om wat anders aan je hoofd te hebben dan thuis zijn (alhoewel ik echt genoten heb van dat jaar).

BM, hoe is het nu met jou? Gaat alles goed?

Danielle, waar ben jij, hoe is het met je?

En Tammy?

Hier alles ok. Kleine B heeft vorige week buikgriep gehad (en wij ook) en afgelopen maandag de 14-maanden prikken. Heb het idee dat ie echt een jasje uit heeft gedaan, hij was ook maar 0,5 kg aangekomen in 3 maanden en is nu 83,5 cm en 11,8 kg. Dus als ie nu wil eten, dan krijgt ie ook wat, ik voel z'n ribbetjes.

Hij is wel enorm hangerig en nog niet fit. Vanmorgen was ik bij een oud-klasgenootje en haar 2 kinderen, maar meneer wilde niet bij mij van schoot af en toen ik dat toch even deed begon ie te huilen om niet meer op te houden. Dus na 30 minuten door het gehuil heen gepraat te hebben, ben ik maar gegaan *zucht*.

Zometeen naar een outlet-kinderkleding verkoop hier in de buurt.

Doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven